abonnement Unibet Coolblue
pi_199166469
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:24 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Persoonlijk ben ik helemaal van dit soort bordjes O+ O+
[ afbeelding ]
Die hangt hier ook, naast het schilderijtje van het huilende zigeunerkind. En uiteraard staat er een Boeddha in huis, lekker spiritueel! O+ _O_
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 26 april 2021 @ 17:28:53 #77
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_199166470
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:24 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Persoonlijk ben ik helemaal van dit soort bordjes O+ O+
[ afbeelding ]
Die heb ik ook, althans een variant..

In dit huis werken we thuis,
betalen we belasting,
houden we afstand,
wassen we de handen,
geven we geen knuffels,
dragen we mondkapjes,
luisteren we naar van Dissel.

Live, Love, Loathe your life <3
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_199166490
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:28 schreef GemMagic het volgende:

[..]

Die heb ik ook, althans een variant..

In dit huis werken we thuis,
betalen we belasting,
houden we afstand,
wassen we de handen,
geven we geen knuffels,
dragen we mondkapjes,
luisteren we naar van Dissel.

Live, Love, Loathe your life <3
Inspirerend, is die inmiddels ook bij de action te koop?
pi_199166539
quote:
2s.gif Op maandag 26 april 2021 17:20 schreef Gunner het volgende:
M'n vrouw werkt sinds kort bij een TBS-kliniek. Ze wist wel dat er personeel werd ingeënt maar zij dacht niet daarvoor in aanmerking te komen. Belde haar baas vanmiddag dat ze een Janssen-prik kon halen omdat ze meer in huis hadden dan verwacht.

Elke prik is er eentje zullen we maar zeggen maar onverwacht was het wel.
Als je ook snel gevaccineerd wil worden, kan je ook doorgeven dat jij ook wel zo'n prik wil, mochten ze nog wat over hebben :D
  maandag 26 april 2021 @ 17:39:46 #80
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_199166588
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:30 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Inspirerend, is die inmiddels ook bij de action te koop?
Je kunt altijd even navraag doen bij je lokale filiaal, je kunt online een tijdslot reserveren en ter plaatse kijken of ze deze nog hebben, zo niet, heb je er niets aan verloren. Het schijnt overigens dat 80% van je Action aankopen toch niet datgene betreft waarvoor je kwam. Het is dus bij uitstek de winkel om naar toe te gaan voor iets wat ze niet hebben.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  maandag 26 april 2021 @ 17:40:02 #81
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_199166591
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:35 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Als je ook snel gevaccineerd wil worden, kan je ook doorgeven dat jij ook wel zo'n prik wil, mochten ze nog wat over hebben :D
Is een idee. Belangrijker zou ik het vinden om te weten hoe zoiets geregistreerd wordt in een eventueel vaccinatiepaspoort
pi_199166603
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:18 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Want?
De variant is hier al. En bestaat al sinds oktober blijkbaar.

https://www.ad.nl/binnenl(...)an-ijsberg~a4f31831/
Ze hebben gewoon wat nodig om je bang te maken, dus kiezen ze nu variantennamen die in het nieuws vergezeld worden door stijgende cijfers.

De Britse variant bleek ook een tandeloze leeuw en had zelfs ondersteuning van de heropening van het basisonderwijs, ook dat was niet genoeg.
pi_199166626
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:40 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Ze hebben gewoon wat nodig om je bang te maken, dus kiezen ze nu variantennamen die in het nieuws vergezeld worden door stijgende cijfers.

De Britse variant bleek ook een tandeloze leeuw en had zelfs ondersteuning van de heropening van het basisonderwijs, ook dat was niet genoeg.
Nou ja, die variant heeft wel de Chinese verdrongen in Nederland inmiddels geloof ik. Maar dat heeft veel langer geduurd dan voorspeld en met veel minder gevolgen.
pi_199166632
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:40 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Ze hebben gewoon wat nodig om je bang te maken, dus kiezen ze nu variantennamen die in het nieuws vergezeld worden door stijgende cijfers.

De Britse variant bleek ook een tandeloze leeuw en had zelfs ondersteuning van de heropening van het basisonderwijs, ook dat was niet genoeg.
Twijfel of dat zo is. Minder erger dan gedacht maar alsnog een stuk besettelijker dan de eerdere variant. De Zuid Afrikaanse is eerder die tandloze leeuw.
  maandag 26 april 2021 @ 17:44:46 #85
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_199166658
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:46 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Juist niet, omdat kinderen een aantal weken veel minder getest gaan worden. Dus dan weet je nog niets.
Minder tests betekenen ook minder besmettingen. De vraag is met hoeveel het gaat dalen.

Als het komende tijd toch weer omhoog gaat (of gelijk blijft) dan weet je dat daar het probleem niet ligt. We hebben wel gezien dat de laatste keer dat de scholen open gingen de besmettingen wel toenamen.

En vaccins hebben geen invloed op kinderen en de besmettingen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_199166676
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Twijfel of dat zo is. Minder erger dan gedacht maar alsnog een stuk besettelijker dan de eerdere variant. De Zuid Afrikaanse is eerder die tandloze leeuw.
Misschien besmettelijker, maar als die variant zelfs niet huis kan houden met hulp van basisscholen... de zuid Afrikaanse variant bleek een Russische dwerghamster te zijn inderdaad.
pi_199166707
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:42 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Nou ja, die variant heeft wel de Chinese verdrongen in Nederland inmiddels geloof ik. Maar dat heeft veel langer geduurd dan voorspeld en met veel minder gevolgen.
Ik weet niet genoeg van virussen om te zeggen of dat bijzonder is. Bij griepvirussen heb je volgens mij elk jaar andere dominante varianten (Waar de griepprik op moet worden afgestemd).
pi_199166710
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Minder tests betekenen ook minder besmettingen. De vraag is met hoeveel het gaat dalen.

Als het komende tijd toch weer omhoog gaat (of gelijk blijft) dan weet je dat daar het probleem niet ligt. We hebben wel gezien dat de laatste keer dat de scholen open gingen de besmettingen wel toenamen.

Juist niet, de basisscholen gingen begin februari open, met het verschil dat kinderen toen contstant getest werden. Daardoor gingen het totaal aantal testen per week flink omhoog, en daardoor percentage positief getest flink omlaag. Dat bleef heel lang zo, pas midden/eind maart was de duidelijke trend omhoog ingezet. En dan hadden we midden februari nog ook een week waarin het testen instortte door gesloten teststraten.

Met andere woorden, het is vrijwel onmogelijk om dit soort conclusies te trekken.
pi_199166721
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:48 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Ik weet niet genoeg van virussen om te zeggen of dat bijzonder is. Bij griepvirussen heb je volgens mij elk jaar andere dominante varianten (Waar de griepprik op moet worden afgestemd).
Het RIVM zegt dat de variant wat besmettelijker is en daardoor langzaam de Chinese variant verdrijft. Omdat mensen die besmet raken met de Britse niet meer besmet kunnen raken met de Chinese.
pi_199166780
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/DMF20210426_35949358

Deze populaire langspeelplaat is ook weer opgezet. Inclusief bekende meezingers als "nog even volhouden!", "je hield je niet aan de regels!", "ik zie stoute mensen om mij heen!" en de vrolijke evergeen "zie ginds komt de feestpiek!".
pi_199166789
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:50 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Het RIVM zegt dat de variant wat besmettelijker is en daardoor langzaam de Chinese variant verdrijft. Omdat mensen die besmet raken met de Britse niet meer besmet kunnen raken met de Chinese.
De Californische variant was ook al besmettelijker, ook nooit meer wat van gehoord.

De Indiase variant gaat hetzelfde lot tegemoet als de andere "zorgelijke" varianten en krijgt gewoon weer een opvolger.

Ik gok op de Pakistaanse variant (het killer broertje van de Indiase variant).
  maandag 26 april 2021 @ 18:04:34 #92
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_199166878
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:49 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Juist niet, de basisscholen gingen begin februari open, met het verschil dat kinderen toen contstant getest werden. Daardoor gingen het totaal aantal testen per week flink omhoog, en daardoor percentage positief getest flink omlaag. Dat bleef heel lang zo, pas midden/eind maart was de duidelijke trend omhoog ingezet. En dan hadden we midden februari nog ook een week waarin het testen instortte door gesloten teststraten.

Met andere woorden, het is vrijwel onmogelijk om dit soort conclusies te trekken.
Half februari zaten we in een dal (o.a. inderdaad door de gesloten teststraten), maar daarna zijn we in stijgende lijn gegaan met maar een aantal dagen een afvlakking.

En sowieso merk je het effect pas na een aantal weken. Het lijkt me logisch dat wanneer een relatief groot deel van de besmettingen via kinderen gaat dat wanneer je het voor een deel afsluit dat de besmettingen daar ook afnemen (of minder aanwezig zijn) en dat zie je dan ook terug in de cijfers.

Tuurlijk zullen de versoepelingen nu natuurlijk ook wel gebruikt worden om eventuele stijgingen te verklaren, maar los van dat zou het echt niet best zijn als we teruggaan naar 9.000 besmettingen per dag (in de komende weken).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 26 april 2021 @ 18:10:06 #93
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_199166941
quote:
9s.gif Op maandag 26 april 2021 17:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/DMF20210426_35949358

Deze populaire langspeelplaat is ook weer opgezet. Inclusief bekende meezingers als "nog even volhouden!", "je hield je niet aan de regels!", "ik zie stoute mensen om mij heen!" en de vrolijke evergeen "zie ginds komt de feestpiek!".
Je hebt wel gelijk, het is een mooie bundel herhaalzetten, maar dit zijn gewoon van die belangenbehartigers die hun punt maken en tegen de stroom in proberen mensen te behoeden voor de kans op extreme uitbraken.

Ik vind dat er de laatste tijd ook in de media meer balans is tussen de verschillende perspectieven, het is niet alleen meer dood en verderf. Daarnaast, als je als club tijden je best doet om draagvlak te creeeren en te behouden voor strenge maatregelen is het niet leuk om te zien dat het er toch binnen een lente-feestdag allemaal aan gaat :)

Nu geloof ik dat het effect van koningsdag wel gaat meevallen, hooguit wat nieuws over het-is-hullie-schuld boetes voor lui die met meer dan 2 personen buiten op het gras durven te zitten.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_199166996
https://www.nu.nl/coronav(...)ans-beetje-laat.html

een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen, onze overheid al 5x....
De 2de kamer en het torentje is een nieuw parnassia.

wat een stel mongolen.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_199167017
De Britse, De Zuid-Afrikaanse, Californische, De Chinese(mag Chinezen niet zwart maken), B100 uit New York, De Braziliaanse.

Je wordt elke keer blij gemaakt met een dode mug. Nu komt de echt mutant direct uit de Ganges: De Indiase _O_
pi_199167039
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:13 schreef Predator40 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)ans-beetje-laat.html

een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen, onze overheid al 5x....
De 2de kamer en het torentje is een nieuw parnassia.

wat een stel mongolen.
Als er een prijs zou zijn voor meest zure OMT lid.
pi_199167067
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 18:14 schreef Jed1Gam het volgende:
De Britse, De Zuid-Afrikaanse, Californische, De Chinese(mag Chinezen niet zwart maken), B100 uit New York, De Braziliaanse.

Je wordt elke keer blij gemaakt met een dode mug. Nu komt de echt mutant direct uit de Ganges: De Indiase _O_
Het boeit helemaal geen ene flikker welke variant er is maar mutaties moet je zoveel mogelijk mijden en zo moeilijk is dat allemaal niet.

en wat doen wij ?? de zooi gewoon open laten met 50% van de mensen die quarantaine aan hun laars lappen/

8)7

wat een incompetente tyfuskneuzen zijn het toch ook in onze "regering"
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_199167081
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:15 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Als er een prijs zou zijn voor meest zure OMT lid.
waarom zou je in godsnaam de zooi wagenwijd open laten ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Miss 200.000.000! maandag 26 april 2021 @ 18:18:56 #99
367000 roos94
pi_199167084
11 mei versoeplingen is vrijwel zeker nu denk ik?
pi_199167109
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:18 schreef Predator40 het volgende:

[..]

waarom zou je in godsnaam de zooi wagenwijd open laten ?
Omdat het geen zak uit maakt, aantal besmettingen in NL ligt zelfs nu nog hoger dan India.

De Britse mutant eet de Indiase als ontbijt.

Vliegtuig kom je ook niet eens in zonder negatieve PCR. Enkel leuk voor het klapvee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')