abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 april 2021 @ 14:02:52 #26
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_199163914
quote:
4s.gif Op maandag 26 april 2021 10:27 schreef Leonos het volgende:
Zojuist 450 gekocht, het is fantastisch.
Zoooo, jij wordt heeeeeel druk met de verplichte verbouwing! :Y
Dit ga je niet in 'one lifetime' redden schat ik zo in!
  maandag 26 april 2021 @ 14:03:14 #27
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_199163921
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:07 schreef thedeedster het volgende:
Laat me raden; alleen bij gebruik van lokale aannemers...
En die dan weer in handen van de lokale mafia.
Ze zullen echt zitten te wachten op een groep Nederlanders die daar een huisje komen renoveren.
Tot nooit .......
  maandag 26 april 2021 @ 17:06:07 #28
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_199166259
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 08:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)oop-voor-maar-1-euro

Nu zal het wel lastig zijn daar werk te vinden, maar je kunt je ook afvragen of het nu zo’n goed beleid is om alle distributiecentra in de rivierdelta te plaatsen en mensen uit heel Europa te halen om hier met dozen te gaan schuiven. Waarom niet eens een andere regio zo’n blokkendoos gunnen. “Banen, banen, banen”,
Dat kan je dus ook doen voor een ander land of europa en ik gok dat NL gewoon beter scoort dan uithoek en eiland Sicilie


quote:
10s.gif Op maandag 26 april 2021 09:09 schreef Fugue het volgende:

[..]

Dit is sinds 2015 elk jaar nieuws idd. Blijkbaar is het nog geen groot succes.
Geen idee, misschien wel want het is elke keer een ander dorp.
Volgens mij hebben we Sardinie en een spaans dorp al gehad, weet alleen niet of het succesvol is.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_199166608
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:07 schreef thedeedster het volgende:
Laat me raden; alleen bij gebruik van lokale aannemers...
En anders een paardenkop in je bed.
pi_199166638
Meh, ik wacht wel tot er een leuk hutje vrijkomt in een pittoresk dorpje in Tanzania voor een eurootje.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199166744
quote:
2s.gif Op maandag 26 april 2021 11:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik had je beter geinformeerd ingeschat eigenlijk, als je denkt dat je in een bergachtig landschap in het politieke klimaat van Italie even een goed distributienetwerk opzet. Een 'blokkendooos' neerplempen is maar 1 klein onderdeel van de hele keten en ik zie niet hoe het in zo'n gebied ooit kan concurreren met het netwerk hier.
Die blokkendozen kun je ook prima in Portugal, Spanje of Frankrijk neerzetten om zuid-Europa te bevoorraden. Waarom moet dat persé vanuit een deel van Europa waar we al een afgrijselijk slechte luchtkwaliteit hebben en snelwegen alleen nog maar uit eindeloze files van vrachtwagens bestaan?

In zuid-Europa heerst bovendien werkeloosheid. In noordwest-Europa wonen niet genoeg mensen om in die plaatstalen blokkendozen tegen een hongerloontje te werken en dus dienen er hele containerladingen (letterlijk: ze worden vaak zelfs in veredelde containers gehuisvest :') ) oostblokkers geïmporteerd te worden voor dat werk.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_199166879
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 08:55 schreef myShizzle het volgende:
Is het weer zover?
Het is geen 'woning voor een euro'; je moet een plan maken voor restauratie, economisch een consistente bijdrage leveren en dit binnen 3 jaar afronden.

Hiervoor 'krijg' je een stapel stenen (vaak letterlijk) in een dood dorp in een dode regio.
Slimme manier om vervallen dorpen ok te knappen, levert tevens geld op (lokale bouwvakkers/materiaal/etc.)
  maandag 26 april 2021 @ 18:53:15 #33
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_199167663
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:41 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

En anders een paardenkop in je bed.
Ken uw klassiekers. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')