abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8157362
Ik heb al een stad met 160.000 inwoners, alles loopt goed, op een gegeven moment verdiende ik zo'n 5000 per maand
(En neeee ik cheat NIET)

Alleen het spel hapert ontzettend, en m'n geluidskaart is nu naar de klote, heb er een nieuwe ingezet, de SB Audigy 1394 OEM. Nu wil het spel NIET meer opstarten
Meer mensen met dit probleem? En is er een oplossing?

pi_8158215
Wat ziet Dezz hier rondlopen

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  dinsdag 28 januari 2003 @ 18:58:09 #78
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8158493
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 18:43 schreef Dezz het volgende:

[afbeelding]

een bosje

Als je zombies bedoelt... ik zie ze niet

Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  dinsdag 28 januari 2003 @ 18:58:52 #79
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8158504
onee, wacht! Nu ik beter kijk zie ik ze wel
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_8158664
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 18:43 schreef Dezz het volgende:

[afbeelding]

Het schijnt dat je tussen 0:00 en 1:00 of 1:00 en 2:00 daar zombies over de openbare weg ziet lopen

En het schijnt dat je een soort Michael Jackson ziet wanneer je 'm net gebouwd hebt...

( zoiets stond tenminste @ GoT )

pi_8158805
Doet me denken aan The Sims, daarbij liepen ook weleens geesten rond
De lay-out van de knoppen enzo is ook wel sterk gerelateerd aan die van The Sims...
pi_8158857
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 19:06 schreef Speed24 het volgende:

[..]

Het schijnt dat je tussen 0:00 en 1:00 of 1:00 en 2:00 daar zombies over de openbare weg ziet lopen

Zoiets?

* DJKoster wacht op Buffy die vervolgens alle zombie's/etc. afmaakt..

pi_8159021
Ik had tot vanavond wegens tijdgebrek nog niet echt lang met een stad kunnen doorspelen, maar nu had ik ff tijd en en heb een mooie stad gebouwd.

Ik had het rioleringssysteem heel mooi uitgemeten zodat er geen overlap was tussen de buizen. Maar plotseling hebben die buizen veel minder bereik, waardoor er dus aan weerskanten van die pijp een rijtje gebouwen zonder water komt te zitten.

Ik dacht het te kunnen oplossen door er nog een watertoren bij te plaatsen, maar dat werkte ook niet. Moet ik nu het budget voor buizen wat opkrikken of is er nog een andere oplossing hiervoor?

And there was much rejoicing.
pi_8159309
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 19:22 schreef SuperSiem het volgende:
Ik had tot vanavond wegens tijdgebrek nog niet echt lang met een stad kunnen doorspelen, maar nu had ik ff tijd en en heb een mooie stad gebouwd.

Ik had het rioleringssysteem heel mooi uitgemeten zodat er geen overlap was tussen de buizen. Maar plotseling hebben die buizen veel minder bereik, waardoor er dus aan weerskanten van die pijp een rijtje gebouwen zonder water komt te zitten.

Ik dacht het te kunnen oplossen door er nog een watertoren bij te plaatsen, maar dat werkte ook niet. Moet ik nu het budget voor buizen wat opkrikken of is er nog een andere oplossing hiervoor?

Je zult ze helaas moeten laten overlappen, aangezien het bereik van de buizen afneemt naarmate er meer water wordt gebruikt en de voorraad slinkt, bouw wat meer waterpompen en bezuinig NOOIT op watervoorzieningen.

M'n probleem is trouwens opgelost.
Ik had tegelijkertijd een videokaart driver update gedaan, heb een wat oudere driver gedraaid (Detonator 41.09) en nu doet ie het wel. Deze driver wordt ook het meeste aangeraden voor mensen met opstartproblemen.

pi_8159332
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 19:22 schreef SuperSiem het volgende:

Ik had dit ook een paar keer, en toen hielp een watertorentje wel... (wel opletten dat die toren ook aan het buizenstelsel vast zit )

Misschien kan je een pomp overwegen, is wat duurder maar veel effectiever.

Edit: oplossing was al gegeven

dinsdag 28 januari 2003 @ 20:09:25 #86
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8160089
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 19:36 schreef Vanquish het volgende:

[..]

Ik had dit ook een paar keer, en toen hielp een watertorentje wel... (wel opletten dat die toren ook aan het buizenstelsel vast zit )

En dat ie ook aangesloten is op het energie netwerk ........
pi_8160252
Nog iets raars met dat water: ik heb een stuk of 8 pompen (voor mijn stadje van rond de 45.000 inwoners) en als ik bij de grafiekjes ga kijken heb ik 2 keer zoveel watercapacity dan usage. Toch kan ik echt niet met minder dan die 8 pompen, dan heeft gelijk de helft van de stad geen water meer. Lijkt wel of ik bijna geen waterdruk heb. Tips?
pi_8160703
Never mind, heb 't al gevonden
Ik had m'n pompen vlakbij mn dirty industry staan, en ook al stond er bij air pollution: acceptable, toch was de capaciteit blijkbaar veel lager (ik vernieuwde ze wel regelmatig). Nu heb ik ze ergens anders bij de rivier staan, en kan ik het makkelijk met 4 pompen af! Mooi geld voor een airport, waar ze al decennia om schreeuwen!
pi_8161328
Ik begrijp 't nu allemaal niet meer...
Aan de ene kant is overal onwijs veel vraag voor, maar aan de andere kant worden al m'n industriegebouwen verlaten (waardoor de helft zwart is), en m'n toegewezen zones voor residential en commercial worden gewoon niet bebouwd.

Heel vreemd, zitten redelijk wat low-wealth mensen zonder werk, en toch is er nog vraag naar low-wealth residential zones?

Hier m'n stadje:

dinsdag 28 januari 2003 @ 22:16:40 #90
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_8163208
quote:
Op maandag 27 januari 2003 22:31 schreef MrTorture het volgende:
Concrete Manor 1565 mensen da's nie weinig.

Ook 3x4 maar lager dan dat Ryan gebouw

thnx m8. Er zijn geen gebouwen die groter zijn dan 3*4? Ook geen commercial buildings?
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_8164259
Kan het niet laten, ben zo trots op m'n eerste echte wolkenkrabber (nou ja, ze kunnen nog veel groter geloof ik, maar goed)

pi_8166723
er is bij mij een enorme vraag naar hightech industrie, maar ik heb geen idee hoe ik hieraan kom, weet iemand dat?
welke zones moet je aanleggen en heb er universiteiten voor nodig ofzo??
  woensdag 29 januari 2003 @ 08:00:32 #93
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8168072
Je krijgt die vraag zodra je hoger opgeleide sims hebt. Je bouwt door industrie aan te leggen in een wat schoner gebied, dus niet tussen al die rokende schoorstenen. Hoe je precies die vervuilers wegjaagt weet ik nog niet
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  woensdag 29 januari 2003 @ 09:22:02 #94
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8168626
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 08:00 schreef MrTorture het volgende:
Je krijgt die vraag zodra je hoger opgeleide sims hebt. Je bouwt door industrie aan te leggen in een wat schoner gebied, dus niet tussen al die rokende schoorstenen. Hoe je precies die vervuilers wegjaagt weet ik nog niet
Decommision zones (ofzo). Het onderste vakje, onder Dense Industrial (geldt ook voor residential en commercial). Daar krijg je ze wel mee weg, alleen zit je dan denk ik ineens zonder banen voor je iets lager opgeleide sims
  woensdag 29 januari 2003 @ 10:12:14 #95
26777 MrTorture
pi_8169170
-- knip ik snap et

maar moet je ze echt weghalen dan

Vis een optie?
pi_8169244
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 08:00 schreef MrTorture het volgende:
Je kan de clean air act activeren, daar krijg je die vervuilende zooi wel mee weg.
Je lager opgeleide Sims kunnen ook in manufacturing gaan werken, of de commercie in gaan.
  woensdag 29 januari 2003 @ 10:19:12 #97
26777 MrTorture
pi_8169256
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 10:18 schreef Vanquish het volgende:

[..]

Je kan de clean air act activeren, daar krijg je die vervuilende zooi wel mee weg.

Nee, staat aan Mijn industrie is één grote rookpluim
Vis een optie?
pi_8169757
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 10:19 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Nee, staat aan Mijn industrie is één grote rookpluim

Op een ander forum gelezen, maar kan de thread niet meer vinden. Daar had iemand de $ industrie belasting op het hoogste gezet en de andere wat lager en met de ordiances erbij kregen ze dirty industry dus wel weg.. Ik ben er zelf nog niet aan toe, maar je moet ze op de 1 of andere manier verjagen met de belastingen en ordiances
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 29 januari 2003 @ 10:58:51 #99
26777 MrTorture
pi_8169771
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 10:58 schreef Atreidez het volgende:
maar je moet ze op de 1 of andere manier verjagen met de belastingen en ordiances
Klinkt leuk
Vis een optie?
  woensdag 29 januari 2003 @ 11:04:01 #100
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_8169857
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 22:56 schreef Frggl het volgende:
Kan het niet laten, ben zo trots op m'n eerste echte wolkenkrabber (nou ja, ze kunnen nog veel groter geloof ik, maar goed)

[afbeelding]

Netjes hoeveel mensen heb jij in die stad wonen ?? volgens mij komen die wolkenkrabbers pas na een x aantal inwoners, die ik dus helaas nog niet bereikt heb
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')