abonnement Unibet Coolblue
pi_199148284
Haha, de Denen gebruiken het woord "agurkesommer". Herkenbaar fenomeen :D
  zondag 25 april 2021 @ 10:56:25 #227
63722 z80
I fink you freaky
pi_199148338
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 10:45 schreef Tele6 het volgende:
Da's grappig, mijn kuiten zijn altijd juist veel gelukkiger als ik yoga doe. Van hardlopen worden ze pijnlijk en stijf, en de yoga lijkt een hoop van de knopen eruit te halen. 1/3 van m'n 45 minuten stretch-sessie is inmiddels variaties op downward facing dog om maar die kuiten weer terug in het gareel te krijgen _O-
Aparte namen bij yoga. Maar een variant hierop deden we standaard met de warming-up. Met gestrekte knieën met de handen naar de grond en dan naar voren lopen, zo ver als mogelijk. Daarna de voeten nog steeds met gestrekte knieën naar voren lopen zo ver als mogelijk. Vervolgens on omgekeerde volgorde weer tot staan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199148498
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 09:09 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, ik ben weer een beetje boven water. Pretje zeg, zo'n vaccinatie :')

Janssen hoeft maar 1x ook, dat is in dit geval wel fijn! Wel ff rot dan dat je er zo ziek van was.
pi_199148524
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 10:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja precies, ik ben er nu vanaf ^O^

Mijn telefoon maakt helaas vrij crappy foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: ik heb nog een betere:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een heerlijke bank O+
pi_199148689
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 10:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja precies, ik ben er nu vanaf ^O^

Mijn telefoon maakt helaas vrij crappy foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: ik heb nog een betere:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi hoor!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199148718
Afgelopen nacht sliepen wij weer in de tent, nu hond iets herkenbaarder in beeld.


Vanochtend was het een stuk minder fris, maar dan ook gelijk minder mooi weer.
De fruitbomen gaan bloeien, de kers maakt een soort kersballen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 25 april 2021 @ 11:39:35 #232
63722 z80
I fink you freaky
pi_199148853
H
quote:
7s.gif Op zondag 25 april 2021 11:29 schreef sigme het volgende:
Afgelopen nacht sliepen wij weer in de tent, nu hond iets herkenbaarder in beeld.
[ afbeelding ]

Vanochtend was het een stuk minder fris, maar dan ook gelijk minder mooi weer.
De fruitbomen gaan bloeien, de kers maakt een soort kersballen
[ afbeelding ]
Hier is het meeste inmiddels weer uitgebloeid. De perenbomen zijn nog wel wit vanaf een afstandje, maar de bijen zijn er inmiddels klaar mee De kers, pruim en perzik zijn nu druk bezig blad te zetten. De appelbomen staan nu wel op springen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 25 april 2021 @ 11:45:57 #233
63722 z80
I fink you freaky
pi_199148948
10 Graden en grijs maar wel droog buiten. Eens een jas opzoeken en een stuk gaan lopen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199149251
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 10:45 schreef Tele6 het volgende:
Da's grappig, mijn kuiten zijn altijd juist veel gelukkiger als ik yoga doe. Van hardlopen worden ze pijnlijk en stijf, en de yoga lijkt een hoop van de knopen eruit te halen. 1/3 van m'n 45 minuten stretch-sessie is inmiddels variaties op downward facing dog om maar die kuiten weer terug in het gareel te krijgen _O-
Uiteindelijk bij mij ook, maar die eerste keer met veel downward facing dogs is altijd een vervelende. Net ook weer een sessie gedaan en het ging al meteen beter. Wel weer verrast hoe intensief die langzame bewegingen zijn. Het begint langzaam en dan overweeg ik iets van poweryoga op te zetten, maar tegen het einde heb ik het toch goed warm.
pi_199149280
quote:
7s.gif Op zondag 25 april 2021 11:29 schreef sigme het volgende:
Afgelopen nacht sliepen wij weer in de tent, nu hond iets herkenbaarder in beeld.
[ afbeelding ]

Vanochtend was het een stuk minder fris, maar dan ook gelijk minder mooi weer.
De fruitbomen gaan bloeien, de kers maakt een soort kersballen
[ afbeelding ]
Een hond *O* :D

Hier voor staat ook iets in bloei. Geeeeen idee wat voor boom. Zal ff een fotootje schieten. Lijkt nl op die van jou.
pi_199149399
Gevonden met plantnet.
Sleedoorn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 27% gewijzigd door Blues op 25-04-2021 15:42:04 ]
pi_199149942
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 11:12 schreef Blues het volgende:

[..]

Janssen hoeft maar 1x ook, dat is in dit geval wel fijn! Wel ff rot dan dat je er zo ziek van was.
Ja, precies, het is achter de rug nu en ik heb het er wel graag voor over, maar het is een poos geleden dat ik me zo beroerd voelde.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_199149947
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 11:14 schreef Blues het volgende:

[..]

Wat een heerlijke bank O+
Ja he? Zo blij mee ook O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_199150120
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 09:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Het vaccin. Flink koorts, dat was lang geleden :D Maar na een nacht raar dromen en vies zweten ben ik in ieder geval koortsvrij maar nog wel een wiebelig. Je moet er wat voor over hebben :+
Doet Janssen ook al van die nare dingen }:|

Gelukkig ben je weer wat boven water :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199150132
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 09:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Een heus mensenkind O+
Moeder en kind voelen zich goed dus we moeten vooral lang blijven en blijven eten. Dat is toch wel fijn met zo'n lange reis.
Welkom in mijn buurt. Fijn dat jullie lang kunnen blijven, want het is idd een flink trip en onderweg hapje doen is nu wel iets ingewikkelder.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199150770
Ik sprak laatst met een vaccinologe (bestaat dat?). Die vertelde dat het vooral de jonge mensen zijn die last hebben van de meeste vaccins. Bij AZ zo 50%, bij de andere procent krijgt toch wel een 30% flinke last.
pi_199150860
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 14:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik sprak laatst met een vaccinologe (bestaat dat?). Die vertelde dat het vooral de jonge mensen zijn die last hebben van de meeste vaccins. Bij AZ zo 50%, bij de andere procent krijgt toch wel een 30% flinke last.
Vreemd is mijn eerste gedachte: het is de generatie die vanaf geboorte het vaakst allerlei vaccins etc krijgen via consultatiebureau bijv.
Zijn baby’s en peuters ook beroerd van vaccins?
Ja, ik heb de bof, de mazelen als kind en rode hond doorgemaakt als puber.
Daarvoor zijn tegenwoordig toch allerlei prikken?
pi_199150898
Ook zag ik een hysterische behanghoekje met gezellige bank voorbijkomen.👍🏼
Mn.X was tegen en ik heb het opgelost met gordijnen.😎 got you.

Ging ik nou nog koekjes bakken. Of laat ik het voorbigaan.
  zondag 25 april 2021 @ 14:22:49 #244
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199150939
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 14:16 schreef AnneX het volgende:

[..]

Vreemd is mijn eerste gedachte: het is de generatie die vanaf geboorte het vaakst allerlei vaccins etc krijgen via consultatiebureau bijv.
Zijn baby’s en peuters ook beroerd van vaccins?
Ja, ik heb de bof, de mazelen als kind en rode hond doorgemaakt als puber.
Daarvoor zijn tegenwoordig toch allerlei prikken?
Ja. Ze zullen niet allemaal beroerd worden er van. Maar Marijn is echt wel een paar dagen goed ziek van een vaccin. Meestal de eerste.
pi_199151028
Zou je minder last hebben van het vaccin als je al corona hebt gehad?
pi_199151029
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 14:22 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja. Ze zullen niet allemaal beroerd worden er van. Maar Marijn is echt wel een paar dagen goed ziek van een vaccin. Meestal de eerste.
Oh ja. Dan werkt dat blijkbaar zo.
Hoe gaat het met Anna? En met jou?
pi_199151045
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 14:29 schreef Myraela het volgende:
Zou je minder last hebben van het vaccin als je al corona hebt gehad?
Goeie vraag. Was er überhaupt niet een wachttijd?
  zondag 25 april 2021 @ 14:34:34 #248
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199151079
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 14:29 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oh ja. Dan werkt dat blijkbaar zo.
Hoe gaat het met Anna? En met jou?
Ze is symptoom vrij. Alleen benauwd met vlagen of lange gesprekken, maar dat kon even aanhouden. Verder zijn alle symptomen wel weg, behalve af en toe nog wat hoesten. Oh ja, en ook vermoeid.

Ik zelf hoest alleen maar. Geen koorts, geen andere symptomen. Dinsdag testen of ik wel of niet positief ben.
pi_199151106
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 14:16 schreef AnneX het volgende:

[..]

Vreemd is mijn eerste gedachte: het is de generatie die vanaf geboorte het vaakst allerlei vaccins etc krijgen via consultatiebureau bijv.
Zijn baby’s en peuters ook beroerd van vaccins?
Ja, ik heb de bof, de mazelen als kind en rode hond doorgemaakt als puber.
Daarvoor zijn tegenwoordig toch allerlei prikken?
Toen de oudste klein was werd ze wel flink ziek van zo'n vaccin. Bij de ene een dagje hangen maar van de ander spugen en flinke koorts.
Op haar 9de heeft ze ook weer 2 vaccins gehad en daar heeft ze totaal geen last van gehad.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 25 april 2021 @ 15:05:39 #250
221912 minilot
Nancy boy
pi_199151421
Even een inbreek zonder heel recente bijlees: mijn dude heeft morgen onverwacht vrij en wat is nou naar jullie smaak het allerallerallermooiste bos om in te wandelen, hetzij in Nederland, hetzij net over de grens aan zuid- of oostzijde? :)
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')