quote:
Op donderdag 30 januari 2003 22:14 schreef JAM het volgende:
Niemand toevallig een linkje waar ik hem kan downloaden ?
quote:Schaam je !!!!!
Op donderdag 30 januari 2003 22:14 schreef JAM het volgende:
Niemand toevallig een linkje waar ik hem kan downloaden ?
quote:Ja
Op donderdag 30 januari 2003 22:14 schreef JAM het volgende:
Niemand toevallig een linkje waar ik hem kan downloaden ?
eerste ging overkop door een onbenullige lening van 5000 (knikkers?)
Dit zijn 2 screens van het begin
Met toen nog de burgemeester-woning als centrum (inmiddels vervangen door "the white house")
Zo istie nu.. 162.000 inwoners
Goed kijken dan zie je dat burgemeester-huis vervangen is, en dat er ipv dat pietluttige beeldje het vrijheidsbeeld staat
Wat zoom pics
subway overzicht
Ik had ook een legervliegbasis
die straaljagers zouden airshows moeten doen
Nooit een airshow gezien en er wou geen kip omheen wonen
Dussuhm airshow
als iemand iets ingezoomed wil zien hoor ik het wel
quote:Ja psies, dat wil ik nu ook wel eens weten.
Op vrijdag 31 januari 2003 05:05 schreef Dr_Crouton het volgende:
Die bushaltes hè? Wat is de maximale afstand tussen twee haltes om het een beetje te doen werken?
Mijn idyllische landbouwdorpje heeft iets meer inwoners dan werkgelegenheid. De werkloosheid varieert enorm: de ene keer barst het van die koffericoontjes, een maand later lijkt alles weer in orde te zijn. Terwijl ik er intussen dus geen werkgelegenheid bij heb gemaakt!
Benieuwd naar de oorzaak van deze schommelingen besloot ik een Sim neer te planten. Ik koos voor Narayan Dalal, een oude bekende uit mijn The Sims-periode. Wat bleek? Narayan werkt in een fabriek in de buurstad van mijn vriendin en dus niet ergens op het boerenland in mijn eigen dorp.
Leuk om te weten. Maar kan ik daar ook op een normale manier achter komen? Ik wil gewoon op een grafiekje of kaartje kunnen zien hoeveel van mijn inwoners in andere steden werken, en niet steeds een Sim hoeven raadplegen. Ik bedoel, anders kun je je hele stad wel volplempen met Sims. Ik wil gewoon een overzichtelijk grafiekje, maar dat heb ik nog niet kunnen vinden. Anyone?
quote:O mijn held
Op vrijdag 31 januari 2003 04:19 schreef CRu5H0n3 het volgende:
Mijn 2e stad: "Dynamite-City"eerste ging overkop door een onbenullige lening van 5000 (knikkers?)
Dit zijn 2 screens van het begin
Met toen nog de burgemeester-woning als centrum (inmiddels vervangen door "the white house")
Zo istie nu.. 162.000 inwoners
Goed kijken dan zie je dat burgemeester-huis vervangen is, en dat er ipv dat pietluttige beeldje het vrijheidsbeeld staat
Wat zoom pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]subway overzicht
Ik had ook een legervliegbasis
die straaljagers zouden airshows moeten doen
Nooit een airshow gezien en er wou geen kip omheen wonenDussuhm
airshow
als iemand iets ingezoomed wil zien hoor ik het wel
He maar je hebt amper industrie
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 04:19 schreef CRu5H0n3 het volgende:
Mijn 2e stad: "Dynamite-City"eerste ging overkop door een onbenullige lening van 5000 (knikkers?)
Dit zijn 2 screens van het begin
als iemand iets ingezoomed wil zien hoor ik het wel
Ow, wat overigens gunstig is:
De effecten van een grote stad in de buurt
Cheat ergens een stad in het midden naar een groot industrie-gebied en zie hoe in de steden er omheen de inwoners toestromen
quote:Residents lopen 6 tot 8 vakjes van een bushalte vandaan, dus 12 lege vakjes tussen 2 stations is goed, Je moet het alleen op drukke plekken doen om er winst mee te maken. (pas bij 60.000 inwoners ofzo!)
Op vrijdag 31 januari 2003 05:05 schreef Dr_Crouton het volgende:
Die bushaltes hè? Wat is de maximale afstand tussen twee haltes om het een beetje te doen werken?
quote:*meldt*
Op vrijdag 31 januari 2003 12:08 schreef MrTorture het volgende:
Ben ik die enige die die stranden zo oerlelijk vindt?
Een strand heeft een iets andere kleur dan het 'natuurlijke' zand, dus zie je de gewoon de overgang, ook onder water.
Bovendien is zo'n stukkie strand natuurlijk veels te smal. Onrealistisch. Meerdere stranden naast elkaar leggen is haast onmogelijk, of je moet ongelooflijk veel mazzel hebben met je kustlijnen.
O ja, en een strand haalt de land value omlaag. Je zou denken, mensen willen graag aan het strand wonen, maar nee hoor.
Het enige leuke eraan is dat er 's nachts vuurtjes verschijnen
quote:Ik heb de nacht uitstaan
Op vrijdag 31 januari 2003 12:16 schreef Frollo het volgende:
Het enige leuke eraan is dat er 's nachts vuurtjes verschijnen
Aan de andere kant is het wel een wereld-optie om wat te bezuinigen 's Nachts niet bouwen
quote:Hihi dat heb ik ook een keer gedaan, zodra mijn ftp werkt zal ik het ff uploaden
Op vrijdag 31 januari 2003 12:20 schreef Takemenow het volgende:
Kan iemand mij een paar goeie tips geven , want gisteren weer 3 uur van mijn tijd aan dit spel besteed maar ik kom niet eens verder dan 3000 inwoners en dan ben ik helemaal bankroet
Heb uit frustatie maar de hele stad (dorp eigenlijk) gesloopt met lava , robotaanvallen , tornado`s en dat soort gein , leuk
quote:16 tiles. Sims lopen maximaal 8 tiles. Dus 8 vanaf de ene halte + 8 vanaf de andere halte = 16 tiles.
Op vrijdag 31 januari 2003 05:05 schreef Dr_Crouton het volgende:
Die bushaltes hè? Wat is de maximale afstand tussen twee haltes om het een beetje te doen werken?
quote:OK, dus je moet gedurende de hele weg elke 16 tiles een bushalte zetten en dan komen ze bij hun werk? Het zal wel. Maar toch gek, want ze hebben die tussenliggende haltes toch niet nodig?
Op vrijdag 31 januari 2003 13:27 schreef Mr_Brownstone het volgende:
16 tiles. Sims lopen maximaal 8 tiles. Dus 8 vanaf de ene halte + 8 vanaf de andere halte = 16 tiles.
Dit lijkt mij logischer: 1 bushalte bij residential (althans het gedeelte van de residential waar veel werkloosheid is) en 1 bij industrial, ongeacht hoe ver die van elkaar liggen. Deed ik bij SC3000 ook al, maar nu begrijp ik eindelijk waarom dat niet werkte
edit: dks_readhead ook bedankt, want die was iets eerder met de oplossing.
Waar vinden jullie die info trouwens? Want nu wil ik ook wel eens weten wat de actieradius van b.v. een metrostation is.
quote:Op een PIII @ 600, 384MB en een GeForce 2 MX 200 doet-ie et acceptabel.
Op vrijdag 31 januari 2003 14:06 schreef plaagdinges het volgende:
zou het spel trouwens redelijk draaien op mijn 733 mhz met 256 mb en geforce :S want k hoor hier zat dat het ook op AMD 1600 niet eens doet??
quote:Dichter bij elkaar bouwen.. sims gaan niet de hele map over reizen voor werk ook al heb je busstops.
Op vrijdag 31 januari 2003 09:21 schreef Frollo het volgende:[..]
Ja psies, dat wil ik nu ook wel eens weten.
Mijn industrie klaagt dat ze geen personeel kunnen krijgen en mijn inwoners klagen dat ze geen werk kunnen vinden! Terwijl ze gewoon te belazerd zijn om even een uurtje in de bus te zitten!
Toch maar iets aan mijn busnetwerk doen dus, maar hoe?
quote:Ik heb bijna dezelfde configuratie, ik heb alleen MX400. Ik draai het spel op 1024x768x16 met detail op medium redelijk soepel. Daar moet ik wel bij zeggen dat mijn steden nog niet meer dan 5000 inwoners hebben.
Op vrijdag 31 januari 2003 14:08 schreef MrTorture het volgende:[..]
Op een PIII @ 600, 384MB en een GeForce 2 MX 200 doet-ie et acceptabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |