abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 april 2021 @ 17:08:37 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199112548
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 16:50 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Geen idee of je er iets van merkt, maar volgens mij is dat aan de buitenkant meestal niet zichtbaar.
Bij seks ben je natuurlijk met meer dan alleen de buitenkant bezig.
pi_199112564
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Bij seks ben je natuurlijk met meer dan alleen de buitenkant bezig.
Ach, mij boeit dat niet.
  donderdag 22 april 2021 @ 17:21:29 #104
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199112711
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 11:30 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik begrijp niet wat er oneerlijk of een smoes zou zijn aan zeggen dat flirten leuk is maar dat je de echte vonk mist. Ofzo.
Juist, zeg gewoon; I 'm not ready for commitment.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199113772
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 16:09 schreef JanMetDeKorteLul het volgende:
Dat is volslagen krankzinnig en onjuist. Als dit de beredenering van die mensen is zijn zij eerder ´realiteits fobisch´ dan ik trans fobisch. Sommige dingen zijn nu eenmaal hoe ze zijn, hoe graag je het ook anders wilt hebben. Een chirurgische ingreep veranderd de realiteit niet.
Dit ja. Ik zie het zelf als een vorm van body dysmorphic disorder. Wat niet wegneemt dat ik het wel erg naar voor die mensen vind dat ze zich niet mooi/goed vinden zoals ze zijn. En dat ik best snap dat het zijn van homo/lesbisch moeilijk kan zijn, ook al wordt het steeds normaler.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199114726
Boeiend hoe jij het ziet. Het gaat om hoe zij het ervaren. Iedereen heeft zelfbeschikkingsrecht over zijn of haar lijf. Die ongefundeerde aannames mag je hebben, maar hou ze lekker bij jezelf.
  donderdag 22 april 2021 @ 20:10:41 #107
451005 Grems
Clown World
pi_199115224
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:49 schreef Cockwhale het volgende:
Boeiend hoe jij het ziet. Het gaat om hoe zij het ervaren. Iedereen heeft zelfbeschikkingsrecht over zijn of haar lijf. Die ongefundeerde aannames mag je hebben, maar hou ze lekker bij jezelf.
Over het algemeen beschermen we psychiatrisch patiënten tegen zichzelf, indien ze zichzelf proberen te verminken/beschadigen.

Tragisch dat dit bij deze groep niet meer het geval is.
  donderdag 22 april 2021 @ 20:26:23 #108
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199115600
Lijkt me geen enkel probleem om te zeggen. Maar net zoals met elke afwijzing schrijft de etiquette voor dat je het met tact doet en geld erg vaak dat iemand het niet leuk vindt om te horen.

Mits je je niet als een botte hork of erger gedraagt is dat het probleem van de ander. Gedraag je je wel zo dan wordt het tijd eens bij jezelf te rade te gaan of je wel ok bezig bent.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_199118973
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:10 schreef Grems het volgende:

[..]

Over het algemeen beschermen we psychiatrisch patiënten tegen zichzelf, indien ze zichzelf proberen te verminken/beschadigen.

Tragisch dat dit bij deze groep niet meer het geval is.
Dan hebben ze nog steeds recht op zelfbeschikking.

Verder moet je niet net alsof doen of je om deze groep geeft. Tenzij jij op het punt staat wonderpilletjes op de markt te brengen of daadwerkelijk gelooft dat een uurtje per week met een psycholog praten helpt. Dat laatste is natuurlijk onzin, aangezien je genderdysforie niet wegpraat. Zelfs niet als we stoppen met bezuinigen op GGZ.
ROBODEMONS..................|:(
pi_199119403
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:49 schreef Cockwhale het volgende:
Boeiend hoe jij het ziet. Het gaat om hoe zij het ervaren. Iedereen heeft zelfbeschikkingsrecht over zijn of haar lijf. Die ongefundeerde aannames mag je hebben, maar hou ze lekker bij jezelf.
Dat wist ik niet dat mensen zelfbeschikkingsrecht hadden over hun lichaam, bedankt voor de info. Ik dacht dat mijn lichaam in de toekomst bij opbod verkocht zou worden aan een gefrustreerde incel, maakte me best wel zorgen over wat het nog zou opleveren.

quote:
7s.gif Op donderdag 22 april 2021 23:40 schreef Morrigan het volgende:
Dan hebben ze nog steeds recht op zelfbeschikking.

Verder moet je niet net alsof doen of je om deze groep geeft. Tenzij jij op het punt staat wonderpilletjes op de markt te brengen of daadwerkelijk gelooft dat een uurtje per week met een psycholog praten helpt. Dat laatste is natuurlijk onzin, aangezien je genderdysforie niet wegpraat. Zelfs niet als we stoppen met bezuinigen op GGZ.
Kan deze denkwijze aub doorgetrokken worden naar meer ggz behandelingen?!!!
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 23 april 2021 @ 01:19:12 #111
78498 classpc
I don't like change
pi_199119419
Of je iemand die transgender is eerlijk mag afwijzen? Natuurlijk mag dat, als je het niet te lomp doet.

Want het feit dat ze transgender zijn kan net zo goed maken dat ze jouw type dan niet zijn.

En wat men verder van transgenders vindt dat doet er toch helemaal niet toe? Ze gaan er echt niet om verdwijnen omdat iemand het een geestesstoornis of iets dergelijks vindt. Er is inmiddels genoeg onderzoek gedaan en blijkbaar heeft men bepaald dat lichamelijke aanpassing de enige acceptabele oplossing zijn voor zo'n probleem.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_199119455
Ik herinner me een goede oude film uit 1992 waarin deze thematiek een rol speelt: The Crying Game. Deze film heeft destijds veel indruk op me gemaakt.

Ik geloof dat het mogelijk is om verliefd te worden op een transgender, zonder dat je weet dat het een transgender is. Ik veronderstel dat deze verliefdheid vaak zal verdwijnen bij de ontdekking daarvan, maar niet altijd.

Ik denk dat het mogelijk is dat in sommige gevallen de verliefdheid of genegenheid groter of veel groter is dan de aanvankelijke weerzin tegen de geslachtsverandering.

TS lijkt door zijn vraagstelling deze laatste mogelijkheid uit te sluiten.
pi_199119696
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 01:38 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Ik herinner me een goede oude film uit 1992 waarin deze thematiek een rol speelt: The Crying Game. Deze film heeft destijds veel indruk op me gemaakt.

Ik geloof dat het mogelijk is om verliefd te worden op een transgender, zonder dat je weet dat het een transgender is. Ik veronderstel dat deze verliefdheid vaak zal verdwijnen bij de ontdekking daarvan, maar niet altijd.

Ik denk dat het mogelijk is dat in sommige gevallen de verliefdheid of genegenheid groter of veel groter is dan de aanvankelijke weerzin tegen de geslachtsverandering.

TS lijkt door zijn vraagstelling deze laatste mogelijkheid uit te sluiten.
Dat kan ook best. Wat vele mensen echter bij voorbaat doen, is het dehumaniseren van transgenders. Ze worden gereduceerd tot hun "abnormale" geslacht(verandering). Dat zie je in dit topic al door vele mensen gebeuren. Daarnaast zouden ze allemaal mentaal instabiel of zelfs gestoord zijn. Alsof de meeste "normale" mensen niet elk op hun eigen manier een rugzakje met psychische en emotionele problematiek hebben.

Zodra je (de mensen met vooroordelen) transgenders niet vanuit een ervaringsloze afstand veroordeelt en niet als een object beschouwt om je loze uit-idealisme-geboren aannames op te projecteren, dan zul je ervaren dat zij een mens zijn als ieder ander.
pi_199119910
Vrouwne zeggen toch ook niet dat je kk lelijk bent?
Ze verzinnen toch wel een smoes als 'ik heb het gevoel dat we niet bij elkaar passen' ofzo
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199119952
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 11:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Maar dan kom je er achter dat het een transgenderpersoon is.
Mag je dan gewoon benoemen dat je daar niet voor gaat
Ongelooflijk. We gaan nu wel héél extreem diep mee met het verhaal van transgenders.

Als een tiener naar het bureau gaat om een pensioen aan te vragen en claimt dat hij 80 is, ga je nog twijfelen om deze krankzinnigheid te benoemen? Zeg maar gewoon: "Hey, doe maar gewoon lekker normaal. Je bent bloody 17, geen 80. Wakker worden. Daagg".
  vrijdag 23 april 2021 @ 08:03:10 #117
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_199120137
Ik zou aangeven dat ik geen interesse heb en de reden in het midden laten. Een reden geven ben ik iemand trouwens ook helemaal niet verschuldigd, ik heb geen interesse en daar moeten ze het maar mee doen. En ja, transgender zijn is voor mij een totale dealbreaker maar dat kun je toch niet tactisch brengen zonder dat iemand eroverheen valt dus dan maar beter niks zeggen.
pi_199120944
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 22:56 schreef Cockwhale het volgende:
Mannen die een transgender afwijzen (voor seks), die er volledig uitziet als een vrouw die ze normaliter tering lekker zouden vinden, zijn gewoon onzekere mannen die bang zijn om homo te worden genoemd. Die beschikken over een fragiele identiteit, die in waarde afhangt van hun level of hetero-ness.

Voor die mannen raad ik aan om na de seks gewoon 'no hommo' te zeggen. Kunnen ze weer rustig slapen.
Nee dank je hoef geen sex met een man...dat jij het voor jezelf goed wil praten moet je zelf weten :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_199120952
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:36 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nee dank je hoef geen sex met een man...dat jij het voor jezelf goed wil praten moet je zelf weten :') :')
Wat moet ik goedpraten en naar wie?
pi_199121049
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:36 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Wat moet ik goedpraten en naar wie?
Dat jij blijkbaar wel een vent zou neuken..
Ik zwaai naar dieren.
pi_199121421
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:36 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nee dank je hoef geen sex met een man...dat jij het voor jezelf goed wil praten moet je zelf weten :') :')
Ach, ik zou zelf ook geen seks willen met een vent.
ROBODEMONS..................|:(
pi_199121611
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 23:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat nu als je een vagina die een omgekeerde lul is niet geil vind?
Maar die zat er ook al toen je de persoon nog wel aantrekkelijk vond.

Aangetrokken zijn tot iemand verplicht je tot niks, dus iemand aantrekkelijk vinden, maar ondertussen toch wensen verre te blijven van interactie met geslachtsdelen kan gewoon. Bovendien weet je normaliter in principe ook niets over de staat van iemands vagina (besneden, van nature misvormd waardoor een natuurlijke vagina alsnog vergelijkbaar is met een omgekeerde lul vagijn) terwijl je diegene toch aantrekkelijk blijft vinden ondanks die onzekere factor.

Ik denk dat er zeker wel iets voor te zeggen is dat die zwartwitbeleving van aantrekkingskracht inderdaad voortkomt uit het dehumaniseren en objectificeren van de persoon die je eerder aantrekkelijk vond en vervolgens plotseling geheel niet meer.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199123917
Tuurlijk mag dat, je bent niemand verplicht te daten.
pi_199124622
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 06:20 schreef Cockwhale het volgende:
Dat kan ook best. Wat vele mensen echter bij voorbaat doen, is het dehumaniseren van transgenders. Ze worden gereduceerd tot hun "abnormale" geslacht(verandering). Dat zie je in dit topic al door vele mensen gebeuren. Daarnaast zouden ze allemaal mentaal instabiel of zelfs gestoord zijn. Alsof de meeste "normale" mensen niet elk op hun eigen manier een rugzakje met psychische en emotionele problematiek hebben.

Zodra je (de mensen met vooroordelen) transgenders niet vanuit een ervaringsloze afstand veroordeelt en niet als een object beschouwt om je loze uit-idealisme-geboren aannames op te projecteren, dan zul je ervaren dat zij een mens zijn als ieder ander.
Grappig dat je je meer zorgen maakt over het dehumaniseren van transgenders dan om
Het dehumaniseren van psychiatrisch clienten. Volgens mij is dat precies hetzelfde.

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 07:36 schreef BookFreak het volgende:
Ongelooflijk. We gaan nu wel héél extreem diep mee met het verhaal van transgenders.

Als een tiener naar het bureau gaat om een pensioen aan te vragen en claimt dat hij 80 is, ga je nog twijfelen om deze krankzinnigheid te benoemen? Zeg maar gewoon: "Hey, doe maar gewoon lekker normaal. Je bent bloody 17, geen 80. Wakker worden. Daagg".
Ja het komt op hetzelfde neer. Want er valt immers niet objectief vast te stellen dat iemand bijvoorbeeld qua lichaam 17 is maar qua geest 80. Dus dan claimen ze iets waarvoor geen bewijs is. En dan valt erover te twisten vind ik. ik snap wel waarom discussies op dit forum zo moeizaam gaan als men selectief een discussie dehumaniseren vindt al naargelang dat zo uitkomt

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 23-04-2021 14:57:55 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199125755
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:44 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat jij blijkbaar wel een vent zou neuken..
Een vent die naar vrouwelijke standaarden knapper is dan elke vrouw die jij ooit in bed hebt gehad.
pi_199125817
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 16:21 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Een vent die naar vrouwelijke standaarden knapper is dan elke vrouw die jij ooit in bed hebt gehad.
Nou veel plezier met je man dan..ik hoef geen vent in bed..
Ik zwaai naar dieren.
pi_199125840
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 16:21 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Een vent die naar vrouwelijke standaarden knapper is dan elke vrouw die jij ooit in bed hebt gehad.
nog steeds een man, niet iedereen zit op een lul te wachten.
pi_199126007
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:32 schreef Kapitein_Koek2000 het volgende:
Tuurlijk mag dat, je bent niemand verplicht te daten.
Dat is ook niet meer dan logisch. We leven in een vrij land waar je zelf mag bepalen met wie je wilt daten.
En als trans zijn de reden is. Tja, er zijn ook mensen die op andere zaken afknappen. En dat kan misschien kortzichtig overkomen, maar nog steeds geen reden dat die persoon verplicht moet daten.

En voor de transgenders zelf, ik denk dat afgewezen worden door een zolderkameraurist ook niet echt een ramp is. Er zijn tenslotte leukere mensen op aarde.
ROBODEMONS..................|:(
pi_199126866
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 april 2021 16:44 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat is ook niet meer dan logisch. We leven in een vrij land waar je zelf mag bepalen met wie je wilt daten.
En als trans zijn de reden is. Tja, er zijn ook mensen die op andere zaken afknappen. En dat kan misschien kortzichtig overkomen, maar nog steeds geen reden dat die persoon verplicht moet daten.

En voor de transgenders zelf, ik denk dat afgewezen worden door een zolderkameraurist ook niet echt een ramp is. Er zijn tenslotte leukere mensen op aarde.
Voorkeuren hebben maakt mij een zolderkamerautist?

Noted 👍🏽
  Moderator vrijdag 23 april 2021 @ 18:16:33 #130
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199126951
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 april 2021 16:44 schreef Morrigan het volgende:

En voor de transgenders zelf, ik denk dat afgewezen worden door een zolderkameraurist ook niet echt een ramp is.
Ik volg deze gedachtegang niet. Dus als je geen trek hebt in daten met een transgender, dan maakt dat je een zolderkamerautist?

Wat?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199126976
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 april 2021 16:44 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat is ook niet meer dan logisch. We leven in een vrij land waar je zelf mag bepalen met wie je wilt daten.
En als trans zijn de reden is. Tja, er zijn ook mensen die op andere zaken afknappen. En dat kan misschien kortzichtig overkomen, maar nog steeds geen reden dat die persoon verplicht moet daten.

En voor de transgenders zelf, ik denk dat afgewezen worden door een zolderkameraurist ook niet echt een ramp is. Er zijn tenslotte leukere mensen op aarde.
Eh ja iemand afwijzen op basis van het zijn van een transgender, maakt je zolderkamerautist.
Iets over kortzichtig overkomen...
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  FOK!fotograaf vrijdag 23 april 2021 @ 18:54:08 #132
364681 over_hedge
pi_199127475
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 18:19 schreef marsan het volgende:

[..]

Eh ja iemand afwijzen op basis van het zijn van een transgender, maakt je zolderkamerautist.
Iets over kortzichtig overkomen...
:')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_199127736
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 18:19 schreef marsan het volgende:

[..]

Eh ja iemand afwijzen op basis van het zijn van een transgender, maakt je zolderkamerautist.
Iets over kortzichtig overkomen...
Nee ik hoef geen transformer..kie koe koe
Ik zwaai naar dieren.
pi_199127778
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 18:19 schreef marsan het volgende:

[..]

Eh ja iemand afwijzen op basis van het zijn van een transgender, maakt je zolderkamerautist.
Iets over kortzichtig overkomen...
Ik wijs obese mannen af, ben ik dan ook kortzichtig? Jammer dan.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199128024
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 18:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]

:') [ afbeelding ]
Die moraalridders zijn die mensen die zeggen dat t niets uitmaakt. Mss ff opzoeken wat een moraalridder is voor je leuke plaatjes post ouwe toetsenbordheld
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_199128035
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:14 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nee ik hoef geen transformer..kie koe koe
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:17 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik wijs obese mannen af, ben ik dan ook kortzichtig? Jammer dan.
Begrijpend lezen. T blijft lastig merk ik
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_199128047
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:34 schreef marsan het volgende:

[..]

Die moraalridders zijn die mensen die zeggen dat t niets uitmaakt. Mss ff opzoeken wat een moraalridder is voor je leuke plaatjes post ouwe toetsenbordheld
Ik denk eerder dat iemand je sarcastische ondertoon niet begreep in de eerste post.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199128064
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:36 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat iemand je sarcastische ondertoon niet begreep in de eerste post.
Precies
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_199130446
De OP is een vals dilemma. Je kunt het gewoon bij een 'laten we collega's blijven' houden. Of gaat deze TS soms glashard beweren dat hij bij een vrouw die hij te dik vindt of op krukken loopt, zeggen: 'ja, weet je, ik zie een date met jou niet zitten, want je bent voor mij te dik/loopt te mank'. Veel users zouden bij zo'n OP de TS afmaken.

Dit topic is dan ook vooral bedoelt als aanleiding om weer eens lekker op 1 % van de bevolking te lopen bashen over een scenario die veruit de meeste mensen nooit zal overkomen. En dan ook nog stellig durven te beweren dat een paar zwaar activistische transgenders op Twitter de arme OP en kompanen als het ware dwingt om geen voorkeur voor geboren vrouwen te mogen hebben.Yeah right :')
pi_199131910
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 18:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik volg deze gedachtegang niet. Dus als je geen trek hebt in daten met een transgender, dan maakt dat je een zolderkamerautist?

Wat?
Ah, nu weet ik weer waarom ik hier niet meer kwam. Mensen verdraaien gewoon je woorden.
Want ik heb nergens beweerd dat het afwijzen van transgenders je een zolderkamerautist maakt. Het was bedoeld voor transgenders zelf (geloof het of niet, die mensen hebben ook internet) dat ze zich niet moet aantrekken van de mensen hier op internet.

Beetje jammer wel, aangezien ik je altijd gemogen had als mod. :{
ROBODEMONS..................|:(
  Moderator zaterdag 24 april 2021 @ 00:01:56 #141
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199132039
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 april 2021 23:50 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ah, nu weet ik weer waarom ik hier niet meer kwam. Mensen verdraaien gewoon je woorden.
Want ik heb nergens beweerd dat het afwijzen van transgenders je een zolderkamerautist maakt. Het was bedoeld voor transgenders zelf (geloof het of niet, die mensen hebben ook internet) dat ze zich niet moet aantrekken van de mensen hier op internet.

Beetje jammer wel, aangezien ik je altijd gemogen had als mod. :{
Mja, er zijn wel meer dingen een beetje jammer. Maar andere dingen dan weer niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199132167
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 april 2021 00:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mja, er zijn wel meer dingen een beetje jammer. Maar andere dingen dan weer niet.
Gewoon weer positief blijven. ^O^
ROBODEMONS..................|:(
pi_199132323
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 april 2021 22:01 schreef 01100101 het volgende:
De OP is een vals dilemma. Je kunt het gewoon bij een 'laten we collega's blijven' houden. Of gaat deze TS soms glashard beweren dat hij bij een vrouw die hij te dik vindt of op krukken loopt, zeggen: 'ja, weet je, ik zie een date met jou niet zitten, want je bent voor mij te dik/loopt te mank'.
De twee scenarios zijn niet hetzelfde. De één behandel je serieus, de ander moet niet serieus behandeld worden omdat dat krankzinnig zou zijn. Je gaat ook niet een tiener die beweert 80 jaar te zijn serieus behandelen en meespelen alsof hij echt 80 is.
pi_199132353
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 00:29 schreef BookFreak het volgende:
De twee scenarios zijn niet hetzelfde. De één behandel je serieus, de ander moet niet serieus behandeld worden omdat dat krankzinnig zou zijn. Je gaat ook niet een tiener die beweert 80 jaar te zijn serieus behandelen en meespelen alsof hij echt 80 is.
Volgens die logica dat transgenders hun gewenste geslacht zijn zou dat gewoon moeten inderdaad, anders ben je zwaar inconsequent.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199133289
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 00:29 schreef BookFreak het volgende:

[..]

De twee scenarios zijn niet hetzelfde. De één behandel je serieus, de ander moet niet serieus behandeld worden omdat dat krankzinnig zou zijn. Je gaat ook niet een tiener die beweert 80 jaar te zijn serieus behandelen en meespelen alsof hij echt 80 is.
Dit onderschrijft precies de posts van Cockwhale en Morrigan. Als je in het verkeerde lijf geboren wordt ziet als een psychische aandoening, dan is opmerkingen maken daarover net zo stigmatiserend als tegen elke andere date met psychische problemen. Je zegt niet tegen een date met autisme dat hij/zij maar eens normaal moet doen of iemand met een angststoornis dat hij/zij niet zo moet miepen. Prima dat je niet met iemand met bepaalde psychische problemen wilt daten, maar dat geeft je alsnog geen vrijbrief om je als een lul te gedragen.
pi_199135512
Ja, dat kan prima. Ik val niet op mannen namelijk.
  FOK!fotograaf zaterdag 24 april 2021 @ 12:29:37 #147
364681 over_hedge
pi_199135950
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:34 schreef marsan het volgende:

[..]

Die moraalridders zijn die mensen die zeggen dat t niets uitmaakt. Mss ff opzoeken wat een moraalridder is voor je leuke plaatjes post ouwe toetsenbordheld
Sorry. Ik las scheef. Ben het juist met je eens :P my bad
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_199136007
Ik kan me er alles bij voorstellen dat het idee dat een leuke dame ooit een man was je teveel afschrikt en je hoeft het jezelf niet kwalijk te nemen als je om die reden geen seks of relatie wilt met een transgender.

Maar ik vind de agressieve ondertoon in dit topic net iets teveel aanwezig. Ik krijg de indruk dat er bij een aantal stiekem angst meespeelt om door anderen voor homo te worden aangezien als je wel met een transgender zou willen daten. Ik vind het daarbij respectloos naar mensen die transgender zijn. Nogmaals, het is begrijpelijk dat je geen seks of relatie wilt met een transgender en ik vindt het geen reden dat je daarop veroordeeld zou moeten worden. Maar wat wil je ermee bewijzen om het nog een keer extra te benadrukken?
pi_199137083
Gewoon net zo 'eerlijk' of 'met smoes' afwijzen als dat je bij ieder ander zou doen?

En afwijzing is voor mij iets wat ik bij mezelf houd; ik voel me niet tot je aangetrokken / ik voel geen vonk. Iig nooit een 'het komt door jouw eigenschap x en y'. Totaal niet nodig om daar op in te gaan.
"Pools are perfect for holding water"
pi_199139763
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 18:43 schreef Aiciu het volgende:
Transformers vallen een beetje in de categorie guilty pleasure, soms is het geil om er eentje te neuken, maar niemand mag erachter komen daarom altijd nooit thuis afspreken :P
Deze reactie heeft gewoon vier likes :')

Mjah, ook wel een beetje herkenbaar. Dan krijg je 's avonds een berichtje van: "wil je langskomen? wel discreet". En als je die vent dan een keer overdag in de stad tegenkomt, dan ontwijkt ie je blik.

Onzekere cishetero's :')
  zaterdag 24 april 2021 @ 21:42:32 #151
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_199142808
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 18:43 schreef Aiciu het volgende:
Transformers vallen een beetje in de categorie guilty pleasure, soms is het geil om er eentje te neuken, maar niemand mag erachter komen daarom altijd nooit thuis afspreken :P
Een transformer neuken lijkt me wat lastig :P

En je mag nog steeds mensen niet leuk vinden wegens bepaalde kenmerken. Iets niet willen is niet meteen superganti of phobic, of maakt je een baby-eating nazi. Ondanks dat de morele-woke-politie online snel schreeuwt.
Zolang je maar respectvol en duidelijk blijft naar die andere persoon toe met de afwijzing is er geen probleem.

[ Bericht 2% gewijzigd door BlackEyedAngel op 24-04-2021 22:12:56 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  zondag 25 april 2021 @ 00:17:34 #152
451005 Grems
Clown World
pi_199145902
quote:
7s.gif Op donderdag 22 april 2021 23:40 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dan hebben ze nog steeds recht op zelfbeschikking.

Verder moet je niet net alsof doen of je om deze groep geeft. Tenzij jij op het punt staat wonderpilletjes op de markt te brengen of daadwerkelijk gelooft dat een uurtje per week met een psycholog praten helpt. Dat laatste is natuurlijk onzin, aangezien je genderdysforie niet wegpraat. Zelfs niet als we stoppen met bezuinigen op GGZ.
Voor de meeste psychiatrische stoornissen zijn geen wonderpilletjes en is een uurtje per week praten met een psycholoog geen afdoende oplossing, en toch bestaat de behandeling bij geen enkele andere stoornis uit olie op het vuur gooien.

Zou wat worden, anorexiapatiënten aanmoedigen om inderdaad toch nog maar een paar kilo af te vallen en desgewenst voorzien van liposuctie, misschien zo'n fatsuit zodat de wereld ze kan zien zoals ze zijn :9~

Psychotische schizofrenen sterken in hun waanbeelden, eventueel aanbieden om de volgimplantaten in hun schedel te verwijderen.

Oh nee, dat is onetisch.

Maar een man volpompen met paardenpispillen en zijn lichaam vergaand verminken omdat hij van mening is vrouw te zijn is prachtig en dapper :s) :s)
pi_199147107
Op FoK zitten meer bouwvakkers dan ik dacht.
pi_199147174
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 april 2021 22:01 schreef 01100101 het volgende:
De OP is een vals dilemma. Je kunt het gewoon bij een 'laten we collega's blijven' houden. Of gaat deze TS soms glashard beweren dat hij bij een vrouw die hij te dik vindt of op krukken loopt, zeggen: 'ja, weet je, ik zie een date met jou niet zitten, want je bent voor mij te dik/loopt te mank'. Veel users zouden bij zo'n OP de TS afmaken.

Dit topic is dan ook vooral bedoelt als aanleiding om weer eens lekker op 1 % van de bevolking te lopen bashen over een scenario die veruit de meeste mensen nooit zal overkomen. En dan ook nog stellig durven te beweren dat een paar zwaar activistische transgenders op Twitter de arme OP en kompanen als het ware dwingt om geen voorkeur voor geboren vrouwen te mogen hebben.Yeah right :')
Precies dit.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199147408
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 13:31 schreef over_hedge het volgende:
Eigenlijk is het heel makkelijk: Dont stick your dick in crazy. En je lul binnenstebuiten laten snijden door een dokter en hormonenslikken zodat je tieten krijgt is toch best crazy.
Dat zou ook wel een van mijn bezwaren zijn ik zou ze niet meteen crazy noemen. Maar ik geloof niet dat alles koek en ei is zodra je van geslacht veranderd bent.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 25 april 2021 @ 11:20:50 #156
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_199148598
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 22:56 schreef Cockwhale het volgende:
Mannen die een transgender afwijzen (voor seks), die er volledig uitziet als een vrouw die ze normaliter tering lekker zouden vinden, zijn gewoon onzekere mannen die bang zijn om homo te worden genoemd. Die beschikken over een fragiele identiteit, die in waarde afhangt van hun level of hetero-ness.

Voor die mannen raad ik aan om na de seks gewoon 'no hommo' te zeggen. Kunnen ze weer rustig slapen.
Als een lekker 'wijf' mijn vleesknots genadeloos heeft afgewerkt en ik kom er achteraf achter dat het een ladyboy is zou ik me geen seconde schamen of minder voelen. :7
Aan het typen...
pi_199148640
quote:
99s.gif Op zondag 25 april 2021 11:20 schreef Ynnad_Er het volgende:

[..]

Als een lekker 'wijf' mijn vleesknots genadeloos heeft afgewerkt en ik kom er achteraf achter dat het een ladyboy is zou ik me geen seconde schamen of minder voelen. :7
Sja iedereen zijn ding...
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 25 april 2021 @ 11:30:12 #158
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_199148740
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 11:23 schreef Geerd het volgende:

[..]

Sja iedereen zijn ding...
Ook wel zelfverzekerdheid genoemd. Niet iedereen heeft dat.
Aan het typen...
pi_199150045
quote:
99s.gif Op zondag 25 april 2021 11:30 schreef Ynnad_Er het volgende:

[..]

Ook wel zelfverzekerdheid genoemd. Niet iedereen heeft dat.
Als je het zo voor je zelf goed praat is het goed toch ? Ik hoef niet afgezogen te worden of wat dan ook door een KIE KOE KOE..als je dat wel lekker vind een omgebouwde man die dingen doet met je piemol nou fijn voor jou...
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 25 april 2021 @ 13:30:07 #160
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199150209
Als mensen op het extreem links activistische platform Twitter iets zeggen, weet je eigenlijk per definitie dat het 180 graden anders ligt.

Als er mensen in je directe omgeving zo reageren, lekker de banden met de debieltjes in kwestie verbreken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_199152323
Maar goed .. Blijkbaar gaat dit topic helaas toch weer over 'wat vind ik van transgenders?', en verdwijnt 'hoe eerlijk ben jij bij romantische afwijzing' naar de achtergrond. Vind ik jammer.
"Pools are perfect for holding water"
pi_199152333
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 april 2021 22:01 schreef 01100101 het volgende:
De OP is een vals dilemma. Je kunt het gewoon bij een 'laten we collega's blijven' houden. Of gaat deze TS soms glashard beweren dat hij bij een vrouw die hij te dik vindt of op krukken loopt, zeggen: 'ja, weet je, ik zie een date met jou niet zitten, want je bent voor mij te dik/loopt te mank'. Veel users zouden bij zo'n OP de TS afmaken.

Dit topic is dan ook vooral bedoelt als aanleiding om weer eens lekker op 1 % van de bevolking te lopen bashen over een scenario die veruit de meeste mensen nooit zal overkomen. En dan ook nog stellig durven te beweren dat een paar zwaar activistische transgenders op Twitter de arme OP en kompanen als het ware dwingt om geen voorkeur voor geboren vrouwen te mogen hebben. Yeah right :')
Ja, pre-cies dit dus.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 16:14:59 #163
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199152377
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 april 2021 22:01 schreef 01100101 het volgende:
De OP is een vals dilemma. Je kunt het gewoon bij een 'laten we collega's blijven' houden. Of gaat deze TS soms glashard beweren dat hij bij een vrouw die hij te dik vindt of op krukken loopt, zeggen: 'ja, weet je, ik zie een date met jou niet zitten, want je bent voor mij te dik/loopt te mank'. Veel users zouden bij zo'n OP de TS afmaken.

Dit topic is dan ook vooral bedoelt als aanleiding om weer eens lekker op 1 % van de bevolking te lopen bashen over een scenario die veruit de meeste mensen nooit zal overkomen. En dan ook nog stellig durven te beweren dat een paar zwaar activistische transgenders op Twitter de arme OP en kompanen als het ware dwingt om geen voorkeur voor geboren vrouwen te mogen hebben.Yeah right :')
Exact dit.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_199152380
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 april 2021 22:01 schreef 01100101 het volgende:
De OP is een vals dilemma. Je kunt het gewoon bij een 'laten we collega's blijven' houden. Of gaat deze TS soms glashard beweren dat hij bij een vrouw die hij te dik vindt of op krukken loopt, zeggen: 'ja, weet je, ik zie een date met jou niet zitten, want je bent voor mij te dik/loopt te mank'. Veel users zouden bij zo'n OP de TS afmaken.

Dit topic is dan ook vooral bedoelt als aanleiding om weer eens lekker op 1 % van de bevolking te lopen bashen over een scenario die veruit de meeste mensen nooit zal overkomen. En dan ook nog stellig durven te beweren dat een paar zwaar activistische transgenders op Twitter de arme OP en kompanen als het ware dwingt om geen voorkeur voor geboren vrouwen te mogen hebben.Yeah right :')
Echt, zo vaak dit. Ik ben het niet vaak op dit forum zo erg eens geweest met iemands post. Spot on. Spijker, hamer. Eenduidig, bondig, sterke woordkeuze. 10/10.
"Pools are perfect for holding water"
pi_199153797
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:14 schreef Geerd het volgende:

[..]

Als je het zo voor je zelf goed praat is het goed toch ? Ik hoef niet afgezogen te worden of wat dan ook door een KIE KOE KOE..als je dat wel lekker vind een omgebouwde man die dingen doet met je piemol nou fijn voor jou...
Waarom heb je het steeds over goedpraten?

Het lijkt erg diep bij je te zitten. Waarom keer op keer die man/vent/kerel/piemel woordjes? Stiekem toch homo ofzo?
pi_199154045
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 17:46 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Waarom heb je het steeds over goedpraten?

Het lijkt erg diep bij je te zitten. Waarom keer op keer die man/vent/kerel/piemel woordjes? Stiekem toch homo ofzo?
Ja nee klopt! Ging ook niet OT...
Proost mijn jong!
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 25 april 2021 @ 18:15:26 #167
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199154166
Lijkt me dat die transgender persoon wel snapt dat veel mannen zo denken?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199154467
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 00:17 schreef Grems het volgende:
Voor de meeste psychiatrische stoornissen zijn geen wonderpilletjes en is een uurtje per week praten met een psycholoog geen afdoende oplossing,
Precies, ten eerste shamen mensen elkaar al kapot om het nemen van wonderpilletjes als ze er al zijn, met als gevolg dat slechts weinigen het weigeren ervan niet hebben geinternaliseerd als enige juiste gedrag. Ten tweede wordt iedereen die het niet met dat tweede eens is een soort emotioneel gelyncht, maar als je dan vraagt hoe lang ze zelf therapie hebben gehad en welke blijfr het vaak behoorlijk stil.

quote:
en toch bestaat de behandeling bij geen enkele andere stoornis uit olie op het vuur gooien.

Zou wat worden, anorexiapatiënten aanmoedigen om inderdaad toch nog maar een paar kilo af te vallen en desgewenst voorzien van liposuctie, misschien zo'n fatsuit zodat de wereld ze kan zien zoals ze zijn :9~

Psychotische schizofrenen sterken in hun waanbeelden, eventueel aanbieden om de volgimplantaten in hun schedel te verwijderen.

Oh nee, dat is onetisch.

Maar een man volpompen met paardenpispillen en zijn lichaam vergaand verminken omdat hij van mening is vrouw te zijn is prachtig en dapper :s) :s)
Precies! Het is gewoon totaal niet consequent, maar het feit dat men daar kennelijk niet over na wil denken toont maar weer aan dat het “de mens gelooft selectief in onbewijsbare dingen als diegene geen tijd of zin heeft om zich in de feiten te verdiepen” fenomeen zoals altijd weer erg duidelijk aanwezig is. Ik snap best dat het vaak een vorm van harm reduction is. Immers als ze de behandeling niet krijgen dreigen sommigen met zelfmoord of dat ze zelf aan de slag gaan. Maar dat neemt niet weg dat uit onderzoek is gebleke dat de hersenen van mannen en vrouwen niet het meeste verschillen door het geslacht dat ze hebben maar door hun individuele persoonlijkheid. Daarnaast kan men tegenwoordig in Nederland bijna alles wat het andere geslacht ook kan. In dat licht is het ondergaan van een geslachts transformatie dus inderdaad psychotisch.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199158758
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 april 2021 22:01 schreef 01100101 het volgende:
De OP is een vals dilemma. Je kunt het gewoon bij een 'laten we collega's blijven' houden. Of gaat deze TS soms glashard beweren dat hij bij een vrouw die hij te dik vindt of op krukken loopt, zeggen: 'ja, weet je, ik zie een date met jou niet zitten, want je bent voor mij te dik/loopt te mank'. Veel users zouden bij zo'n OP de TS afmaken.

Dit topic is dan ook vooral bedoelt als aanleiding om weer eens lekker op 1 % van de bevolking te lopen bashen over een scenario die veruit de meeste mensen nooit zal overkomen. En dan ook nog stellig durven te beweren dat een paar zwaar activistische transgenders op Twitter de arme OP en kompanen als het ware dwingt om geen voorkeur voor geboren vrouwen te mogen hebben.Yeah right :')
Deze post nog niet gezien, maar helemaal met je eens. _O_
ROBODEMONS..................|:(
  Tettenkoning zondag 25 april 2021 @ 23:29:04 #170
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199159168
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 14:54 schreef datismijnmening het volgende:
Je ziet de tegenstrijdigheid hier toch?
Je hebt het hier wel tegen mikeytt hé? Dat is gewoon één grote wandelende contradictio in terminis.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199161504
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 18:30 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Precies, ten eerste shamen mensen elkaar al kapot om het nemen van wonderpilletjes als ze er al zijn, met als gevolg dat slechts weinigen het weigeren ervan niet hebben geinternaliseerd als enige juiste gedrag. Ten tweede wordt iedereen die het niet met dat tweede eens is een soort emotioneel gelyncht, maar als je dan vraagt hoe lang ze zelf therapie hebben gehad en welke blijfr het vaak behoorlijk stil.
[..]

Precies! Het is gewoon totaal niet consequent, maar het feit dat men daar kennelijk niet over na wil denken toont maar weer aan dat het “de mens gelooft selectief in onbewijsbare dingen als diegene geen tijd of zin heeft om zich in de feiten te verdiepen” fenomeen zoals altijd weer erg duidelijk aanwezig is. Ik snap best dat het vaak een vorm van harm reduction is. Immers als ze de behandeling niet krijgen dreigen sommigen met zelfmoord of dat ze zelf aan de slag gaan. Maar dat neemt niet weg dat uit onderzoek is gebleke dat de hersenen van mannen en vrouwen niet het meeste verschillen door het geslacht dat ze hebben maar door hun individuele persoonlijkheid. Daarnaast kan men tegenwoordig in Nederland bijna alles wat het andere geslacht ook kan. In dat licht is het ondergaan van een geslachts transformatie dus inderdaad psychotisch.
Je hebt zelf een psychose :')
  maandag 26 april 2021 @ 13:54:30 #172
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_199163855
Hoe reëel is dit eigenlijk? Ik ben in al mijn vrijgezelle jaren nog nooit een transpersoon tegengekomen. We hebben het over 1%, of minder, van de bevolking toch?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_199165293
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:54 schreef AgLarrr het volgende:
Hoe reëel is dit eigenlijk? Ik ben in al mijn vrijgezelle jaren nog nooit een transpersoon tegengekomen. We hebben het over 1%, of minder, van de bevolking toch?
Als 1% trans is en bijvoorbeeld 5 potentiële partners zal ontmoeten dan zal al 5% van de mensen een transpersoon op deze manier tegenkomen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_199165911
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:54 schreef AgLarrr het volgende:
Hoe reëel is dit eigenlijk? Ik ben in al mijn vrijgezelle jaren nog nooit een transpersoon tegengekomen. We hebben het over 1%, of minder, van de bevolking toch?
Eerder 0,001% vermoed ik, waarbij het niet of amper nog te zien is.
pi_199167977
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 09:39 schreef Cockwhale het volgende:
Je hebt zelf een psychose :')
:D als jij dat kinky vindt whatever :7
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199169280
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 19:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

:D als jij dat kinky vindt whatever :7
Ik vermoed dat je niet mijn type bent ;)
  maandag 26 april 2021 @ 20:24:44 #177
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_199169350
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 12:54 schreef Mikeytt het volgende:
Iemand afwijzen puur omdat ze trans zijn, is simpelweg transfoob.

Je wijst diegene af omdat je je niet aangetrokken tot diegene voelt, en dat kun je prima eerlijk zeggen.
Als ze niet het geslachtsdeel hebben dan je prefereert, kun je dat ook prima zeggen.

Dat is wat anders dan afwijzen omdat iemand trans is.
Dus als man een man afwijzen puur omdat ie man is, is homofoob?
Prrrrr
pi_199169891
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 20:20 schreef Cockwhale het volgende:
Ik vermoed dat je niet mijn type bent ;)
Alleen maar omdat ik geen Loiza of Rikki ben? }:|
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 26 april 2021 @ 21:12:53 #179
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_199170314
Waarom zou je dit niet eerlijk tegen de ander kunnen zeggen?
pi_199171856
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 20:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Alleen maar omdat ik geen Loiza of Rikki ben? }:|
Moest even opzoeken wie dat zijn, maar nee, dat is niet de reden. De reden is, je vindt jezelf niet aantrekkelijk, je houdt niet van seks en je hebt een nogal aparte visie op de wereld.
  donderdag 29 april 2021 @ 12:25:56 #181
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199204464
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 11:30 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik begrijp niet wat er oneerlijk of een smoes zou zijn aan zeggen dat flirten leuk is maar dat je de echte vonk mist. Ofzo.
Haha, ja. Ik zou zeggen dat ie niet helemaal mijn type was.

Van de andere kant, misschien moet je het toch eens proberen. Je weet maar nooit ....

:9 :Y ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 29 april 2021 @ 12:35:10 #182
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199204616
Ik zou het verschrikkelijk vinden als er ook Limbofoben zijn ........

:'( :'( :'(
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199204715
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:54 schreef AgLarrr het volgende:
Hoe reëel is dit eigenlijk? Ik ben in al mijn vrijgezelle jaren nog nooit een transpersoon tegengekomen. We hebben het over 1%, of minder, van de bevolking toch?
Nog nooit in Thailand geweest dus? :+
pi_199312431
Hoe dan ook.
Met deze openingspost kun je politiek alle kanten op en lang en breed discussiëren.
Ik houd het er in ieder geval op dat het een persoonlijke beslissing is waar niemand aan mag komen.
Gevoelens in en voor relaties kun je niet opleggen en zeker niet van buiten af.
Dat moet van binnen komen en dat is ieders recht.
Daarmee is het bij mij gewoon basta.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 16:24:11 #185
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_199316788
quote:
echt wtf :{
FOK! is net een groot tijdschrift
  vrijdag 7 mei 2021 @ 16:56:01 #187
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_199316918
quote:
Had moeten zeggen dat ie pan is. _O-
  Tettenkoning vrijdag 7 mei 2021 @ 18:08:17 #188
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199317627
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 april 2021 21:42 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Een transformer neuken lijkt me wat lastig :P
Valt wel mee. Poepen moeten ze allemaal :+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199325477
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 20:24 schreef mspoez het volgende:

[..]

Dus als man een man afwijzen puur omdat ie man is, is homofoob?
Je reageert op Mikeytt, die is nog nooit consequent geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2021 09:35:22 ]
pi_199326551
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:56 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Had moeten zeggen dat ie pan is. _O-
Past wel in het woke-zijn
FOK! is net een groot tijdschrift
  zaterdag 8 mei 2021 @ 17:46:14 #192
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_199333078
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:05 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Past wel in het woke-zijn
Nou ja, die dame is natuurlijk niet woke. Veruit de meeste woke mensen zullen aan zijn kant staan.
pi_199334604
Opgave van reden bij een afwijzing is toch totaal irrelevant... 9 van de 10 x wordt er ook niet om gevraagd.
Althans, in mijn hoofd zou het idee niet op komen om te vragen waarom en hoezo wanneer ik iemand die ik aardig vind om een date vraag en nee te horen krijg. Dan moet je wel erg desperaat zijn om dan te vragen "Hoezo! Vind je me neus soms te groot?... :')

En als je dan al ongevraagd denkt de reden op te moeten geven... Dan ben je sowieso al een afknap waardige kneus. Zo van die "Het ligt niet aan jou hoor, maar aan mij." _O- :')

Zeg dan gewoon je bent niet mijn type... Daar is alles mee gezegd en niets gelogen.
pi_199334869
Mocht ik vrijgezel zijn dan richt ik mijn pijlen op monogame heteroseksuele heteroromantische cisgender vrouwen. Etniciteit maakt hierbij niet uit. Levensbeschouwelijke danwel politieke oriëntatie maakt hierbij wel uit. Kinderwens moet aanwezig zijn, of het lukt is daarbij irrelevant (pleegzorg is ook een optie). Onvoorzien maar daarmee niet onmogelijk zou zijn dat ik een monogame heteroseksuele heteroromantische intersekse vrouw, die in het spectrum dichter bij het vrouw-zijn zit dan bij het man-zijn, zou daten/huwen.

Vrouwen die in het verleden niet-monogaam zijn geweest, daar zou ik op afknappen. Vrouwen die ooit met een vrouw hebben gerommeld, daar zou ik op afknappen. Een man of iemand die als zodanig geboren is, daar zou ik op afknappen.

Iedereen gaat over zijn eigen voorkeur. En wat maakt mij het uit of iemand het met mijn keuze oneens is.

[ Bericht 0% gewijzigd door TserrofEnoch op 08-05-2021 20:16:38 ]
pi_199334872
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:54 schreef AgLarrr het volgende:
Hoe reëel is dit eigenlijk? Ik ben in al mijn vrijgezelle jaren nog nooit een transpersoon tegengekomen. We hebben het over 1%, of minder, van de bevolking toch?
Is een hype, en een nationale plaag, inmiddels is >15% voorzien van omgekeerde penis.
Vakman pur sang
pi_199334952
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:54 schreef AgLarrr het volgende:
Hoe reëel is dit eigenlijk? Ik ben in al mijn vrijgezelle jaren nog nooit een transpersoon tegengekomen. We hebben het over 1%, of minder, van de bevolking toch?
Zo'n 0,6% of iets dergelijks. Is in ieder geval een statistiekje wat ik gelezen heb hierover. Al denk ik wel dat deze beramingen aan de hoge kant zitten. Sinds deze eeuw zijn de cijfers sterk omhoog aan het schieten. Ook onderhevig door mannen/vrouwen die traditionele rolpatronen doorbreken en dit ook hieronder vinden vallen.

Ik heb 3 transgenderklasgenoten gehad en 1 neef/nicht. En dan kan het ook zo zijn dat je het niet eens in de gate hebt dat het een transgender is. In dat geval heb ik zelf heel sterke vermoedens, maar je spreekt het niet uit als je het niet zeker weet. Ik deed dat niet althans. Bleek ik een jaar later te horen hoe de vork in de steel zat, en dat het precies zat zoals ik dacht.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 20:43:30 #197
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199335327
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 20:14 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Zo'n 0,6% of iets dergelijks. Is in ieder geval een statistiekje wat ik gelezen heb hierover. Al denk ik wel dat deze beramingen aan de hoge kant zitten. Sinds deze eeuw zijn de cijfers sterk omhoog aan het schieten. Ook onderhevig door mannen/vrouwen die traditionele rolpatronen doorbreken en dit ook hieronder vinden vallen.

Ik heb 3 transgenderklasgenoten gehad en 1 neef/nicht. En dan kan het ook zo zijn dat je het niet eens in de gate hebt dat het een transgender is. In dat geval heb ik zelf heel sterke vermoedens, maar je spreekt het niet uit als je het niet zeker weet. Ik deed dat niet althans. Bleek ik een jaar later te horen hoe de vork in de steel zat, en dat het precies zat zoals ik dacht.
Wanneer is iemand precies transgender? Als hij als een vrouw kleed of andersom, of moet er echt een geslachtverandering zijn?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199338772
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 20:43 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wanneer is iemand precies transgender? Als hij als een vrouw kleed of andersom, of moet er echt een geslachtverandering zijn?
Goede vraag. Mijn neef>nicht die heeft dus vrouwenkleding aan, zijn/haar haar lang laten groeien en de naam verandert. Verder weet ik het niet. Zelf ook niet gezien de laatste tijd. Telt dit mee voor de statistieken? Ik weet het niet, maar denk het wel.

Maar wat ik heb gelezen meen ik dat mensen met een 'incongruent zelfbeeld' ten aanzien van sekse/gender al in aanmerking komen voor het label transgender. Dan hoeft er dus nog niets te spelen met operaties of hormonen. In een onderzoek zou dit gelden bij 0,7% van de mannen en 0,6% van de vrouwen. Maar het roept bij mij veel meer vragen over. Zeker ook als je denkt aan genderfluïditeit en non-binaire mensen.
pi_199340664
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:42 schreef Watuntrik het volgende:
Opgave van reden bij een afwijzing is toch totaal irrelevant... 9 van de 10 x wordt er ook niet om gevraagd.
Althans, in mijn hoofd zou het idee niet op komen om te vragen waarom en hoezo wanneer ik iemand die ik aardig vind om een date vraag en nee te horen krijg. Dan moet je wel erg desperaat zijn om dan te vragen "Hoezo! Vind je me neus soms te groot?... :')

En als je dan al ongevraagd denkt de reden op te moeten geven... Dan ben je sowieso al een afknap waardige kneus. Zo van die "Het ligt niet aan jou hoor, maar aan mij." _O- :')

Zeg dan gewoon je bent niet mijn type... Daar is alles mee gezegd en niets gelogen.
Nou, ik zou het wel willen weten hoor. Maar je krijgt toch geen eerlijk antwoord, dus het heeft geen zin. Of mensen doen alles op gevoel en weten het niet. Of ze hebben geen zin om er moeite voor te doen om over de precieze reden na te denken.

quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 03:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
Goede vraag. Mijn neef>nicht die heeft dus vrouwenkleding aan, zijn/haar haar lang laten groeien en de naam verandert. Verder weet ik het niet. Zelf ook niet gezien de laatste tijd. Telt dit mee voor de statistieken? Ik weet het niet, maar denk het wel.

Maar wat ik heb gelezen meen ik dat mensen met een 'incongruent zelfbeeld' ten aanzien van sekse/gender al in aanmerking komen voor het label transgender. Dan hoeft er dus nog niets te spelen met operaties of hormonen. In een onderzoek zou dit gelden bij 0,7% van de mannen en 0,6% van de vrouwen. Maar het roept bij mij veel meer vragen over. Zeker ook als je denkt aan genderfluïditeit en non-binaire mensen.
Dit vind ik raar. Het roept inderdaad meer vragen op. Naar mijn mening is het een teken van een incongruente filosofie in de maatschappij. Maar ja, die mensen hebben mij niets misdaan en zijn zo kennelijk gelukkiger. Dus wie ben ik om ze het te verbieden, ik accepteer het daarom maar.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 9 mei 2021 @ 11:34:42 #200
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199341165
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 20:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
Mocht ik vrijgezel zijn dan richt ik mijn pijlen op monogame heteroseksuele heteroromantische cisgender vrouwen. Etniciteit maakt hierbij niet uit. Levensbeschouwelijke danwel politieke oriëntatie maakt hierbij wel uit. Kinderwens moet aanwezig zijn, of het lukt is daarbij irrelevant (pleegzorg is ook een optie). Onvoorzien maar daarmee niet onmogelijk zou zijn dat ik een monogame heteroseksuele heteroromantische intersekse vrouw, die in het spectrum dichter bij het vrouw-zijn zit dan bij het man-zijn, zou daten/huwen.

Vrouwen die in het verleden niet-monogaam zijn geweest, daar zou ik op afknappen. Vrouwen die ooit met een vrouw hebben gerommeld, daar zou ik op afknappen. Een man of iemand die als zodanig geboren is, daar zou ik op afknappen.

Iedereen gaat over zijn eigen voorkeur. En wat maakt mij het uit of iemand het met mijn keuze oneens is.
Mijn redenen zouden anders zijn, maar ik onderschrijf dit wel.
Meestal zijn het dingen die gewoon niet lekker voelen, of dat nu ‘onzin’ is of je moet of kan onderbouwen.

Het is een combi van basiswaarden en gevoel. Voor mij geld een kinderwens bv niet als basiswaarde, geslacht of hoe men zich profileert ook minder. Hoe men daarmee omgaat dan weer wel.
Al met al, liefde valt niet af te dwingen. Er is een klik of die is er niet. En zelfs als die klik er lijkt te zijn kunnen ogenschijnlijk niet relevante zaken dat veranderen. Net zoals basiswaarden een stop kunnen vormen.

Daarom is die uitleg naar de ander soms moeilijk, omdat het gaat over iets maakt dat die klik er niet is. Dat maakt niet dat die ander iets ‘fouts’ doet, maar maakt gewoon dat het niet bij jou past.

Zo ben ik bv in gesprek geraakt met een cross dresser. Hele aardige gast, niets mis mee. Maar niets voor mij.
Wel om gewoon gezellig mee te kletsen, gewoon normaal contact dus, maar niets meer dan dat.

Nu noem ik een vb die wat buiten de lijntjes ligt, maar ook met cisgenders (benoem ik het goed?) heb je dat. Er is die klik die maakt dat je voorbij dingen kan kijken of is die er niet?
Dat maakt het ook zo lastig om te zeggen tegen iemand dat je niet wil door X. Die X maakt iemand vaak geen minder mens, het past gewoon niet.
Best vaak komt het gewoon neer op je bent ok, maar ik voel het gewoon niet. Daar kan ik teveel over doordenken, allerlei redenen bij halen. Maar de basis is gewoon ik voel het niet.

Daarin is de OP tricky. Die spreekt over ik voel het wel, maar kom erachter dat er iets is waarvan ik altijd zei het als dealbreaker te zien. Wat doe je dan?
Het is makkelijk om hell no te zeggen vanuit principe. Maar wat als je iemand tegen komt die wel dat gevoel geeft, die wel past? Maar net dat ene heeft dat buiten je principes valt?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_199341850
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 11:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Daarin is de OP tricky. Die spreekt over ik voel het wel, maar kom erachter dat er iets is waarvan ik altijd zei het als dealbreaker te zien. Wat doe je dan?
Het is makkelijk om hell no te zeggen vanuit principe. Maar wat als je iemand tegen komt die wel dat gevoel geeft, die wel past? Maar net dat ene heeft dat buiten je principes valt?
Tja dat is lastig. Je kunt je lijstje hebben, maar de praktijk kan toch anders blijken.

Ik ben een hetero man. Het is onwaarschijnlijk, maar stel je zou hartstikke verliefd worden op een man. Wat doe je dan? Ervoor open staan, inzien dat je zelfbeeld niet klopte en aanpassen. Of houd je vast aan je eisen en identiteit en houd je deze deur gesloten. Beiden kan dan het gevolg zijn. Bepalend hiervoor is dan hoe hard de eisen zijn.
pi_199343815
Als je maar lang genoeg kritisch kijkt dan kan het mooiste supermodel zo lelijk als de nacht worden. Er is altijd wel iets te vinden... Het is maar waar je de focus op legt.

Ik ben hetero en heb wel transgenders gezien die ik op het eerste gezicht interessant aantrekkelijk vond. Ze gedragen zich vaak ook nog eens Übervrouwelijk en seksualiserend. Dat spreekt tot verbeelding en trekt wel mannelijke aandacht. Maar het duurt nooit erg lang dan kijk ik daar aan voorbij en zie ik toch ook de details die niet kloppen. Mannenhanden en voeten blijven mannenhanden en voeten. De kaaklijn is bij vooral de Europeesche modellen onmiskenbaar mannelijk. De heupvorm is er niet, de rug te breed en de schouders te knokig wanneer ze slank zijn.

Once it's seen it can't be unseen... En met die brandpunten wordt het voor mij een big met lippenstift. Niet mijn ding ik blijf het creepy vinden waar ik niet warm van kan worden... Hoewel het prachtige mensen kunnen zijn waar je goed me door een deur kunt. Maar on die details te benoemen en toe te lichten wat ik er van vind bij een afwijzing vind ik totaal onzinnig en zonder toegevoegde waarde. Wanneer iemand zich in die toestand volmaakt en compleet voelt, dan moet je dat gewoon respecteren en dan is een "Nee dankjewel" meer dan afwijzing genoeg.

Maar ik heb er nog nooit een in levende lijve gezien waar ik het niet aan zag. Althans, dat kan ik dus eigenlijk niet weten. Geen idee of ze bestaan en geen idee hoe ik zou reageren wanneer zo iemand toenadering zou zoeken en het zou opbiechten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')