SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All dressed up and nowhere to go..quote:Op zaterdag 24 april 2021 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
Wanneer je make-up fucking goed zit maar het lockdown is en niemand het gaat zien.
quote:Op zaterdag 24 april 2021 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie verstopt er hier potjes met gerrie in de koelkast
Ik ben echt master in snert maken kwam ik de afgelopen maanden achter 😁quote:Op zaterdag 24 april 2021 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Snert met rookworst. Laatste keer deze winter US
Dat qas maar 1 keerquote:Op zaterdag 24 april 2021 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hou me amper aan welke geldende conventies dan ook, dus smakelijk eten, alhoewel het wel DE tijd van het witte goud is, hoor je eigenlijk aspergesoep te slurpen om de lente te vieren.quote:Op zaterdag 24 april 2021 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Snert met rookworst. Laatste keer deze winter US
Ooooooohquote:Op zaterdag 24 april 2021 18:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben echt master in snert maken kwam ik de afgelopen maanden achter 😁
Morgen gegrilde aspergesquote:Op zaterdag 24 april 2021 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hou me amper aan welke geldende conventies dan ook, dus smakelijk eten, alhoewel het wel DE tijd van het witte goud is, hoor je eigenlijk aspergesoep te slurpen om de lente te vieren.
Ja is serieus zo he? Iedereen die de eer had om het te proeven was super lovend .quote:
Yikes, dat doet me denken aan die taxidermist die haar dode dieren gewoon naast, onder en op haar eten had liggen in de vriezer.quote:Op zaterdag 24 april 2021 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieuwl..quote:Op zaterdag 24 april 2021 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yikes, dat doet me denken aan die taxidermist die haar dode dieren gewoon naast, onder en op haar eten had liggen in de vriezer.
Gaan we een keer samen erwten kapot stampen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 18:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja is serieus zo he? Iedereen die de eer had om het te proeven was super lovend .![]()
Dealquote:Op zaterdag 24 april 2021 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we een keer samen erwten kapot stampen.
Die ken ik dus ook iemand, die had (al jaren) dode leguanen naast de frikadellen in de vriezer liggenquote:Op zaterdag 24 april 2021 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yikes, dat doet me denken aan die taxidermist die haar dode dieren gewoon naast, onder en op haar eten had liggen in de vriezer.
WTF...quote:Op zaterdag 24 april 2021 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ken ik dus ook iemand, die had (al jaren) dode leguanen naast de frikadellen in de vriezer liggen
Let's go wild you Scottish womanquote:Op zaterdag 24 april 2021 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we een keer samen erwten kapot stampen.
Dit soort mensenquote:Op zaterdag 24 april 2021 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ken ik dus ook iemand, die had (al jaren) dode leguanen naast de frikadellen in de vriezer liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |