abonnement Unibet Coolblue
pi_199178445
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 12:11 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Dus als jij op een appel een vies stukje ziet, gooi jij alle appels weg? Moet ook de hele supermarkt alle appels weggooien?

Interessant hoor. Zijn het kampers, dan wordt alleen de rotte appel opgesloten en niet alle kampers, de hele wijk of de gehele stad. Maar is het een statushouder, dan moeten alle miljoenen (Europees gezien) statushouders de tyfus krijgen.

Wordt een vrouw verkracht, dan is het afhankelijk van de achtergrond hoe erg we het vinden. Er is bijna een soort van begrip als het een blanke man is terwijl als de man een kleurtje of zelfs migratie-achtergrond heeft, dan gaat half Nederland schuimbekken. Het gaat niet om de misdaad, het gaat vooral om de dader.

Net zoals men gaat schuimbekken als gefraudeerd wordt met een bijstandsuitkering maar is het een politicus in Limburg, dan is zijn straf ineens een stuk milder.

Gooi jij maar elke zoveel dagen je koelkast in de vuilnisbak, ik kijk en ruik wel of het echt over datum is. En zijn de appels zacht, dan maken we er iets anders mee.
We hebben al een appeloverschot dus ja, je kunt al die appels zonder enig probleem weggooien. Nederland en Nederlanders zijn er beter aan.
2.
pi_199178768
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 12:11 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Dus als jij op een appel een vies stukje ziet, gooi jij alle appels weg? Moet ook de hele supermarkt alle appels weggooien?

Interessant hoor. Zijn het kampers, dan wordt alleen de rotte appel opgesloten en niet alle kampers, de hele wijk of de gehele stad. Maar is het een statushouder, dan moeten alle miljoenen (Europees gezien) statushouders de tyfus krijgen.

Wordt een vrouw verkracht, dan is het afhankelijk van de achtergrond hoe erg we het vinden. Er is bijna een soort van begrip als het een blanke man is terwijl als de man een kleurtje of zelfs migratie-achtergrond heeft, dan gaat half Nederland schuimbekken. Het gaat niet om de misdaad, het gaat vooral om de dader.
Als ik naar opsporing verzocht kijk dan is wel snel duidelijk uit welke hoek de meeste misdaad komt.
En het begint hier al: https://www.at5.nl/artike(...)t-cameras-en-oortjes
kijk eens wat ze over hebben om het gratis geld te bemachtigen.
Er zit niet 1 giftige m&m in de zak een een hele hoop. Reden genoeg om veel strenger te worden en eens wat rigoreuzer uit te zetten. Tijd om die stoffige verdragen eens aan te passen of op te zeggen die gebruik van gezond verstand in de weg zitten.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_199179595
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 13:44 schreef Bloemkool het volgende:

[..]

Als ik naar opsporing verzocht kijk dan is wel snel duidelijk uit welke hoek de meeste misdaad komt.
En het begint hier al: https://www.at5.nl/artike(...)t-cameras-en-oortjes
kijk eens wat ze over hebben om het gratis geld te bemachtigen.
Er zit niet 1 giftige m&m in de zak een een hele hoop. Reden genoeg om veel strenger te worden en eens wat rigoreuzer uit te zetten. Tijd om die stoffige verdragen eens aan te passen of op te zeggen die gebruik van gezond verstand in de weg zitten.
Die berichten zie ik ook, hoewel jij nu wel alles op één hoop gooit. Alles met een kleurtje tov Nederlanders. Of nog beter, alle Marokkanen tov de blanke Nederlander. Ben ik met iedereen eens, die cijfers zijn kut.

Wat opvalt, is dat die criminelen, gemiddeld gezien met minder welstand en mogelijkheden zijn opgegroeid dan de tegengroep. Dat lijkt mij veel interessanter dan het “hij heeft een kleurtje dus zie je wel” argument.

Is de criminaliteit ook nu hoger onder de huidige statushouders? Dus dan moet je even niet kijken naar die 2de, 3de en 4de generatie Turken en Marokkanen. Het zou me niet verbazen als het percentage hoger is dan de tegengroep, maar als het substantieel hoger is dan zou dat me verbazen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2021 14:51:36 ]
pi_199180853
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 14:50 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Die berichten zie ik ook, hoewel jij nu wel alles op één hoop gooit. Alles met een kleurtje tov Nederlanders. Of nog beter, alle Marokkanen tov de blanke Nederlander. Ben ik met iedereen eens, die cijfers zijn kut.

Wat opvalt, is dat die criminelen, gemiddeld gezien met minder welstand en mogelijkheden zijn opgegroeid dan de tegengroep. Dat lijkt mij veel interessanter dan het “hij heeft een kleurtje dus zie je wel” argument.

Is de criminaliteit ook nu hoger onder de huidige statushouders? Dus dan moet je even niet kijken naar die 2de, 3de en 4de generatie Turken en Marokkanen. Het zou me niet verbazen als het percentage hoger is dan de tegengroep, maar als het substantieel hoger is dan zou dat me verbazen.
Ik wil niet alles op een hoop gooien maar door alle berichten van steekpartijen in AZCs, de toestanden om maar toegelaten te kunnen worden, crimineel gedrag dat eruit voort komt krijg ik het idee dat het eerder het tuig met geld is dat tot hier komt dan de echte vluchtelingen.
Ook de berichten dat Syrische vluchtelingen zich druk gaan maken nu Denemarken bepaalde locaties veilig vindt en mensen weer terug gaat sturen stoort ontzettend. Want ze vluchten en dachten hier voor altijd aan het sociale infuus te kunnen hangen? Fijn toch dat ze weer terug kunnen. Hop en de handjes uit de mouwen in eigen land. Dat is hoe het moet gaan.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')