En jij dan? Bij mij was het meer dan een 'paar' biertjes. Had best zin om me even op te winden in dat turnpaktopic., maar ik denk dat ik mijn punt heb gemaakt.quote:
Dus elke keer wanneer dat gebeurt ben je dronken?quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Had best zin om me even op te winden in dat turnpaktopic., maar ik denk dat ik mijn punt heb gemaakt.
Wanneer wat precies gebeurt? Boerenkool prima man.quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus elke keer wanneer dat gebeurt ben je dronken?
Oh en boerenkool
Je opwinden over een topic op FOK!quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wanneer wat precies gebeurt? Boerenkool prima man.
Ja waarom niet? Lopen enge mensen rond man. Ik kan er alleen met rede iets aan proberen te doen en wie ben ik dan? Wie bepaalt dat dan? Nou, dat meen ik te weten: Iedereen weet wat goed en slecht is in zijn of haar hart. Zat mensen helaas die dan maar slecht willen zijn. Ik denk bang voor de dood straks. Mogen zij weten.quote:
Ik doelde meer op de pokeball, maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.quote:Op zaterdag 24 april 2021 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel beetje zielig als hij vanaf nu alleen maar gezonde donaties krijgt.
Visagiequote:Op zondag 25 april 2021 00:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Is er überhaupt vis die niet lekker is?
@:Maanvis
De rest is na het filmpje de kliko in verdwenen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:39 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zou zijn lichaam dat beetje groenvoer wel kunnen verwerken?
lelijke bakvisquote:Op zondag 25 april 2021 00:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Als je bang voor de dood bent zou je eerder denken dat iemand juist extreem goed probeert te zijnquote:Op zondag 25 april 2021 00:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Lopen enge mensen rond man. Ik kan er alleen met rede iets aan proberen te doen en wie ben ik dan? Wie bepaalt dat dan? Nou, dat meen ik te weten: Iedereen weet wat goed en slecht is in zijn of haar hart. Zat mensen helaas die dan maar slecht willen zijn. Ik denk bang voor de dood straks. Mogen zij weten.
Sliptong vind ik niet weg te hachelen.quote:Op zondag 25 april 2021 00:05 schreef spinazieruiker het volgende:
... Dat zou je denken ja.quote:Op zondag 25 april 2021 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je bang voor de dood bent zou je eerder denken dat iemand juist extreem goed probeert te zijn
Onzinquote:Op zondag 25 april 2021 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je bang voor de dood bent zou je eerder denken dat iemand juist extreem goed probeert te zijn
Tuurlijk niet. Als er nog eej kans is dat je een plekje in de hemel kan bemachtigenquote:
Doe mij de hel maarquote:Op zondag 25 april 2021 08:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als er nog eej kans is dat je een plekje in de hemel kan bemachtigen
Met dat postuur zou ik minstens twee plekjes reserverenquote:Op zondag 25 april 2021 08:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als er nog eej kans is dat je een plekje in de hemel kan bemachtigen
En dan even je hoofd onder het dekbed zodat je het extra goed ruikt?quote:Op zondag 25 april 2021 09:53 schreef Makrelis het volgende:
Zo dat was wel een heel vies poepje wat ik net heb gelaten.
Volgens mij doet iedereen dat. Even dekbed omhoog zodat het vacuum trekt en dan laten zakken zodat de gassen over je gezicht wasemen.quote:Op zondag 25 april 2021 09:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan even je hoofd onder het dekbed zodat je het extra goed ruikt?
Dit vraagt om een surströmming challenge.quote:Op zondag 25 april 2021 00:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Het stinkt daar ontzettend naar pis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |