Oh daar heb ik ook last van. Zal de tijd van het jaar wel zijn.quote:
Gewoon lekker laten lopen wanneer het zonnetje begint te schijnen?quote:Op zondag 25 april 2021 14:01 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook last van. Zal de tijd van het jaar wel zijn.
Nee dat was de consequentie, die ik aan mezelf te danken had, van de acties, die mijn schuld waren.quote:Op zondag 25 april 2021 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten lopen wanneer het zonnetje begint te schijnen?
Idd snel, enige wat nog sneller is z’n weegschaal van 0 naar 140 in 1 secondequote:
Mooi gesproken maat.quote:Op zondag 25 april 2021 14:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Huisje boompje beestje is stiekem best fijn. Je kan niet altijd coke van hoeren blijven snuiten, soms is het ook gewoon fijn om met je vrouwtje dat te doen.
Geen idee, ik lul ook maar watquote:
Niet lullen, maar zeiken!quote:
quote:Op zondag 25 april 2021 14:52 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Idd snel, enige wat nog sneller is z’n weegschaal van 0 naar 140 in 1 seconde
PREMIÈRE!!! @okselzweetquote:Op zondag 25 april 2021 13:25 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
100 abonnees surströmming challenge special
Waarom kreeg ik geen alert van jou?quote:
Trots zijn dat alle fokkers, mensen van dumpert en autoweek zijn infantie kanaal weer hebben gevondenquote:
MAAAAAAAR vanavond eet hij weer een hele pot bonen in tomatensaus hoor!!quote:Op zondag 25 april 2021 17:03 schreef Modus het volgende:
Die extreem gemaakte humor er nu ook constant in man man man.
Echt 99% kijkt alleen maar omdat het uitermate fascinerend is iemand die een beetje speciaal is zichzelf onophoudelijk voor lul te zien zetten.
En die gaat vanavond gewoon weer troep bestellen omdat dit niet echt vult he.
Hij woont ook nog maar 4 jaar op zichzelf. Alle begin is moeilijk.quote:
Ja maar ja, elke dag wit brood met pindakaas en blikjes cola zijn in zijn wereld ook niet ongezond.quote:Op zondag 25 april 2021 17:21 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Hij woont ook nog maar 4 jaar op zichzelf. Alle begin is moeilijk.
Voor iemand die naar eigen zeggen zoutloos kookt, bereidt hij trouwens wel veel zoute meuk.
Voor de hoeveelste keer leert hij nu wel niet dat hij het vuur lager moet zetten? weet vrij zeker dat hij zich in eerdere foodvlogs/reviews al aan die steen heeft gestoten.quote:
Koken is een kunst. Maar zoiets als slavinken zou ik zelf altijd in de oven bereiden.quote:Op zondag 25 april 2021 17:47 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Voor de hoeveelste keer leert hij nu wel niet dat hij het vuur lager moet zetten? weet vrij zeker dat hij zich in eerdere foodvlogs/reviews al aan die steen heeft gestoten.
Zullen zo wel weer verwijderd wordenquote:Lisa
26 minutes ago (edited)
Waarom woon jij niet begeleid?
Sjors
11 minutes ago
Dit vraag ik mij zo nu en dan ook af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |