abonnement Unibet Coolblue
pi_199086836
Afgelopen maand een leuke meid leren kennen via Tinder, die al best snel wist aan te geven te denken dat "ik wil oprecht een leuke jongen leek te zijn", diepe app-sessies meegehad, en 2 weekenden terug mee afgesproken..

Vond haar toch tamelijk stil in het echt in vergelijking met op Whatsapp,. maargoed, het verliep opzich best lekker en de date eindigde met een paar tongzoenen.

Afgelopen weekend weer afgesproken, deze keer bij mij thuis maar halverwege kwam ze met: "Ik moet toch echt eerlijk met je zijn, voor mij voelt dit alleen vrienschappelijk aan, sorry". Afijn oprecht net erg, op naar de volgende. Nog even wat gedronken bij me thuis en na 20 minuten was ze weer weg.

Naderhand wel nog een appje gekregen dat ze de 'vonk' gewoon niet voelde helaas (veel gelezen dat dit gewoon inhoud dat ze geen natte van me kan krijgen, wat daar waar van is laat ik in 't midden...), maar dat ze wel oprecht graag vrienden wilt blijven want de dates waren super leuk en ze had een hele leuke tijd met me gehad.

Maargoed, heb maar gewoon ja gezegd en we praten wel oprecht nog gewoon door (dus niet het aloude "let's stay friends" en dat je er dan nooit meer wat van hoort) dus menen zal ze het wel, maar wat is het nut hiervan? Ik loop nu half rond met gevoelens voor iemand, voor haar ben ik een goede vriend. Wat is het nut van contact aanhouden?
  dinsdag 20 april 2021 @ 18:12:25 #2
338319 ZarB
Piña colada
pi_199086856
Geen nut. Je staat toch niet tot haar dienst? Als het voor jou zo niet werkt kappen ermee. Ongeacht hoe wiebelig zij is.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_199086869
Gewoon afkappen als je niet op zoek naar nieuwe vrienden bent. Ik heb het ook wel eens gehad bij het daten, als ik iemand leuk vond en diegenen wilde vrienden blijven, dan moesten ze maar verder zoeken, want ik zoek meer dan vrienden.

Vrienden heb ik al genoeg, en al lastig genoeg om al die banden te onderhouden.

En het is gewoon superkut als de gevoelens voor elkaar op een totaal andere golflengte zitten. Vragen om frustratie.

[ Bericht 0% gewijzigd door LuNaTiC op 20-04-2021 19:19:59 ]
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_199087121
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 18:13 schreef LuNaTiC het volgende:
Gewoon afkappen als je niet op zoek naar nieuwe vrienden bent. Ik heb het ook wel eens gehad bij het daten, als ik iemand leuk vond en diegenen wilde vrienden blijven, dan moesten ze maar verder zoeken, want ik zoek meer dan vrienden.

Vrienden heb ik al genoeg, en al lastig genoeg om al die banden te onderhouden.

En het is gewoon superkut als de gevoelens voor elkaar op een totale golflengte zitten. Vragen om frustratie.
Dat was dus inderdaad ook mijn eerste gedachten achteraf... Vrienden heb ik al genoeg en appen kan je met iedereen doen, want tja, dates zitten er niet meer op en ik heb vrienden die dichterbij wonen.

Wat is dat gedoe met vrienden zijn though na een date die niet echt werkt? Zoeken mensen dat echt? Misschien ben ik gek, maar op een dating app ben ik toch echt opzoek naar een relate...
  Moderator dinsdag 20 april 2021 @ 18:40:42 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199087194
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 18:35 schreef Kapitein_Koek2000 het volgende:

[..]

Dat was dus inderdaad ook mijn eerste gedachten achteraf... Vrienden heb ik al genoeg en appen kan je met iedereen doen, want tja, dates zitten er niet meer op en ik heb vrienden die dichterbij wonen.

Wat is dat gedoe met vrienden zijn though na een date die niet echt werkt? Zoeken mensen dat echt? Misschien ben ik gek, maar op een dating app ben ik toch echt opzoek naar een relate...
Dit is geen vriendschap. Jij hebt gevoelens, zij niet, zij wil 'vrienden blijven' wat niet jouw doel is dus dat heeft helemaal geen zin, en daar komt dan nog bij...zij is op zoek naar een relatie, jij bent het niet voor haar, dus als zij hem wel vindt een keer, hoeveel denk je dan dat er van jullie 'vriendschap' overblijft?
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 20 april 2021 @ 18:42:56 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_199087213
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 18:35 schreef Kapitein_Koek2000 het volgende:

[..]

Wat is dat gedoe met vrienden zijn though na een date die niet echt werkt? Zoeken mensen dat echt? Misschien ben ik gek
Nee, mensen zoeken dat niet echt, het is gewoon een manier om het niet met de botte bijl ineens af te kappen. In de praktijk stopt het appen vanzelf meestal kort daarna ook gewoon.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 20 april 2021 @ 18:43:31 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199087217
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 18:10 schreef Kapitein_Koek2000 het volgende:
Wat is het nut van contact aanhouden?
Leuk en een mogelijk goede vriendin als jij ook kan accepteren dat het daar bij gaat blijven (onwaarschijnlijk).

Kut omdat je altijd zult willen dat het meer gaat worden dan het is, terwijl zij op een gegeven moment iemand tegen gaat komen met wie die 'vonk' er wel is en dat leuk tegen jou - een van haar gewone vrienden - gaat vertellen, wat voor jou nog kutter is (waarschijnlijk).

De keuze is vrij simpel zo.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_199087233
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 18:42 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nee, mensen zoeken dat niet echt, het is gewoon een manier om het niet met de botte bijl ineens af te kappen. In de praktijk stopt het appen vanzelf meestal kort daarna ook gewoon.
Dit. En als dat niet gebeurt stopt het wel zodra ze iemand ontmoet heeft waar ze wel wat voor voelt.
  dinsdag 20 april 2021 @ 19:12:27 #9
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_199087882
Gewoon afkappen. Je zit daar toch niet om vriendschappen op de doen, daar heb je Fok voor.
pi_199090561
Je wil toch een relatie? Wanneer je met iedereen vriendjes wil blijven, zal er weinig tijd overblijven voor een relatie. _O-
pi_199090946
Kappen.

Jij wil meer zij niet. Gewoon verder daten.
pi_199093605
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 18:10 schreef Kapitein_Koek2000 het volgende:
Afgelopen maand een leuke meid leren kennen via Tinder, die al best snel wist aan te geven te denken dat "ik wil oprecht een leuke jongen leek te zijn", diepe app-sessies meegehad, en 2 weekenden terug mee afgesproken..

Vond haar toch tamelijk stil in het echt in vergelijking met op Whatsapp,. maargoed, het verliep opzich best lekker en de date eindigde met een paar tongzoenen.

Afgelopen weekend weer afgesproken, deze keer bij mij thuis maar halverwege kwam ze met: "Ik moet toch echt eerlijk met je zijn, voor mij voelt dit alleen vrienschappelijk aan, sorry". Afijn oprecht net erg, op naar de volgende. Nog even wat gedronken bij me thuis en na 20 minuten was ze weer weg.

Naderhand wel nog een appje gekregen dat ze de 'vonk' gewoon niet voelde helaas (veel gelezen dat dit gewoon inhoud dat ze geen natte van me kan krijgen, wat daar waar van is laat ik in 't midden...), maar dat ze wel oprecht graag vrienden wilt blijven want de dates waren super leuk en ze had een hele leuke tijd met me gehad.

Maargoed, heb maar gewoon ja gezegd en we praten wel oprecht nog gewoon door (dus niet het aloude "let's stay friends" en dat je er dan nooit meer wat van hoort) dus menen zal ze het wel, maar wat is het nut hiervan? Ik loop nu half rond met gevoelens voor iemand, voor haar ben ik een goede vriend. Wat is het nut van contact aanhouden?
Had ik niet precies hierover gesproken in een ander topic?

Anyway, je moet gewoon eerlijk blijven en haar loslaten. Zij wil niet verder dan vrienden, jij wel, dus niet haar besodemieteren.

Mannen en vrouwen kunnen geen vrienden zijn.
  woensdag 21 april 2021 @ 07:46:42 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199094182
Hier moet je geen tijd en energie in gaan steken. Levert alleen maar frustraties op.
  woensdag 21 april 2021 @ 07:48:12 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199094196
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 01:51 schreef BookFreak het volgende:

Mannen en vrouwen kunnen geen vrienden zijn.
Uiteraard kan dat wel. Maar dan moeten er van beide kanten geen gevoelens zijn.

En je moet natuurlijk niet zo wanhopig in het leven staan dat je iedere vrouw als een potentieel gat om te vullen ziet.
pi_199094269
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 07:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Uiteraard kan dat wel. Maar dan moeten er van beide kanten geen gevoelens zijn.
Nee, dat gaat niet bij hetero mannen. Een hetero man gaat in zijn vrije tijd alleen mannen opzoeken als hij behoefte heeft om te hangen en ander soort gezelligheid, naast zijn partner thuis.

Een man zal nooit zijn vrije tijd door willen brengen met een vrouw die hij totaal niet aantrekkelijk vind. Een man zal alleen 'vrienden' willen blijven zijn met een vrouw voor sluwe politieke doeleinden (hij vindt haar aantrekkelijk, en wacht tot zij op een dag de deur open zet). En daar gaat de OP precies over.
  woensdag 21 april 2021 @ 08:04:44 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199094283
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 08:01 schreef BookFreak het volgende:

Een man zal nooit zijn vrije tijd door willen brengen met een vrouw die hij totaal niet aantrekkelijk vind.
Waarom niet? Het leven bestaat uit meer dan enkel vrouwen proberen te neuken.
  woensdag 21 april 2021 @ 08:34:54 #17
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_199094483
Goh, wat een onverwachte wending weer in dit topic.
pi_199094537
Ik zou er mee ophouden. Jij bent niet op zoek naar vrienden en waarschijnlijk is het van haar een manier om het af te houden.

Dus laat haar gewoon weten dat het alles of niets is. Jij wil meer, en het is dus ofwel meer dan vrienden of helemaal niets. Leg je de bal bij haar neer door haar dat gewoon te zeggen ; je vindt haar leuk genoeg om iets mee te beginnen, en niet minder dan dat. Als ze zelf onzeker of een twijfelaar is en ze ziet je misschien toch wel zitten (maar ze zit zichzelf in de weg) dan zal ze misschien toch nog een stap jouw kant op doen. Zo niet, dan weet je meteen dat het klaar is.
Whatever...
  woensdag 21 april 2021 @ 09:11:29 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199094730
Vraag haar of je geld van haar mag lenen. Zie je vanzelf of ze vrienden wil blijven. :P
pi_199095998
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 18:10 schreef Kapitein_Koek2000 het volgende:
Wat is het nut van contact aanhouden?
Niks. Die vriendschap eindigt toch gelijk als één van jullie een ander tegenkomt waar de interesse wel wederzijds is.
Of denk je echt dat zij met een ander op de bank gaat bekken om dan de volgende ochtend naar jou te appen ''hoe gaat het er nu mee?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')