abonnement Unibet Coolblue
pi_199234903
In een ander topic is het antwoord op de vraag "Zie jij liever contant geld in de bus?" het volgende resultaat:

• Alleen pinnen en vooraf opgeladen chipkaart: 52,2 procent (71 stemmen)
• Ook de mogelijkheid tot contant betalen: 47,8 procent (65 stemmen)
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_199239403
Ik heb een auto
pi_199269849
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 23:05 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ik heb een auto
Dat was de vraag niet, en dus volledig offtopic. TR gemaakt.

On-topic: ik ga tegenwoordig vaker met het OV naar mijn eindbestemming, waarbij ik mijn auto op een P+R-locatie zet en met het OV verder reis. Alle contactloze betaalmogelijkheiden hebben er wel voor gezorgd dat ik dit vaker doe, want het is zo makkelijk.
pi_199276580
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 07:23 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Dat was de vraag niet, en dus volledig offtopic. TR gemaakt.

On-topic: ik ga tegenwoordig vaker met het OV naar mijn eindbestemming, waarbij ik mijn auto op een P+R-locatie zet en met het OV verder reis. Alle contactloze betaalmogelijkheiden hebben er wel voor gezorgd dat ik dit vaker doe, want het is zo makkelijk.
Je stapt halverwege over op de bus? :D Why? Gemakkelijk om gewoon te zitten in de bus? Rijden op de snelweg is toch hetzelfde maar ben je sneller en heb je nog wat bewegingsvrijheid. Maar ja zoveel mensen
pi_199277291
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:00 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Je stapt halverwege over op de bus? :D Why? Gemakkelijk om gewoon te zitten in de bus? Rijden op de snelweg is toch hetzelfde maar ben je sneller en heb je nog wat bewegingsvrijheid. Maar ja zoveel mensen
Er liggen niet zoveel snelwegen in binnensteden.
pi_199277319
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:54 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Er liggen niet zoveel snelwegen in binnensteden.
Nee maar dat laatste stukje doe je dan toch gewoon met de auto? De bus is dan toch niet sneller?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 17:58:40 #82
256666 leeell
I know you're lonely
pi_199277330
Heb in NL al 5 jaar geen contant geld gebruikt denk ik.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_199278596
Je niet op laten halen als je ergens moet zijn :')
pi_199278754
u niet met uw smartphone kunt betalen ?
pi_199625827
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:53 schreef Marie78 het volgende:
u niet met uw smartphone kunt betalen ?
Het is een keuze om met contant geld te willen betalen. Niet iedereen wil met de smartpiet of pinpas betalen, en ook de OV-chipkaart en het abonnement worden niet door iedereen gewaardeerd.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_202534092
Voor zover bekend staat de terugkeer van contant geld als betaaloptie in de bus ook niet op de planning in het jaar 2022. Daarbovenop zijn andere verkooppunten voor papieren ritkaarten nog altijd zeldzaam.

Voor zover bekend kwamen de klachten over contant geld als betaaloptie in de bus van bus-chauffeurs zelf en dus niet van klanten. Het aantal incidenten vind ik zelf niet noemenswaardig als klacht over de betaaloptie.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')