abonnement Unibet Coolblue
pi_199083403
VIDEODe politie heeft in het Gelderse Lunteren twee verdachten aangehouden die er maandagavond persfotografen belaagden en/of bedreigden. Het duo wordt dinsdag verhoord, meldt de politie. Dashcambeelden van de persfotograaf tonen hoe zijn vriendin en hij met auto en al de sloot in worden geduwd door een shovel.

De ene aangehouden verdachte bestuurde de shovel, de andere bedreigde twee andere fotografen, meldt de politie.

De fotografen reageerden maandagavond op een melding van een autobrand. Ze wilden vanaf de openbare weg foto’s maken. Omstanders reageerden agressief, bedreigden de fotografen en sloegen met stokken op de grond om ze weg te jagen, aldus de politie. De fotografen namen afstand en volgens de politie ging een van hen voor zijn eigen veiligheid terug naar zijn auto. Die auto werd kort daarop met een shovel in een sloot geduwd. De fotograaf en zijn vriendin raakten bekneld en werden door de brandweer uit de zijn kop belandde auto bevrijd.

,,Journalisten moeten zonder gevaar hun werk kunnen doen. Dit gaat alle grenzen over, we accepteren dit niet. Onze collega’s hebben goed opgetreden. Het onderzoek is in volle gang “, stelt Naomi Hoekstra, districtschef Gelderland-Midden.

Vlak nadat de persfotograaf en zijn vriendin bij de autobrand aan de Krommehoekseweg in Lunteren zijn gearriveerd, worden ze bedreigd door omstanders. Op de dashcambeelden is te horen hoe de fotograaf de politie belt met het verzoek om zo spoedig mogelijk een team agenten te sturen. Even later is te zien hoe vier grote lichten de auto naderen. De lichten zijn van de shovel, die tegen de auto aanrijdt en de auto enkele meters naar achteren duwt. ,,Ik vind het doodeng!”, roept de vriendin van de persfotograaf. Ze wil uitstappen, maar de fotograaf maant haar te blijven zitten.

Gele palen
Als de persfotograaf vervolgens weg probeert te rijden rent een drietal omstanders naar de auto toe en begint op het voertuig in te slaan met gele palen, vermoedelijk afkomstig van hekwerk. ,,Hé, hij is kapot! Ik kan niet meer rijden!”, schreeuwt de persfotograaf naar de omstanders. Vervolgens belt hij opnieuw de politie. ,,Politie Lunteren, snel!”

Daarna gaat het snel. De lichten van de shovel komen nogmaals rap naar de auto toe, waarna de auto wordt gekanteld. Terwijl het telefoongesprek met de politie nog gaande is, schreeuwen de fotograaf en zijn vriendin om hulp. De auto en de inzittenden belanden uiteindelijk ondersteboven in de sloot, waarna het beeld op zwart springt.
Nieuw dieptepunt
Voor het genootschap van hoofdredacteuren is ‘dit een nieuw dieptepunt in de omstandigheden waarin journalisten hun werk moeten doen. Het illustreert de voortdurende dreiging waaronder de journalistiek in Nederland moet werken'.

Een woordvoerder van de brandweer zegt van de situatie niet veel te kunnen zeggen, anders dan dat de brandweer betrokken is geweest bij het bestrijden van die autoband. Ook heeft de brandweer geholpen “om twee mensen uit de auto te halen”.

Andere fotografen konden net op tijd aan de woedende omstanders ontsnappen. De politie heeft ter plekke tenminste twee aanhoudingen verricht.


Filmpje in artikel.

https://nos.nl/artikel/23(...)waren-doodsbang.html

https://www.ad.nl/binnenl(...)ot-in-duwt~a0168cbd/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_199083418
Ramptoeristen :r
Geen medelijden met ze.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_199083424
Grefo's :r
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199083441
Nou, om eerlijk te zijn, deze mensen hebben dus nog nooit wat meegemaakt in het leven. Wat een blinde paniek zeg. Nul komma nul stressbestendig. Ik moest wel lachen trouwens. _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199083454
Het begint steeds meer een bananenrepubliek te worden in die gordel.
Protège moi de mes désirs.
pi_199083521
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:58 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, om eerlijk te zijn, deze mensen hebben dus nog nooit wat meegemaakt in het leven. Wat een blinde paniek zeg. Nul komma nul stressbestendig. Ik moest wel lachen trouwens. _O-
Wat minder ramptoerisme zou gewaardeerd worden maar de paniek snap ik wel.
Als er een shovel op je af komt rijden en je auto op zijn kop wipt dan heb je het niet breed.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_199083542
Als de fotograaf nu een vuurwapen in de auto had liggen was dit nooit gebeurd.
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:09:45 #8
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199083558
Ramptoerisme waar hebben mensen hierboven het over?

het was een persfotograaf die fotos kwam maken :{
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:11:05 #9
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_199083570
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Wat minder ramptoerisme zou gewaardeerd worden maar de paniek snap ik wel.
Als er een shovel op je af komt rijden en je auto op zijn kop wipt dan heb je het niet breed.
Ramtoeristen? Dit betrof een persfotograaf.
En dan nog is foto's maken op de openbare weg niet verboden. Met een sjoffel een auto de sloot induwen volgens mij wel.

Lunteren, een van de weinige dorpen waar je als inbreker niet gesnapt wil worden door de inwoner maar hoop je dat de politie je arresteert.

Deze regio dus:
Veluwse knokploeg met helikopter jaagt op criminelen

Justitie: burgerwacht Kootwijkerbroek handelde buiten proporties

[ Bericht 10% gewijzigd door Speekselklier op 20-04-2021 14:24:19 ]
Tot nooit .......
pi_199083590
Bizar
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_199083605
Altijd dat gejank om dat journalisten gewoon hun werk moeten doen en dan gebruiken de meest kansloze journalisten dit excuus. Zoals dat volk wat op Urk even een paar quotes wilde scoren om kerkgangers te kunnen framen. Of de gemiddelde foto-autist die op elke 112 melding af komt en een paar foto's wil schieten.

Beetje de ramptoerist of haatzaaier spelen, maar je dan verschuilen achter je beroep.

Natuurlijk moet journalistieke vrijheid worden beschermd. Een mooi, actueel voorbeeld is de toeslagenaffaire. Als journalisten die dat belichten ineens verdwijnen zoals in Rusland dan gaat het de verkeerde kant op. Maar er zitten wat mij betreft ook grenzen aan de journalistiek waarvoor die vrijheid geldt. Wat is de meerwaarde van een paar foto's van een brandende auto, waarbij de slachtoffers je ook eerst nog verzoeken om weg te gaan. Dan ben je geen journalist, maar gewoon een vervelende ramptoerist zonder respect voor privacy.
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:15:58 #12
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_199083629
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is de meerwaarde van een paar foto's van een brandende auto, waarbij de slachtoffers je ook eerst nog verzoeken om weg te gaan.
ik vraag me meer af waarom deze brandende auto niet op de foto mocht.
Speelde er meer?
Tot nooit .......
pi_199083663
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:15 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

ik vraag me meer af waarom deze brandende auto niet op de foto mocht.
Speelde er meer?
Zou je wel denken inderdaad en lijkt mij ook zeer waarschijnlijk.

Maarja, dan doe je er verstandig aan om na een scheldpartij van de andere kant gewoon af te druipen en dan die foto's maar te laten zitten. Als je dan doorgaat en je krijgt klappen is het je eigen schuld. Ik ga ook niet bij voetbalrellen of een conflict tussen Hells Angels lopen filmen en als ik een ook een paar tikken krijg janken over aanval op journalistiek.
pi_199083673
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:18 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Zou je wel denken inderdaad en lijkt mij ook zeer waarschijnlijk.

Maarja, dan doe je er verstandig aan om na een scheldpartij van de andere kant gewoon af te druipen en dan die foto's maar te laten zitten. Als je dan doorgaat en je krijgt klappen is het je eigen schuld. Ik ga ook niet bij voetbalrellen of een conflict tussen Hells Angels lopen filmen en als ik een ook een paar tikken krijg janken over aanval op journalistiek.
Dan ben je dus geen goede journalist
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:21:00 #15
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_199083702
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga ook niet bij voetbalrellen of een conflict tussen Hells Angels lopen filmen en als ik een ook een paar tikken krijg janken over aanval op journalistiek.
Dan ben je meer zo'n tweekamer journalist.
Het filmen van persmomentjes.

gelukkig zijn er ook journalisten die dat wel doen.
Tot nooit .......
pi_199083706
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:19 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Dan ben je dus geen goede journalist
Ik ben sowieso geen journalist, ook niet de ambitie om het te worden.

Maar ik zou zelf wel een afweging maken tussen nieuwswaarde en mijn eigen veiligheid. Die gast die daar in Oekraine zat tijdens die MH17 is een mooi voorbeeld van die afweging en het risico wat hij bewust neemt vanwege de nieuwswaarde. Een willekeurige auto die in de brand staat komt een keer een klein berichtje van op een lokale nieuwssite, daar zou ik mijn leven niet voor riskeren.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 20 april 2021 @ 14:22:00 #17
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_199083719
Je blijft gewoon van iemands spullen af.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:23:56 #18
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199083746
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:21 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik ben sowieso geen journalist, ook niet de ambitie om het te worden.

Maar ik zou zelf wel een afweging maken tussen nieuwswaarde en mijn eigen veiligheid. Die gast die daar in Oekraine zat tijdens die MH17 is een mooi voorbeeld van die afweging en het risico wat hij bewust neemt vanwege de nieuwswaarde. Een willekeurige auto die in de brand staat komt een keer een klein berichtje van op een lokale nieuwssite, daar zou ik mijn leven niet voor riskeren.
Ik neem aan dat deze fotograaf van tevoren niet had verwacht dat die boeren zo gestoord waren.
We have always been at war with Eastasia.
pi_199083783
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:58 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, om eerlijk te zijn, deze mensen hebben dus nog nooit wat meegemaakt in het leven. Wat een blinde paniek zeg. Nul komma nul stressbestendig. Ik moest wel lachen trouwens. _O-
Het gek vinden dat mensen in paniek raken als idioten met breekijzers hun auto aan gort slaan en vervolgens met een shovel in de sloot kieperen. :')
pi_199083843
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:58 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, om eerlijk te zijn, deze mensen hebben dus nog nooit wat meegemaakt in het leven. Wat een blinde paniek zeg. Nul komma nul stressbestendig. Ik moest wel lachen trouwens. _O-
haha wauw jij bent gestoord. Of is het normaal dat je nota bene bij het beoefenen van je beroep wordt aangevallen door mensen met staven en vervolgens met een shovel die berm in wordt geduwd?
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:32:29 #21
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_199083855
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:27 schreef archito het volgende:

[..]

Het gek vinden dat mensen in paniek raken als idioten met breekijzers hun auto aan gort slaan en vervolgens met een shovel in de sloot kieperen. :')
Je moet als journalist wel tegen een dolletje kunnen.
Tot nooit .......
pi_199083876
Belachelijk.

quote:
Omstanders reageerden agressief, bedreigden de fotografen en sloegen met stokken op de grond om ze weg te jagen,
Dat doen apen ook. :')
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:34:37 #23
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_199083881
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:58 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, om eerlijk te zijn, deze mensen hebben dus nog nooit wat meegemaakt in het leven.
Zo zou het toch moeten zijn. Dat je je hele leven lang niet in elkaar wordt gemept.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:39:52 #24
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_199083935
Stelletje doorgesnoven boerenkinkels die denken dat ze de baas zijn over alles "buutn de stad".
pi_199083945
Dit is geloof ik een iets langer filmpje:
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:43:50 #26
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_199083973
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:39 schreef Twiitch het volgende:
Stelletje doorgesnoven boerenkinkels die denken dat ze de baas zijn over alles "buutn de stad".
Ze zijn gelukkig gepakt en zullen lik op stuk beleid, inzake aanvallen journalisten, moeten ondergaan! Whatever that may be...
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:44:19 #27
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_199083977
Een wonder dat er geen doden zijn gevallen. 'k Mag hopen dat die lui een flinke douw krijgen. Wat een wezenlozen
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:46:19 #28
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:46:59 #29
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_199084001
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:44 schreef the-eye het volgende:
Een wonder dat er geen doden zijn gevallen. 'k Mag hopen dat die lui een flinke douw krijgen. Wat een wezenlozen
Stel je voor ja, ze hadden ook kunnen verdrinken in die sloot met een beknelling erbij etc...
pi_199084005
Dat krijg je als je een produkt van inteelt bent, en dat geldt ook voor degene die t hier goed praten en dat ze maar hadden moeten vertrekken.

Ik kan het ze niet kwalijk nemen, ze kunnen er ook niks aan doen dat hun hersencapaciteit wat lager is.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199084006
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:46 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Stel je voor ja, ze hadden ook kunnen verdrinken in die sloot met een beknelling erbij etc...
Hier mag van mij gewoon 20 jaar op staan.

Klaar.

Met voertuigen dit soort dingen doen, gewoon nooit en nooit doen.
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:48:24 #32
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_199084018
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:46 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Stel je voor ja, ze hadden ook kunnen verdrinken in die sloot met een beknelling erbij etc...
Ook niet ondenkbaar is dat één van de twee z'n nek had gebroken.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 20 april 2021 @ 14:50:51 #33
408813 crew  trein2000
pi_199084042
Mensen die dit goedpraten :')

Met zo’n shovel kun je gewoon iemand doodrijden hè? Gek zeg dat die mensen zich bedreigd voelden.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199084048
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:41 schreef myShizzle het volgende:
Dit is geloof ik een iets langer filmpje:
Hahaha wat een paniekzaaiers _O-
Vakman pur sang
pi_199084076
Oké we zijn nu dus al op het punt dat journalisten en fotograven 'ramptoeristen' vinden en vinden dat ze hun titel misbruiken als rechtvaardiging voor geweld wordt gezien, want de boze omstanders zien de meerwaarde van verslag vanaf de betreffende plek niet. :')

#gaafland
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  dinsdag 20 april 2021 @ 15:05:51 #36
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199084246
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:56 schreef superniger het volgende:
Ramptoeristen :r
Geen medelijden met ze.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:58 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, om eerlijk te zijn, deze mensen hebben dus nog nooit wat meegemaakt in het leven. Wat een blinde paniek zeg. Nul komma nul stressbestendig. Ik moest wel lachen trouwens. _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Altijd dat gejank om dat journalisten gewoon hun werk moeten doen en dan gebruiken de meest kansloze journalisten dit excuus. Zoals dat volk wat op Urk even een paar quotes wilde scoren om kerkgangers te kunnen framen. Of de gemiddelde foto-autist die op elke 112 melding af komt en een paar foto's wil schieten.

Beetje de ramptoerist of haatzaaier spelen, maar je dan verschuilen achter je beroep.

Kijk, mensen die het gewoon goedkeuren. :r

Het wordt tijd dat de boeren van Nederland iets harder aangepakt worden.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 20 april 2021 @ 15:13:52 #37
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_199084372
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

[..]

[..]

Kijk, mensen die het gewoon goedkeuren. :r

Het wordt tijd dat de boeren van Nederland iets harder aangepakt worden.
Dit.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_199084387
dit is toch niet te geloven, dit is echt erg
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 20 april 2021 @ 15:14:47 #39
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_199084390
Je blijft gewoon met je jatten van andermans spullen af.
Geen woorden voor.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 20 april 2021 @ 15:14:55 #40
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_199084391
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:41 schreef myShizzle het volgende:
Dit is geloof ik een iets langer filmpje:
Man man man, gestoorde gekken. Gewoon die shovelbestuurder pakken op dubbele poging tot doodslag aub. Wel nice dat het op de dashcam staat, die kerel is zwaar de sjaak.
pi_199084472
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Kijk, mensen die het gewoon goedkeuren.
Ik keur helemaal niks goed, maar je mag wel voor jezelf opkomen, zo escaleert het alleen maar. Als jij in wilde paniek in die auto blijft zitten schreeuwen gaan ze juist zo te werk. Stand your ground. Waarom stapt hij niet uit de auto, loopt naar de eerste de beste mongool met een ijzeren staaf en gaat recht voor hem staan en zegt in zijn gezicht wat hij in godsnaam wel niet aan het doen is?

Je bent toch een kerel of niet. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 20 april 2021 @ 15:21:09 #42
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_199084499
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:56 schreef superniger het volgende:
Ramptoeristen :r
Geen medelijden met ze.
Inteeltgrefo gespot.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_199084514
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik keur helemaal niks goed, maar je mag wel voor jezelf opkomen, zo escaleert het alleen maar. Als jij in wilde paniek in die auto blijft zitten schreeuwen gaan ze juist zo te werk. Stand your ground. Waarom stapt hij niet uit de auto, loopt naar de eerste de beste mongool met een ijzeren staaf en gaat recht voor hem staan en zegt in zijn gezicht wat hij in godsnaam wel niet aan het doen is?

Je bent toch een kerel of niet. :')
Inderdaad, en dan buig je gelijk die ijzeren staaf om z'n nek!
  dinsdag 20 april 2021 @ 15:22:34 #44
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199084524
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:19 schreef Discombobulate het volgende:

Ik keur helemaal niks goed,
Tuurlijk wel. En het zegt heel veel over jou, dat je dat zelf niet eens doorhebt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_199084546
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. En het zegt heel veel over jou, dat je dat zelf niet eens doorhebt.
Nee hoor. Je hebt met boeren met een IQ van 80 te maken, als jij je zo gaat gedragen in blinde paniek gaan dingen juist escaleren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 20 april 2021 @ 15:28:42 #46
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199084614
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:23 schreef Discombobulate het volgende:

Nee hoor.
:')

quote:
Je hebt met boeren met een IQ van 80 te maken, als jij je zo gaat gedragen in blinde paniek gaan dingen juist escaleren.
Zoals ik al zei, het wordt de hoogste tijd dat dat soort mongolen veel harder aangepakt worden.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 20 april 2021 @ 15:29:48 #47
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_199084629
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik keur helemaal niks goed, maar je mag wel voor jezelf opkomen, zo escaleert het alleen maar. Als jij in wilde paniek in die auto blijft zitten schreeuwen gaan ze juist zo te werk. Stand your ground. Waarom stapt hij niet uit de auto, loopt naar de eerste de beste mongool met een ijzeren staaf en gaat recht voor hem staan en zegt in zijn gezicht wat hij in godsnaam wel niet aan het doen is?

Je bent toch een kerel of niet. :')
zei deze muffe keyboardwarrior vanaf zijn treurige zolderkamertje.......
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_199084642
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Nee hoor. Je hebt met boeren met een IQ van 80 te maken, als jij je zo gaat gedragen in blinde paniek gaan dingen juist escaleren.
Goed praten is misschien niet helemaal het goede woord voor victim blaming inderdaad.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199084748
Iedereen die een selfie maakt op de wc is een persfotograaf.
pi_199084752
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:30 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Goed praten is misschien niet helemaal het goede woord voor victim blaming inderdaad.
Ik doe ook geen victim blaming. Nergens zeg ik dat het hun eigen schuld is. Die boeren moeten gewoon keihard aangepakt worden. Ik zeg alleen dat iets meer voor jezelf opkomen wel werkt. Waarom pakken pestkoppen altijd zwakke mensen? Paniek is nooit goed.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199084760
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

:')
[..]

Zoals ik al zei, het wordt de hoogste tijd dat dat soort mongolen veel harder aangepakt worden.
Ja, en daar ben ik het niet mee eens ofzo? :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199084774
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:57 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Grefo's :r
Wie zegt dat dit kerkgangers zijn?
  dinsdag 20 april 2021 @ 15:41:31 #53
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199084793
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:39 schreef Discombobulate het volgende:

Ja, en daar ben ik het niet mee eens ofzo? :')
Volgens je eerste reactie niet, nee. Daar geef je alleen af op de fotograaf. Het lijkt er op dat je nu ineens wel e.e.a. wilt nuanceren?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 20 april 2021 @ 15:41:54 #54
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199084800
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]

Wie zegt dat dit kerkgangers zijn?
Lunteren. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_199084810
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Lunteren. :')
Er zijn ook in Lunteren zat mensen die niet naar de kerk gaan
  dinsdag 20 april 2021 @ 15:42:30 #56
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199084814
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:14 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Man man man, gestoorde gekken. Gewoon die shovelbestuurder pakken op dubbele poging tot doodslag aub. Wel nice dat het op de dashcam staat, die kerel is zwaar de sjaak.
Zo iemand zou nooit meer een voertuig mogen besturen.
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 20 april 2021 @ 15:44:56 #57
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_199084853
Lunteren is dan ook de Urk van het vaste land :')
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_199084882
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Volgens je eerste reactie niet, nee. Daar geef je alleen af op de fotograaf. Het lijkt er op dat je nu ineens wel e.e.a. wilt nuanceren?
Jij vult e.e.a. in wat ik zou denken of vinden. Ik zeg nergens dat ze niet keihard aangepakt moeten worden of dat het hun eigen schuld is, ook niet in mijn eerste post.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 20 april 2021 @ 15:50:17 #59
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199084936
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:46 schreef Discombobulate het volgende:

Jij vult e.e.a. in wat ik zou denken of vinden. Ik zeg nergens dat ze niet keihard aangepakt moeten worden of dat het hun eigen schuld is, ook niet in mijn eerste post.
Dat zeg ik, je zegt het niet.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_199084953
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:39 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik doe ook geen victim blaming. Nergens zeg ik dat het hun eigen schuld is. Die boeren moeten gewoon keihard aangepakt worden. Ik zeg alleen dat iets meer voor jezelf opkomen wel werkt. Waarom pakken pestkoppen altijd zwakke mensen? Paniek is nooit goed.
Het is niet alleen victim blaming als je letterlijk het slachtoffer ergens volledig de schuld van geeft. :') Je wijst nadrukkelijk op wat volgens jou hun eigen aandeel is geweest in de escalatie. Dat is net zoiets als vinden dat het natuurlijk niet de eigen schuld is van het slachtoffer dat hij/zij is verkracht, maar het was wel bijzonder dom om zo'n korte strakke broek te dragen in de buurt van simpele rifapen.

En je bagatelliseert het gedrag van de boeren door ze een laag IQ toe te schrijven. Aangezien ze toegang hadden tot een shovel lijkt het me aannemelijker dat het hier om handelingsbekwame personen gaat die ten volle verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor hun gedrag dan het tegendeel.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199085018
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Altijd dat gejank om dat journalisten gewoon hun werk moeten doen en dan gebruiken de meest kansloze journalisten dit excuus. Zoals dat volk wat op Urk even een paar quotes wilde scoren om kerkgangers te kunnen framen. Of de gemiddelde foto-autist die op elke 112 melding af komt en een paar foto's wil schieten.

Beetje de ramptoerist of haatzaaier spelen, maar je dan verschuilen achter je beroep.

Natuurlijk moet journalistieke vrijheid worden beschermd. Een mooi, actueel voorbeeld is de toeslagenaffaire. Als journalisten die dat belichten ineens verdwijnen zoals in Rusland dan gaat het de verkeerde kant op. Maar er zitten wat mij betreft ook grenzen aan de journalistiek waarvoor die vrijheid geldt. Wat is de meerwaarde van een paar foto's van een brandende auto, waarbij de slachtoffers je ook eerst nog verzoeken om weg te gaan. Dan ben je geen journalist, maar gewoon een vervelende ramptoerist zonder respect voor privacy.
Voor jou ligt de grens ligt bij het verdwijnen van journalisten?
Maar als journalisten worden aangevallen en letterlijk in de greppel worden geduwd en doodsangsten uit staan, dan moeten ze niet zeuren?

Vraag jij je wel eens af in wat voor land je wil leven en hoe je om wil gaan met je medemens?
pi_199085114
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:51 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Het is niet alleen victim blaming als je letterlijk het slachtoffer ergens volledig de schuld van geeft. :') Je wijst nadrukkelijk op wat volgens jou hun eigen aandeel is geweest in de escalatie. Dat is net zoiets als vinden dat het natuurlijk niet de eigen schuld is van het slachtoffer dat hij/zij is verkracht, maar het was wel bijzonder dom om zo'n korte strakke broek te dragen in de buurt van simpele rifapen.

En je bagatelliseert het gedrag van de boeren door ze een laag IQ toe te schrijven. Aangezien ze toegang hadden tot een shovel lijkt het me aannemelijker dat het hier om handelingsbekwame personen gaat die ten volle verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor hun gedrag dan het tegendeel.
Het is ook te makkelijk om steeds maar van die retorische trucjes te gebruiken zoals persoon A zegt sus, dus victim blaming, persoon B zeg zo, dus gaslighting, [vul maar in]
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199085199
Dat hij nog zo rustig bleef zitten als je mensen met stokken op je af ziet komen, na een poging je te vermoorden.

Doodslag gaat immers niet op, een shovel is niet iets toevalligs wat je even gebruikt om een auto een greppel in te duwen.

Poging tot moord naar mijn mening.

Ik had sowieso gas gegeven op het moment dat je drie bewapende boeren apen op je af ziet komen met een overduidelijk doel.
pi_199085296
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 16:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Het is ook te makkelijk om steeds maar van die retorische trucjes te gebruiken zoals persoon A zegt sus, dus victim blaming, persoon B zeg zo, dus gaslighting, [vul maar in]
Retorische trucjes zoals 'Ja maar ik zeg toch niet letterlijk dat het hun eigen schuld is?' zijn inderdaad te makkelijk om het af te schuiven. Net zoals victim blaming in het algemeen veel te makkelijk is en mensen zich er vaak niet bewust van zijn dat ze alleen veroordelend naar het (handelen van het) slachtoffer wijzen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  dinsdag 20 april 2021 @ 16:20:08 #65
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_199085361
quote:
Tududududududu tudududududu tudududu

Als kind verstond ik er natuurlijk geen snars van. Nu nog steeds niet want laaggeleid en shit.
  dinsdag 20 april 2021 @ 16:21:23 #66
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_199085384
Overigens snap ik die bestuurder van die shovel wel. Fotograaf speelde met zijn privé, dan vraag je er ook wel om.
  Spellchecker dinsdag 20 april 2021 @ 16:23:52 #67
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199085431
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
Als de fotograaf nu een vuurwapen in de auto had liggen was dit nooit gebeurd.
Als hij op tijd achteruit was gereden ook niet.

Hij doet zijn werk, maar kan me voorsyellen dat omstanders daar niet van gediend zijn.

Deze actie is echter buiten proportie.
Denk niet dat zijn vriendin nog een keer meegaat O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 april 2021 @ 16:46:25 #68
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199085794
Ludieke actie.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199085799
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 16:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Het is ook te makkelijk om steeds maar van die retorische trucjes te gebruiken zoals persoon A zegt sus, dus victim blaming, persoon B zeg zo, dus gaslighting, [vul maar in]
Zeker als je dit soort dingen post:
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:58 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, om eerlijk te zijn, deze mensen hebben dus nog nooit wat meegemaakt in het leven. Wat een blinde paniek zeg. Nul komma nul stressbestendig. Ik moest wel lachen trouwens. _O-
Waar moet je om lachen? Dat mensen bijna vermoord worden door een groep tuig?
  dinsdag 20 april 2021 @ 16:52:02 #70
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199085885
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

Er zijn ook in Lunteren zat mensen die niet naar de kerk gaan
Ik denk een stuk of 5.

quote:
Zoals meerdere dorpen in de omgeving, heeft Lunteren een hoog percentage protestantse-christenen, waaronder een groot aantal reformatorische christenen / bevindelijk gereformeerden.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_199086167
Zijn dit die achterlijke doorgesnoven tyfusboeren van 't FDF? Caroline van der Plas kom er maar in om 't goed te praten dan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_199086184
Hopelijk kunnen ze aan de hand van de dashcambeelden die boerenapen oppakken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 20 april 2021 @ 17:32:30 #73
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_199086433
Waar blijft het Fok! speurteam? Dit is toch wel een eigenaardige reeks gebeurtenissen die vele vragen oproept.

De vriendin van de bestuurder moest langs het ziekenhuis omdat zij licht gewond was na een val op de fiets. Op zich geen hele bijzondere gebeurtenis, maar we houden dit toch even in het achterhoofd.

Vervolgens besluit de fotograaf naar een plek te rijden waar een autobrand zou zijn. De Krommenhoekseweg in Lunteren is een zeer rustige straat, waar geen auto's geparkeerd staan. Is er iets bekend omtrent de autobrand? Wie was de eigenaar? Wat was de oorzaak van de brand?

Er blijken dus vele omstanders bij de brand te zijn. De avondklok was al ingegaan. Waarom kwamen zoveel mensen op die brand af? Kijk even op google maps om te zien dat de Krommehoekse weg niet direct in een woonwijk ligt.
Was de brandweer inmiddels op de melding van de brand afgekomen? Zou de autobrand ook al bij de politie gemeld zijn? Zo nee, waarom niet, zo ja, zou de politie niet even een kijkje moeten nemen bij de brand? Het lijkt mij niet een brand die zomaar door kortsluiting ontstaat en een auto die op zo een afgelegen plek in brand vliegt is misschien een verdachte situatie.

Waar kwam die shovel zo snel vandaan? Dat zou van iemand moeten zijn die daar heel dicht in de buurt woont.
Tussen het moment dat je als omstander constateert dat er een ongewenst persoon zich bij de brand ophoudt en het moment dat je besluit om je shovel te halen en zijn auto in de sloot te kieperen zit toch enige tijd.

Op de Krommehoekseweg 2 in Lunteren is wel een bedrijf te zien dat iets op het terrein heeft staan dat op een shovel lijkt. Zou iemand van dat adres er iets mee te maken hebben?
https://www.google.nl/map(...).1014729!4d5.5687509

Van Harten machinebouw is alweer verhuisd, dus die hebben er niets mee te maken. De foto is verouderd.
Non possumus non loqui
pi_199086607
Ik ben wel benieuwd naar het hele verhaal.
pi_199086906
Persfotograaf van wie of wat?
Los daarvan is feedback misschien een prachtig cadeau, omdat je je daarmee verder kan ontwikkelen, maar om die feedback nou zo te brengen...
  Spellchecker dinsdag 20 april 2021 @ 18:21:46 #76
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199086949
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 17:32 schreef Knip het volgende:
Waar blijft het Fok! speurteam? Dit is toch wel een eigenaardige reeks gebeurtenissen die vele vragen oproept.

De vriendin van de bestuurder moest langs het ziekenhuis omdat zij licht gewond was na een val op de fiets. Op zich geen hele bijzondere gebeurtenis, maar we houden dit toch even in het achterhoofd.

Vervolgens besluit de fotograaf naar een plek te rijden waar een autobrand zou zijn. De Krommenhoekseweg in Lunteren is een zeer rustige straat, waar geen auto's geparkeerd staan. Is er iets bekend omtrent de autobrand? Wie was de eigenaar? Wat was de oorzaak van de brand?

Er blijken dus vele omstanders bij de brand te zijn. De avondklok was al ingegaan. Waarom kwamen zoveel mensen op die brand af? Kijk even op google maps om te zien dat de Krommehoekse weg niet direct in een woonwijk ligt.
Was de brandweer inmiddels op de melding van de brand afgekomen? Zou de autobrand ook al bij de politie gemeld zijn? Zo nee, waarom niet, zo ja, zou de politie niet even een kijkje moeten nemen bij de brand? Het lijkt mij niet een brand die zomaar door kortsluiting ontstaat en een auto die op zo een afgelegen plek in brand vliegt is misschien een verdachte situatie.

Waar kwam die shovel zo snel vandaan? Dat zou van iemand moeten zijn die daar heel dicht in de buurt woont.
Tussen het moment dat je als omstander constateert dat er een ongewenst persoon zich bij de brand ophoudt en het moment dat je besluit om je shovel te halen en zijn auto in de sloot te kieperen zit toch enige tijd.

Op de Krommehoekseweg 2 in Lunteren is wel een bedrijf te zien dat iets op het terrein heeft staan dat op een shovel lijkt. Zou iemand van dat adres er iets mee te maken hebben?
https://www.google.nl/map(...).1014729!4d5.5687509

Van Harten machinebouw is alweer verhuisd, dus die hebben er niets mee te maken. De foto is verouderd.

Op een fiets vallen is nooit grappig :X
  dinsdag 20 april 2021 @ 18:22:14 #77
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_199086953
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 18:16 schreef Magister_Artium het volgende:
Persfotograaf van wie of wat?
Los daarvan is feedback misschien een prachtig cadeau, omdat je je daarmee verder kan ontwikkelen, maar om die feedback nou zo te brengen...
Ontwikkelen is iets wat fotografen vroeger deden in een doka.
Non possumus non loqui
pi_199088625
Toch raar dat er niet 8 delen zijn :X
pi_199088698
Gewoon vervolgen voor moord en de omstandigers poging tot zware mishandeling.
pi_199088764
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:58 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, om eerlijk te zijn, deze mensen hebben dus nog nooit wat meegemaakt in het leven. Wat een blinde paniek zeg. Nul komma nul stressbestendig. Ik moest wel lachen trouwens. _O-
Ja want als iemand bewust op je af komt rijden met een schovel had dit ook met de dood kunnen aflopen, maar dat zullen mensen zoals jij niet begrijpen.

Machines zijn geen speelgoed maar moordwapens.
pi_199088803
Ben wel benieuwd wat de aanklacht gaat worden. Poging tot doodslag of toch maar mishandeling.
pi_199088873
Waarom er zijn er niet al minstens 8 delen? :X
pi_199089003
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 20:00 schreef potjecreme het volgende:
Waarom er zijn er niet al minstens 8 delen? :X
Verkeerde RGB waarde van de daders.
pi_199089140
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 20:00 schreef potjecreme het volgende:
Waarom er zijn er niet al minstens 8 delen? :X
Omdat er nog niet zoveel mensen hebben gepost.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_199089226
Lunteren is n leuk dorpje, ik ken er nog een leuk meisje uit mijn studietijd :) en idioten lopen er overal rond, veel met de kerk zullen deze randdebielen niet hebben.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199089240
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben wel benieuwd wat de aanklacht gaat worden. Poging tot doodslag of toch maar mishandeling.
Waar het uiteindelijk om gaat is de strafmaat en die zal natuurlijk weer belachelijk laag uitvallen. Voor dit soort praktijken moet je minimaal 20 jaar onvoorwaardelijke gevangenisstraf geven. Ik hoop echt dat we met z'n allen eindelijk eens die belangrijke stap kunnen zetten om mensen die totaal niet sporen, voor ruime tijd uit de samenleving te zetten en te houden.

Deze twee gasten zijn wandelende tijdbommen, als de kwartjes op een slechte dag net even verkeerd vallen zijn ze tot de meest gruwelijke en zieke dingen in staat. Opsluiten die handel dus en voor heel lang.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_199089712
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:41 schreef myShizzle het volgende:
Dit is geloof ik een iets langer filmpje:
Doet n beetje denken aan t begin van Mississippi Burning

Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_199089986
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben wel benieuwd wat de aanklacht gaat worden. Poging tot doodslag of toch maar mishandeling.
poging tot doodslag is het geworden :)
  Redactie Frontpage dinsdag 20 april 2021 @ 20:57:22 #89
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_199090013
Poging tot moord. Aanpakken die zwakzinnige tokkiegrefo's. Paar jaren in de bak zal ze goed doen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage dinsdag 20 april 2021 @ 20:58:58 #90
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_199090045
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 20:56 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]

poging tot doodslag is het geworden :)
Hoe is dit poging tot doodslag? Meneer met de shovel had tijd genoeg om zich te bedenken: toen hij de shovel ging halen, toen hij hem startte, toen hij naar de auto reed, toen hij de auto een douw gaf en toen hij de auto op de kop sodemieterde en als klap op de vuurpijl dat hij de slachtoffers niet bevrijd heeft. Lijkt me duidelijk voorbedachte rade en dus poging tot moord. Ik zou er als slachtoffer geen genoegen mee nemen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_199090107
Los van de aanval op de pers vind ik gewoon dat je nooit je auto, of andere zware apparaten, mag inzetten in een conflict. Dat moet echt afgelopen zijn. Of het een tractor is die een deur van een provinciehuis kapot beukt, of om een journalist uit een parkeervak te drijven, of hier een hele auto op zijn kop in de greppel zet, het moet echt gestopt worden.
pi_199090164
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 20:58 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Hoe is dit poging tot doodslag? Meneer met de shovel had tijd genoeg om zich te bedenken: toen hij de shovel ging halen, toen hij hem startte, toen hij naar de auto reed, toen hij de auto een douw gaf en toen hij de auto op de kop sodemieterde en als klap op de vuurpijl dat hij de slachtoffers niet bevrijd heeft. Lijkt me duidelijk voorbedachte rade en dus poging tot moord. Ik zou er als slachtoffer geen genoegen mee nemen.
ik zou idd voor het hoogwt haalbare gaan. Tbs erbij, lekker nooit meer laten gaan.
pi_199090225
“Schokkende beelden” :’)
pi_199090346
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 21:11 schreef Hamzoef het volgende:
“Schokkende beelden” :’)
normaal voor jou?
pi_199090425
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 19:49 schreef potjecreme het volgende:
Toch raar dat er niet 8 delen zijn :X
De normale mensen hebben geen zin meer om te typen en geen programma om de non-verbale drek van criminelen steeds te beantwoorden
pi_199090577
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 21:11 schreef Hamzoef het volgende:
“Schokkende beelden” :’)
De Telegraaf vindt ook vaak dingen 'heftig' Weinig taalvirtuozen bij de pauperkrant van wakker Nederland.
  dinsdag 20 april 2021 @ 21:28:03 #97
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_199090581
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 20:06 schreef The_End het volgende:

[..]

Verkeerde RGB waarde van de daders.
Het zouden nog wel eens kampers kunnen zijn.
Non possumus non loqui
pi_199092790
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:39 schreef Twiitch het volgende:
Stelletje doorgesnoven boerenkinkels die denken dat ze de baas zijn over alles "buutn de stad".
Dit dus.
  dinsdag 20 april 2021 @ 23:43:53 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199093045
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:11 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Ramtoeristen? Dit betrof een persfotograaf.
En dan nog is foto's maken op de openbare weg niet verboden. Met een sjoffel een auto de sloot induwen volgens mij wel.

Lunteren, een van de weinige dorpen waar je als inbreker niet gesnapt wil worden door de inwoner maar hoop je dat de politie je arresteert.

Deze regio dus:
Veluwse knokploeg met helikopter jaagt op criminelen

Justitie: burgerwacht Kootwijkerbroek handelde buiten proporties

Lunteren is geen Kootwijkerbroek, want KWB is een verhaal apart, maar in Lunteren wil je idd waarschijnlijk ook niet betrapt worden als inbreker.

Verder ronduit bizar wat er gebeurd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199093109
Ik vind het wel heel schokkend en eigenlijk nog schokkender de lauwe respons van bijvoorbeeld de politiek.

Klaar met dit gedrag.
  woensdag 21 april 2021 @ 00:00:45 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199093200
Oh, Nederwoud... nou ja, zal idd wel onder Lunteren vallen, maar wel behoorlijk buitengebied, aan de andere kant van de A30 zelfs.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199093350
De oven in met die inteelt grefos.
pi_199093367
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 00:00 schreef Leandra het volgende:
Oh, Nederwoud... nou ja, zal idd wel onder Lunteren vallen, maar wel behoorlijk buitengebied, aan de andere kant van de A30 zelfs.
Da's meer het buitengebied van Ederveen daar en wat een toeval , daar woont de fotograaf ook.
pi_199093959
quote:
2s.gif Op woensdag 21 april 2021 00:28 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Da's meer het buitengebied van Ederveen daar en wat een toeval , daar woont de fotograaf ook.
Waarom is dat toevallig? Dat is juist logisch. Een persfotograaf voor een autobrand zal geen half uur reistijd (moeten) hebben.
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 21 april 2021 @ 06:24:10 #105
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199093962
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:56 schreef superniger het volgende:
Ramptoeristen :r
Geen medelijden met ze.
Jij bent best wel een idioot hè?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_199094129
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]

Er zijn ook in Lunteren zat mensen die niet naar de kerk gaan
Ja in Iran zijn er ook grefo's, wat wil je zeggen?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  Redactie Sport woensdag 21 april 2021 @ 08:15:44 #107
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199094360
Kansloos volk. Lekker de 'dialoog' aan gaan door met ijzeren staven en een shovel op iemand af te gaan. Mag de pers af en toe best irritant zijn, maar dat is geen excuus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199094851
Wat is het verdienmodel van die persfotografen? Hoe werkt dat? Ik ben daar wel benieuwd naar.

Ik stel me dan voor dat je dan zo snel mogelijk op allerlei meldingen in je gebied gaat, foto's schiet, en die foto's verkoopt aan regionale en landelijke dagbladen? Maar hoeveel verdien je daar mee? Wat is je concurrentie? Wat kost een goede foto? Hoeveel van zulke persfotografen heb je, en kun je er een boterham mee verdienen?
pi_199094934
quote:
2s.gif Op woensdag 21 april 2021 09:25 schreef skrn het volgende:
Wat is het verdienmodel van die persfotografen? Hoe werkt dat? Ik ben daar wel benieuwd naar.

Ik stel me dan voor dat je dan zo snel mogelijk op allerlei meldingen in je gebied gaat, foto's schiet, en die foto's verkoopt aan regionale en landelijke dagbladen? Maar hoeveel verdien je daar mee? Wat is je concurrentie? Wat kost een goede foto? Hoeveel van zulke persfotografen heb je, en kun je er een boterham mee verdienen?
Fotos verkopen, fotos maken.

Ja, dat verschilt, andere fotografen, dat verschilt, geen idee en dat verschilt.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 21 april 2021 @ 09:36:34 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199094946
Klopt, zodra er een P2000 melding is vliegen ze er op af.
Wij woonden vroeger aan een doodlopende weg met voorbij ons huis nog een bejaardentehuis, als daar een brandmelding was scheurden ze de wijk door, liefst om er nog eerder te zijn dan de brandweer zelf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199095057
quote:
2s.gif Op woensdag 21 april 2021 09:25 schreef skrn het volgende:
Wat is het verdienmodel van die persfotografen? Hoe werkt dat? Ik ben daar wel benieuwd naar.

Ik stel me dan voor dat je dan zo snel mogelijk op allerlei meldingen in je gebied gaat, foto's schiet, en die foto's verkoopt aan regionale en landelijke dagbladen? Maar hoeveel verdien je daar mee? Wat is je concurrentie? Wat kost een goede foto? Hoeveel van zulke persfotografen heb je, en kun je er een boterham mee verdienen?
In 'Scheefgroei in de polder' #1 werd toevallig uitgelegd hoe een persfotograaf van tegenwoordig werkt. Die verkoopt zijn foto's voor een schijntje aan de krant en dat staat niet in verhouding tot de tijd die hij daarmee kwijt is.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199095065
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 09:51 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

In 'Scheefgroei in de polder' #1 werd toevallig uitgelegd hoe een persfotograaf van tegenwoordig werkt. Die verkoopt zijn foto's voor een schijntje aan de krant en dat staat niet in verhouding tot de tijd die hij daarmee kwijt is.
Thanks. ^O^
pi_199095708
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:15 schreef Speekselklier het volgende:
ik vraag me meer af waarom deze brandende auto niet op de foto mocht.
Speelde er meer?
Precies, in geen enkele media is er meer informatie te vinden
Alleen maar dat die "journalist"/ramptoerist aangevallen werd

Waarom stond er daar een auto in de fik ?
Waarom mocht ie niet op de foto ?
Waar kwamen die mensen weg ?
Waarom is die 112-jager s`avonds laat na de avondklok op pad om foto`s te scoren voor een paar ¤, samen met zijn vriendin ook nog, hadden ze allebei een ontheffing ?
pi_199095858
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Altijd dat gejank om dat journalisten gewoon hun werk moeten doen en dan gebruiken de meest kansloze journalisten dit excuus. Zoals dat volk wat op Urk even een paar quotes wilde scoren om kerkgangers te kunnen framen. Of de gemiddelde foto-autist die op elke 112 melding af komt en een paar foto's wil schieten.

Beetje de ramptoerist of haatzaaier spelen, maar je dan verschuilen achter je beroep.

Natuurlijk moet journalistieke vrijheid worden beschermd. Een mooi, actueel voorbeeld is de toeslagenaffaire. Als journalisten die dat belichten ineens verdwijnen zoals in Rusland dan gaat het de verkeerde kant op. Maar er zitten wat mij betreft ook grenzen aan de journalistiek waarvoor die vrijheid geldt. Wat is de meerwaarde van een paar foto's van een brandende auto, waarbij de slachtoffers je ook eerst nog verzoeken om weg te gaan. Dan ben je geen journalist, maar gewoon een vervelende ramptoerist zonder respect voor privacy.
Dit is inderdaad gewoon een hobby fotograaf, zo`n 112 jager
https://www.nu.nl/media/6(...)oging-tot-moord.html
quote:
De hobbyfotograaf was maandagavond samen met zijn vriendin naar een autobrand gegaan om foto's te maken.
Persfoto's maken is een hobby van de man, maar hij gaat niet meer zomaar op pad.
Dat persbureau wat hem inhuurt heeft iets van 35 ! van die 112-jagers in dienst http://www.persbureau-heitink.nl/

Het wordt nu allemaal gedaan alsof de persvrijheid allemaal aangetast wordt, maar vaak wordt er ook van een mug een olifant gemaakt
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)en-ontwikkeling.html
quote:
"We gaan hem opzoeken bij zijn huis. Ram de camera in elkaar. Die gast moet echt klappen krijgen. Als ik hem tegenkom, spuug ik in zijn bek. Ik hoop dat hij corona krijgt", leest journalist Willem Groeneveld voor. Voor het Groningse nieuwsplatform Sikkom schreef hij geruchtmakende verhalen over studentenvereniging Vindicat en Groningse huisjesmelkers. Sindsdien blijven de online bedreigingen binnenstromen. Daarbij wordt ook zijn adres verspreid.
Ja, als je zowat een persoonlijke hetze voert tegen Vindicat en alles opblaast wat daar gebeurt, dan moet je ook accepteren dat mensen niet alles over zich heen laten gaan
actie=reactie schijnen sommige 'journalisten' niet te kennen

Bij de boerenprotesten werden er "NOS=FakeNews stickers" geplakt op NOS auto`s en op de jas van een verslaggever, dat werd ook al gezien als bedreigend :')
En persvrijheid wordt steeds meer gezien als excuus om mensen ongevraagd herhaaldelijk lastig te vallen, zoals bij die kerk in Urk
Mensen herhaaldelijk intimideren en ongevraagd een microfoonhengel onder hun snufferd douwen, suggestieve vragen stellen, en dan verontwaardigd doen als mensen dat niet pikken :{w

Een beetje zelfreflectie zou de pers ook geen kwaad doen
Net als politie en BOA`s die klagen over toegenomen agressie tijdens coronatijd, goh hoe zou dat nu komen ? 8)7
Bij de persconferenties van Rutte en De Jonge wordt er door de aanwezige journalisten amper kritische vragen gesteld, vaak smeken ze zowat om strenge maatregelen en fanatiek handhaven
De avondklok werd voor de invoering er wekenlang ingemasseerd door de pers, in plaats van het in felle bewoordingen af te keuren
pi_199096148
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:58 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dit is inderdaad gewoon een hobby fotograaf, zo`n 112 jager
https://www.nu.nl/media/6(...)oging-tot-moord.html
[..]

Dat persbureau wat hem inhuurt heeft iets van 35 ! van die 112-jagers in dienst http://www.persbureau-heitink.nl/

Het wordt nu allemaal gedaan alsof de persvrijheid allemaal aangetast wordt, maar vaak wordt er ook van een mug een olifant gemaakt
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)en-ontwikkeling.html
[..]

Ja, als je zowat een persoonlijke hetze voert tegen Vindicat en alles opblaast wat daar gebeurt, dan moet je ook accepteren dat mensen niet alles over zich heen laten gaan
actie=reactie schijnen sommige 'journalisten' niet te kennen

Bij de boerenprotesten werden er "NOS=FakeNews stickers" geplakt op NOS auto`s en op de jas van een verslaggever, dat werd ook al gezien als bedreigend :')
En persvrijheid wordt steeds meer gezien als excuus om mensen ongevraagd herhaaldelijk lastig te vallen, zoals bij die kerk in Urk
Mensen herhaaldelijk intimideren en ongevraagd een microfoonhengel onder hun snufferd douwen, suggestieve vragen stellen, en dan verontwaardigd doen als mensen dat niet pikken :{w

Een beetje zelfreflectie zou de pers ook geen kwaad doen
Net als politie en BOA`s die klagen over toegenomen agressie tijdens coronatijd, goh hoe zou dat nu komen ? 8)7
Bij de persconferenties van Rutte en De Jonge wordt er door de aanwezige journalisten amper kritische vragen gesteld, vaak smeken ze zowat om strenge maatregelen en fanatiek handhaven
Mooi voorbeeld van een tokkie die vrijheid van menings uiting wil wanneer het hem uitkomt. Is het zo moeilijk om mensen niet te bedreigen? Ik heb er in corona tijd ook geen moeite mee om niet agressief te zijn. Als jij dat wel hebt, dan moet je jezelf even laten nakijken.
quote:
De avondklok werd voor de invoering er wekenlang ingemasseerd door de pers, in plaats van het in felle bewoordingen af te keuren
De pers verslaat. Ze keuren niks af of goed. Dat maak jij er zelf van.
pi_199096293
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 11:25 schreef The_End het volgende:
Mooi voorbeeld van een tokkie die vrijheid van menings uiting wil wanneer het hem uitkomt. Is het zo moeilijk om mensen niet te bedreigen? Ik heb er in corona tijd ook geen moeite mee om niet agressief te zijn. Als jij dat wel hebt, dan moet je jezelf even laten nakijken.
Veel mensen hebben er in Corona tijd wel moeite mee om niet agressief te zijn en kunnen dat niet of nauwelijks onderdrukken
Politici, burgemeesters, BOA`s, agenten, de agressie en haat tegen de burger straalt er van af
quote:
De pers verslaat. Ze keuren niks af of goed. Dat maak jij er zelf van.
Klets niet, op de manier hoe ze iets verslaan kunnen ze het af of goed keuren
En dat neemt het kabinet wel degelijk mee
pi_199096317
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 11:38 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Veel mensen hebben er in Corona tijd wel moeite mee om niet agressief te zijn en kunnen dat niet of nauwelijks onderdrukken
Politici, burgemeesters, BOA`s, agenten, de agressie en haat tegen de burger straalt er van af
Ga jij maar lekker geweld tegen agenten, boa's en journalisten zitten goedpraten. Tokkie. :{w
quote:
Klets niet, op de manier hoe ze iets verslaan kunnen ze het af of goed keuren
En dat neemt het kabinet wel degelijk mee
Laat maar zien.
pi_199096495
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 11:40 schreef The_End het volgende:
Ga jij maar lekker geweld tegen agenten, boa's en journalisten zitten goedpraten. Tokkie. :{w
Ga jij maar lekker geweld van agenten en BOA`s tegen burgers goedpraten. Tokkie
pi_199096541
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 12:00 schreef bluemoon23 het volgende:

Ga jij maar lekker geweld van agenten en BOA`s tegen burgers goedpraten. Tokkie

Leugenaar. Dat doe ik nergens.
  woensdag 21 april 2021 @ 13:23:44 #121
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_199097528
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:09 schreef junkiesietze het volgende:
Ramptoerisme waar hebben mensen hierboven het over?

het was een persfotograaf die fotos kwam maken :{
Sinds iedereen een smartphone met camera heeft omschrijven sommige mensen zichzelf nogal snel als persfotograaf.
pi_199097900
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:46 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Precies, in geen enkele media is er meer informatie te vinden
Alleen maar dat die "journalist"/ramptoerist aangevallen werd

Waarom stond er daar een auto in de fik ?
Waarom mocht ie niet op de foto ?
Waar kwamen die mensen weg ?
Waarom is die 112-jager s`avonds laat na de avondklok op pad om foto`s te scoren voor een paar ¤, samen met zijn vriendin ook nog, hadden ze allebei een ontheffing ?
Nog vreemder, er stond helemaal geen auto in brand:

https://www.edestad.nl/11(...)gevallen-in-lunteren

“ Het begon toen rond 22.40 uur meerdere persfotografen reageerden op een melding van een autobrand aan dit adres in Lunteren. Ter plaatse stond een pick-up in een oprit bij een woning met de motorkap omhoog, maar leek er geen brand te zijn. Toen drie fotografen vanaf de openbare weg foto’s wilden maken, werden zij direct zeer agressief benaderd door vier of vijf personen die op de oprit bij de ‘brandende’ auto stonden.

De fotografen besloten om iets verderop te gaan staan. ,,Eén van de fotografen besloot in zijn auto te gaan zitten. Ik was op dat moment al van plan te vertrekken, uit veiligheid. Ten eerste omdat er qua brand eigenlijk niets aan de hand was en ten tweede omdat ik het gevoel had dat het mogelijk uit de hand kon lopen.’’
pi_199098624
"Het begon toen rond 22.40 uur meerdere persfotografen reageerden op een melding van een autobrand aan dit adres in Lunteren"
Dat bevestigd mij al dat het allemaal van die 112 jagers zijn die op elk bericht afgaan, persfotografen my ass.......
Van hetzelfde niveau als mensen die 30 jaar geleden de politiescanner afluisterden...
  woensdag 21 april 2021 @ 14:52:57 #124
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199098667
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 14:50 schreef bluemoon23 het volgende:
"Het begon toen rond 22.40 uur meerdere persfotografen reageerden op een melding van een autobrand aan dit adres in Lunteren"
Dat bevestigd mij al dat het allemaal van die 112 jagers zijn die op elk bericht afgaan, persfotografen my ass.......
Van hetzelfde niveau als mensen die 30 jaar geleden de politiescanner afluisterden...
ok
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 april 2021 @ 14:54:16 #125
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199098686
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 14:50 schreef bluemoon23 het volgende:
"Het begon toen rond 22.40 uur meerdere persfotografen reageerden op een melding van een autobrand aan dit adres in Lunteren"
Dat bevestigd mij al dat het allemaal van die 112 jagers zijn die op elk bericht afgaan, persfotografen my ass.......
Van hetzelfde niveau als mensen die 30 jaar geleden de politiescanner afluisterden...
Dus dan duw je ze maar de sloot in met auto en al :?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 april 2021 @ 14:55:14 #126
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199098709
quote:
10s.gif Op woensdag 21 april 2021 14:52 schreef Dven het volgende:

[..]

ok
Dven, help, ik begin me links te voelen :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199098733
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 14:54 schreef Nattekat het volgende:
Dus dan duw je ze maar de sloot in met auto en al :?
Nee, dat heb ik niet gezegd......
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 april 2021 @ 14:58:21 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199098753
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 14:56 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet gezegd......
Laat ze lekker met hun hobby dan. Moeten ze zelf weten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199098830
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 14:56 schreef bluemoon23 het volgende:
ee, dat heb ik niet gezegd......
Je hebt wel gezegd dat ik geweld van agenten en BOA's goedpraat. Ga je dat nog bewijzen?
  woensdag 21 april 2021 @ 15:08:58 #130
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199098866
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 14:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dven, help, ik begin me links te voelen :{
Snel even in dit artikel het slachtoffer een schop nageven, dat zal goed helpen tegen deze vervelende kwaal Yassine werd doodgestoken om niks: celstraf en tbs geëist
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199098998
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 15:04 schreef The_End het volgende:
Je hebt wel gezegd dat ik geweld van agenten en BOA's goedpraat. Ga je dat nog bewijzen?
Dus je keurt het af ?
Ik kan geen enkel bericht van je vinden waarin je geweld van agenten en BOA`s tegen burgers goedpraat ?
Als dat zo is en ik kan niks vinden, dan neem ik mijn woorden terug

Oh, wacht
geweld van een winkelbeveiliger tegen een klant
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 14:20 schreef The_End het volgende:
Ja? Wat is eraan vooraf gegaan? De beveiliger mag wel geweld gebruiken, maar niet zomaar. Je citeert ook een stukje van een branche vereniging. Dat is geen wetgeving.
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 18:59 schreef The_End het volgende:
Volk waar jij het over hebt verdiend niks anders dan geweldadig optreden van de politie. Volk moet eens leren wat regels zijn.
Ga lekker zo verder en jouw groepje tokkies wordt grondig in elkaar geramd door de politie aangemoedigd door 99,9999% van de Nederlanders. :{w
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:36 schreef The_End het volgende:
De enige die geweld mag gebruiken is de poltie. Hou je aan de regels en je krijgt niet met geweld van de politie te maken.
Je keurt dus gewoon geweld van politieagenten goed, genoteerd
pi_199099022
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 06:23 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Waarom is dat toevallig? Dat is juist logisch. Een persfotograaf voor een autobrand zal geen half uur reistijd (moeten) hebben.
Er speelt wel meer daar en dat soort fotograven zijn niet populair in die buurt.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 april 2021 @ 15:21:48 #133
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199099026
quote:
10s.gif Op woensdag 21 april 2021 15:08 schreef Dven het volgende:

[..]

Snel even in dit artikel het slachtoffer een schop nageven, dat zal goed helpen tegen deze vervelende kwaal Yassine werd doodgestoken om niks: celstraf en tbs geëist
Yassine is een meisjesnaam.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 21 april 2021 @ 15:25:46 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199099079
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 15:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Yassine is een meisjesnaam.
Wat een nonsens weer :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199099112
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 13:51 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Nog vreemder, er stond helemaal geen auto in brand:

https://www.edestad.nl/11(...)gevallen-in-lunteren

“ Het begon toen rond 22.40 uur meerdere persfotografen reageerden op een melding van een autobrand aan dit adres in Lunteren. Ter plaatse stond een pick-up in een oprit bij een woning met de motorkap omhoog, maar leek er geen brand te zijn. Toen drie fotografen vanaf de openbare weg foto’s wilden maken, werden zij direct zeer agressief benaderd door vier of vijf personen die op de oprit bij de ‘brandende’ auto stonden.

De fotografen besloten om iets verderop te gaan staan. ,,Eén van de fotografen besloot in zijn auto te gaan zitten. Ik was op dat moment al van plan te vertrekken, uit veiligheid. Ten eerste omdat er qua brand eigenlijk niets aan de hand was en ten tweede omdat ik het gevoel had dat het mogelijk uit de hand kon lopen.’’
Het is heel vreemd dat er een keer loos alarm is naar aanleiding van een P2000 melding? Lijkt me heel sterk dat dat zo vreemd is. Denk dat dat vaker voorkomt.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199099201
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 15:19 schreef bluemoon23 het volgende:

Je keurt dus gewoon geweld van politieagenten goed, genoteerd
Uiteraard keur ik geweld van agenten goed als het gepast is. Wordt lekker handhaven als ze dat niet kunnen! Jij bent dus in zijn geheel tegen geweld? _O-

De quote die jij had geknipt ging ook over gepast geweld gebruiken tegen mensen die de wet overtreden.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2021 15:36:28 ]
  Spellchecker woensdag 21 april 2021 @ 16:14:45 #137
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199099793
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 15:28 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Het is heel vreemd dat er een keer loos alarm is naar aanleiding van een P2000 melding? Lijkt me heel sterk dat dat zo vreemd is. Denk dat dat vaker voorkomt.
Iemand kan een valse brandmelding hebben gedaan?
Wie weet had die shoveleigenaar wel een hennepplantage op zijn terrein?
pi_199099851
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 16:14 schreef maily het volgende:

[..]

Iemand kan een valse brandmelding hebben gedaan?
Wie weet had die shoveleigenaar wel een hennepplantage op zijn terrein?
Precies, mij lijkt het helemaal niet zo vreemd.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 21 april 2021 @ 16:27:36 #139
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_199099999
quote:
2s.gif Op woensdag 21 april 2021 00:28 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Da's meer het buitengebied van Ederveen daar en wat een toeval , daar woont de fotograaf ook.
Arjan ook?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Spellchecker woensdag 21 april 2021 @ 16:37:48 #140
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199100128
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 16:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Arjan ook?
Waar gaat het eigenlijk over?
pi_199100405
Daders zullen wel weer FvD tokkies zijn. Die hebben er een handje van om de media te belagen.
pi_199100523
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 15:35 schreef The_End het volgende:
Uiteraard keur ik geweld van agenten goed als het gepast is. Wordt lekker handhaven als ze dat niet kunnen! Jij bent dus in zijn geheel tegen geweld? _O-
Nee, maar over het algemeen grijpen agenten en BOA`s veel te snel naar geweld als burgers niet snel genoeg doen wat ze willen of 'niet luisteren'
Zo gauw iemand 'niet luistert' krijgen ze een rode waas voor de ogen en gaan ze meppen
quote:
De quote die jij had geknipt ging ook over gepast geweld gebruiken tegen mensen die de wet overtreden.
Dat geweld van agenten in jouw posts was bij mensen die demonstreerden tegen de coronamaatregelen
Dus dat geweld was ongepast
Sterker nog, het was ongepast dat de politie daar uberhaupt was en die demonstraties opbrak

En nee, simpelweg "de wet overtreden" mag nooit reden zijn voor politie om geweld te gebruiken, veel wetten en regels zijn immers tegen de burgers nu in coronatijd
pi_199100716
Het blijft wel een apart verhaal, ben benieuwd wat de 5 mannen van plan waren met die auto op de oprit.

En die shovel is ook wel apart, wat waren ze van plan met die shovel? Niet bepaald een voertuig dat iedereen zo even paraat heeft.
٩๏̯͡๏)۶
  Spellchecker woensdag 21 april 2021 @ 17:51:45 #144
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199100774
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 17:46 schreef Ronald het volgende:
Het blijft wel een apart verhaal, ben benieuwd wat de 5 mannen van plan waren met die auto op de oprit.

En die shovel is ook wel apart, wat waren ze van plan met die shovel? Niet bepaald een voertuig dat iedereen zo even paraat heeft.
Grondwerker? Boer? Aannemer?
pi_199101108
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 15:28 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Het is heel vreemd dat er een keer loos alarm is naar aanleiding van een P2000 melding? Lijkt me heel sterk dat dat zo vreemd is. Denk dat dat vaker voorkomt.
Ik zeg vreemd in reactie op de post van iemand die zegt dat het vreemd is dat er een auto in brand staat.

Ik heb het filmpje van de dashcam net eens bekeken, bizar met wat voor een vaart ze op hen afrijden. En je ziet ze daarvoor ook al met stokken op de auto slaan.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 april 2021 @ 19:02:22 #146
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199101485
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 15:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat een nonsens weer :')
Met mijn westerse achtergrond associeer ik een naam eindigend op -ine met roze. Kan er niks aan doen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199101648
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 17:16 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Nee, maar over het algemeen grijpen agenten en BOA`s veel te snel naar geweld als burgers niet snel genoeg doen wat ze willen of 'niet luisteren'
Zo gauw iemand 'niet luistert' krijgen ze een rode waas voor de ogen en gaan ze meppen
[..]

Dat geweld van agenten in jouw posts was bij mensen die demonstreerden tegen de coronamaatregelen
Dus dat geweld was ongepast
Sterker nog, het was ongepast dat de politie daar uberhaupt was en die demonstraties opbrak

En nee, simpelweg "de wet overtreden" mag nooit reden zijn voor politie om geweld te gebruiken, veel wetten en regels zijn immers tegen de burgers nu in coronatijd
Bullshit. De politie moet de wet handhaven en niet wanneer het jou goed uitkomt. Als mensen niet luisteren als de politie moet handhaven, dan moeten ze geweld gebruiken.
  woensdag 21 april 2021 @ 19:36:24 #148
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199101946
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 14:50 schreef bluemoon23 het volgende:
"Het begon toen rond 22.40 uur meerdere persfotografen reageerden op een melding van een autobrand aan dit adres in Lunteren"
Dat bevestigd mij al dat het allemaal van die 112 jagers zijn die op elk bericht afgaan, persfotografen my ass.......
Van hetzelfde niveau als mensen die 30 jaar geleden de politiescanner afluisterden...
Het is bevestigt....met een 't'.

Ik denk dat je je niet zomaar persfotograaf mag noemen en dat je ook niet zomaar ontheffing hebt om je buiten te begeven na het ingaan van de avondklok.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 21 april 2021 @ 19:42:53 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199102044
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 19:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Met mijn westerse achtergrond associeer ik een naam eindigend op -ine met roze. Kan er niks aan doen.
Dus je gaat zonder enige feitelijke kennis en zonder zelfs de moeite nemen even te googlen beweren dat het een meisjesnaam is omdat jij een gebrekkige algemene ontwikkeling hebt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199103829
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 17:51 schreef maily het volgende:

[..]

Grondwerker? Boer? Aannemer?
Ja zoiets wellicht, maar het blijft gewoon een heel apart verhaal. Een geheimzinnige auto die niet in brand blijkt te staan, 5 mannen die ijzeren staven bij zich hebben, een shovel met chauffeur die blijkbaar met een bepaald doel daar paraat staat.
٩๏̯͡๏)۶
pi_199106834
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 19:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Met mijn westerse achtergrond associeer ik een naam eindigend op -ine met roze. Kan er niks aan doen.
Ik associeer ook altijd heel wat af.
Da's mens eigen.

Maar voordat ik wat op een forum plemp en wat rondbazuin, probeer ik wel wat factcheck te doen.

https://www.maroc.nl/foru(...)hting-den-bosch.html

En dan de treintweet van Thierry.

Lekker er op los "associëren"......
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  donderdag 22 april 2021 @ 10:11:24 #152
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_199107936
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 16:37 schreef maily het volgende:

[..]

Waar gaat het eigenlijk over?
Over mijn tanden.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_199109061
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 19:14 schreef The_End het volgende:
Bullshit. De politie moet de wet handhaven en niet wanneer het jou goed uitkomt. Als mensen niet luisteren als de politie moet handhaven, dan moeten ze geweld gebruiken.
Denk binnenkort als het 4 en 5 Mei is nog een keer over wat je hier uitkraamt....

Als de wet tegen de burger is, dan moet de politie niet hersenloos handhaven en al helemaal geen geweld gebruiken als burgers 'niet luisteren'
Dan moeten ze hun moreel besef gebruiken (als ze dat uberhaupt hebben) en zeggen "hier werk ik niet aan mee"

Miljoenen mensen zijn (en worden nog steeds) vermoord en onderdrukt met het wetboek in de hand
Het is naief en zeer gevaarlijk om van agenten te willen dat ze klakkeloos de wet handhaven "omdat het nu eenmaal de wet is"
pi_199109132
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 19:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Het is bevestigt....met een 't'.
Niet de taalnazi uithangen, daar gaat dit topic niet over
quote:
Ik denk dat je je niet zomaar persfotograaf mag noemen en dat je ook niet zomaar ontheffing hebt om je buiten te begeven na het ingaan van de avondklok.
Persfotograaf is geen erkend beroep ofzo hoor
Perskaart als freelancer is zo aan te vragen bij de NVJ
En als freelancer kun je zelf een ontheffing voor de avondklok maken
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 21:35 schreef Ronald het volgende:
Ja zoiets wellicht, maar het blijft gewoon een heel apart verhaal. Een geheimzinnige auto die niet in brand blijkt te staan, 5 mannen die ijzeren staven bij zich hebben, een shovel met chauffeur die blijkbaar met een bepaald doel daar paraat staat.
En nergens een krant of website die daar verder induikt
Ik vindt dat heel vaag.....
pi_199109522
Misschien zat er wel een drugslab. Dan wil je liever geen persfotograaf op de stoep.
pi_199110437
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien zat er wel een drugslab. Dan wil je liever geen persfotograaf op de stoep.
maar door dit gedrag te tonen verraden ze alleen zichzelf daarmee. :D
pi_199110517
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 14:14 schreef Basp1 het volgende:

[..]

maar door dit gedrag te tonen verraden ze alleen zichzelf daarmee. :D
Dat is geheel in lijn met het vooroordeel dat ik heb dat het niet de meest intelligente mensen zijn.
pi_199110810
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:46 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Denk binnenkort als het 4 en 5 Mei is nog een keer over wat je hier uitkraamt....

Als de wet tegen de burger is, dan moet de politie niet hersenloos handhaven en al helemaal geen geweld gebruiken als burgers 'niet luisteren'
Dan moeten ze hun moreel besef gebruiken (als ze dat uberhaupt hebben) en zeggen "hier werk ik niet aan mee"
Wat een bullshit. Dit soort kulargumenten worden vooral gebruikt door anti-democratische elementen in onze huidge maatschappij.

Je moet je kapot schamen dat je 4 en 5 mei erbij haalt voor een paar rellende en plunderende kut mensjes, omdat ze zich niet willen conformeren aan de regels opgelegd door onze gekozen regering.
  donderdag 22 april 2021 @ 14:57:53 #159
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199110891
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:53 schreef bluemoon23 het volgende:

Niet de taalnazi uithangen, daar gaat dit topic niet over
Taalnazi is een full-time baan. Niet topic-gebonden.

quote:
Persfotograaf is geen erkend beroep ofzo hoor
Perskaart als freelancer is zo aan te vragen bij de NVJ
Daar denkt de NVJ anders over. Je moet sowieso een inkomen hebben in de journalistiek.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_199111013
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 14:48 schreef The_End het volgende:
Wat een bullshit. Dit soort kulargumenten worden vooral gebruikt door anti-democratische elementen in onze huidge maatschappij.
JIJ bent hier het anti-democratische element, een wet is voor jou blijkbaar rechtvaardiging om mensen te bekeuren, te arresteren en in elkaar te beuken als ze 'niet luisteren'
Maar je beseft niet dat sommige weten in het nadeel van de burger zijn
Ik verwacht, nee ik EIS zelfs zijn van BOA`s en agenten dat ze hun gezonde verstand en moreel besef gebruiken en niet zomaar mensen bekeuren en in elkaar slaan omdat een bestuurder een spoedwetje , ministeriele regeling of een noodverordening heeft uitgevaardigd

Laat de politietop maar een keer opstaan en zeggen "hier werk ik niet aan mee, hiervoor ben ik niet bij de politie gegaan"
Moet je kijken hoe snel die burgemeesters en ministers dan afdruipen met de staat tussen de benen"

quote:
Je moet je kapot schamen dat je 4 en 5 mei erbij haalt voor een paar rellende en plunderende kut mensjes, omdat ze zich niet willen conformeren aan de regels opgelegd door onze gekozen regering.
Jij moet je kapot schamen dat je wil dat agenten alle regels handhaven omdat het in de wet staat
De meest gruwelijke misdaden zijn gepleegd met het wetboek in de hand.
pi_199111138
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 15:13 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

JIJ bent hier het anti-democratische element, een wet is voor jou blijkbaar rechtvaardiging om mensen te bekeuren, te arresteren en in elkaar te beuken als ze 'niet luisteren'
Maar je beseft niet dat sommige weten in het nadeel van de burger zijn
Ik verwacht, nee ik EIS zelfs zijn van BOA`s en agenten dat ze hun gezonde verstand en moreel besef gebruiken en niet zomaar mensen bekeuren en in elkaar slaan omdat een bestuurder een spoedwetje , ministeriele regeling of een noodverordening heeft uitgevaardigd
Dat mag je verwachten en eisen, maar dan sta je aan de verkeerde kant. Vind je het ook een goed idee dat het leger in Myanmar zijn eigen gang gaat?
quote:
Laat de politietop maar een keer opstaan en zeggen "hier werk ik niet aan mee, hiervoor ben ik niet bij de politie gegaan"
Moet je kijken hoe snel die burgemeesters en ministers dan afdruipen met de staat tussen de benen"
Dat zou vrij ernstig zijn. Dan plegen ze een coup.
quote:
Jij moet je kapot schamen dat je wil dat agenten alle regels handhaven omdat het in de wet staat
De meest gruwelijke misdaden zijn gepleegd met het wetboek in de hand.
Ja, dat wil ik. Jij wil doen waar je zelf zin in hebt en misbruikt de tweede wereld oorlog om je eigen zin door te willen drukken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2021 15:21:30 ]
pi_199111466
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 15:21 schreef The_End het volgende:
Dat mag je verwachten en eisen, maar dan sta je aan de verkeerde kant. Vind je het ook een goed idee dat het leger in Myanmar zijn eigen gang gaat ?
Nee, ik wil MINDER geweld en repressie van de overheid, niet meer.....
quote:
Dat zou vrij ernstig zijn. Dan plegen ze een coup
Nee, dan laten ze zien dat ze niet meer mee gaan met de waanideeen van Hugo de Jonge
Je denkt toch niet serieus dat als de politietop zegt "wij werken niet meer aan de handhaving van jullie onzinnige coronaregels" dat de rest van de wereld dan denkt dat er een coup wordt gepleegd in Nederland ?
pi_199111503
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 15:44 schreef bluemoon23 het volgende:

Nee, ik wil MINDER geweld en repressie van de overheid, niet meer.....
Dan moet je op bijbehorende partijen stemmen en hopen dat de rest van NL hetzelfde wil als jij.
quote:
Nee, dan laten ze zien dat ze niet meer mee gaan met de waanideeen van Hugo de Jonge
Je denkt toch niet serieus dat als de politietop zegt "wij werken niet meer aan de handhaving van jullie onzinnige coronaregels" dat de rest van de wereld dan denkt dat er een coup wordt gepleegd in Nederland ?
Zoals ik als zei. Ondemocratisch tuig. Misschien heb je de verkiezingen gemist. Daar was je kans om ervoor te zorgen dat er andere wetten kwamen. Helaas zijn er vrij weinig mensen met je eens. :W

Politie is uitvoerende macht. Ze mogen geen wetten toetsen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2021 15:48:52 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 april 2021 @ 21:38:37 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199117061
Oja, @Dven helemaal vergeten te bedanken om me weer netjes van het links voelen te genezen 14.gif
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199117551
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:58 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, om eerlijk te zijn, deze mensen hebben dus nog nooit wat meegemaakt in het leven. Wat een blinde paniek zeg. Nul komma nul stressbestendig. Ik moest wel lachen trouwens. _O-
Jij hebt wel vaker in een auto gezeten die door een shovel geflipt word?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')