quote:Op maandag 26 april 2021 19:23 schreef deedeetee het volgende:
Nu gaat de andere valk er met het eten vandoor ?
Denk het ook niet. Het kuiken zou dan ook zo’n achterstand hebben dat hij de laatste is die eten te pakken krijgt omdat de rest groter is.quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:23 schreef Mortaxx het volgende:
Dat laatste ei gaat niet meer uitkomen ben ik bang
quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:23 schreef Mortaxx het volgende:
Dat laatste ei gaat niet meer uitkomen ben ik bang
Hahahaquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Laatste ei ook uitgekomen!
[ afbeelding ]
Ik zie er nu wel twee volgens mij. En de duif zit er ook weer.quote:Op dinsdag 27 april 2021 15:42 schreef deedeetee het volgende:
Het lijkt wel of er nog maar 1 levend kuikentje is.
Ik zag er ook 2 maar er bewoog er maar eentje en dat kreeg te eten van de valk. De andere lag er stil bij.quote:Op dinsdag 27 april 2021 16:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie er nu wel twee volgens mij. En de duif zit er ook weer.
Oh, dat kan ik nu niet goed zien. Ik hoop dat ze allebei gewoon leven.quote:Op dinsdag 27 april 2021 16:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik zag er ook 2 maar er bewoog er maar eentje en dat kreeg te eten van de valk. De andere lag er stil bij.
Ik vraag me af waar de andere 2 zijn gebleven ? Gisteren met voeren nog 3 kuikentjes met de bek wijd open.quote:Op dinsdag 27 april 2021 16:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik nu niet goed zien. Ik hoop dat ze allebei gewoon leven.
Ik had er dan ook niet van opgekeken als nummer 4 er uit was gezet. Maar van de anderen had ik dit niet verwacht. Er zijn er iig nog minstens 2 maar ik heb er maar eentje zien eten. de andere lag toen voor pampus.quote:Op dinsdag 27 april 2021 17:05 schreef Holyme het volgende:
Geen idee of babyslechtvalkjes dat ook doen, maar bij sommige soorten wordt de zwakkere uit het nest gegooid door broer of zus, moeder voorkomt dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |