Hoeft ook niet toch, werken moet je ook wat serieus nemen, ik heb nu vakantie vandaar anders zit ik ook niet te livestreamen en schaken etc.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:50 schreef herverwijderd het volgende:
Ik wil best kijken maar ik ben aan het werk.... Beetje fokken tussendoor, okee, maar een hele stream kijken gaat hem niet worden.
hahaha oke dat verklaartquote:Op vrijdag 23 april 2021 19:57 schreef herverwijderd het volgende:
Ik ben tegen je aan het spelen nu maar ik heb nog nooit geschaakt
Nee, ik weet er gewoon niks van.quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:59 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
hahaha oke dat verklaartsorry dacht dat je gewoon wat zat te kloten met opzet
Nieuwe kans
https://lichess.org/LgVZluLi
Bring it onquote:Op vrijdag 23 april 2021 19:59 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
hahaha oke dat verklaartsorry dacht dat je gewoon wat zat te kloten met opzet
Nieuwe kans
https://lichess.org/LgVZluLi
quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:44 schreef Phoenyx-God het volgende:
[ afbeelding ]
Jochemsjakie heeft verloren maar gebruikt een chessengine
Jongen, ik heb hier geen zin in. Zelf zit je te scripten om het hardst, maar als iemand je fair tegenstand biedt, dan ga je lopen huilen dat diegene cheat.quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:45 schreef Phoenyx-God het volgende:
Cheater exposed zoals ze dan op het internet zeggen jochemsjakie maar jij hebt altijd een grote mond ongeacht je walgelijke gedrag
Nou ik script niet. Jij gaf me niet 'fair' tegenstand, je zat gewoon een engine te gebruiken en dat te ontkennen. Je verloor ook nog dus waarom je zegt dat ik huil dat je cheat is helemaal raar. Je cheat gewoon en weet dat best wel maar bent niet man genoeg om zoiets toe te geven want Phoenyx-God mag niet beter zijn dan jij bent ook al ben ik dat met alles niet waar. Flikker zelf op cheater en wees blij met je uitkering die ik betaal zegquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jongen, ik heb hier geen zin in. Zelf zit je te scripten om het hardst, maar als iemand je fair tegenstand biedt, dan ga je lopen huilen dat diegene cheat.
Fliker toch op, idioot. Ik ben klaar met jouw walgelijke narcistische gedrag.
Doei.
En nee, ik reageer niet meer op je, want je staat op mijn blocklist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |