abonnement Unibet Coolblue
pi_199137498
wil op balkon wat gezelligheid kweken, pompoenen voor met halloween alvast zo op de bovenste verdieping met n zwaard er aan dat iedereen bang wordt vanaf de snelweg. maar de zaadjes ontkimenden in januari niet en nu na de 3de poging komen ze eindekijk los dus kan ik ze gaan verrpotten.

zat vannacht op een datingsite geloof bumble weet niet meer had gewoon alles aangeklikt in de playstore en n maand abbo genomen dus dan heb je zonder gezeik wel tot al die apps alles zeg maar

maar komt vanavond iemand langs en ik geloof dat ze van olijven houd want ze staat op fotos in italie met olijvenbomen dus nouja ik hoop dat ik dan mijnbest heb gedaan en vanavond ze blijft slapen. heb ook n wijnt jegehaald was 3 voor 8 bij de appie moet ik nog meer halen>?

nouja vind het al best een geslagd weekedn
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 24 april 2021 @ 15:22:20 #2
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_199137565
Het geheim is om heel veel pompoenpitten te eten en dan in je plantenbak te kakken. Dan zijn ze namelijk gelijk bemest.

Tip van Lodewijk Hoekstra :Y
-XOXO- Je maintiendrai
pi_199139107
Piertertje ik zou maar flink oppassen jongen. Straks blijkt ze een wijf met lelijke tepels. Kan zomaar.

KLB / Tinder dates met lelijke tetten
  zaterdag 24 april 2021 @ 18:02:59 #4
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_199139167
Jij woont in een flat pal naast de snelweg? Wat een kutleven.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_199139395
Geniet van het leven maat.
pi_199143116
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 april 2021 18:02 schreef Fcu030 het volgende:
Jij woont in een flat pal naast de snelweg? Wat een kutleven.
nee is super leuk. vaak als ik met n maat dronken ben en sochtends kater dan gaan we afbakbroodjes gooien naar die autos. want kater en ff er niet aan hoeven denken die hoofdpijn. dan doen we kraak de neger. moeten we negers zien te raken en als er een in de vangrail uitstapt en t is een neger schrijven we n piunt er bij op t krijtbord op mn balkon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')