Zal zijn ontbijt wel geweest zijn. En dan straks de Admiraal weer laten aanrukken, om 22u.quote:Op maandag 26 april 2021 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig eet hij weer eens gezond
(lol)
quote:Op maandag 26 april 2021 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je weleens wat van zijn dingen gemaakt dan? De helft van al die keukenapparatuur welke foodvloggers gebruiken heb ik niet eens in huis
Precies van die gasten met een gehaktmolen op hun kitchenaid(s) zodat ze zelf vlees kunnen malen voor hun hamburgers.quote:Op maandag 26 april 2021 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je weleens wat van zijn dingen gemaakt dan? De helft van al die keukenapparatuur welke foodvloggers gebruiken heb ik niet eens in huis
Van al die dingen die Nick doet is zelf pasta maken denk ik nog het minste werk.quote:Op maandag 26 april 2021 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, ik maar ook niet alles van scratch hoor. Ik vind koken leuken, maar pasta enzo ga ik echt niet zelf maken.
Ja vind je het gek. 8,8 miljoen volgersquote:Op maandag 26 april 2021 18:17 schreef Abid het volgende:
[..]
Precies van die gasten met een gehaktmolen op hun kitchenaid(s) zodat ze zelf vlees kunnen malen voor hun hamburgers.Ik snap best dat je dan het beste effect krijgt maar ik ga dat niet ervoor uitgeven. Fuck dat. Zelf marineren en zo doe ik nog wel. Maar zelf broodjes bakken bij de hamburgers....
Deze gast vind ik wel goed: https://www.youtube.com/channel/UCJHA_jMfCvEnv-3kRjTCQXw maar heeft ook gewoon teveel wat een normale mens niet heeft.
[..]
Van al die dingen die Nick doet is zelf pasta maken denk ik nog het minste werk.
quote:Op maandag 26 april 2021 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Vond zijn risotto goed gelukt![]()
Maar voor veel gerechten heb ik al een recept van mijn moeder of familie ofzo en dan durf ik daar nooit zo van af te wijken
Familierecepten zijn wel goud ja. Bij mij dan .Ik houd het in ere hoe wijlen mijn oma dingen maakte.quote:Op maandag 26 april 2021 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Maar voor veel gerechten heb ik al een recept van mijn moeder of familie ofzo en dan durf ik daar nooit zo van af te wijken
Je hebt ook de Duitse Braddie:quote:Op maandag 26 april 2021 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. 8,8 miljoen volgersDan kan ik ook wel een skilled Youtube-chef worden
quote:Op maandag 26 april 2021 18:21 schreef Abid het volgende:
[..]
Je hebt ook de Duitse Braddie:
[ afbeelding ]
Alleen dat ze vaak vettige hap eten hebben ze gemeen. De Duitse Braddie eet ook wel gezond, traint en laat het niet aanbranden.
Ik vind het oprecht jammer dat Braddie geen mukbangs doet.quote:Op maandag 26 april 2021 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]Waarom eten Mukbangers altijd zo misselijkmakend
Ik ben echt benieuwd wat die dikke pad 's avonds eet, als zijn ontbijt elke dag 1 of 2 stukken vlees is.quote:Op maandag 26 april 2021 18:04 schreef Abid het volgende:
@:Spinazieruiker @:okselzweet @:RedFever007 @:isax @:Stepperoller @:Fok-it
Buiten adem zijn van het raam dichtdoen en senseo maken.
Ben zijn risotto filmpje nu aan het kijken. Teringveel werk al die fucking kreeftquote:Op maandag 26 april 2021 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Net gegeten en nu zin in donuts en gefrituurde kip godverdommequote:Op maandag 26 april 2021 18:21 schreef Abid het volgende:
[..]
Je hebt ook de Duitse Braddie:
[ afbeelding ]
Alleen dat ze vaak vettige hap eten hebben ze gemeen. De Duitse Braddie eet ook wel gezond, traint en laat het niet aanbranden.
Groente is voor losers.quote:Op maandag 26 april 2021 18:25 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat die dikke pad 's avonds eet, als zijn ontbijt elke dag 1 of 2 stukken vlees is.
Geen groente uiteraard, anders zou hij dat ook wel reviewen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou dat ik zo gespierd als die gast was, dan kon ik ook gewoon eten wat ik wilde.quote:Op maandag 26 april 2021 18:27 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Net gegeten en nu zin in donuts en gefrituurde kip godverdomme
Die kleine pootjes zijn altijd gedoequote:Op maandag 26 april 2021 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben zijn risotto filmpje nu aan het kijken. Teringveel werk al die fucking kreeft
Zou hele dagen van die dikke gevulde donuts vreten als het konquote:Op maandag 26 april 2021 18:27 schreef Abid het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo gespierd als die gast was, dan kon ik ook gewoon eten wat ik wilde.
Nog nooit op. Opzich wel benieuwd naarquote:Op maandag 26 april 2021 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die kleine pootjes zijn altijd gedoe
Kipschnitzel?quote:Op maandag 26 april 2021 18:29 schreef Solotovski het volgende:
Dankzij braddie weet ik nu elke dag wat ik ga eten
Terechte ik zou.quote:Op maandag 26 april 2021 18:30 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zou hele dagen van die dikke gevulde donuts vreten als het kon![]()
Gevarieerd genoeg diner tochquote:
Godenvoer.quote:Op maandag 26 april 2021 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog nooit op. Opzich wel benieuwd naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |