SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval geen in de stadquote:Op maandag 17 mei 2021 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja maar dit is Groningen! Die heeft nog maar eentje.
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
In ieder geval geen in de stad
https://twitter.com/oogst(...)563233227366401?s=21
quote:Litouwen - Rotterdam
Slovenië - Marker Wadden
Rusland - 's-Hertogenbosch
Zweden - Amsterdam
Australië - Rotterdam
Noord-Macedonië - Eext
Ierland - Amsterdam
Cyprus - 's-Hertogenbosch
Noorwegen - Amersfoort
Kroatië - Broek op Langedijk
België - Bourtange
Israël - Utrecht
Roemenië - Leeuwarden
Azerbeidzjan - Giethoorn
Oekraïne - Veluwezoom
Malta - Vlissingen
Georgië haven en ook Zwitserland Rotterdam..quote:Op maandag 17 mei 2021 17:59 schreef molloot200 het volgende:
Zo, ik heb de kaart weer bijgewerkt!
https://www.google.com/ma(...)UA-7ZtiY&usp=sharing
Nog twee locaties zijn niet bekend en zitten bij één van de volgende landen: Georgië, Albanië, Zwitserland en Denemarken.
Rotterdamse haven en de Waalhaven in Nijmegen horen bij de andere twee landen.
Wat hadden ze dan gewild in coronatijd?quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:33 schreef Niels93 het volgende:
Wat ik hoor op ESC Forum zijn ze niet zo enthousiast over de postcards. Jammer, want ik vind ze heel mooi gedaan. Juist omdat je de hier de afwisseling hebt tussen 'de artiest leren kennen' en 'Nederlandse plaatjes'. 2012 waren verschrikkelijk, waar alle postcards op elkaar leken. Juist die afwisseling vind ik hier mooi.
Goed punt. Beetje giftige omgeving daar, mensen die elkaar opnaaien of juist afkraken om persoonlijke meningen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:37 schreef Funhouse het volgende:
Zijn ze op ESCforum ooit ergens wel enthousiast over?
Nu je het zegt. Dat hadden ze inderdaad moeten doen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:25 schreef Em31 het volgende:
Ik vond het persoonlijk een beetje een gemiste kans dat ze de postcard in Leeuwarden niet aan Mata Hari gekoppeld hadden.
ja, en dan ipv hoofdenfontein het standbeeld van mata hari in beeldquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:25 schreef Em31 het volgende:
Ik vond het persoonlijk een beetje een gemiste kans dat ze de postcard in Leeuwarden niet aan Mata Hari gekoppeld hadden.
En dan België voor het MECC in Maastricht.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ja, en dan ipv hoofdenfontein het standbeeld van mata hari in beeld
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |