abonnement Unibet Coolblue
pi_199119330
Hallo

Ik kijk altijd mijn NBA en MLB livestreams via bet365.com. Dat is op een heel klein streampje van postzegelformaat maar toch vind ik dit super handig omdat er weinig vertraging in de beelden zit en je heel makkelijk en snel tussen wedstrijden kan switchen.
Tot een paar dagen terug kon ik dan gewoon die ene webpagina op een zoom van 150% zetten waardoor de beeldgrootte acceptable werd. Maar nu sinds kort heeft de website een bericht staan "please set your zoom to 100% or lower in order to view this stream". Dus ze hebben er iets tegen verzonnen. Ik heb het al in verschillende browsers geprobeerd maar overal dezelfde melding....het kan gewoon echt niet meer via de webpagina vergroot worden.

Nu heb ik de windows magnifier (zit standaard in windows ingebouwd) uitgeprobeerd maar het probleem is dat hij deze dan op alle internetpagina's tegelijk toepast, en ik wil nog wel ondertussen ook op andere pagina's in normale grootte dingen kunnen zien.

Weet iemand een oplossing om alleen op die ene stream website de zoomfunctie te kunnen vergroten?

Alvast dank!

[ Bericht 1% gewijzigd door ThijsTH op 23-04-2021 00:48:03 (typefout) ]
pi_199120421
beste is zelf de html op de pagina aan te passen. Ik doe dit vaak met F1 streams zodat ik er 4 tegelijk open kan hebben.

Maar ik weet niet of je dat zelf kunt doen, je zou eventueel hier een link kunnen plaatsen naar zo'n stream zodat anderen kunnen kijken.
pi_199132684
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 08:43 schreef kun_bbongal het volgende:
beste is zelf de html op de pagina aan te passen. Ik doe dit vaak met F1 streams zodat ik er 4 tegelijk open kan hebben.

Maar ik weet niet of je dat zelf kunt doen, je zou eventueel hier een link kunnen plaatsen naar zo'n stream zodat anderen kunnen kijken.
Ik ben helaas niet zo technisch......hier is de pagina waar ik het over heb:
https://www.bet365.de/#/IP/STREAMING

Als iemand een poging zou willen wagen, graag.
pi_199132781
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 01:27 schreef ThijsTH het volgende:

[..]

Ik ben helaas niet zo technisch......hier is de pagina waar ik het over heb:
https://www.bet365.de/#/IP/STREAMING

Als iemand een poging zou willen wagen, graag.
Ziet er naar uit dat je een account moet hebben om de video te zien dus ik kan deze code niet echt testen

Als je op F12 drukt krijg je aan de zijkant een scherm, plak de onderstaande code in de console tab
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
let wrapper = document.querySelectorAll('.lv-LiveVideoView,.lv-LiveVideoView_WrapperContainer,.lv-LiveVideoView_MediaPlayerOuterWrapper')

for(w of wrapper) {
    Object.assign(w.style,{
        height: '100%',
        width: '100%'
    });
}

let el = document.querySelector('.ml1-MatchLiveSoccerModule_LiveVideoWrapper ').cloneNode(true);

Object.assign(el.style,{
    position: 'absolute',
    height: '100%',
    width: '100%',
    top: 0,
    left: 0,
    'backgroundColor': 'white',
    zIndex: 5000
});

document.querySelector('body').append(el);

deze code maakt een copy van de video, maar de originele zal ook nog afspelen.


pi_199145406
Ik heb het geprobeerd maar ik zie niet hoe ik de instellingen save nadat ik die tekst bij de consule in de tab heb geplakt. Kan je dat nog even zeggen?
pi_199146605
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 23:42 schreef ThijsTH het volgende:
Ik heb het geprobeerd maar ik zie niet hoe ik de instellingen save nadat ik die tekst bij de consule in de tab heb geplakt. Kan je dat nog even zeggen?
als je plakt druk je enter
pi_199146688
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 01:45 schreef kun_bbongal het volgende:

[..]

als je plakt druk je enter
VM1231:10 Uncaught TypeError: Cannot read property 'cloneNode' of null
at <anonymous>:10:80

Dit krijg ik.....plak ik iets niet goed? Of had ik de cijfertjes 1 t/m 22 uit de linker kolom mee moeten kopieren? Nee toch zeker?
pi_199146917
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 02:11 schreef ThijsTH het volgende:

[..]

VM1231:10 Uncaught TypeError: Cannot read property 'cloneNode' of null
at <anonymous>:10:80

Dit krijg ik.....plak ik iets niet goed? Of had ik de cijfertjes 1 t/m 22 uit de linker kolom mee moeten kopieren? Nee toch zeker?
nee die hoef je niet mee te plakken.

als het scherm open is, zorg ervoor dat je de normale versie van de site ziet, niet de mobiele.

Kan ook zijn dat de code anders is als je ingelogd bent.
pi_199147978
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 08:43 schreef kun_bbongal het volgende:
beste is zelf de html op de pagina aan te passen. Ik doe dit vaak met F1 streams zodat ik er 4 tegelijk open kan hebben.

Maar ik weet niet of je dat zelf kunt doen, je zou eventueel hier een link kunnen plaatsen naar zo'n stream zodat anderen kunnen kijken.
Op Tweakers is er iemand die hier speciaal een tool voor gemaakt heeft, stond laatst interview van op FP.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199150584
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 10:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Op Tweakers is er iemand die hier speciaal een tool voor gemaakt heeft, stond laatst interview van op FP.
zou redelijk makkelijk moeten zijn, maar ga me niet op deze site registreren omdat te doen. ze willen teveel info weten.
pi_199150746
Met firefox wordt de zoom per site (domein) toegepast, dus dan kun je je stream inzoomen en blijven alle andere sites normale grootte.
pi_199150840
quote:
3s.gif Op zondag 25 april 2021 14:08 schreef Farenji het volgende:
Met firefox wordt de zoom per site (domein) toegepast, dus dan kun je je stream inzoomen en blijven alle andere sites normale grootte.
dat is ook met Chrome zo, wat ik begreep is dat ze daar wat tegen hadden gedaan
pi_199152056
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 14:00 schreef kun_bbongal het volgende:

[..]

zou redelijk makkelijk moeten zijn, maar ga me niet op deze site registreren omdat te doen. ze willen teveel info weten.
Je mag wel met mijn username en wachtwoord inloggen om het te testen als je wilt. Staat toch maar paar euro op mn account.
Alleen probleem is dat ze alleen Duitse IP's toestaan (ik woon zelf in DL) en volgens mij ook VPN's geblokt hebben. Als jij daar langs heen kan werken dan geef het even aan en dan PM ik je mn username en ww.
pi_199152214
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 15:54 schreef ThijsTH het volgende:

[..]

Je mag wel met mijn username en wachtwoord inloggen om het te testen als je wilt. Staat toch maar paar euro op mn account.
Alleen probleem is dat ze alleen Duitse IP's toestaan (ik woon zelf in DL) en volgens mij ook VPN's geblokt hebben. Als jij daar langs heen kan werken dan geef het even aan en dan PM ik je mn username en ww.
Ah heb zelf sowieso geen vpn op het moment, dus gaat wat lastig.

enige wat je zou kunnen doen, is de hele broncode kopieeren, maar weet niet of daar persoonlijke informatie in staat dus zal niet echt handig zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')