Yes.quote:Op zondag 25 april 2021 23:01 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
IT genot? Fintech kan je hoop cashen hoor.
Als hij ook nog gul moet zijn val ik helaas af.quote:
Durf ik niet te zeggen, maar wat ik doe tikt nauwelijks een leef aan.quote:
Waarheen?quote:Op zondag 25 april 2021 23:02 schreef Makrelis het volgende:
Hmm. Ik wil weer opzouten hier uit Nederland.
Denk dat het wel te doen is als je geen bovenverdieping doet. Maar zou het ook niet weten precies. Uurloon en zo is vandaag de dag al hoog, bakstenen ook. Maar ken iemand die heeft een oud huis gekocht en de buitenmuur laten staan. Binnenmuur helemaal gesloopt en die is opnieuw gaan metselen met wat vrienden. Nu moet ik er wel bij zeggen die is elektricien. Dus hij kent weer wat lui die bijvoorbeeld loodgieter zijn en zo. Dus die heeft alles kunnen ritselen voor vrij goedkoop. Gewoon na het werk eraan klussen met wat vrienden. En dan hielp hij weer wat vrienden met de bekabeling.quote:Op zondag 25 april 2021 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel dat kost inderdaad
Randstad genot?quote:Op zondag 25 april 2021 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Piepklein studiootje met alles in 1 kamer
Niet eens. Arnhem.quote:Op zondag 25 april 2021 23:04 schreef Tlaloc het volgende:
Heb in dit topic zin gekregen in een kebab pizza. Ben paar jaar geleden verhuisd maar daarvoor had je een pizzeria die zo'n heerlijk ongezonde pizza maakte met kebab. Lekker stevige bodem, niet te zuinig met het vlees, en dan zo'n bak knoflooksaus erbij, bwoh
Helaas niet meer dergelijke pizza's tegengekomen sindsdien. Is altijd net niet w.b. bodem, of te vettig, of de saus er direct overheen ipv apart bakje.
[..]
Randstad genot?
ZZP je ook? Dan kan je helemaal cashen. FIRE rond 40e.quote:Op zondag 25 april 2021 23:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Yes.
Sowieso zijn er wel bedrijven als uber in Nederland waar je potentieel heel aardig kan verdienen.
Nee ben net jr.quote:Op zondag 25 april 2021 23:04 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
ZZP je ook? Dan kan je helemaal cashen. FIRE rond 40e.
Ja, leuk die gratis huizen, en dan daarna voor tonnen moeten verbouwenquote:Op zondag 25 april 2021 23:04 schreef Abid het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/d(...)komt-wonen~a4ad60eb/
Wel toch minimaal 3k netto + autootjequote:Op zondag 25 april 2021 23:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee ben net jr.![]()
Voorlopig nog lekker ervaring op doen.
Nou neequote:
Ja dat is wel mooiquote:
3k netto zonder ervaring is kolder zelfs in de krapte van nuquote:Op zondag 25 april 2021 23:15 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
FFS jullie ITers kunnen ook voor geen zak onderhandelen he
Ik ben vrienden waarmee Braddie vrienden is.quote:Op zondag 25 april 2021 20:26 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
NIET SPELEN MET ISAX PRIVE!
Hoezo verspreid je privégegevens zodanig dat ze in handen vallen van B.? Dan doe je zelf ook iets verkeerd.
Ik ga eerst maar 'ns slapen lieverd,quote:Op zondag 25 april 2021 23:44 schreef Phoenyx-God het volgende:
Joooo homies het is je boy Phoenyx-God hier
Oke schatquote:Op maandag 26 april 2021 00:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar 'ns slapen lieverd,
Hoihoi phoenyxquote:Op zondag 25 april 2021 23:44 schreef Phoenyx-God het volgende:
Joooo homies het is je boy Phoenyx-God hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |