UAE is het er niet mee eens maar jaquote:UAE Emirates heeft in een persbericht meer duiding gegeven. Diego Ulissi en een staflid, allebei gevaccineerd, legden 2 negatieve tests af in de dagen voor hun afreis naar Belgi.
"Bij hun aankomst in Belgi (op 20 april) volgde er een nieuwe test en die was positief", schrijft de ploeg.
"Ze hebben beiden nadien nog 3 tests ondergaan en die waren allemaal negatief. Ze vertonen ook geen symptomen."
"Onze ploeg blijft gefrustreerd achter door de regelgeving, maar we aanvaarden de beslissing van de Belgische autoriteiten."
"We trekken ons terug uit deze Waalse Pijl en zetten de testprocedure voort om aan de start van Luik-Bastenaken-Luik te kunnen staan."
Oh, ik zie haar nu. Alsof we nog niet genoeg paars hebben in het pelotonquote:Op woensdag 21 april 2021 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoorde iets over dat Marianne Vos in het paars rijdt?
Die controletesten zijn dan ook door de ploeg zelf uitgevoerd om toch te proberen starten. De enige officiele test in heel dit verhaal is de positieve ...quote:Op woensdag 21 april 2021 11:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het idee achter die controletesten ontgaat me als je de uitslag daarvan niet mee neemt.
Belgi is een derdewereldlandquote:Op woensdag 21 april 2021 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ranzig slecht wegdek
Geen ontwikkelingsgeld vanuit Brussel naar Walloni kennelijk
Mooi man, belgische wegenquote:Op woensdag 21 april 2021 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bergop vallen
Losse steentjes op wegdek, Belgi
Sabotage is gelukt, nu nog Piti laten winnen.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:09 schreef Fretwork het volgende:
Heel slecht voor m'n FPCL dit, geen Pogacar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |