abonnement Unibet Coolblue
pi_199129459
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 16:00 schreef Erasmus het volgende:
Ligt aan de persoon en situatie in kwestie. Ik walg van vreemdgaan en vreemdgangers, maar ik ben ook vergevingsgezind als ik zie dat er bij de persoon in kwestie in een learning curve zit / een verbetering aan de gang is. Al helemaal als die persoon er (nog steeds) aantoonbaar spijt van heeft.

Moeilijk om hier een eenduidig antwoord op te geven.
Learning curve in vreemdgaan maat :')
pi_199129471
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 april 2021 18:25 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja zo is het leven gewoon toch. Ik ben ook 20 en dom geweest, zo gek is het allemaal niet
Iedereen van 20 gaat vreemd
pi_199129612
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 20:58 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Iedereen van 20 gaat vreemd
Dit is r&p en niet klb ouwe dibbes, doe even wat meer je best
-nee-
pi_199129967
Bij relaties waar ik zelf niet zo serieus over was ging ik ook vaak vreemd. Maar de drie of vier relaties waar ik wel toekomst in zag (en zie) niet. Context is dus we belangrijk.
Jesus saves but death prevails.
pi_199130121
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 21:27 schreef Shivo het volgende:
Bij relaties waar ik zelf niet zo serieus over was ging ik ook vaak vreemd. Maar de drie of vier relaties waar ik wel toekomst in zag (en zie) niet. Context is dus we belangrijk.
Oke, hier kan ik mij wel in vinden. Maar was je daar dan eerlijk over?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199130398
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 20:54 schreef Avianflu het volgende:
Zo diep ben ik er nog niet op ingegaan.

Hij had een korte relatie tijdens dat wij af en toe voor de lust afspraken.
Nou dat zou het eerste zijn wat ik zelf had willen weten haha
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199130590
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 21:58 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou dat zou het eerste zijn wat ik zelf had willen weten haha
Het is nu gewoon leuk, gezellig en ongedwongen. Had nog niet echt de behoefte om het te vragen.
Ging eigenlijk vandaag pas nadenken wat ik daar eigenlijk van vind.
Weet eigenlijk nog steeds niet of ik daar iets van wil/moet vinden, vandaar dit topic.
Ik heb mij destijds ook wat labiel en niet erg respectvol gedragen.
Nu lijken we beide wat stabieler en rustiger.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199132885
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 21:37 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Oke, hier kan ik mij wel in vinden. Maar was je daar dan eerlijk over?
Nee, meestal brak ik het daarna vrij snel af, en dan heeft dat soort informatie delen weinig nut.
Jesus saves but death prevails.
pi_199132911
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 02:38 schreef Shivo het volgende:

[..]

Nee, meestal brak ik het daarna vrij snel af, en dan heeft dat soort informatie delen weinig nut.
Oke, ja zou alleen maar onnodig kwetsen denk ik inderdaad.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199133704
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 16:22 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dat klopt wel.
Hij vraagt mij iig ook niet hoe veel mannen ik “heb gehad”. Wat wel verfrissend is, dat gaat hem inderdaad niet per se iets aan.

Ik neem gewoon bagage mee uit mijn vorige relatie denk ik.
Vragen veel mannen dat dan? Wat triest :')

Hebben het duidelijk te druk met hun eigen onzekerheid en jaloezie.
pi_199134123
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 april 2021 15:52 schreef Marsenal het volgende:
Er zijn heel veel mensen die denken dat vreemdgaan meteen betekent dat je dan altijd vreemdgaat, maar sommige mensen leren ook van hun fouten. Mij boeit het niet. Ik ben ook wel eens vreemd gegaan, en ik heb de moeder van mijn kinderen van een ander afgepakt. All is fair in love and war.
Dan is je vrouw niet erg standvastig dus. Ben je niet bang dat de geschiedenis zich herhaalt?
pi_199134284
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 08:22 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Vragen veel mannen dat dan? Wat triest :')

Hebben het duidelijk te druk met hun eigen onzekerheid en jaloezie.
Ja, als het contact zich wat verdiept wel.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199134412
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 09:19 schreef Smelfie het volgende:

[..]

Dan is je vrouw niet erg standvastig dus. Ben je niet bang dat de geschiedenis zich herhaalt?
Ze was ongelukkig in die relatie, de hoofdreden dat ze de ruimte voelde om vreemd te gaan, dus ik denk dat ervoor waken dat ze opnieuw ongelukkig is in onze relatie de sleutel is, maar ja, is dat niet bij iedere relatie?

Toen wij bij elkaar kwamen en de boel klapte en haar/ons overspel uitkwam, gaf dat natuurlijk ontzettend veel onrust. Daar hebben we ook allebei van geleerd, dat is voor mij ook een reden om nooit meer zoiets te willen doen.
-nee-
pi_199134461
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 april 2021 09:55 schreef Marsenal het volgende:
Ze was ongelukkig in die relatie, de hoofdreden dat ze de ruimte voelde om vreemd te gaan, dus ik denk dat ervoor waken dat ze opnieuw ongelukkig is in onze relatie de sleutel is, maar ja, is dat niet bij iedere relatie?
Dat klopt, maar ik heb liever een relatie met iemand die als ze geen toekomst meer ziet in ons eerst haar oude schoenen weggooit voordat ze het met een ander aanlegt.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199134585
Dealbreaker. Er is altijd wel een reden te verzinnen waarom het in dat specifieke geval wel goed te praten was.
Als een relatie niet goed is moet je er aan werken en als dat niet helpt maak je het uit.
pi_199134771
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 april 2021 09:59 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik heb liever een relatie met iemand die als ze geen toekomst meer ziet in ons eerst haar oude schoenen weggooit voordat ze het met een ander aanlegt.
Zoals ik al zei, een mens moet wel leren van zijn fouten.
-nee-
pi_199134821
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 april 2021 10:32 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, een mens moet wel leren van zijn fouten.
Ik vind dat kenmerkend voor een bepaalde mentaliteit en geen verantwoordelijkheid nemen voor dat ongeluk in een relatie. Ik weet niet of ik zomaar in dat leren van zulke fouten zou kunnen geloven als het om een affaire van structurele aard ging.

Bovendien kun je pas echt weten of iemand ervan geleerd heeft als diegene opnieuw ongelukkig is in een relatie en dan wel verstandig weet te handelen.

Een keer impulsiefs iets gedaan hebben vind ik van een hele andere orde en daar stap ik veel makkelijker overheen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199134837
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 10:36 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Ik vind dat kenmerkend voor een bepaalde mentaliteit en geen verantwoordelijkheid nemen voor dat ongeluk in een relatie. Ik weet niet of ik zomaar in dat leren van zulke fouten zou kunnen geloven als het om een affaire van structurele aard ging.

Bovendien kun je pas echt weten of iemand ervan geleerd heeft als diegene opnieuw ongelukkig is in een relatie en dan wel verstandig weet te handelen.

Een keer impulsiefs iets gedaan hebben vind ik van een hele andere orde en daar stap ik veel makkelijker overheen.
Ja, je moet niet aanleg hebben om onzeker te zijn nee.
-nee-
  zaterdag 24 april 2021 @ 10:53:30 #44
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199134969
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 april 2021 15:52 schreef Marsenal het volgende:
Er zijn heel veel mensen die denken dat vreemdgaan meteen betekent dat je dan altijd vreemdgaat, maar sommige mensen leren ook van hun fouten. Mij boeit het niet. Ik ben ook wel eens vreemd gegaan, en ik heb de moeder van mijn kinderen van een ander afgepakt. All is fair in love and war.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199135016
ik had een dag nadat het uit was een ander, maar geen medelijden mee. Die gozer drong zijn geloof op en kneep een keer mijn keel dicht bij een ruzie.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_199135023
dubbel
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_199135084
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 april 2021 10:38 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja, je moet niet aanleg hebben om onzeker te zijn nee.
Omdat ik de voorkeur geef aan iemand met een andere soort mentaliteit, en die ook in het verleden de juiste mentaliteit had, waar ik op aan kan als het een keer wat minder mocht gaan in onze relatie ben ik onzeker?

Ik denk ook niet dat iemand per se opnieuw vreemdgaat hoor. Ik denk alleen dat vluchtgedrag en verantwoordelijkheid ontlopen, waar mi bij een affaire sprake van is, niet van de een op de andere dag is verdwenen door van fouten te leren. En het heeft mijn voorkeur als de persoon waar ik een relatie mee aangaan zulke neigingen niet heeft (gehad).

Je hoeft niet gelijk onzekerheid te gaan projecteren als iemand er anders in staat dan jij. Ik ben niet onzeker en mijn relatie is gebaseerd op vertrouwen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199135252
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 april 2021 11:03 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Omdat ik de voorkeur geef aan iemand met een andere soort mentaliteit, en die ook in het verleden de juiste mentaliteit had, waar ik op aan kan als het een keer wat minder mocht gaan in onze relatie ben ik onzeker?

Ik denk ook niet dat iemand per se opnieuw vreemdgaat hoor. Ik denk alleen dat vluchtgedrag en verantwoordelijkheid ontlopen, waar mi bij een affaire sprake van is, niet van de een op de andere dag is verdwenen door van fouten te leren. En het heeft mijn voorkeur als de persoon waar ik een relatie mee aangaan zulke neigingen niet heeft (gehad).

Je hoeft niet gelijk onzekerheid te gaan projecteren als iemand er anders in staat dan jij. Ik ben niet onzeker en mijn relatie is gebaseerd op vertrouwen.
Lol kalm aan.

Ik bedoel, dat als je een relatie hebt met iemand die eens is vreemdgegaan, je het dan niet kan veroorloven onzeker te zijn.

Lol, point made :P
-nee-
pi_199135332
Zou wat mij betreft liggen aan de context. Bijvoorbeeld vind ik vreemdgaan op je 18e met kalverliefdes en de wereld aan je voeten iets heel anders dan vreemdgaan op je (bijvoorbeeld) 30e terwijl je samen met huisje boompje beestje bezig bent.
  zaterdag 24 april 2021 @ 11:33:16 #50
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199135364
Als je geen relatie wil hebben met iemand die ooit is vreemdgegaan, dan wordt meteen de helft van de beschikbare partners niet meer beschikbaar. De helft van de mensen zijn ooit vreemdgegaan. Zeker als mensen jong zijn maken ze weleens fouten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')