Heb er twee telefoons gekocht, omdat ze een goede aanbieding hadden. De telefoons gingen niet stuk, dus heb niet met de klantenservice te maken gehad.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:57 schreef -Ferb- het volgende:
Welke ervaring heb jij met Belsimpel? Ik twijfel over dat bedrijf en zie graag wat positieve reacties. Ik wil een bepaalde telefoon die alleen via Belsimpel te krijgen is.
Let me know.
Ik had daar ook een telefoon gekocht. Na een dag of 5 ging hij kapot. 'waterschade' zeiden ze toen ik hem opstuurde. 5 dagen oud, watervaste telefoon, maar het was toch echt mijn eigen schuld zeiden ze.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had een keer een defecte telefoon.
Reparatie duurde vier weken ofzo.
Die ging dezelfde avond weer stuk, zelfde klacht.
Weer vier weken kwijt.
Toen kwam de telefoon beschadigd terug.
Weer opgestuurd en vier weken bezig geweest voor een credit.
Onvriendelijk personeel. Geen begrip voor klantenservice. Ik koop er nooit meer iets.
Dat moet je aan de fabrikant vragen, wanneer hij van de ene op de andere dag een gigantische vlek op het scherm heeft.quote:
Klinkt alsof je m in het water hebt laten vallen.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat moet je aan de fabrikant vragen, wanneer hij van de ene op de andere dag een gigantische vlek op het scherm heeft.
quote:Op donderdag 22 april 2021 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klinkt alsof je m in het water hebt laten vallen.
Onder andere. Of dat ze zoals hierboven genoemd wordt een slechte klantenservice hebben.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is gewoon een betrouwbaar bedrijf. Verwacht je dat ze je telefoon niet opsturen?
Niet in combinatie met een abonnement bij een specifieke provider.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat moet dan echt een heel speciale telefoon zijn, want zowat alles is te vinden via de bekende Nederlandse webwinkels en anders heeft AliExpress het wel.
Dank je voor deze informatie.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had een keer een defecte telefoon.
Reparatie duurde vier weken ofzo.
Die ging dezelfde avond weer stuk, zelfde klacht.
Weer vier weken kwijt.
Toen kwam de telefoon beschadigd terug.
Weer opgestuurd en vier weken bezig geweest voor een credit.
Onvriendelijk personeel. Geen begrip voor klantenservice. Ik koop er nooit meer iets.
Dank je wel voor deze informatie.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had daar ook een telefoon gekocht. Na een dag of 5 ging hij kapot. 'waterschade' zeiden ze toen ik hem opstuurde. 5 dagen oud, watervaste telefoon, maar het was toch echt mijn eigen schuld zeiden ze.
Ik heb 4 weken ruzie gemaakt en gedreigd met juridische stappen voor ik eindelijk een nieuwe telefoon kreeg.
Verschrikkelijk onvriendelijk en asociaal bedrijf
Dit is dus ook mijn ervaring. Ronduit asociale voorstellen en pas nadat je wekenlang aandringt toch echt volledig in je recht te staan en ze een rechtzaak voelen aankomen gaan ze overstag en dan doen ze nog of ze Moeder Teresa zijn ook dat ze zomaar hun eigen fout oplossen na een week aandringenquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:39 schreef PressPlayOnTape het volgende:
Slechte ervaring hier met Belsimpel. Ik koop er nooit meer iets. Heb daar destijds ook een shopreview voor geschreven op tweakers: https://tweakers.net/shopreview/permalink/220701/
Kortom, wees zeer zeker van je zaak, anders kan je nog wel eens van een koude kermis thuis komen.
Als die telefoon een IP67 rating of hoger heeft en je 'm niet onder water laat liggen, dan is het toestel niet conform als deze daardoor direct waterschade krijgt, ik zou dan gewoon mijn geld terug willen. Een duik in bijvoorbeeld een gootsteen of toilet is geen reden om garantie op waterschade te weigeren in dit geval, dan had je niet moeten adverteren met die IP rating (en dat doen ze allemaal bij de telefoons).quote:Op donderdag 22 april 2021 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klinkt alsof je m in het water hebt laten vallen.
2 jarig contract vs 1 jarig contract?quote:Op zaterdag 24 april 2021 16:13 schreef -Ferb- het volgende:
Precies hetzelfde abonnement + telefoon is bij de Phonehouse 1 euro duurder + 210 euro méér betalen voor het toestel (¤240 vs ¤450).
Iemand die mij kan vertellen waar dit aan ligt?
Ik heb mijn Oneplus 7t ook met abbo via BS gekocht, uiteindelijk scheelde dat ook tweehonderd euro tov de goedkoopste verkoper van een los toestel. Vreemde constructies daar, maar het klopte wel. Abonnement was ook niet duurder dan dezelfde sim-only bij de provider zelf.quote:
"Precies hetzelfde abonnement."quote:
Oneplusquote:
Bestaat dat nog!?quote:Op donderdag 29 april 2021 19:37 schreef -Ferb- het volgende:
Ik heb 'm toch maar gehaald bij de Phonehouse.
Jep en zij hebben me een beetje genaaid. Ik zei hier dat hetzelfde abonnement van Belsimpel bij hun 1 euro duurder zou zijn (¤36,50), maar het contract zegt ¤39,00. Plus, ze hebben een verkeerde datum in het contract gezet. Dus ik ga ermee terug. Ik koop het toestel wel los en schaf een simonly aanquote:
Ik heb vaker bij Belsimpel besteld. Nooit problemen mee gehad. In Zwolle zit een Belsimpel winkel. Mochten er problemen zijn dan ga ik daar op een zaterdag lekker dwingend doenquote:Op zondag 2 mei 2021 22:08 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Jep en zij hebben me een beetje genaaid. Ik zei hier dat hetzelfde abonnement van Belsimpel bij hun 1 euro duurder zou zijn (¤36,50), maar het contract zegt ¤39,00. Plus, ze hebben een verkeerde datum in het contract gezet. Dus ik ga ermee terug. Ik koop het toestel wel los en schaf een simonly aan
Garantie claim je gewoon bij de fabrikant.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:35 schreef einzeinz het volgende:
Belsimpel is een regelrechte ramp als er iets stuk gaat binnen de garantieperiode!
Als je zo'n Xiaomi hebt, is dat lastig!quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:55 schreef zoz het volgende:
[..]
Garantie claim je gewoon bij de fabrikant.
Oh vandaar.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:23 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Als je zo'n Xiaomi hebt, is dat lastig!
Dit al meerdere telefoons gehad. Op mijn oneplus 6 had ik dooie pixels. Via OP website reperatie verzoek gedaan en alles is weer prima.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:55 schreef zoz het volgende:
[..]
Garantie claim je gewoon bij de fabrikant.
nou en?quote:Op maandag 26 april 2021 17:38 schreef CoExist het volgende:
In mijn vriendenkring wel horror verhalen over BS gehoord.
Ze kopen smartphones in vanuit het Oostblok, waar ze gunstiger geprijsd zijn.
Zou er zelf geen zaken mee doen.
Bij Belsimpel betaal je eerst 7 euro om je telefoon op te sturen. Daarna nog eens rond de 40 euro voor het onderzoek dacht ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dit al meerdere telefoons gehad. Op mijn oneplus 6 had ik dooie pixels. Via OP website reperatie verzoek gedaan en alles is weer prima.
Bij een retail toko je garantie galen is gewoon
Ja gewoon naar de fabrikant sturenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:45 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Bij Belsimpel betaal je eerst 7 euro om je telefoon op te sturen. Daarna nog eens rond de 40 euro voor het onderzoek dacht ik.
??? Oneplus heeft echt top servicequote:Op zondag 23 mei 2021 00:07 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Wel een heel karwei. Je zou zomaar OnePlus, Xiaomi, Oppo of TCL hebben.
Dit dus.quote:Op donderdag 20 mei 2021 02:21 schreef FL_Freak het volgende:
Altijd goede ervaringen gehad met belsimpel.
Tot je bij een Surinaams callcenter beland waar ze de eigen algemene voorwaarden niet kennen. Echt top service 👍quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |