Over de punks ik las laatst hier op het forum een topic dat je aan iemands denken kan zien dat die persoon dat is.
Hoe denkt zo iemand dan
okay hoop niet dat het een beetje boeiend is
zoiets?
-ontopic-
Je bent niet zomaar punk of alto. De meeste mensen noemen iemand punk of alto aan de hand van hun uiterlijk of de muziek waar ze naar luisteren. Ik luister zelf naar punk, metal en rock, maar kleed me eigenlijk bijna nooit zo. Ik heb wel wat t-shirts enzo, maar om dan gelijk te zeggen dat ik punk of alto ben... nee niet echt eigenlijk
quote:GAST WIE HEEFT GEZEGD DAT IK HET WIL ZIJN DAN!
Op maandag 27 januari 2003 12:28 schreef Kwark het volgende:
op het moment dat je zulke vragen gaat stellen ben je al geen van beide meer.
quote:Heeft je verhaal een strekking?
Op maandag 27 januari 2003 12:30 schreef BigBear het volgende:
...verhaal...
quote:Pardon? chill effe out GAST, waar zeg IK dan dat jij dat wilt zijn?
Op maandag 27 januari 2003 12:33 schreef harmonichunk het volgende:[..]
GAST WIE HEEFT GEZEGD DAT IK HET WIL ZIJN DAN!
ECHT JIJ MOET ECHT BETER LEZEN! mensen noemen mij soms zo, maar ik vind dat nergens op slaan!
Begrijpend lezen, een boeiend concept. Verdiep je er eens in zou ik zeggen.
quote:Neu niet echt... 't meer uit eigen ervaring...
Op maandag 27 januari 2003 12:33 schreef MetalMessiah het volgende:[..]
Heeft je verhaal een strekking?
Er is ook een meer extreme kant die zich op de grens met het ghoticdom bevind...
Alto´s worden vaak gedemoniseerd (lekker woord) omdat ze zich zo vaag gedragen...
En ja, jij gedraagd je redelijk vaag
quote:...door je aan te sluiten bij een andere groep die er ook allemaal hetzelfde uitzien.
Op maandag 27 januari 2003 12:41 schreef El_Nino het volgende:
Je bent alto als je je bijv. door middel van kleding wilt afscheiden van een groep...
Alto en punk zijn gewoon een fase, net als gabbers een aantal jaar geleden...
quote:okay ik luister wel hoofdzakelijk rock, alternative, sommige metal, muziek, maar ook heel veel andere muziek, mijn stijl die ik speel is ook meestal een beetje zo, en okay ik heb een paar skatebroeken. bekijk mijn frontpagefoto is. en okay soms doe ik een beetje vaag
Je bent alto als je je bijv. door middel van kleding wilt afscheiden van een groep... De trends onder alto´s zijn op het moment o.a. zwarte shmink op het gezicht, en wijde kleren in felle kleuren..Er is ook een meer extreme kant die zich op de grens met het ghoticdom bevind...
Alto´s worden vaak gedemoniseerd (lekker woord) omdat ze zich zo vaag gedragen...
En ja, jij gedraagd je redelijk vaag
Okay niet dat ik het erg is dat ze me zo noemen maar toch wilde ik ff duidelijk weten wat zo iemand nou is en een beschrijving blabla
quote:Ik denk dat die mensen die je daar beschrijft toch niet alto zijn, maar zelf graag in dat hokje geplaats worden, omdat ze zich daardoor speciaal voelen en toch tot een groep behoren.
Je bent alto als je je bijv. door middel van kleding wilt afscheiden van een groep... De trends onder alto´s zijn op het moment o.a. zwarte shmink op het gezicht, en wijde kleren in felle kleuren..
Het schijnt de laatste tijd nogal belangrijk te zijn voor veel van de jongeren om als punker of alto gezien te worden. Maar door bepaalde kleding te dragen en punkmuziek te luisteren ben je nog niet per definitie punk.
quote:En zo is het.
Op maandag 27 januari 2003 12:58 schreef markjacoo het volgende:
hou niet van hokjes.
je bent gewoon mens, klaar.
en als je lekker jezelf bent, dan ben je vanzelf Alternatief, want uniek, dus anders dan anderen.....
quote:*mee eens is*
Op maandag 27 januari 2003 12:58 schreef markjacoo het volgende:
hou niet van hokjes.
je bent gewoon mens, klaar.
en als je lekker jezelf bent, dan ben je vanzelf Alternatief, want uniek, dus anders dan anderen.....
wat maakt het nu uit welk hokje je bij hoort? ben ik alternatief? ben ik punk? wat zou mij dat verrotten? voor iemand die een psychologisch profiel van me zou willen maken.. ga gerust je gang .. kan je wel een paar dingen van mijn persoon noemen.. maar mij maakt het niet uit. het blijft toch altijd maar het standpunt van de ander over jou. en wat heeft die ander nu te maken met hoe jij je leven, muziekkeuze, geslachtsvoorkeur, etc kiest?
hokjes zijn leuk als je een kruiswoordpuzzel aan het maken bent. voor de rest van de tijd .. schijt erop. of erin.
quote:mee eens, maar geef toe, als je iemand ziet met een hanekam op z'n kop is het eerste wat je denkt: punk.
Op maandag 27 januari 2003 13:06 schreef LazySod het volgende:[..]
*mee eens is*
wat maakt het nu uit welk hokje je bij hoort? ben ik alternatief? ben ik punk? wat zou mij dat verrotten? voor iemand die een psychologisch profiel van me zou willen maken.. ga gerust je gang .. kan je wel een paar dingen van mijn persoon noemen.. maar mij maakt het niet uit. het blijft toch altijd maar het standpunt van de ander over jou. en wat heeft die ander nu te maken met hoe jij je leven, muziekkeuze, geslachtsvoorkeur, etc kiest?
hokjes zijn leuk als je een kruiswoordpuzzel aan het maken bent. voor de rest van de tijd .. schijt erop. of erin.
De topicstarter wilde dus weten wanneer iemand tot een bepaald hokje behoord.
Het antwoord daarop is dus, wanneer mensen hun in dat hokje stoppen.
quote:IDD mee eens SCHIJTEN ZAL IK
Op maandag 27 januari 2003 13:06 schreef LazySod het volgende:[..]
*mee eens is*
quote:dan past het hokje alto, skater toch wel bij me, daar wordt ik meestal ingestopt........ tja pas mijn leven er ook niet voor aan zo ben je of ben je niet.... Idd mensen stoppen altijd dingen in hokjes soms idd een beetje jammer
Op maandag 27 januari 2003 13:17 schreef Goofup het volgende:[..]
mee eens, maar geef toe, als je iemand ziet met een hanekam op z'n kop is het eerste wat je denkt: punk.
Misschien houd die gozer heel niet van punk, maar je zou het toch denken en jij niet alleen. Daarbij is zo'n persoon toch (terecht/onterecht) in een hokje geplaatst.
Zo pas ik in het hokje skater. Maakt me ook geen donder uit. Ik pas m'n leven er niet voor aan (ja, maar niet om in dat vakje te behoren dan, meer omdat ik het nodig vind om "af en toe" te skaten).De topicstarter wilde dus weten wanneer iemand tot een bepaald hokje behoord.
Het antwoord daarop is dus, wanneer mensen hun in dat hokje stoppen.
quote:Je bent niet jezelf, je bent wat anderen vinden dat je bent.
Op maandag 27 januari 2003 14:01 schreef harmonichunk het volgende:[..]
dan past het hokje alto, skater toch wel bij me, daar wordt ik meestal ingestopt........ tja pas mijn leven er ook niet voor aan zo ben je of ben je niet.... Idd mensen stoppen altijd dingen in hokjes soms idd een beetje jammer
Hokjes zijn goed! Pro-hokjes
En met kleren heeft het weinig te maken (het is meer de denkwijze) trek lekker aan wat je zelf mooi vindt en/of lekker vindt zitten.
quote:Okay de denkwijze hoe denken die mensen dan?
Op maandag 27 januari 2003 16:27 schreef irestmycase het volgende:
Hier zijn al zoveel topics over geweest en het komt er altijd op neer dat het niets met elkaar te maken heeft.En met kleren heeft het weinig te maken (het is meer de denkwijze) trek lekker aan wat je zelf mooi vindt en/of lekker vindt zitten.
quote:punk heeft toch geen idealen? anarchy, yeah baby? of heb ik nu iets gemist?
Op maandag 27 januari 2003 20:18 schreef Ixnay het volgende:
Bij een punkrocker gaat het meer om de muziek.Bij een punker gaat het meer om de idealen.
en nee ben geen wannabe, ben mezelf is het beste wat je kunt zijn.
edit: rassen discriminatie (punkers)
quote:Je kunt het ook alle 2 hebben hoor
Op maandag 27 januari 2003 20:18 schreef Ixnay het volgende:
Bij een punkrocker gaat het meer om de muziek.Bij een punker gaat het meer om de idealen.
Maar of ik me kleed als een echte "punker"?!? Nee!
Meeste mensen hebben het beeld van een punker met ruitenbroek met gaten etc, maar er zijn zat punkers die zich vertegenwoordigen in bv skatekleren of zelfs een 3delig pak, het gaat gewoon om je denkwijze en who cares hoe je eruit ziet?, als ik met een hanekam wil lopen doe ik dat, wil ik het niet doe ik het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |