abonnement Unibet Coolblue
pi_199173276
En nog meer reactie van Shalinamariesande bij Shownieuws:

pi_199173354
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 23:04 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ja, geen winnaars in dit verhaal, dat is een ding dat zeker is. Oorzaak/gevolg is iets wat ze helemaal niet helder in beeld heeft, en dat is toch wel een eerste vereiste als je je leven op de rit wilt gaan zetten: dat je inziet welke rol jij en je keuzes in het geheel spelen.

Een zeer groot deel van de borderliners blijft hun leven lang van de regen in de drup gaan, en ik vrees helaas dat het met Samantha niet anders zal zijn. Simpelweg omdat ze de mentale capaciteiten mist om het anders te doen. En in haar geval komt er ook nog eens verslavingsproblematiek bij. Ze zal waarschijnlijk altijd een slaaf van haar impulsen blijven. Het zou me verbazen als ze überhaupt de 50 haalt.

Je kunt dus zeggen "ik heb er geen medelijden mee, ze doet het allemaal zelf" en in zekere zin is dat ook zo. Maar ik denk wel dat het eenvoudigweg zo is dat ze gewoon niet meer in huis heeft dan dit. Plus dat ze ook nog eens in een milieu zit waarin een veel hogere tolerantie voor bizar gedrag bestaat dan in gewone kringen het geval is. Want laten we eerlijk zijn, aan de meeste mensen in haar omgeving is een flinke schroef los en haar familie heeft het buskruit ook niet bepaald uitgevonden. Er zijn maar weinig mensen die haar richting het juiste pad zullen begeleiden met goede inzichten en wijze raad. Sta je als gemiddelde borderliner al 10-0 achter op de weg naar een normaal leven, ik denk dat Sam gerust 20-0 achter staat.
Erg goed en open verhaal. Ook bedankt van mij.

[ Bericht 17% gewijzigd door Deisyy op 23-03-2023 16:01:24 ]
pi_199173384
Nog meer nieuws. Op Shownieuws wordt beweerd dat een zelfmoordpoging de reden is van Samantha's ziekenhuisopname:



pi_199173401
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 00:13 schreef Aaltje1978 het volgende:
Reactie van Shalinamariesande op de Facebookpagina van Shownieuws. Zij beweert dat het prinsessenmeisje dus ook van Gelmore is:

[ afbeelding ]

Ook van haar een nogal warrig bericht dus, waaruit ik iig opmaak dat ze (waarmee ze waarschijnlijk Gelmore's familie en Samantha bedoelt?) haar blijkbaar niets laten weten.
Gister had ik het er nog over dus Dootje wist hier dan toch van af zij bood haar steun aan omdat Gelmore ook haar meiden steun had aangeboden
Triest hoor die kinderen allemaal
pi_199173429
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 00:46 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

Gister had ik het er nog over dus Dootje wist hier dan toch van af zij bood haar steun aan omdat Gelmore ook haar meiden steun had aangeboden
Nee, die steun was voor Gelmore's moeder en zus, en nog twee vrouwennamen die ze noemde (misschien meer zussen die niet op social media zitten en die we daarom nog niet gezien hebben of zo). Maar niet voor Shalinamariesande. Dootje heeft altijd ontkend dat Shalina een kind van Gelmore was.
pi_199173462
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 00:51 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Nee, die steun was voor Gelmore's moeder en zus, en nog twee vrouwennamen die ze noemde (misschien meer zussen die niet op social media zitten en die we daarom nog niet gezien hebben of zo). Maar niet voor Shalinamariesande. Dootje heeft altijd ontkend dat Shalina een kind van Gelmore was.
Oh ok dacht aan de naam te zien dat het dat meisje in dat prinsessejurkje was maar Dootje ontkent ook dat Gilmore de vader is van Angelo hoe het ook zij het is triest hoor allemaal
pi_199173483
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 01:00 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

Oh ok dacht aan de naam te zien dat het dat meisje in dat prinsessejurkje was maar Dootje ontkent ook dat Gilmore de vader is van Angelo hoe het ook zij het is triest hoor allemaal
Nee, het meisje in het prinsessenjurkje heet Shalina.
En om eerlijk te zijn twijfel ik ook of Gelmore de vader was van Angelo. De hele tijdlijn klopte werkelijk van geen kant. Als Samant in de toekomst nog op de proppen komt met een andere 'echte vader van Angelo', dan ben ik iig absoluut niet verbaasd.
pi_199173488
per ongeluk dubbel
  dinsdag 27 april 2021 @ 01:32:19 #134
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199173571
Ach ach wat triest, snap haar ondertussen ook. Laat mij maar slapen....

Klaar en zoek het maar uit, gelukkig heeft ze nu hulp en laten ze haar slapen. Geen idee wat er zondagmiddag gebeurt was, maar dit is wel xxl heftig, en dat gun je niemand.
  dinsdag 27 april 2021 @ 01:37:34 #135
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199173593
Maar even kort samengevat:
Ze pleegden samen zelfmoord, Samant werd wakker en heeft de hulpdiensten gebeld, en pleegt vervolgens vanmorgen nog een poging.


Das het verhaal nu.
  dinsdag 27 april 2021 @ 01:40:38 #136
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199173607
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 01:05 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Nee, het meisje in het prinsessenjurkje heet Shalina.
En om eerlijk te zijn twijfel ik ook of Gelmore de vader was van Angelo. De hele tijdlijn klopte werkelijk van geen kant. Als Samant in de toekomst nog op de proppen komt met een andere 'echte vader van Angelo', dan ben ik iig absoluut niet verbaasd.
Samant denkt dat Gilmore de vader is, en gaat dat nooit meer ontkennen. We hebben dat maar te respecteren.
  Miss 200.000.000! dinsdag 27 april 2021 @ 01:45:26 #137
367000 roos94
pi_199173631
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 00:22 schreef Aaltje1978 het volgende:
En nog meer reactie van Shalinamariesande bij Shownieuws:

[ afbeelding ]
Ik krijg echt een kleine hersenbloeding van dit type berichten.
pi_199173652
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 01:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar even kort samengevat:
Ze pleegden samen zelfmoord, Samant werd wakker en heeft de hulpdiensten gebeld, en pleegt vervolgens vanmorgen nog een poging.

Das het verhaal nu.
Ja, kort samengevat komt het daar idd (officieus dan) op neer, ja. Maar is verder nog niet bevestigd of zo, dit zijn meer de buurtroddels.
Officieel heet het dat Samantha naar het ziekenhuis is gebracht omdat ze onwel werd bij een vriendin.

Of ze samen zelfmoord wilden plegen betwijfel ik overigens. Als er van haar (net zoals volgens Dootje van Gelmore) ook een afscheidsbrief zou zijn gevonden en zij had het wel overleefd, dan zou ze wel meteen gistermiddag zijn opgenomen, desnoods gedwongen, en dat had dan ook gekund omdat ze een gevaar voor zichzelf vormde. Ze is echter niet opgenomen, want ze was tot vandaag nog thuis.

Er zijn volgens mij dus twee mogelijke scenario's:

1. Ze hebben samen drugs gebruikt en gingen out. Samantha kwam bij en ontdekte toen dat Gelmore niet meer leefde.
2. Gelmore heeft bewust zelfmoord gepleegd en Samantha vond hem toen ze de kamer inkwam waar hij was, probeerde hem te reanimeren en dat lukte niet.

Dat Samantha daarna zo overweldigd was door alle emoties dat ze vandaag zelf ook een zelfmoordpoging deed, dat vind ik inderdaad wel aannemelijk.
  dinsdag 27 april 2021 @ 01:53:43 #139
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199173655
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Muck op 27-04-2021 06:13:09 (Gastmoderatie) ]
  dinsdag 27 april 2021 @ 02:00:42 #140
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199173676
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 01:52 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ja, kort samengevat komt het daar idd (officieus dan) op neer, ja. Maar is verder nog niet bevestigd of zo, dit zijn meer de buurtroddels.
Officieel heet het dat Samantha naar het ziekenhuis is gebracht omdat ze onwel werd bij een vriendin.

Of ze samen zelfmoord wilden plegen betwijfel ik overigens. Als er van haar (net zoals volgens Dootje van Gelmore) ook een afscheidsbrief zou zijn gevonden en zij had het wel overleefd, dan zou ze wel meteen gistermiddag zijn opgenomen, desnoods gedwongen, en dat had dan ook gekund omdat ze een gevaar voor zichzelf vormde. Ze is echter niet opgenomen, want ze was tot vandaag nog thuis.

Er zijn volgens mij dus twee mogelijke scenario's:

1. Ze hebben samen drugs gebruikt en gingen out. Samantha kwam bij en ontdekte toen dat Gelmore niet meer leefde.
2. Gelmore heeft bewust zelfmoord gepleegd en Samantha vond hem toen ze de kamer inkwam waar hij was, probeerde hem te reanimeren en dat lukte niet.

Dat Samantha daarna zo overweldigd was door alle emoties dat ze vandaag zelf ook een zelfmoordpoging deed, dat vind ik inderdaad wel aannemelijk.
Scenario drie, hij kreeg een hartaanval. Oorzaak laten we in het midden...

Ze raakt in paniek, belt 112, en hij sterft. En Samant is alleen, en dan die aandacht op social media.
Buiten alle drugs en drama om, genoeg redenen om haar ook ff op te nemen.

We weten het niet, zelfmoord of niet. Drugs of niet, bewust of onbewust. Een groot drama voor alle betrokken partijen. Heel triest voor dat kleine lieve jongetje
  Miss 200.000.000! dinsdag 27 april 2021 @ 02:18:58 #141
367000 roos94
pi_199173735
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 23:04 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ja, geen winnaars in dit verhaal, dat is een ding dat zeker is. Oorzaak/gevolg is iets wat ze helemaal niet helder in beeld heeft, en dat is toch wel een eerste vereiste als je je leven op de rit wilt gaan zetten: dat je inziet welke rol jij en je keuzes in het geheel spelen.

Een zeer groot deel van de borderliners blijft hun leven lang van de regen in de drup gaan, en ik vrees helaas dat het met Samantha niet anders zal zijn. Simpelweg omdat ze de mentale capaciteiten mist om het anders te doen. En in haar geval komt er ook nog eens verslavingsproblematiek bij. Ze zal waarschijnlijk altijd een slaaf van haar impulsen blijven. Het zou me verbazen als ze überhaupt de 50 haalt.

Je kunt dus zeggen "ik heb er geen medelijden mee, ze doet het allemaal zelf" en in zekere zin is dat ook zo. Maar ik denk wel dat het eenvoudigweg zo is dat ze gewoon niet meer in huis heeft dan dit. Plus dat ze ook nog eens in een milieu zit waarin een veel hogere tolerantie voor bizar gedrag bestaat dan in gewone kringen het geval is. Want laten we eerlijk zijn, aan de meeste mensen in haar omgeving is een flinke schroef los en haar familie heeft het buskruit ook niet bepaald uitgevonden. Er zijn maar weinig mensen die haar richting het juiste pad zullen begeleiden met goede inzichten en wijze raad. Sta je als gemiddelde borderliner al 10-0 achter op de weg naar een normaal leven, ik denk dat Sam gerust 20-0 achter staat.
Zeker waar! Iemand met een gezond verstand, een normale intelligentie, geen diepgewortelde stoornissen en prima sociaal vangnet doet dit allemaal niet. En laat dat nu net allemaal aan Samantha ontbreken. Dat is niet haar eigen keuze.

[ Bericht 8% gewijzigd door Deisyy op 23-03-2023 16:02:47 ]
  dinsdag 27 april 2021 @ 06:09:20 #142
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199174070
Jake Hampel voelt zich als een soort bonusvader (zie einde artikel).

Maar hij lijkt me toch een redelijke rol te hebben gehad in de ellende.

https://www.ad.nl/show/he(...)ter-afgaat~a715c8cd/
pi_199174190
Die Jake mogen ze wmb eens flink laten struikelen met zijn tanden tegen de stoeptegels. Wat een zak met gras zeg!
pi_199174196
Dus mevrouw gaat bij de buurvrouw zich volgooien met pillen.
De grote Sam Show zoals ik al zei. :N
pi_199174198
Overal waar Jake kwam gingen deuren omdat hij 'de manager van was...'. Hij had er alleen maar baat bij dat ze in het nieuws bleef. Positief of negatief.
pi_199174233
quote:
18s.gif Op dinsdag 27 april 2021 07:20 schreef Straadthont het volgende:
Dus mevrouw gaat bij de buurvrouw zich volgooien met pillen.
De grote Sam Show zoals ik al zei. :N
Precies.
Wil je echt niet meer leven dan doe je het wel goed hoor.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 april 2021 @ 08:34:47 #147
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199174654
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 00:44 schreef Aaltje1978 het volgende:
Nog meer nieuws. Op Shownieuws wordt beweerd dat een zelfmoordpoging de reden is van Samantha's ziekenhuisopname:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sowieso klopt er geen kant van die Carolina. Want eerst roddelt ze dat ze allebei slaappillen hadden genomen maar Gelmore niet meer wakker werd. Daarna zegt ze dat Sam de volgende dag weer hetzelfde heeft gedaan maar eigenlijk alleen maar aandacht wil want 'ze weet zelf ook wel dat slaappillen niet werken'.

:|W

Wat is er volgens diezelfde zichzelf tegensprekende roddelaar nou nét juist een dag eerder gebeurd dan? :')
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_199174679
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 april 2021 08:34 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Sowieso klopt er geen kant van die Carolina. Want eerst roddelt ze dat ze allebei slaappillen hadden genomen maar Gelmore niet meer wakker werd. Daarna zegt ze dat Sam de volgende dag weer hetzelfde heeft gedaan maar eigenlijk alleen maar aandacht wil want 'ze weet zelf ook wel dat slaappillen niet werken'.

:|W

Wat is er volgens diezelfde zichzelf tegensprekende roddelaar nou nét juist een dag eerder gebeurd dan? :')
Dat viel mij ook op.
Wat de waarheid ook is: erg intelligent volk is het niet dus ze weten wellicht een stukje van het echte verhaal maar halen er vervolgens allerlei andere speculaties bij.
pi_199174763
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 01:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar even kort samengevat:
Ze pleegden samen zelfmoord, Samant werd wakker en heeft de hulpdiensten gebeld, en pleegt vervolgens vanmorgen nog een poging.

Das het verhaal nu.
Hmm ik betwijfel of het zelfmoord was van Gilly. Ik heb wel eens begrepen dat drugsgebruikers flink doorgaan met gebruik -soms wel enkele dagen- en dan slaaptabletten nemen om toch even te kunnen slapen. Zou me niets verbazen als het zoiets is geweest.
  dinsdag 27 april 2021 @ 08:48:38 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199174777
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 april 2021 08:46 schreef praadje het volgende:

[..]

Hmm ik betwijfel of het zelfmoord was van Gilly. Ik heb wel eens begrepen dat drugsgebruikers flink doorgaan met gebruik -soms wel enkele dagen- en dan slaaptabletten nemen om toch even te kunnen slapen. Zou me niets verbazen als het zoiets is geweest.
En dan een briefje als "Ik wil niet meer, ik wil gewoon slapen!" schrijven en we zijn er.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')