abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8129106
Ligt het nou aan mij of zijn vrouwen altijd onmenselijk irritant met het beginnen van een serieuze relatie. Stel ik vind ene vrouw leuk, zoen er een paar keer mee, en vraagt hoe het nou verder gaat. Dan krijg je meestal zo'n vaag antwoord. Dan hoor je via via van vriendinnen van haar dat ze het de hele dag over je heeft. vervolgens steek je er een maand tijd in allemaal leuk en aardig. maar ondertussen schiet je nog steeds geen flikker op. Dan ga je ondertussen maar gewoon verder met andere vrouwen voor een avondje, dan ben je dat kind al bijna weer vergeten en komen ze na 3 maanden aanzetten dat ze het toch wel langzaam wil kijken of het iets is. En dan heb ik ook altijd zoiets van ja, laat nu maar zitten hoor. Waarom kunnen vrouwen neit gewoon net als mannen iets impulsiever zijn met relaties, gewoon na 2 of 3x een geweldige avond samen te hebben gehad zoiets hebben van ja laten we het maar es proberen, wordt het niks ... niks verloren, zo is het toch.

Dus vrouwen op FOK ... waarom doen jullie hier altijd zo moeilijk over????
(ik ben wel es ene paar uitzonderingen tegen gekomen hoor die gewoon net zo denken als mannen, maar het gaat nu over het algemeen niet de uitzonderingen)

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  maandag 27 januari 2003 @ 10:49:07 #2
39446 303
(C) Roland
pi_8129136
Volgens mij ligt het gewoon aan jou en niet aan de vrouwen... misschien iets om over na te denken?

En waarom zou je een vriendin willen, als ik je post zo lees doe je het dagelijks trio's met 2 vriendinnen.

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_8129177
quote:
Op maandag 27 januari 2003 10:49 schreef 303 het volgende:
Volgens mij ligt het gewoon aan jou en niet aan de vrouwen... misschien iets om over na te denken?

En waarom zou je een vriendin willen, als ik je post zo lees doe je het dagelijks trio's met 2 vriendinnen.

Dus daar doet iedereen dat mee, het wordt tijd dat ik is iets voor mezelf heb
pi_8129218
ik had dergelijk probleem juist met een man...
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
pi_8129235
Gewoon zeggen waar het op staat, cut the bullshit
Lambo of Rekt
pi_8129248
GWD waarom ben je onzeker..?? Waarom wil je zo graag een relatie dan..???
pi_8129252
GWD, gezien jouw posts hier vind ik de reacties van de vrouwen in je omgeving niet zo gek. Je geeft zelf aan niet echt toe te zijn aan een relatie en van vrouw naar vrouw te springen, dat is niet bepaald een aanmoediging om zo maar ergens in te stappen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_8129255
Kerel, waarom stel je dan ook zo'n vraag? "hebben we nu iets?"

Als je een paar keer een gezellige avond hebt gehad, en jullie blijven elkaar zien dan weet je toch wel genoeg.

Rukken tot het pijn doet
pi_8129275
quote:
Op maandag 27 januari 2003 10:57 schreef Ripley het volgende:
GWD, gezien jouw posts hier vind ik de reacties van de vrouwen in je omgeving niet zo gek. Je geeft zelf aan niet echt toe te zijn aan een relatie en van vrouw naar vrouw te springen, dat is niet bepaald een aanmoediging om zo maar ergens in te stappen.
Ik zie het niet alleen bij mezelf hoor, ook bij vrienden/kenissen.
pi_8129285
quote:
Op maandag 27 januari 2003 10:57 schreef mrSolid het volgende:
Kerel, waarom stel je dan ook zo'n vraag? "hebben we nu iets?"

Als je een paar keer een gezellige avond hebt gehad, en jullie blijven elkaar zien dan weet je toch wel genoeg.

