abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 april 2021 @ 16:07:11 #251
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_199138084
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:01 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

de metingen gaan hoe dan?, via het riool, je overschat de reele cijfers.
Wat bedoel je precies?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_199138108
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:07 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
dat het aantal besmettingen veel hoger is dan we kunnen zien
  zaterdag 24 april 2021 @ 16:09:58 #253
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_199138125
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:08 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

dat het aantal besmettingen veel hoger is dan we kunnen zien
O, zo. Wat denk je dat het vertekent: dat minder mensen zich laten testen of dat meer mensen zelftests doen (of nog iets anders)?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_199138151
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:09 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

O, zo. Wat denk je dat het vertekent: dat minder mensen zich laten testen of dat meer mensen zelftests doen (of nog iets anders)?
die tests, ik weet niet of ze echt wat zeggen, of het echt ja of nee is, de uitslag moet in mijn ogen heel discht tegen 100% zekerheid zitten

een nachtmerrie als die dingen bij de action of amazon verkocht worden.
  zaterdag 24 april 2021 @ 16:15:30 #255
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_199138177
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:12 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

die tests, ik weet niet of ze echt wat zeggen, of het echt ja of nee is, de uitslag moet in mijn ogen heel discht tegen 100% zekerheid zitten

een nachtmerrie als die dingen bij de action of amazon verkocht worden.
Ja, als het 80% is en mensen wanen zich veilig bij een negatieve test, dan kan het snel misgaan. Want dan is één op de vijf mensen gewoon besmettelijk en kan het heel hard gaan. als die naar een feestje gaan bij iemand thuis en twintig mensen besmetten is het spreekwoordelijke hek van de dam.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_199138194
Ja ik vind het eigenlijk ook maar niks dat die dingen zomaar op elke straathoek te krijgen zijn :@ Ten eerste gaan mensen met klachten alsnog naar de winkel om ze te halen en ten tweede zijn ze niet zo heel nauwkeurig, waardoor mensen denken 'o ik ben negatief, ik kan wel afspreken met die en die' :{
Tap tap tap
  zaterdag 24 april 2021 @ 16:21:41 #257
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_199138244
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik vind het eigenlijk ook maar niks dat die dingen zomaar op elke straathoek te krijgen zijn :@ Ten eerste gaan mensen met klachten alsnog naar de winkel om ze te halen en ten tweede zijn ze niet zo heel nauwkeurig, waardoor mensen denken 'o ik ben negatief, ik kan wel afspreken met die en die' :{
Ja, mee eens. Ik vind een foutmarge van 20% best groot. Gevalletje schijnveiligheid - eigenlijk eerder gevaarlijk dan dat het iets oplost. Zijn die zelftests eigenlijk niet zozeer een oplossing als wel een nieuw probleem?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 24 april 2021 @ 16:33:17 #258
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_199138378
Net lees ik aan het eind van dit artikel het volgende: "Het aantal besmettingen in verpleeghuizen lijkt nog maar nauwelijk af te nemen. Er zijn nu 170 verpleeghuizen waar de afgelopen twee weken minimaal één coronabesmetting is vastgesteld. Een week geleden waren dat er 173. In vergelijking met begin januari is de daling wel groot. Toen waren er ruim 850 besmette verpleeghuizen."

Dat kan ik niet goed plaatsen. De meeste mensen in verpleeghuizen zijn toch als het goed is gevaccineerd? Als ik érgens een afname van de besmettingen zou verwachten, is het in verpleeghuizen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_199138409
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:33 schreef Federer-fan het volgende:
Net lees ik aan het eind van dit artikel het volgende: "Het aantal besmettingen in verpleeghuizen lijkt nog maar nauwelijk af te nemen. Er zijn nu 170 verpleeghuizen waar de afgelopen twee weken minimaal één coronabesmetting is vastgesteld. Een week geleden waren dat er 173. In vergelijking met begin januari is de daling wel groot. Toen waren er ruim 850 besmette verpleeghuizen."

Dat kan ik niet goed plaatsen. De meeste mensen in verpleeghuizen zijn toch als het goed is gevaccineerd? Als ik érgens een afname van de besmettingen zou verwachten, is het in verpleeghuizen.
Ik vermoed, maar dit is speculatie van mijn kant, dat ook personeel mee geteld wordt. Bovendien zijn er versoepelingen geweest en kunnen er meer mensen op bezoek komen. Dat vergroot dus de kans op een besmetting, maar ook iemand die volledig gevaccineerd is kan nog besmet raken en dus geteld worden. Het mooie is dat bij die mensen er meestal geen eens klachten meer zijn en al helemaal vrijwel nul kans op overlijden :)
  zaterdag 24 april 2021 @ 16:41:27 #260
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_199138449
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:36 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ik vermoed, maar dit is speculatie van mijn kant, dat ook personeel mee geteld wordt. Bovendien zijn er versoepelingen geweest en kunnen er meer mensen op bezoek komen. Dat vergroot dus de kans op een besmetting, maar ook iemand die volledig gevaccineerd is kan nog besmet raken en dus geteld worden. Het mooie is dat bij die mensen er meestal geen eens klachten meer zijn en al helemaal vrijwel nul kans op overlijden :)
Ja, zit wat in. En misschien gek om te zeggen, maar - gesteld dat een asymptomatisch iemand niemand besmet, is een besmetting zonder klachten misschien nog beter dan geen besmetting.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_199138524
En hoe ouder je bent hoe meer kans je hebt dat een vaccin niet werkt volgens mij, omdat het imuunsysteem niet meer optimaal werkt.
En inderdaad, worden ze er ook ziek van? Het aantal overlijdens aan corona in verpleeghuizen ligt volgens mij al twee weken rond het 0 punt.
pi_199138573
En volgens mij is ook nog niet iedereen gevaccineerd.
Tap tap tap
  zaterdag 24 april 2021 @ 17:01:34 #263
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_199138614
Trouwens, omdat het woord 'vaccin' komt van 'vacca' (Latijn voor 'koe', omdat de eerste vaccines waren gemaakt op basis van koeien), kunnen we vaccineren misschien 'koeioneren' noemen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_199138660
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
Trouwens, omdat het woord 'vaccin' komt van 'vacca' (Latijn voor 'koe', omdat de eerste vaccines waren gemaakt op basis van koeien), kunnen we vaccineren misschien 'koeioneren' noemen.
ik denk het wel, veel vrouwen zijn net koeien. er woont er hier een boven me, die is een koe.
  zaterdag 24 april 2021 @ 17:07:47 #265
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_199138675
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 17:06 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

ik denk het wel, veel vrouwen zijn net koeien. er woont er hier een boven me, die is een koe.
Houdt de vloer het wel?

("Houdt de houten vloer het wel?" klinkt nog leuker.)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_199138685
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 17:07 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Houdt de vloer het wel?

("Houdt de houten vloer het wel?" klinkt nog leuker.)
nou als ze handjeklap speelt met haar nieuwe liefde, een mongool, is het oordppen in, gelukkig gebeurt dat niet vaak.
pi_199140283
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
En volgens mij is ook nog niet iedereen gevaccineerd.
Klopt. Deels kan ook niet gevaccineerd worden (te zwak) en deels wil niet. Tevens hebben we te maken met een X aantal weken na eerste vaccinatie voor het immuunsysteem afdoende op sterkte is. En we moeten ook niet vergeten dat de vaccins een zeer goede bescherming bieden, maar geen 100 procent. En dat neemt af naarmate men ouder is.

Zoals alle cijfers zie je eerst een sterke daling en daarna afvlakking op een laag niveau. Dan gaat de snelheid eruit en gaat het nog gestaag omlaag.
pi_199140303
Mededeling van huishoudelijke aard overigens, ik ben met mijn gezin aan het genieten ga de meivakantie en weinig online (tijd en prut internet). Tussendoor nog een paar dagen thuis, maar dat zal niet heel veel zijn.

Ik lees wel mee, maar post dus even wat minder :)
pi_199140416
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 19:25 schreef GereDathan het volgende:
Mededeling van huishoudelijke aard overigens, ik ben met mijn gezin aan het genieten ga de meivakantie en weinig online (tijd en prut internet). Tussendoor nog een paar dagen thuis, maar dat zal niet heel veel zijn.

Ik lees wel mee, maar post dus even wat minder :)
Geniet ervan samen!
pi_199140844
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:33 schreef Federer-fan het volgende:
Net lees ik aan het eind van dit artikel het volgende: "Het aantal besmettingen in verpleeghuizen lijkt nog maar nauwelijk af te nemen. Er zijn nu 170 verpleeghuizen waar de afgelopen twee weken minimaal één coronabesmetting is vastgesteld. Een week geleden waren dat er 173. In vergelijking met begin januari is de daling wel groot. Toen waren er ruim 850 besmette verpleeghuizen."

Dat kan ik niet goed plaatsen. De meeste mensen in verpleeghuizen zijn toch als het goed is gevaccineerd? Als ik érgens een afname van de besmettingen zou verwachten, is het in verpleeghuizen.
Mogelijk personeel, en er zullen ook mensen zijn die te fragiel zijn om ingeent te worden. Ik ben wel benieuwd of de ziekenhuisopnames uit de verpleeghuizen ook gestagneert zijn, of dat die wel doordalen.
pi_199141024
Israel voor het eerst in 10 maanden een dag met 0 doden!

twitter


Ik heb weer lekker genoten van de Engelse traagheid op een terras. Ruim een uur op wat eten zitten te wachten. Van de ongeveer 20 tafels stonden er telkens maar op 2 tafels eten. Toen ik er wat van zei, dat het volgens mij wel wat efficienter kon, begrepen ze me niet helemaal. Ze maakten ook tafels schoon zei ze...Wij waren met zijn tweeen, toen we ons eten op hadden en wegliepen werd net de volgende tafel geserveerd, ook maar 2 personen. Gewoon een kok die het eten van 2 mensen langzamer voor elkaar krijgt dan iemand het opeet 8)7
Jarenlang zelf in een cafe gewerkt in Nederland, stond toen in de cafe top 100, ik weet wel ongeveer hoe het werkt dus. Vaak heb je gewoon het idee dat men niet zo geinteresseerd is om misschien iets meer te verkopen hier. Dat je bijvoorbeeld bij de bar alles moet bestellen, en drinken zelf meenemen. Maar ze komen wel het eten brengen, maar dan kun je dus geen bestelling doorgeven. Lekker inefficient, waarom niet, je bent toch al op het terras, toch?
Ik heb dat wel gemist, de frustratie met de Engelse inefficientie in de pubs! Heerlijk, lekker ouderwets zeuren :D
pi_199143651
Ik wilde net zeggen, kun je eten op het terras en dan gewoon alsnog lekker zaniken :D Toch nog een Hollander hè.
Tap tap tap
pi_199148249
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 20:08 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Israel voor het eerst in 10 maanden een dag met 0 doden!

[ twitter ]

Ik heb weer lekker genoten van de Engelse traagheid op een terras. Ruim een uur op wat eten zitten te wachten. Van de ongeveer 20 tafels stonden er telkens maar op 2 tafels eten. Toen ik er wat van zei, dat het volgens mij wel wat efficienter kon, begrepen ze me niet helemaal. Ze maakten ook tafels schoon zei ze...Wij waren met zijn tweeen, toen we ons eten op hadden en wegliepen werd net de volgende tafel geserveerd, ook maar 2 personen. Gewoon een kok die het eten van 2 mensen langzamer voor elkaar krijgt dan iemand het opeet 8)7
Jarenlang zelf in een cafe gewerkt in Nederland, stond toen in de cafe top 100, ik weet wel ongeveer hoe het werkt dus. Vaak heb je gewoon het idee dat men niet zo geinteresseerd is om misschien iets meer te verkopen hier. Dat je bijvoorbeeld bij de bar alles moet bestellen, en drinken zelf meenemen. Maar ze komen wel het eten brengen, maar dan kun je dus geen bestelling doorgeven. Lekker inefficient, waarom niet, je bent toch al op het terras, toch?
Ik heb dat wel gemist, de frustratie met de Engelse inefficientie in de pubs! Heerlijk, lekker ouderwets zeuren :D
jeeeej de terrassen zijn open !!!! :D

je betaald je helemaal blauw voor een service van niks en vaak maar matig eten
althans in nederland/uk.

In de USA vind ik het altijd top maar daar moeten ze het hebben van de service/tips.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_199148282
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 10:46 schreef Predator40 het volgende:

[..]

jeeeej de terrassen zijn open !!!! :D

je betaald je helemaal blauw voor een service van niks en vaak maar matig eten
althans in nederland/uk.

In de USA vind ik het altijd top maar daar moeten ze het hebben van de service/tips.
Vooral de service in hooters (kleding) kan ik altijd waarderen :9~
pi_199148310
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 10:50 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Vooral de service in hooters (kleding) kan ik altijd waarderen :9~
leuke aardige dames....maar niet mijn smaak, echt te grote hooters ( :D ) en het eten is ook niet heel bijzonder.
volgens mij ben ik er 1 keer geweest in LA.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')