Ik ga voor de optie vakantiegeld alvast opgemaakt via afterpay. Dus volgende maand kan hij dat allemaal meteen inleveren.quote:Op maandag 26 april 2021 15:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
Of ergens een nieuwe BKR notitie aangegaan
FFSquote:Op maandag 26 april 2021 15:03 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Elke idioot kan pakketjes bezorgen. Dat is geen moelilijk werk. Als je echter andermans pakketjes gaat openmaken, omdat je wil weten wat erin zit en dit vervolgens vol trots gaat delen, dan is het toch logisch dat je wordt weggestuurd?
Dit soort domme shit wordt nergens getolereerd. Zelfs niet op een sociale werkplaats met andere gehandicapten.
KFC family bucketquote:Op maandag 26 april 2021 16:34 schreef Tlaloc het volgende:
Ik heb eigenlijk ook zin om wat te bestellen, maar weet ff niet wat.
Mwah, moet ik ff tot vanavond 22u30 wachten, onder het mom van "zin in een kleine snack".quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spinaziebaderen 1 minuut koken in witte wijn. Neerleggen. Rouwe ham schuin neerleggen. Spiezen om en om bieflapje (een nachtje gemarineerd), paprika, ui, katenspek Dan het feestje inrollen. Er zijn flink wat sateprikkers voor nodig om het zaakje bij elkaar te houden.quote:Op maandag 26 april 2021 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon vlees marineren en spiesen. Niet zo moeilijk toch?
Oh ja als je het zo maakt zit er wel wat werk inquote:Op maandag 26 april 2021 18:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Spinaziebaderen 1 minuut koken in witte wijn. Neerleggen. Rouwe ham schuin neerleggen. Spiezen om en om bieflapje (een nachtje gemarineerd), paprika, ui, katenspek Dan het feestje inrollen. Er zijn flink wat sateprikkers voor nodig om het zaakje bij elkaar te houden.
Ja en dan liefst op houtskool. Vaak keren.
Godenvoer. Wel veel werk om het zo te maken. 1 keer per jaar doe ik het zo.
Gelukkig eet hij weer eens gezondquote:Op maandag 26 april 2021 18:04 schreef Abid het volgende:
@:Spinazieruiker @:okselzweet @:RedFever007 @:isax @:Stepperoller @:Fok-it
Buiten adem zijn van het raam dichtdoen en senseo maken.
Alsnog aangebrand.quote:Op maandag 26 april 2021 18:04 schreef Abid het volgende:
Een kant en klaar stuk fabrieksvlees in de pan flikkeren koken noemenquote:Op maandag 26 april 2021 18:04 schreef Abid het volgende:
Hij heeft zich wel laten naaien. Die prijs die hij betaalde voor de kipschnitzels.quote:Op maandag 26 april 2021 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig eet hij weer eens gezond
(lol)
Nick is wel briljant ja. Al is hij ook wel iets teveel gefixeerd op vlees naar mijn bescheiden meningquote:Op maandag 26 april 2021 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een kant en klaar stuk fabrieksvlees in de pan flikkeren koken noemen![]()
Als hij het nou een beetje zoals Nick deed.![]()
https://www.youtube.com/c/EtenmetNick/videos
Ik kook tussen thebradge en Nick in. Nick gaat me soms wel wat te ver.quote:Op maandag 26 april 2021 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een kant en klaar stuk fabrieksvlees in de pan flikkeren koken noemen![]()
Als hij het nou een beetje zoals Nick deed.![]()
https://www.youtube.com/c/EtenmetNick/videos
Ik hou van vlees dus dat vind ik prima.quote:Op maandag 26 april 2021 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nick is wel briljant ja. Al is hij ook wel iets teveel gefixeerd op vlees naar mijn bescheiden mening
Heb je weleens wat van zijn dingen gemaakt dan? De helft van al die keukenapparatuur welke foodvloggers gebruiken heb ik niet eens in huisquote:Op maandag 26 april 2021 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hou van vlees dus dat vind ik prima.
Ja, ik maar ook niet alles van scratch hoor. Ik vind koken leuken, maar pasta enzo ga ik echt niet zelf maken.quote:Op maandag 26 april 2021 18:12 schreef Abid het volgende:
[..]
Ik kook tussen thebradge en Nick in. Nick gaat me soms wel wat te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |