Die airfryer heeft ook niet lang in het schuurtje gestaan hèquote:Op dinsdag 27 april 2021 09:30 schreef spinazieruiker het volgende:
De eindeloze mogelijkheden van het in huis hebben van boodschappen, een airfryer en een mond
Ja, ben nu ook een master pussy grabber!quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:26 schreef datismijnmening het volgende:
WTF is iedereen oranje ineens![]()
Hebben jullie dezelfde overdosis spray-tan als Trump gebruikt
Zou niet graag met hem willen ruilen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:07 schreef dikkedaniel het volgende:
Braadslee, al zo'n 12 jaar wereldberoemd op fok en alsnog wordt er over hem gepraat 😝😝
Wtf geen 5 minuten.quote:Op dinsdag 27 april 2021 09:30 schreef spinazieruiker het volgende:
"Die wilde ik eigenlijk vanavond oppeuzelen maar dat kan ik ook gewoon vanavond doen"
De eindeloze mogelijkheden van het in huis hebben van boodschappen, een airfryer en een mond
quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:32 schreef Mortaxx het volgende:
Duimpje omlaag gegeven, niet geabonneerd en niet op het belletje geklikt
Eten koken in de airfryer, een filmpje van 4:13, nu nog 681 abonnees erbij en we zijn terug bij afquote:
Hij heeft geen ruggengraat.quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:39 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Eten koken in de airfryer, een filmpje van 4:13, nu nog 681 abonnees erbij en we zijn terug bij af
Ho ho, vergeet niet dat de CON-TENT nu zoveel beter is dan voorheen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:39 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Eten koken in de airfryer, een filmpje van 4:13, nu nog 681 abonnees erbij en we zijn terug bij af
Ik voel me wel teleurgesteld hij had op zijn minst nog wat tijd kunnen rekken door beetje muziek te spelen terwijl die wacht of zo. Final countdown net voordat hij hem eruit haalt of zo. Jammer dat hij niet wat creatiever is.quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Ho ho, vergeet niet dat de CON-TENT nu zoveel beter is dan voorheen.
20% beter maar 20% korter komt alsnog op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 27 april 2021 10:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Ho ho, vergeet niet dat de CON-TENT nu zoveel beter is dan voorheen.
Volgens mij zou hij zichzelf kunnen pijpen als die vetrollen niet in de weg zaten.quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:48 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ruggengraat heeft ie wel, maar die is heel flexibel geworden door al dat vis eten
Ja want die van 5 min zijn zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo veel beter idd.quote:Tot mijn grote spijt is deze video geen 5 minuten. Ben nog steeds aan het zoeken / proberen / kijken wat ik kan doen om de filmpjes dat wel te laten worden en soms dan heb je gewoon geen inspiratie. En zeg nou zelf lange schermen met een tekst is ook niet de bedoelingDus het is met deze video even niet anders. Volgende word zoals jullie gewend zijn weer 5+ min.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons is het nu ook een beetje rumoerig.quote:Op maandag 26 april 2021 22:49 schreef Makrelis het volgende:
@:Fcu030 Ben je er?
Ik ben uit de alliance gestapt omdat onze admiraal van zaken een persoonlijke vete maakt.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja want die van 5 min zijn zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo veel beter idd.Een pannetje wortels koken voor bij die kipschnitzels en die 5 minuten had hij makkelijk gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een lekker biertje erbij om het aangebrande vlees mee te blussen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:59 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Een pannetje wortels koken voor bij die kipschnitzels en die 5 minuten had hij makkelijk gehaald
quote:Het barst weer van de leugens. Meledi keyboard komt zogenaamd niet, altijd smoesjes en de schuld bij een ander neer leggen. We zijn je niet vergeten Bradge, we hebben je de kans gegeven om te verbeteren. Je blijft liegen, oop komt online, en je zal nog meer last hebben dan ooit tevoren. Je streams zitten we klaar voor, iedereen zal weer weten wat voor leugenaar jij bent. Twitter is weer online. Looij kartel, los zevenbergos. Je weet het, alle grenzen te buiten.
Ai ai aiquote:Bradge staat er om bekend hypocriet te zijn, te liegen en geen woord te kunnen houden. Hij zou dit jaar afvallen voor Opa. Hij is geen gram kwijt. Hij zou smoothies maken elke dag, na 1 dag kwam er al een vlog dat hij er mee ging stoppen. Jongen moet geen podium maar een kist
Ja want jij komt hier zo vaakquote:Op dinsdag 27 april 2021 15:32 schreef bamibij het volgende:
Als we nu een officieel Braddie/vlogtopic aanmaken, kan de SC Braddie-vrij blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |