abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 19:03:38 #41
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  donderdag 20 mei 2021 @ 19:26:33 #42
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199524234
quote:
Dat doen de WiWi`s toch wel heel goed, jammer alleen dat de stream zo hapert.
De 2021 artiesten ook gewoon vanuit hun hotel.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  maandag 24 mei 2021 @ 17:50:20 #43
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199600137
twitter
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_199618919
Live on tapes show is deze vrijdag + zaterdag om 21:00 uur! (Tijdstip was nog niet bekend, maar bij deze).
twitter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_199620208
Ook wel fijn dat het op 2 avonden is. Dan hebben we zondag nog the day after, en zo hebben we toch nog weer een songfestival weekend *O*
~The present is all there is~
pi_199630086
Vrijdag alle inzendingen die in de halve finale bleven steken, zaterdag de finalisten.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_199630351
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:21 schreef koffieleuk het volgende:
Live on tapes show is deze vrijdag + zaterdag om 21:00 uur! (Tijdstip was nog niet bekend, maar bij deze).
[ twitter ]
Ik ben zeer benieuwd naar Australië! :)
pi_199717906
Een tip die ik graag wil meegeven als je de Ziggo Mediabox XL in bezit hebt:
Wanneer je de mediabox hebt, kun je in de App van muziekzender XITE. (Wanneer je naar deze zender gaat, zie je al gauw rechts in de hoek een balkje met Open de Xite App.)
XITE heeft daarin een aparte themakanaal genaamd "Eurovision Party". Daarin komen verschillende songfestivalliedjes langs van Udo Jürgens en Johnny Logan tot aan de artiesten van 2021.
Een enorme aanrader! O+ O+ ^O^
  woensdag 30 juni 2021 @ 18:47:09 #49
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_200145827
https://www.facebook.com/jaimelavlie/posts/2585708945068502

quote:
Zondag 4 juli is de pre-party van J'aime La Vlie! Als opwarmer voor september een eenmalige online editie vanaf Vlieland. Volg de livestream via ons youtube-kanaal of via de website www.jaimelavlie.nl
Een dik uur lang videoboodschappen, bellen met... Eurovisie sing-a-long, quiz, eilandbeleving en meer!
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_200148180
quote:
In de meeting-topic had ik al gevraagd of er ooit iemand hier naar toe is geweest. Omdat er niemand gereageerd heeft, ging ik er van uit dat nog niemand naar toe is geweest. De pre-party en het weekend zelf lijkt me wel leuk maar de artiesten vind ik nog aan de matige kant :{
  woensdag 30 juni 2021 @ 21:56:51 #51
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_200148618
quote:
17s.gif Op woensdag 30 juni 2021 21:23 schreef NailQueen het volgende:

[..]

In de meeting-topic had ik al gevraagd of er ooit iemand hier naar toe is geweest. Omdat er niemand gereageerd heeft, ging ik er van uit dat nog niemand naar toe is geweest. De pre-party en het weekend zelf lijkt me wel leuk maar de artiesten vind ik nog aan de matige kant :{
Ik ben er nog niet geweest maar ik kan niet uitsluiten dat er iemand is geweest.

Maar als kamperen daar op deze manier gaat hoeft het voor mij zeker niet.

twitter
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  ESF Reporter woensdag 30 juni 2021 @ 22:36:16 #52
87554 Cee
Welluk?
pi_200149200
quote:
17s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:31 schreef NailQueen het volgende:
Een tip die ik graag wil meegeven als je de Ziggo Mediabox XL in bezit hebt:
Wanneer je de mediabox hebt, kun je in de App van muziekzender XITE. (Wanneer je naar deze zender gaat, zie je al gauw rechts in de hoek een balkje met Open de Xite App.)
XITE heeft daarin een aparte themakanaal genaamd "Eurovision Party". Daarin komen verschillende songfestivalliedjes langs van Udo Jürgens en Johnny Logan tot aan de artiesten van 2021.
Een enorme aanrader! O+ O+ ^O^
Dit lees ik nu pas :o
Is/was het een tijdelijk iets of is het nog steeds (kan nu even niet checken)?
pi_200149319
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 22:36 schreef Cee het volgende:

[..]

Dit lees ik nu pas :o
Is/was het een tijdelijk iets of is het nog steeds (kan nu even niet checken)?
Het is er nog steeds! ^O^
Als je in de App zit is het even zoeken maar je vindt hem bij thema "Collections" :)
pi_200149329
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 21:56 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet geweest maar ik kan niet uitsluiten dat er iemand is geweest.

Maar als kamperen daar op deze manier gaat hoeft het voor mij zeker niet.

[ twitter ]
Gelukkig zijn er nog hotels in de buurt :P
  dinsdag 9 november 2021 @ 17:21:20 #55
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202101038
twitter


Ik weet niet of dit een herhaling is.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_204340821
Heb even gekeken naar de NPO uitzendschema’s van mei om daar de songfestivalprogrammering uit te pikken. Die eerste 2 staan nog open aan de namen te zien. :P

Zaterdag 7 mei - NPO 1
15.10 Songfest??

Maandag 9 mei - NPO 1
00.17 Iets Songfestivallerigs

Maandag 9 mei - NPO 3
22.09 Songfestival docu S10

Dinsdag 10 mei - NPO 1
20.34 Voorbeschouwing met daarna de halve finale

Woensdag 11 mei - NPO 1
16.17 Meer dan 35 jaar Songfestival

Donderdag 12 mei - NPO 1
16.17 Meer dan 35 jaar Songfestival

Donderdag 12 mei - NPO 1
20.34 Voorbeschouwing met daarna de halve finale

Vrijdag 13 mei - NPO 3
22.10 Op weg naar het Songfestival

23.07 Songfestivalfeest

Zaterdag 14 mei - NPO 1
10.12 Eurovisie Songfestival 2022 (duurt 2 uur, dus ik gok een herhaling van de halve finale)

13.12 Eurovisie Songfestival 2022 - voorbeschouwing

13.30 SterrenNL Songfestival

20.30 Eurovisie Songfestival 2022 - voorbeschouwing met daarna de finale
leven zoals het leven is
pi_204653241
Vanavond weer genieten
twitter
  PR en moderator zondag 8 mei 2022 @ 11:38:12 #58
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204664682
- verkeerde topic sorry was verdwaald :@ :D -

[ Bericht 38% gewijzigd door Moira op 08-05-2022 11:44:06 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 26 april 2023 @ 18:15:06 #59
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_208912716
Laten we dit topic maar weer even omhoog schoppen want er is veel dit jaar, vooral op de BBC

quote:
Co-host broadcaster the BBC are fully embracing the Eurovision spirit this year, as they announce a wealth of additional content across their channels to celebrate the contest. From new documentaries, to special editions of well-loved shows; from television, to radio, to online; there will be coverage across the BBC from Liverpool and beyond as preparations for the contest reach fever pitch.

https://thateurovisionsit(...)al-programming-2023/
7 Mei:

National Lottery's Big Eurovision Welcome concert

Nog geen bevestiging gezien dat het ergens uitgezonden zal worden maar dat kan bijna niet anders.

quote:
Hosts AJ Odudu and Joel Dommett will be joined by Eurovision icons and Liverpool pop royalty as St George's Hall hosts The National Lottery's Big Eurovision Welcome on Sunday 7 May.

Representing Liverpool, meanwhile, will be some of the most successful groups that the region has ever produced: indie-pop darlings The Lightning Seeds, girlband greats Atomic Kitten and soul legends The Real Thing will all be in town, and are your best bet at experiencing the diverse range of music that our Host City has exported to the rest of the world.

The event will also see Liverpool lads Frankie Goes To Hollywood reunite for a special performance, after their enormous success in the '80s with songs like Relax and The Power Of Love, and their subsequent split in 1987.

https://eurovision.tv/story/acts-announced-big-eurovision-welcome
8 Mei:

Eurovision Calling

quote:
Eurovision Calling: Jason and Chelcee’s Ultimate Guide will air on May 8 on BBC One and BBC iPlayer. Comedian Jason Manford and singer-songwriter Chelcee Grimes. The programme will showcase 20 compelling reasons why the Eurovision Song Contest is the greatest show on Earth. Using a mix of fascinating archive footage and revealing interviews, the film will delve into the story of how the Contest has become the world’s largest live music event, creating global superstars and leaving an impact on the lives of many.
12 Mei:

Eurovision: Everyone’s A Winner

quote:
On May 12, Musician Fleur East will present Eurovision: Everyone’s A Winner on BBC One and BBC iPlayer. This show will count down the 20 most successful songs that did not win Eurovision but still lead to great success for the performers.
Programma`s met en/of over ESF artiesten

EastEnders

quote:
EastEnders has announced that Cheryl Baker will make a guest appearance in the BBC One soap's upcoming Eurovision episode.

Cheryl shot to stardom back in 1981 when her group The Fizz (formerly known as Bucks Fizz) were crowned winners of the Eurovision Song Contest with 'Making Your Mind Up'.

https://www.digitalspy.co(...)yl-baker-eurovision/
Bargain Hunt

quote:
A special edition of antiques competition Bargain Hunt will see Cheryl Baker and SuRie up against Carrie Grant and Andy Abraham to see who can make the most profit at auction.
Pointless Celebrities: Eurovision Special

quote:
A special edition of the quiz show will feature AJ Odudu with Richie Anderson, Daði Freyr with Måns Zelmerlöw, Linda Martin with Eimear Quinn, and Antony Costa with Jay Aston. They will be competing to take home the coveted Pointless trophy and a charity prize.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_208930146
Ook op de Vlaamse zenders is er veel aandacht voor Gustaph en het ESF. Hieronder een (lekker kort) overzicht van alle programma’s:

quote:
Binnenkort is het zover: de 67ste editie van het Eurovisiesongfestival. De 42-jarige Gustaph vertegenwoordigt in Liverpool ons land met Because of you, nadat hij verkozen werd via de preselectie Eurosong 2023.

Op 30 april vertrekt Gustaph naar Liverpool en vanaf dan kan je zijn voorbereidingen achter de schermen en alles van het Songfestival volgen bij de verschillende radio- en televisienetten van de VRT. Eén, MNM, Radio2 en VRT MAX geven een unieke blik achter de schermen van het grootste liedjesfestival in Europa, volgen Gustaph op de voet, en zorgen tussendoor voor heel wat muzikale Songfestival-verwennerij. Ook VRT NWS geeft vanuit Liverpool regelmatig updates over de wedstrijd.

Gustaph treedt op in de tweede halve finale, op donderdag 11 mei. Hij is daar als vijfde act aan de beurt. Je kan de twee halve finales en de finale live volgen op Eén en via VRT MAX, met commentaar van Peter Van de Veire. Radio2 zendt de finale ook live uit.
Eén

Bij Eén zit je op de eerste rij om het alles van het Eurovisiesongfestival te volgen. Eén trapt het grootste liedjesfeest van Europa al af op zaterdag 6 mei met Het grote Songfestivalfeest. Het grote Songfestivalfeest is een gigantisch muzikaal spektakel, opgenomen in de Ziggo Dome in Amsterdam in november 2022. Verschillende oud-deelnemers aan het Eurovisiesongfestival - waaronder ook veel winnaars - treden op, zoals Loreen, Go_A, Alexander Rybak, Johnny Logan, Conchita Wurst, Måns Zelmerlöw, Duncan Laurence, Jamala, Netta en Sandra Kim.

Op maandag 8 mei kan je al in de juiste stemming komen met de muziekdocumentaire ABBA forever: the winner takes it all. Vijftig jaar geleden leerden de bezielers van ABBA - de band die in 1974 met Waterloo het Songfestival won en zo internationaal bekend werd - elkaar kennen, veertig jaar geleden gaven ze hun laatste concert en twintig jaar geleden werd de musical Mamma Mia! een wereldwijd fenomeen. In deze documentaire vertellen de bandleden hun verhaal te vertellen, een verhaal dat begon nog voor ABBA echt is ontstaan. Alle grote hits passeren de revue, afgewisseld met interviews met de vier bandleden en talloze andere artiesten en nooit eerder vertoond beeldmateriaal.

Zowel de halve finales op dinsdag 9 mei als donderdag 11 mei (met onze Belgische kandidaat Gustaph) en de finale op zaterdag 13 mei zijn live te volgen op Eén en via VRT MAX. De drie shows worden professioneel van commentaar voorzien door Songfestival-kenner Peter Van de Veire. Elke uitzending wordt voorafgegaan door een korte update uit Liverpool: Mister Eurovision Peter Van de Veire brengt in enkele minuten een round-up en deelt allerlei nieuwtjes over de 67ste editie van het Songfestival. Wat zijn de laatste backstage verhalen? Hoe gaat het intussen met Gustaph? En wie zijn de kanshebbers om het songfestival te winnen?

Aan de vooravond van Gustaphs optreden in de halve finale is er de documentaire Gustaph, de weg naar Liverpool te zien op Eén en VRT MAX, op woensdag 10 mei. Onze kandidaat vertelt aan Peter Van de Veire welke weg hij heeft afgelegd. Wie is Gustaph eigenlijk? Hoe heeft hij zich voorbereid? En hoe beleeft hij het hele avontuur in Liverpool? Hij vertelt zijn verhaal, van zijn eerste optreden als kind tot de laatste repetities en emoties op het Songfestival. Deze docu laat het volledige traject zien met exclusieve backstage beelden, archiefbeelden en een allerlaatste intiem interview met Gustaph.

VRT MAX en Eén: exclusieve video's en zelf punten uitdelen

Ook online hoef je niets te missen van het Songfestival. Op VRT MAX en de sociale media van Eén vind je exclusieve video's achter de schermen bij het Eurovisiesongfestival, van onze kandidaat Gustaph en van commentator Peter Van de Veire. Ook via de sociale media van Gustaph zelf, VRT MAX, Radio2 en MNM krijg je regelmatige updates over hoe het er in Liverpool aan toegaat.

Benieuwd naar de concurrerende nummers? Op vrtmax.be/scoreblad kan je in de week van het Songfestival alle andere artiesten bekijken en kan je tijdens de uitzending live punten geven op outfit, act en nummer.

Zaterdag 6 mei om 21.20 uur: Het grote Songfestivalfeest;
Maandag 8 mei om 21.30 uur: ABBA forever: the winner takes it all;
Dinsdag 9 mei om 20.55 uur: eerste halve finale Eurovisiesongfestival;
Woensdag 10 mei om 21.25 uur: Gustaph, de weg naar Liverpool;
Donderdag 11 mei om 20.55 uur: tweede halve finale Eurovisiesongfestival, met Gustaph;
Zaterdag 13 mei om 20.50 uur: finale Eurovisiesongfestival.

Radio2

Zowel online als op de radio leeft Radio2 mee met het Eurovisiesongfestival. Peter Van de Veire is tijdens de Songfestival-week, van maandag 8 tot en met zaterdag 13 mei, in Liverpool en brengt samen met Gustaph dagelijks verslag van hun belevenissen daar: Peter deelt backstage verhalen, blikt vooruit naar de optredens en volgt Gustaph van dichtbij. Aangezien Peter in Liverpool zit, wordt Goeiemorgen morgen! even in een ander jasje gestoken - alle info hierover hoor je volgende week op Radio2.

Op Radio2 Benebene (te horen via DAB+ en VRT MAX) en op Radio2 zijn de hele week veel Songfestival-klassiekers te horen, ook komen verschillende ex-deelnemers langs: op maandag Lisa Del Bo, dinsdag Sennek, woensdag Barbara Dex en donderdag Laura Tesoro. En vanaf zondag 30 april staat het Songfestival centraal in de Radio2 top2000kwis (tem zondag 14/5).

Op donderdag 11 mei - de avond dat Gustaph optreedt - brengt Kim Debrie verslag van de halve finale uit in Wijs. De finale van het Songfestival is op zaterdag 13 mei live te horen op Radio2.

Vrijdag 12 mei is op Radio2 Benebene de Radio2 Benebene Songfestival50 te horen, specifiek met enkel nummers van Belgische artiesten. Op zaterdag 13 mei is dan de Radio2 Songfestival50 (met nummers van alle landen) te horen op Radio2. Luisteraars kunnen tijdens de Songfestivalweek voor hun favorieten in deze lijsten stemmen via de website van Radio2.

MNM

Ook MNM bezorgt zijn luisteraars regelmatig een update van het reilen en zeilen in Liverpool. Zo komt Gustaph vrijdagochtend 28 april nog langs in Kawtar & Keyaert en geeft hij een laatste update vlak voor zijn vertrek op zondag 30 april. De komende twee weken houdt MNM contact met de Belgen in Liverpool. Tijdens de week van 8 mei deelt Gustaph elke dag in Gillis & Govaerts via een audiodagboek zijn belevenissen op en naast het podium. En ook in Swipe (te volgen op Instagram en TikTok) wordt het Songfestival uitgebreid belicht.

VRT NWS

Voor VRT NWS neemt Gianni Paelinck vanuit Liverpool opnieuw de verslaggeving over het Eurovisiesongfestival voor zijn rekening. Gianni is al jaren een gepassioneerde kenner van het festival en zal op geregelde tijdstippen verslag uitbrengen op de verschillende platformen van VRT NWS.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208938337
quote:
17s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:31 schreef NailQueen het volgende:
Een tip die ik graag wil meegeven als je de Ziggo Mediabox XL in bezit hebt:
Wanneer je de mediabox hebt, kun je in de App van muziekzender XITE. (Wanneer je naar deze zender gaat, zie je al gauw rechts in de hoek een balkje met Open de Xite App.)
XITE heeft daarin een aparte themakanaal genaamd "Eurovision Party". Daarin komen verschillende songfestivalliedjes langs van Udo Jürgens en Johnny Logan tot aan de artiesten van 2021.
Een enorme aanrader! O+ O+ ^O^
Ik quote mezelf twee jaar later. Het themakanaal bij Xite is weer terug! :D
Die vind je nu bij "Featured channels". De artiesten van 2023 zijn hierbij toegevoegd.
Het is nog steeds een aanrader ^O^ Ook te gebruiken bij KPN!
  Redactie Sport vrijdag 28 april 2023 @ 23:23:23 #62
109131 crew  sportfreak
pi_208938806
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 18:15 schreef usagi414 het volgende:
Laten we dit topic maar weer even omhoog schoppen want er is veel dit jaar, vooral op de BBC
[..]
7 Mei:

National Lottery's Big Eurovision Welcome concert

Nog geen bevestiging gezien dat het ergens uitgezonden zal worden maar dat kan bijna niet anders.
[..]
<knip>

Ik betwijfel of het welkomsconcert uitgezonden wordt. Dezelfde avond is namelijk ook het kroningsconcert.
pi_208945843
Wordt het grote songfestivalfeest mét Lenny Kuhr eigenlijk nog uitgezonden?
pi_208945930
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 23:23 schreef sportfreak het volgende:
National Lottery's Big Eurovision Welcome concert
Nee wordt niet uitgezonden. is meer evenement voornamelijk voor de locals en oekrainers die uitgenodigd zijn. meeste tickets waren alleen voor mensen met liverpool postcode. Rest van tickets alleen voor National Lottery spelers dus buitenlanders zullen er ook niet veel zijn aangezien die geen account kunnen hebben.
Kan wel dat het opgenomen wordt natuurlijk maar komt iig niet LIVE op tv. Misschien later op youtube oid.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 3 mei 2023 @ 17:22:04 #65
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_208991508
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 april 2023 19:33 schreef NailQueen het volgende:
Wordt het grote songfestivalfeest mét Lenny Kuhr eigenlijk nog uitgezonden?
Maandag 8 mei om 20.25 op NPO3.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Redactie Sport zaterdag 6 mei 2023 @ 21:50:14 #66
109131 crew  sportfreak
pi_209035021
Op de Belgische zender één nu Het Grote Songfestivalfeest.

Ik zie nu Lordi, die volgens mij eerder dit jaar nog de Nederlandse uitzending niet haalde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')