Wat een rotkopquote:Op donderdag 22 april 2021 14:11 schreef Makrelis het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker he, die skandi's.
Het is braddie.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:57 schreef Abid het volgende:
[..]
Doet hij die inkomsten niet melden dan?
Ja als je een makkelijke vis verziekt verwacht ik niet van iemand dat hij/zij capabel is aangifte inkomstenbelasting te doen.quote:
Nieuwe food reviewquote:Op donderdag 22 april 2021 19:14 schreef Modus het volgende:
Op zeker dat hij hoog in het jaarlijstje "Opzienbarende YT gebeurtenissen 2021" terecht zal komen. Hoe heeft deze man in zo'n korte tijd deze vrijwel nooit eerder vertoonde omslag weten te maken. Van totale niksvideo's over nog minder dan niks via 3 dagen offline naar uitermate hoogwaardige content over zeer uiteenlopende onderwerpen, aangevuld met vlijmscherpe beschouwingen, analyses en hier en daar de broodnodige lichtvoetige kwinkslag.
300 ekkies jaquote:Op donderdag 22 april 2021 19:15 schreef Modus het volgende:
Weet niet welke het exact is maar die volslagen belachelijke microfoons zijn ook niet echt goedkoop.
https://www.cameranu.nl/n(...)emUrbWljcm9mb29uIl19
Haaaaaaaaaai ik ben het marc haaaaaaaaiquote:Op donderdag 22 april 2021 19:21 schreef Modus het volgende:
Dit is dan op zijn manier ook wel wat apart zeg maar, maar eh alleen zijn grote teennagel al bezit meer natuurlijke entertainment skills dan een Braddie in zijn geheel.
Inclusief al die camera's heeft hij volgens mij al een dikke 2500 euro aan film meuk. En ook nog dat keyboard van 700 euro.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:15 schreef Modus het volgende:
Weet niet welke het exact is maar die volslagen belachelijke microfoons zijn ook niet echt goedkoop.
https://www.cameranu.nl/n(...)emUrbWljcm9mb29uIl19
Maar vergeet niet, de kwaliteit van de content stijgt dan ook exponentieel met elke video!quote:Op donderdag 22 april 2021 19:30 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Inclusief al die camera's heeft hij volgens mij al een dikke 2500 euro aan film meuk. En ook nog dat keyboard van 700 euro.
Tot 'ie een keer geript wordt en alles nog moet afbetalen.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:30 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Inclusief al die camera's heeft hij volgens mij al een dikke 2500 euro aan film meuk. En ook nog dat keyboard van 700 euro.
Vind ik echt al jaren niks meer aan. De tijd van Adams, Hankey, King pfoeequote:
Slimme knul he?quote:Op donderdag 22 april 2021 19:30 schreef okselzweet het volgende:
[..]
ik niet.quote:
Het is toch bizarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |