quote:
Op woensdag 25 mei 2022 22:48 schreef RedFever007 het volgende:[..]
Eens! Bij de eerste keer kijken jaaaaaren geleden erg leuk en grappig over het algemeen. Maar nu zie ik wel eens een aflevering op CC, nauwelijks een glimlach
Vind Friends echt vele malen beter de tand des tijds doorstaan hebben!
Komt ook omdat met name Lily echt kneiterdebiel werd,
Marshall een softie, verhaallijnen echt te cheesy en onrealistisch waren en zelfs BarneyGOD ietwat over the top was. Die Patricia verhaallijn met Robin was om te janken zo slecht. En zo kan ik nog wel even doorgaan
Overigens de beste scene was die scène met BArney en z'n pa en die basketbalring

en de aflevering met Ted dat hij z'n monoloog houdt bij de deur van z'n toekomstige vrouw

Seizoen 1 is groots, seizoen 2-4 zijn bij vlagen écht heel goed (en bij andere vlagen dodelijk vermoeiend (lees: Stella)), seizoen 5 is jumping the shark, seizoen 6 is de start van 'oh god no, het wordt een stripboek' (met uitzondering van het hilarische Blitzgiving), en vanaf seizoen 7 is het een tekenfilm en zijn de verhalen echt volslagen debiel, tot aan de allerlaatste aflevering aan toe. Tempo van lik me vestje.
HIMYF is volslagen kut: aflevering 1 heb ik tot het einde van act 1 afgekeken en toen was ik er al klaar mee. Unlikable cast.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.