haha, die stemmen van onderdeel B waren echt wazig, van die SUPERAMERIKAANSE mensen, niet normaal..
morgen krijg ik mijn punt terug
antwoorden krijg je pas na een week, mag nog niet besproken worden ofzoiets... KUT liustertoetsen
quote:ja klopt, die vond, zelfs ik, goed te doen. Over bungee-jumpen enzo. Wel aardige onderwerpen en redelijk verstaanbaar, zo horen die toetsen te zijn.
Op dinsdag 28 januari 2003 18:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vorig jaar was ie heel makkelijk.
Er waren bij ons op school een paar met 3 fouten, de meeste mensen hadden tussen de 5 en 10 fouten en er waren er ook nog een paar met 11-15 fouten, wat dus best wel meevalt. Er zullen hier op school dus geen zware onvoldoendes vallen.
BTW Het is normaal met dit soort toetsen dat als je tweederde goed hebt je een voldoende hebt.
quote:Oh-oh,
Op maandag 27 januari 2003 11:22 schreef Oorlog84 het volgende:
Ik heb dus vandaag deze luistertoets gehad! En het was heel erg klote. Tijdens het oefenen ging het wel aardig, maar zo'n verrotte toets had ik nooit verwacht. Het werd dus een gok-uurtje. Dus CITO: Bedankt
Ik krijg 'm over een paar weken.
Heb wel Duits 2 Luister gehad vandaaag die was nog erger
quote:Ja die was wel klote, wij moesten trouwens de versie van 2002 maken omdat de 2003 nog niet binnen was
Op dinsdag 28 januari 2003 20:19 schreef SG_Tannus het volgende:
De eerste 7 vragen waren in het nederlands en de antwoorden ook, die gingen wel goed maar de rest was
Kreeg vandaag te horen dat ik een 5.3 had, gelukkig de schade beperkt gehouden.
quote:Verdomme, ook al
Op dinsdag 28 januari 2003 20:19 schreef SG_Tannus het volgende:
quote:Engels 7 Fout
Op woensdag 29 januari 2003 18:45 schreef mjpl het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik maar 2 fouten in de luto had!!!!!!!Beter dan ik had verwacht, dacht ik onderdeel B minder had gemaakt...
Meer mensen met cijfers/aantal fouten?????
Onze leraar dacht dat 11-12 fouten nog net een voldoende zou zijn, maar dat was maar een schatting
quote:bij ons zeiden ze 3 fout een ount eraf. Komt ongeveer op hetzelfde neer
Op zaterdag 1 februari 2003 17:17 schreef Mutt het volgende:
Ik ook 7 foutOnze leraar dacht dat 11-12 fouten nog net een voldoende zou zijn, maar dat was maar een schatting
Ik vond hem zeer goed te doen. Soms een beetje lastig, en ik zal ook best een fout of 3 hebben gemaakt...Maar het is volgens mij wel de bedoeling dat het een beetje moeilijk is ;-)
Bah, scheikunde, wiskunde en natuurkunde zijn de vakken waar ik me zorgen over maak :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |