Ik ben op het moment aan het kijken om mijn airco (spilt unit) in de slaapkamer te vervangen. Nu heb ik wat offertes binnen en 1 daarvan heeft de mogelijkheid om te kiezen voor een DualCool van LG. Deze airco heeft een geīntegreerde luchtzuiveringsfunctie, op het moment gebruiken we daar een losse luchtreiniger van
Philips voor.
Nu klinkt dat heel mooi, dan kan dat losse apparaat eruit maar ik ben een beetje bang dat het erg ten koste zal gaan van de levensduur van de airco. Volgens de installateur zou dat niet het geval zijn maar hoe denken jullie daarover? Mijn luchtreiniger nu staat eigenlijk gewoon 16 uur per dag aan (als we slapen doen we hem uit) terwijl je een airco natuurlijk alleen gebruikt wanneer het erg warm is, ik heb weinig zin om over 3 jaar weer zo'n nieuwe airco aan te moeten schaffen......
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you