Leave Modus alone!!!!!quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat Modus verder in zijn leven doet ja, behalve een ongezonde obsessie voor Braddie hebben
Iemand heeft de slingers in brand gestoken.quote:
Mooi, dan hebben we geen aanstekers nodig om de sigaren in de brand te stekenquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:08 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Iemand heeft de slingers in brand gestoken.
We kunnen denk ik beter een beetje ventileren.quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben we geen aanstekers nodig om de sigaren in de brand te steken
Ventileren is overratedquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:12 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
We kunnen denk ik beter een beetje ventileren.
Als het er aan de voorkant niet uitkomt, komt het er wel aan de achterkant uit.quote:
heb jij weerquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:21 schreef Azula het volgende:
Gvd heb twee uur in de keuken gestaan en niet m’n eindproduct geproefd voordat ik het weggaf aan welgeteld zeven man.
Nu proef ik het en het is gewoon flauwig. Meh.
Hebbie gemaakt dan?quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:21 schreef Azula het volgende:
Gvd heb twee uur in de keuken gestaan en niet m’n eindproduct geproefd voordat ik het weggaf aan welgeteld zeven man.
Nu proef ik het en het is gewoon flauwig. Meh.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:29 schreef Azula het volgende:
[..]
Aardappelpannenkoeken gevuld met gehakt.
Dit kan niet allebei, wat is het: ziek of dood?quote:
Terminaalquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit kan niet allebei, wat is het: ziek of dood?
Wil die een record breken ofzo?quote:
Content blijft maar komen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil die een record breken ofzo?
Helft van zijn eten weer weggeflikkerd zo te zienwat een mensonterend stuk vreten is het toch.
Vraagt er nog een om een maaltijdsalade. Die heeft het NIET begrepenquote:Op zaterdag 24 april 2021 02:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Content blijft maar komen.
Goede reviews
Op een kapsalon zit slaquote:Op zaterdag 24 april 2021 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraagt er nog een om een maaltijdsalade. Die heeft het NIET begrepen
Precies. En hij liet nu netjes zijn extra koolhydraten in de vorm can patat staan. Goed bezig hoor. Lekker manquote:
Het zou mij nou nooit overkomen dat ik zo'n bak bestel en dan "per ongeluk" crispy shrimps krijg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |