abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 april 2021 @ 11:56:32 #201
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199109165
quote:
2s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:40 schreef Benny het volgende:
Wat ik jammer vind aan BB Australia is dat het vooral een spelshow is. Ik mis de onderlinge gesprekjes over koetjes en kalfjes. Je leert hier de spelers, niet de mensen. Dat was in NLBE juist exact het tegenovergestelde. Daar was de focus op het sociale en waren ze bang dat spellen/strategie teveel de focus kreeg. Ik zou graag een mooie mix daarvan willen zien. Het zijn nu teveel uitersten en eigenlijk twee verschillende concepten
Precies. En het is grappig dat NL een slap aftreksel genoemd wordt, terwijl Big Brother Nederland gewoon de OG is. Het hele Big Brother is ontstaan in Nederland, het concept is van Nederland, het experiment is van Nederland en was altijd al meer de focus op sociaal dan op spellen.

If anything.... alle andere BB's zijn spin-offs van Nederland, met een andere manier van werken. Niet andersom :D

Of de OG setting anno 2021 nog leuk is om op TV te zien, da's natuurlijk een ander verhaal.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_199109417
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:37 schreef Verida het volgende:

[..]

Het grote verschil is het al dan niet kunnen volgen van de streams.

Toegegeven, BB ne/be, was saai, weinig spectaculaire opdrachten, geen goede presentatie en veel achter streamlock wat werd bewaard voor de (slechte) uitzendingen

Maar als je maar af en toe, en dan misschien nog alleen naar de uitzendingen hebt gekeken, is het misschien subjectief om te zeggen dat het een slap aftreksel was. Het was in mijn ogen toch nog wel een soort van RLS en dat vind ik BB aussie absoluut niet, dat is een soap met over de top acting en heel erg veel knip en plakwerk om drie dagen in 1 uitzending te krijgen.
Daar heb je wel gelijk in, je ziet idd niet echt veel gesprekken behalve als ze moeten nomineren, verder veel beelden als ze met spellen bezig zijn :Y
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
  donderdag 22 april 2021 @ 12:26:41 #203
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_199109424
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:25 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in, je ziet idd niet echt veel gesprekken behalve als ze moeten nomineren, verder veel beelden als ze met spellen bezig zijn :Y
je ziet zo wel wat streams toe kunnen voegen.. ik mis ze wel. Denk dat BB aussie met streams nog veel l,euker zou zijn
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_199109433
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:26 schreef greysbones het volgende:

[..]

je ziet zo wel wat streams toe kunnen voegen.. ik mis ze wel. Denk dat BB aussie met streams nog veel l,euker zou zijn
Ik dacht in eerste instantie ook dat die er kwamen, maar dan was het voor mij wel iets lastiger te volgen
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
  donderdag 22 april 2021 @ 12:29:30 #205
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_199109451
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:27 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Ik dacht in eerste instantie ook dat die er kwamen, maar dan was het voor mij wel iets lastiger te volgen
vind je engels lastig ofde tijd?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_199109469
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:29 schreef greysbones het volgende:

[..]

vind je engels lastig ofde tijd?

Engels om het echt zonder ondertiteling te volgen
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
  donderdag 22 april 2021 @ 12:50:24 #207
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_199109640
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:31 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Engels om het echt zonder ondertiteling te volgen
vaak wen je er wel aan.. en is natuurlijk heel goed om je engels op te krikken ^O^
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_199109658
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:50 schreef greysbones het volgende:

[..]

vaak wen je er wel aan.. en is natuurlijk heel goed om je engels op te krikken ^O^
Oh dat sowieso inderdaad :D
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
  donderdag 22 april 2021 @ 14:13:12 #209
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_199110423
quote:
2s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:40 schreef Benny het volgende:
Wat ik jammer vind aan BB Australia is dat het vooral een spelshow is. Ik mis de onderlinge gesprekjes over koetjes en kalfjes. Je leert hier de spelers, niet de mensen. Dat was in NLBE juist exact het tegenovergestelde. Daar was de focus op het sociale en waren ze bang dat spellen/strategie teveel de focus kreeg. Ik zou graag een mooie mix daarvan willen zien. Het zijn nu teveel uitersten en eigenlijk twee verschillende concepten
Gesprekjes over koetjes en kalfjes is vooral leuk op de streams. NL/BE vond ik op TV voornamelijk op het eind wat boeiender. Het begin was geen doorkomen aan. :N
BB AU doen de gasten echt alles... nomineren, strategie en wegstemmen. Het publiek staat buitenspel.
Ik mis ook wel de grote live shows en fridaynight live.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_199111616
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 14:13 schreef akveor het volgende:

[..]

Gesprekjes over koetjes en kalfjes is vooral leuk op de streams. NL/BE vond ik op TV voornamelijk op het eind wat boeiender. Het begin was geen doorkomen aan. :N
BB AU doen de gasten echt alles... nomineren, strategie en wegstemmen. Het publiek staat buitenspel.
Ik mis ook wel de grote live shows en fridaynight live.
Afleveringen van BB AU zijn in 3en te verdelen:
1. In-house/Shopping task
2. Nomination challenge
3. Nominatie gelul

Alle drie zijn puur strategisch en spel. Gespeeld door een aantal minions, die je verder niet echt beter leert kennen. Voor de een heb je iets meer sympathie dan een ander door de manier van spelen. Maar voor de rest zijn ze echt een voor een te vervangen.

Een paar afleveringen geleden... "Chad en Sophie liggen bij elkaar in bed", oke leuk... Het was er opeens, geen enkele opbouw er naartoe. De afleveringen erna zie je ze geregeld tegen elkaar hangen, maar hoe de band tot stand is gekomen... Geen flauw idee.
Ergens deze week... "Shane is een bedreiging, want het publiek zou weleens kunnen stemmen op die leuke vader", oke leuk... Is niks van te zien geweest. We hebben hem alleen een spelletje zien spelen. In dat kleine voorstelfilmpje heb ik hem echt niet leren kennen.
Net als de bondjes... Hoe zijn die gesmeed? Hoe zijn de verhoudingen in het huis?, etc. Er is letterlijk niks van te zien. Er worden enkel suggesties gewekt.

Het is een spelshow. Wel een leuke. Maar een RLS... Mwoah. Het had net zo goed "Nomination house" kunnen heten ofzo
pi_199111741
ee
quote:
2s.gif Op donderdag 22 april 2021 15:55 schreef Benny het volgende:

[..]

Afleveringen van BB AU zijn in 3en te verdelen:
1. In-house/Shopping task
2. Nomination challenge
3. Nominatie gelul

Alle drie zijn puur strategisch en spel. Gespeeld door een aantal minions, die je verder niet echt beter leert kennen. Voor de een heb je iets meer sympathie dan een ander door de manier van spelen. Maar voor de rest zijn ze echt een voor een te vervangen.

Een paar afleveringen geleden... "Chad en Sophie liggen bij elkaar in bed", oke leuk... Het was er opeens, geen enkele opbouw er naartoe. De afleveringen erna zie je ze geregeld tegen elkaar hangen, maar hoe de band tot stand is gekomen... Geen flauw idee.
Ergens deze week... "Shane is een bedreiging, want het publiek zou weleens kunnen stemmen op die leuke vader", oke leuk... Is niks van te zien geweest. We hebben hem alleen een spelletje zien spelen. In dat kleine voorstelfilmpje heb ik hem echt niet leren kennen.
Net als de bondjes... Hoe zijn die gesmeed? Hoe zijn de verhoudingen in het huis?, etc. Er is letterlijk niks van te zien. Er worden enkel suggesties gewekt.

Het is een spelshow. Wel een leuke. Maar een RLS... Mwoah. Het had net zo goed "Nomination house" kunnen heten ofzo
eens.

Ik vind het tot nu toe absoluut niet te vergelijken met het oorspronkelijke concept van BB. De cast vind ik erg over the top. De spellen zijn leuk, maar na een paar keer lijken ze ook wel erg op elkaar qua opbouw en materiaal. De inrichting van het huis vind ik vrij hysterisch :D en je ziet inderdaad helemaal niets van de onderlinge afspraken over schoonmaken, koken, opruimen enz.

Nominatiespel is een goede benaming :D
pi_199112187
Sonia Kruger is 55 jaar :o ?!

Ik had begin 40 verwacht
  donderdag 22 april 2021 @ 16:42:10 #213
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_199112213
quote:
2s.gif Op donderdag 22 april 2021 15:55 schreef Benny het volgende:

[..]

Afleveringen van BB AU zijn in 3en te verdelen:
1. In-house/Shopping task
2. Nomination challenge
3. Nominatie gelul

Alle drie zijn puur strategisch en spel. Gespeeld door een aantal minions, die je verder niet echt beter leert kennen. Voor de een heb je iets meer sympathie dan een ander door de manier van spelen. Maar voor de rest zijn ze echt een voor een te vervangen.

Een paar afleveringen geleden... "Chad en Sophie liggen bij elkaar in bed", oke leuk... Het was er opeens, geen enkele opbouw er naartoe. De afleveringen erna zie je ze geregeld tegen elkaar hangen, maar hoe de band tot stand is gekomen... Geen flauw idee.
Ergens deze week... "Shane is een bedreiging, want het publiek zou weleens kunnen stemmen op die leuke vader", oke leuk... Is niks van te zien geweest. We hebben hem alleen een spelletje zien spelen. In dat kleine voorstelfilmpje heb ik hem echt niet leren kennen.
Net als de bondjes... Hoe zijn die gesmeed? Hoe zijn de verhoudingen in het huis?, etc. Er is letterlijk niks van te zien. Er worden enkel suggesties gewekt.

Het is een spelshow. Wel een leuke. Maar een RLS... Mwoah. Het had net zo goed "Nomination house" kunnen heten ofzo
Spel Zonder Grenzen...BB :P

pi_199112647
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 23:44 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Hoe moet het anders gegaan zijn dan, hij was de laatste doorslaggevende stem.
Nog even over gisteravond: Ja ik weet wat jij bedoelt, maar ik bedoelde grappenderwijs letterlijk "er op", als de bijtjes op de bloemetjes. Ik geloof niet dat de "bloemetjes" voor hem in de rij staan. ;) :D
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 22 april 2021 @ 18:00:11 #215
335263 freaky40
pi_199113138
Wanneer is de nieuwe BB Australia nu opgenomen die vanaf 26 april te zien is daar?
Allemaal cabaretteketet!
pi_199113328
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:00 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer is de nieuwe BB Australia nu opgenomen die vanaf 26 april te zien is daar?
Volgens mij is dat LIVE (op channel 7+)
pi_199113643
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:00 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer is de nieuwe BB Australia nu opgenomen die vanaf 26 april te zien is daar?
In June 2020, during the release of the twelfth season, it was announced that Big Brother Australia had been renewed for a thirteenth season set to air in 2021.[2] As in the previous season, the show was pre-recorded and was filmed between October and December 2020. On 11 April Seven announced that the season would premiere on 26 April.[3]
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
  donderdag 22 april 2021 @ 18:48:35 #218
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_199113678
quote:
2s.gif Op donderdag 22 april 2021 15:55 schreef Benny het volgende:

[..]

Afleveringen van BB AU zijn in 3en te verdelen:
1. In-house/Shopping task
2. Nomination challenge
3. Nominatie gelul

Alle drie zijn puur strategisch en spel. Gespeeld door een aantal minions, die je verder niet echt beter leert kennen. Voor de een heb je iets meer sympathie dan een ander door de manier van spelen. Maar voor de rest zijn ze echt een voor een te vervangen.

Een paar afleveringen geleden... "Chad en Sophie liggen bij elkaar in bed", oke leuk... Het was er opeens, geen enkele opbouw er naartoe. De afleveringen erna zie je ze geregeld tegen elkaar hangen, maar hoe de band tot stand is gekomen... Geen flauw idee.
Ergens deze week... "Shane is een bedreiging, want het publiek zou weleens kunnen stemmen op die leuke vader", oke leuk... Is niks van te zien geweest. We hebben hem alleen een spelletje zien spelen. In dat kleine voorstelfilmpje heb ik hem echt niet leren kennen.
Net als de bondjes... Hoe zijn die gesmeed? Hoe zijn de verhoudingen in het huis?, etc. Er is letterlijk niks van te zien. Er worden enkel suggesties gewekt.

Het is een spelshow. Wel een leuke. Maar een RLS... Mwoah. Het had net zo goed "Nomination house" kunnen heten ofzo
je miste gewoon enorm de live streams.. zoals jij al eerder zei er zit geen diepgang in BB AUssie
het is leuk om naar te kijken maar je mist wel een heleboel en met het stemmen wordt dat allemaal nog duidelijker..
voor je gevoel klopt daar af en toe niks van
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_199113693
quote:
2s.gif Op donderdag 22 april 2021 15:55 schreef Benny het volgende:

[..]

Afleveringen van BB AU zijn in 3en te verdelen:
1. In-house/Shopping task
2. Nomination challenge
3. Nominatie gelul

Alle drie zijn puur strategisch en spel. Gespeeld door een aantal minions, die je verder niet echt beter leert kennen. Voor de een heb je iets meer sympathie dan een ander door de manier van spelen. Maar voor de rest zijn ze echt een voor een te vervangen.

Een paar afleveringen geleden... "Chad en Sophie liggen bij elkaar in bed", oke leuk... Het was er opeens, geen enkele opbouw er naartoe. De afleveringen erna zie je ze geregeld tegen elkaar hangen, maar hoe de band tot stand is gekomen... Geen flauw idee.
Ergens deze week... "Shane is een bedreiging, want het publiek zou weleens kunnen stemmen op die leuke vader", oke leuk... Is niks van te zien geweest. We hebben hem alleen een spelletje zien spelen. In dat kleine voorstelfilmpje heb ik hem echt niet leren kennen.
Net als de bondjes... Hoe zijn die gesmeed? Hoe zijn de verhoudingen in het huis?, etc. Er is letterlijk niks van te zien. Er worden enkel suggesties gewekt.

Het is een spelshow. Wel een leuke. Maar een RLS... Mwoah. Het had net zo goed "Nomination house" kunnen heten ofzo
Het is inderdaad meer een spelshow. Voor de afwisseling leuk. Voor een complete BB ervaring mis ik ook het sociale aspect. Met een kleinere groep komen er wel meer gesprekken, maar je leert de bewoners niet echt kennen.
  donderdag 22 april 2021 @ 18:50:21 #220
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_199113703
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

In June 2020, during the release of the twelfth season, it was announced that Big Brother Australia had been renewed for a thirteenth season set to air in 2021.[2] As in the previous season, the show was pre-recorded and was filmed between October and December 2020. On 11 April Seven announced that the season would premiere on 26 April.[3]
wederom geen livestream.. vind deze best aussie editie leuk om te kijken hoor maar merk dat ik gewoon wat meer diepgang zou willen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 22 april 2021 @ 18:52:53 #221
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_199113739
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:

[..]

Het is inderdaad meer een spelshow. Voor de afwisseling leuk. Voor een complete BB ervaring mis ik ook het sociale aspect. Met een kleinere groep komen er wel meer gesprekken, maar je leert de bewoners niet echt kennen.
precies dat.. en sommigen blijven heel erg op de achtergrond, terwijl ze in het huis overdag misschien best een grotere rol hebben
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_199113765
Sonia Kruger is een professional. Niet te vergelijken ons presentatie duo.
Ze presenteert o.a. ook The Voice en Dancing With the Stars. Die weet dus hoe het moet.
  donderdag 22 april 2021 @ 18:58:14 #223
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_199113852
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Sonia Kruger is een professional. Niet te vergelijken ons presentatie duo.
Ze presenteert o.a. ook The Voice en Dancing With the Stars. Die weet dus hoe het moet.
de samenwerking tussen ons duo leek ook niet zo van het scherm af te spatten
had Geer er met Jan neergezet en het was heel anders geweest
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_199114744
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:50 schreef greysbones het volgende:

[..]

wederom geen livestream.. vind deze best aussie editie leuk om te kijken hoor maar merk dat ik gewoon wat meer diepgang zou willen
Best raar eigenlijk of zouden er in Australië wel livestream te zien zijn?

Hoop wel dat ze Seizoen 13 ook uit gaan zenden
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
  donderdag 22 april 2021 @ 21:23:24 #225
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_199116813
en we mogen weer bijna *O* *O* *O*
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')