abonnement Unibet Coolblue
pi_199178315
Het probleem is dat het skivriendje van de premier de meest kritische journalist in deze is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199179232
@Starhopper on suicide watch
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 april 2021 @ 14:27:13 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199179274
Waar hebben de wappies dan gelijk in gekregen? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199179643
Ga die idioten nou niet ook nog bevestigen. Kritisch zijn mag en is zelfs goed. De overheid streng controleren en een rechtzaak aanspannen als de overheid niet de juiste manier gebruikt om maatregelen te nemen (avondklok) is uitstekend.
Roepen dat corona niks voorstelt en niet erger dan een griepje is of zelfs niet bestaat en in twijfel trekken of vaccinaties wel werken is gewoon NIET ok en zeer schadelijk. Die Willem Engel wil nu zelfs individuele artsen aan gaan klagen die vaccins toedienen.
pi_199180881
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 14:53 schreef Alfje het volgende:
Ga die idioten nou niet ook nog bevestigen. Kritisch zijn mag en is zelfs goed. De overheid streng controleren en een rechtzaak aanspannen als de overheid niet de juiste manier gebruikt om maatregelen te nemen (avondklok) is uitstekend.
Roepen dat corona niks voorstelt en niet erger dan een griepje is of zelfs niet bestaat en in twijfel trekken of vaccinaties wel werken is gewoon NIET ok en zeer schadelijk. Die Willem Engel wil nu zelfs individuele artsen aan gaan klagen die vaccins toedienen.
Maar nu scheer jij alles over 1 kam
Van de tegenstanders van het huidige beleid (die jij waarschijnlijk allemaal wappies vindt), zijn er maar zeer weinig die zeggen dat Corona niets voorstelt of maar een griepje is
Willem Engel doet dat volgens mij ook niet
Wat wel gebeurt is de mortaliteit en ziekenhuis bezetting vergelijken met dat van een griepgolf. Maar vergelijken is wat anders dan zeggen dat het hetzelfde is

Let ook op dat de lockdown fanatici altijd beginnen over griepJE, en daarmee willen ze de griep bagatelliseren
Maar griep is een serieuze ziekte waar bij een griepgolf vele duizenden mensen aan overlijden
9500 doden bij de griepgolf van 2017/18, 7500 bij de griepgolf van 2016/17 etc
En elke winter worden de IC's en ziekenhuis capaciteit weer op de proef gesteld
De griepgolf van 2017/18 had een wakeup call moeten zijn, maar daar is niets mee gebeurd
  dinsdag 27 april 2021 @ 16:55:58 #31
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199181107
Jort Kelder is de grootse tv pr schandknaap van Rutte op tv
Los gezongen van de werkelijkheid en te dom om te poepen
Denkend dat hij geniaal is, zoals met KLM..
Dat was een geniale zet volgens hem :')
Dit sujet moet zo snel mogelijk van de tv af met een spreekverbod in het openbaar })
pi_199182167
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 16:38 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Maar nu scheer jij alles over 1 kam
Van de tegenstanders van het huidige beleid (die jij waarschijnlijk allemaal wappies vindt), zijn er maar zeer weinig die zeggen dat Corona niets voorstelt of maar een griepje is
Willem Engel doet dat volgens mij ook niet
Wat wel gebeurt is de mortaliteit en ziekenhuis bezetting vergelijken met dat van een griepgolf. Maar vergelijken is wat anders dan zeggen dat het hetzelfde is

Let ook op dat de lockdown fanatici altijd beginnen over griepJE, en daarmee willen ze de griep bagatelliseren
Maar griep is een serieuze ziekte waar bij een griepgolf vele duizenden mensen aan overlijden
9500 doden bij de griepgolf van 2017/18, 7500 bij de griepgolf van 2016/17 etc
En elke winter worden de IC's en ziekenhuis capaciteit weer op de proef gesteld
De griepgolf van 2017/18 had een wakeup call moeten zijn, maar daar is niets mee gebeurd
Ik vind juist helemaal niet dat iedereen die tegen het huidige beleid is een wappie is, ik zeg ook juist dat het prima is om kritisch te zijn. Ik vind dat je dat onderscheid goed moet maken zodat je met de normale kritische mensen een goede discussie kan voeren zonder de idiote complotdenkers te legitimeren.

Als je zegt "de wappies hadden gelijk" dan legitimeer je de idioten en daar bovenop zet je juist elke criticus weg als wappie.

En ik weet dat een echte griep een serieuze ziekte kan zijn. Maar dat corona wel een graadje erger is blijkt wel uit het feit dat de ic's dreigen te overstromen ondanks alle maatregelen die er genomen zijn. We hebben nog nooit reguliere zorg moeten stopzetten omdat de ziekenhuizen vol lagen met grieppatienten.

En toch zie ik nog heel vaak de zin "het is maar een griepje" juist van de wappies. Je mag de vergelijking best maken, maar als je tot een andere conclusie komt dan dat corona veel serieuzer is dan griep dan ben je slecht geïnformeerd of niet goed bij je hoofd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')