abonnement Unibet Coolblue
pi_199139458
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 april 2021 18:25 schreef chufi het volgende:

[..]

Nee, wel in het jaartal .... december weet je
Oh ik hoop wel dat ik aan de beurt ben. Mijn vriend waar ik mee was in Zandvoort is 62 en heeft het vrijdag gekregen. Die zat in de stress dat hij niet op tijd was. :D Maar het is gelukt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 24 april 2021 @ 18:29:52 #127
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_199139478
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 18:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh ik hoop wel dat ik aan de beurt ben. Mijn vriend waar ik mee was in Zandvoort is 62 en heeft het vrijdag gekregen. Die zat in de stress dat hij niet op tijd was. :D Maar het is gelukt
Pullup is uitzelfde bouwjaar hier, maar heeft hem al wel ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_199139481
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 12:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Is dat 1 prik of ook 2?
Sorry, laat antwoord.
Normaal 2. Ik krijg er maar 1 omdat ik minder dan half jaar geleden corona heb gehad.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_199139503
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 april 2021 18:29 schreef chufi het volgende:

[..]

Pullup is uitzelfde bouwjaar hier, maar heeft hem al wel ...
Oh
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 24 april 2021 @ 18:32:47 #130
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_199139525
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 18:31 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh
Maar die woont er naast of zo
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_199139553
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 april 2021 18:32 schreef chufi het volgende:

[..]

Maar die woont er naast of zo
Dat heeft er niets mee te maken lijkt me
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199139593
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 18:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat heeft er niets mee te maken lijkt me
Gewoon bij mijn huisarts die er denk ik een assistentje voor had geregeld en alles netjes had ingericht
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_199139603
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 18:37 schreef pullup het volgende:

[..]

Gewoon bij mijn huisarts die er denk ik een assistentje voor had geregeld en alles netjes had ingericht
Heeft dat ook iets met je beroep te maken?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 24 april 2021 @ 18:38:45 #134
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_199139611
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 18:37 schreef pullup het volgende:

[..]

Gewoon bij mijn huisarts die er denk ik een assistentje voor had geregeld en alles netjes had ingericht
Geen voorrang vanwege Tokyo?
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_199139628
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 18:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Heeft dat ook iets met je beroep te maken?
Nee hoor, ik was gewoon aan de beurt. Ik denk gewoon dat mijn huisarts lekker alert was en dat spul op tijd heeft besteld
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_199139649
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 18:38 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Geen voorrang vanwege Tokyo?
Neh, ik ga daar niet heen :D De equipe was wel daardoor aan de beurt :Y
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zaterdag 24 april 2021 @ 18:47:24 #137
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_199139704
Nu maar hopen dat de OS wel door gaan .. In Nederland zit er weer wat publiek bij het voetbal
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_199139760
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 18:39 schreef pullup het volgende:

[..]

Nee hoor, ik was gewoon aan de beurt. Ik denk gewoon dat mijn huisarts lekker alert was en dat spul op tijd heeft besteld
Hangt inderdad voor een groot deel van je huisarts af, heb ik begrepen
pi_199139768
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 april 2021 18:47 schreef chufi het volgende:
Nu maar hopen dat de OS wel door gaan .. In Nederland zit er weer wat publiek bij het voetbal
Gaat toch een zeperd worden voor de atleten vrees ik

Niets van de atmosfeer die het speciaal maakt

Maar goed beter dan niets
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zaterdag 24 april 2021 @ 19:00:58 #140
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_199139911
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 18:52 schreef pullup het volgende:

[..]

Gaat toch een zeperd worden voor de atleten vrees ik

Niets van de atmosfeer die het speciaal maakt

Maar goed beter dan niets
Nee helaas... maar beter wel spelen idd
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_199140302
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 18:52 schreef pullup het volgende:

[..]

Gaat toch een zeperd worden voor de atleten vrees ik

Niets van de atmosfeer die het speciaal maakt

Maar goed beter dan niets
I Beg to differ.

Ik denk dat het juist een hele speciale ervaring gaat worden voor de atleten. Veel intiemer, minder support, minder publiek, heissa, familie, afleiding.. alles minder.

Maar aangezien er balans moet zijn..

Wat meer en intenser gaat worden zijn: Onderlinge contacten, internationaal. Daar de hele club sporters veel meer op hunzelf en onderling aangewezen zijn, dat gaat ook een speciale. En ik vermoed een hele positieve ervaring voor de deelnemers en een geweldige herrinnering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 24 april 2021 @ 19:25:27 #142
184769 crew  Deisyy
pi_199140305
@mazaru ik heb vanmiddag een eind gelopen in De Broekpolder, kijk dan wat ik tegen kwam O+

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199140476
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 april 2021 19:25 schreef Deisyy het volgende:
@:mazaru ik heb vanmiddag een eind gelopen in De Broekpolder, kijk dan wat ik tegen kwam O+

[ afbeelding ]
Mooi plaatje.

Zo stel ik me Nederland voor ten tijde van de Batavieren.
  Moderator zaterdag 24 april 2021 @ 19:39:28 #144
184769 crew  Deisyy
pi_199140500
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Mooi plaatje.

Zo stel ik me Nederland voor ten tijde van de Batavieren.
Ik was er nog nooit geweest en het is hier maar een half uurtje vandaan, wat een mooie omgeving om lekker te wandelen of te fietsen, en ik weet dat Mazaru er ook regelmatig komt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199140631
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 19:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik was er nog nooit geweest en het is hier maar een half uurtje vandaan, wat een mooie omgeving om lekker te wandelen of te fietsen, en ik weet dat Mazaru er ook regelmatig komt.
Zijn dat ook uiterwaarden?

Hier in de omgeving (maas/waal) hebben zo een paar prachtige stukjes natuur geschapen, met her en der van die "oer runderen" .
Kan dat wel toejuichen :Y
pi_199140641
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

I Beg to differ.

Ik denk dat het juist een hele speciale ervaring gaat worden voor de atleten. Veel intiemer, minder support, minder publiek, heissa, familie, afleiding.. alles minder.

Maar aangezien er balans moet zijn..

Wat meer en intenser gaat worden zijn: Onderlinge contacten, internationaal. Daar de hele club sporters veel meer op hunzelf en onderling aangewezen zijn, dat gaat ook een speciale. En ik vermoed een hele positieve ervaring voor de deelnemers en een geweldige herrinnering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk inderdaad net anders.

De situaties die je beschrijft lijken verdacht veel op hoe ze naar deze spelen hebben toegewerkt, veelal op zichzelf aangewezen en met hun eigen clubje en contacten.

Het plotselinge in de schijnwerpers staan zullen ze aan missen net als de ontlading van de voltooiing die ze met velen buiten het olympische dorp kunnen delen.

Speciaal zal het alsnog worden :Y maar niet vergelijkbaar met 'normaal'
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_199140648
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 april 2021 19:25 schreef Deisyy het volgende:
@:mazaru ik heb vanmiddag een eind gelopen in De Broekpolder, kijk dan wat ik tegen kwam O+

[ afbeelding ]
Die heb ik ook gezien vanmiddag. :D
Schotse hooglanders. Toen ze erg dichtbij kwamen ben ik toch effe achter een dikke boom gaan staan. :P
Life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Moderator zaterdag 24 april 2021 @ 19:50:04 #148
184769 crew  Deisyy
pi_199140676
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Zijn dat ook uiterwaarden?

Hier in de omgeving (maas/waal) hebben zo een paar prachtige stukjes natuur geschapen, met her en der van die "oer runderen" .
Kan dat wel toejuichen :Y
Nee dit is een polder, ooit was het veenmoeras.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199140696
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 19:47 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad net anders.

De situaties die je beschrijft lijken verdacht veel op hoe ze naar deze spelen hebben toegewerkt, veelal op zichzelf aangewezen en met hun eigen clubje en contacten.

Het plotselinge in de schijnwerpers staan zullen ze aan missen net als de ontlading van de voltooiing die ze met velen buiten het olympische dorp kunnen delen.

Speciaal zal het alsnog worden :Y maar niet vergelijkbaar met 'normaal'
Daar heb je wel een punt . Jij hebt daar ook wel wat meer kijk en ervaring mee op als ik :Y

Maar over dat laatste zijn we het sowieso eens :Y
pi_199140702
Wat krijgen jullie voor vaccin eigenlijk?
Life is what happens to you, while you're busy making other plans.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')