abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199137977
Ik ben op het moment aan het kijken om mijn airco (spilt unit) in de slaapkamer te vervangen. Nu heb ik wat offertes binnen en 1 daarvan heeft de mogelijkheid om te kiezen voor een DualCool van LG. Deze airco heeft een geīntegreerde luchtzuiveringsfunctie, op het moment gebruiken we daar een losse luchtreiniger van Philips voor.

Nu klinkt dat heel mooi, dan kan dat losse apparaat eruit maar ik ben een beetje bang dat het erg ten koste zal gaan van de levensduur van de airco. Volgens de installateur zou dat niet het geval zijn maar hoe denken jullie daarover? Mijn luchtreiniger nu staat eigenlijk gewoon 16 uur per dag aan (als we slapen doen we hem uit) terwijl je een airco natuurlijk alleen gebruikt wanneer het erg warm is, ik heb weinig zin om over 3 jaar weer zo'n nieuwe airco aan te moeten schaffen......
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_199138078
er zijn heel veel verschillende luchtreinigers met vele verschillende filters. Sommige werken goed, anderen zijn zeer slecht en sommige zorgen juist voor extra verontreiniging in de lucht.
Je zult dus deze twee functionaliteiten moeten vergelijken of er verschil in zit.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')