Nouja kijk op een gegeven moment na een week of 3 elke dag uren te zitten praten en elk weekend samen gezellige dingen doen dan wil ik toch eigenlijk wel even weten waar ik aan toe ben.
pi_8129305
quote:
Op maandag 27 januari 2003 10:46 schreef GWD het volgende:

(ik ben wel es ene paar uitzonderingen tegen gekomen hoor die gewoon net zo denken als mannen, maar het gaat nu over het algemeen niet de uitzonderingen)

hint: misschien moet je het meer in die hoek zoeken...
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_8129321
quote:
Op maandag 27 januari 2003 11:01 schreef extreme het volgende:

[..]

hint: misschien moet je het meer in die hoek zoeken...

Nee nee, daar kan ik toch niet mee thuiskomen
pi_8129335
quote:
Op maandag 27 januari 2003 10:59 schreef GWD het volgende:
Nouja kijk op een gegeven moment na een week of 3 elke dag uren te zitten praten en elk weekend samen gezellige dingen doen dan wil ik toch eigenlijk wel even weten waar ik aan toe ben.
tja dan begrijp ik die meisje wel. Kijk het is leuk zo lang het leuk is, maar als we het gaan analyseren is de lol er wel weer vanaf.
En zo'n vraag is toch pure onzekerheid, als je echt voet dat het goed zit, vraag je zoiets niet!
pi_8129349
Ik zie dit dus niet in mijn kennisenkring

GWD, ik zie alleen maar posts over hoe vaag en vervelend vrouwen wel niet zijn. Terwijl ik van jou zelf hetzelfde vage gedrag dat je anderen verwijt terug zie in je posts. Wordt het niet eens tijd om enigszins volwassen te worden en in te zien dat vrouwen voor een groot deel precies hetzelfde zijn als jij? En dat mensen minder vaag worden als je zelf ook duidleijk bent? Kijk, als jij elk weekend met een ander zoent en niet even kan wachten op iemand die je echt leuk vindt, kun je ook niet echt veel van de ander verwachten.

Aan de ene kant geef je aan niet toe te zijn aan een relatie en aan de andere kant heb je het over niks anders. Make up your mind, ik wed dat dat helpt.

pi_8129363
quote:
Op maandag 27 januari 2003 11:03 schreef Frenkie het volgende:

[..]

tja dan begrijp ik die meisje wel. Kijk het is leuk zo lang het leuk is, maar als we het gaan analyseren is de lol er wel weer vanaf.
En zo'n vraag is toch pure onzekerheid, als je echt voet dat het goed zit, vraag je zoiets niet!

Misschien is het dat wel ik zou het niet wetne, ik vraag me alleen af waarom vrouwen altijd zo vaaag doen en nooit es gewoon to the point kunnen komen. altijd overal omheen lopen draaien, niet alleen hiermee maar met zat andere dingen. Dan opeens krijg je zo'n vage reactie en weigeren ze te zeggen waarom enz.
pi_8129368
quote:
Op maandag 27 januari 2003 11:03 schreef Ripley het volgende:
Aan de ene kant geef je aan niet toe te zijn aan een relatie en aan de andere kant heb je het over niks anders. Make up your mind, ik wed dat dat helpt.
Helemaal mee eens. Je komt behoorlijk wispelturig over.
pi_8129386
quote:
Op maandag 27 januari 2003 11:03 schreef Ripley het volgende:
Ik zie dit dus niet in mijn kennisenkring

GWD, ik zie alleen maar posts over hoe vaag en vervelend vrouwen wel niet zijn. Terwijl ik van jou zelf hetzelfde vage gedrag dat je anderen verwijt terug zie in je posts. Wordt het niet eens tijd om enigszins volwassen te worden en in te zien dat vrouwen voor een groot deel precies hetzelfde zijn als jij? En dat mensen minder vaag worden als je zelf ook duidleijk bent? Kijk, als jij elk weekend met een ander zoent en niet even kan wachten op iemand die je echt leuk vindt, kun je ook niet echt veel van de ander verwachten.

Ik blijf het grappig vinden hoe mensen hier echt denken dat ik de hele dag over animal sex enz. praat. In het echte leven ben ik gewoon een normale jonge met een baan en een opleiding enz, hoor
pi_8129396
quote:
Op maandag 27 januari 2003 11:04 schreef GWD het volgende:
Misschien is het dat wel ik zou het niet wetne, ik vraag me alleen af waarom vrouwen altijd zo vaaag doen en nooit es gewoon to the point kunnen komen. altijd overal omheen lopen draaien, niet alleen hiermee maar met zat andere dingen. Dan opeens krijg je zo'n vage reactie en weigeren ze te zeggen waarom enz.
vrouwen zijn anders dan mannen. Dat maakt ze leuk. Probleem opgelost. Slotje ')
pi_8129406
quote:
Op maandag 27 januari 2003 11:06 schreef Frenkie het volgende:

[..]

vrouwen zijn anders dan mannen. Dat maakt ze leuk. Probleem opgelost. Slotje ')

neej want ik wil weten WAAROM ze dat doen
pi_8129427
quote:
Op maandag 27 januari 2003 11:06 schreef GWD het volgende:

[..]

neej want ik wil weten WAAROM ze dat doen

zoek effe die miljoen andere topics daarover door dan..
zij vinden jou blijkbaar niet zo leuk als jij zelf.
pi_8129449
quote:
Op maandag 27 januari 2003 11:08 schreef Frenkie het volgende:

[..]

zoek effe die miljoen andere topics daarover door dan..
zij vinden jou blijkbaar niet zo leuk als jij zelf.

blijkbaar wel dus
een ego wordt je namelijk niet mee geboren, dat bouw je op
pi_8129467
quote:
Op maandag 27 januari 2003 11:09 schreef GWD het volgende:
blijkbaar wel dus
blijkbaar niet want je vraagt je hier af waarom ze vaag doen. Bij mij doen ze nooit vaag, deden ze maar vaag.
pi_8129491
quote:
Op maandag 27 januari 2003 11:10 schreef Frenkie het volgende:

[..]

blijkbaar niet want je vraagt je hier af waarom ze vaag doen. Bij mij doen ze nooit vaag, deden ze maar vaag.

Kom een keer langs den bosch dan stel ik je wel aan een aantal voor waar jij compleet geen hoogte van kan krijgen
pi_8129522
Jij leest echt wat je wilt lezen he, GWD? Ik zeg nergens dat je de hele dag praat over animal sex, ik zeg alleen wat ik zie in je posts. Daarin laat je je voorstaan op het feit dat je vindt dat je veel vrouwen kunt krijgen. En je geeft ook regelmatig aan dat je met veel dames zoent en niet toe bent aan relatie. Maar aan de andere kant heb je het wel steeds over vaste relaties.

Redelijk vaag en onduidelijk dus en niet bepaald een zekerheidje voor iemand die jou echt leuk vindt. En dan verwijt je vrouwen dat ze vaag zijn hierin. Dat vind ik nogal dubbel.

pi_8129547
quote:
Op maandag 27 januari 2003 11:13 schreef Ripley het volgende:
Jij leest echt wat je wilt lezen he, GWD? Ik zeg nergens dat je de hele dag praat over animal sex, ik zeg alleen wat ik zie in je posts. Daarin laat je je voorstaan op het feit dat je vindt dat je veel vrouwen kunt krijgen. En je geeft ook regelmatig aan dat je met veel dames zoent en niet toe bent aan relatie. Maar aan de andere kant heb je het wel steeds over vaste relaties.

Redelijk vaag en onduidelijk dus en niet bepaald een zekerheidje voor iemand die jou echt leuk vindt. En dan verwijt je vrouwen dat ze vaag zijn hierin. Dat vind ik nogal dubbel.

Ja maar als ik iemand echt leuk vind, dan zeg ik dat ook gewoon eerlijk en ga ik daar geen maanden omheen lopen draaien. En sjah ondertussen moet je toch wat doen om als 20 jarige je opspelende hormonen in bedwang te houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')