Alleen het spel hapert ontzettend, en m'n geluidskaart is nu naar de klote, heb er een nieuwe ingezet, de SB Audigy 1394 OEM. Nu wil het spel NIET meer opstarten
Meer mensen met dit probleem? En is er een oplossing?
quote:een bosje
Op dinsdag 28 januari 2003 18:43 schreef Dezz het volgende:
Wat ziet Dezz hier rondlopen
Als je zombies bedoelt... ik zie ze niet
quote:Het schijnt dat je tussen 0:00 en 1:00 of 1:00 en 2:00 daar zombies over de openbare weg ziet lopen
Op dinsdag 28 januari 2003 18:43 schreef Dezz het volgende:
Wat ziet Dezz hier rondlopen
En het schijnt dat je een soort Michael Jackson ziet wanneer je 'm net gebouwd hebt...
( zoiets stond tenminste @ GoT )
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 19:06 schreef Speed24 het volgende:[..]
Het schijnt dat je tussen 0:00 en 1:00 of 1:00 en 2:00 daar zombies over de openbare weg ziet lopen
* DJKoster wacht op Buffy die vervolgens alle zombie's/etc. afmaakt..
Ik had het rioleringssysteem heel mooi uitgemeten zodat er geen overlap was tussen de buizen. Maar plotseling hebben die buizen veel minder bereik, waardoor er dus aan weerskanten van die pijp een rijtje gebouwen zonder water komt te zitten.
Ik dacht het te kunnen oplossen door er nog een watertoren bij te plaatsen, maar dat werkte ook niet. Moet ik nu het budget voor buizen wat opkrikken of is er nog een andere oplossing hiervoor?
quote:Je zult ze helaas moeten laten overlappen, aangezien het bereik van de buizen afneemt naarmate er meer water wordt gebruikt en de voorraad slinkt, bouw wat meer waterpompen en bezuinig NOOIT op watervoorzieningen.
Op dinsdag 28 januari 2003 19:22 schreef SuperSiem het volgende:
Ik had tot vanavond wegens tijdgebrek nog niet echt lang met een stad kunnen doorspelen, maar nu had ik ff tijd en en heb een mooie stad gebouwd.Ik had het rioleringssysteem heel mooi uitgemeten zodat er geen overlap was tussen de buizen. Maar plotseling hebben die buizen veel minder bereik, waardoor er dus aan weerskanten van die pijp een rijtje gebouwen zonder water komt te zitten.
Ik dacht het te kunnen oplossen door er nog een watertoren bij te plaatsen, maar dat werkte ook niet. Moet ik nu het budget voor buizen wat opkrikken of is er nog een andere oplossing hiervoor?
M'n probleem is trouwens opgelost.
Ik had tegelijkertijd een videokaart driver update gedaan, heb een wat oudere driver gedraaid (Detonator 41.09) en nu doet ie het wel. Deze driver wordt ook het meeste aangeraden voor mensen met opstartproblemen.
quote:Ik had dit ook een paar keer, en toen hielp een watertorentje wel... (wel opletten dat die toren ook aan het buizenstelsel vast zit
Op dinsdag 28 januari 2003 19:22 schreef SuperSiem het volgende:
Ik had tot vanavond wegens tijdgebrek nog niet echt lang met een stad kunnen doorspelen, maar nu had ik ff tijd en en heb een mooie stad gebouwd.Ik had het rioleringssysteem heel mooi uitgemeten zodat er geen overlap was tussen de buizen. Maar plotseling hebben die buizen veel minder bereik, waardoor er dus aan weerskanten van die pijp een rijtje gebouwen zonder water komt te zitten.
Misschien kan je een pomp overwegen, is wat duurder maar veel effectiever.
Edit: oplossing was al gegeven
quote:En dat ie ook aangesloten is op het energie netwerk
Op dinsdag 28 januari 2003 19:36 schreef Vanquish het volgende:[..]
Ik had dit ook een paar keer, en toen hielp een watertorentje wel... (wel opletten dat die toren ook aan het buizenstelsel vast zit
)
Heel vreemd, zitten redelijk wat low-wealth mensen zonder werk, en toch is er nog vraag naar low-wealth residential zones?
Hier m'n stadje:
quote:thnx m8. Er zijn geen gebouwen die groter zijn dan 3*4? Ook geen commercial buildings?
Op maandag 27 januari 2003 22:31 schreef MrTorture het volgende:Concrete Manor 1565 mensen
da's nie weinig.
Ook 3x4 maar lager dan dat Ryan gebouw
quote:Decommision zones (ofzo). Het onderste vakje, onder Dense Industrial (geldt ook voor residential en commercial). Daar krijg je ze wel mee weg, alleen zit je dan denk ik ineens zonder banen voor je iets lager opgeleide sims
Op woensdag 29 januari 2003 08:00 schreef MrTorture het volgende:
Je krijgt die vraag zodra je hoger opgeleide sims hebt. Je bouwt door industrie aan te leggen in een wat schoner gebied, dus niet tussen al die rokende schoorstenen. Hoe je precies die vervuilers wegjaagt weet ik nog niet
maar moet je ze echt weghalen dan
quote:Je kan de clean air act activeren, daar krijg je die vervuilende zooi wel mee weg.
Op woensdag 29 januari 2003 08:00 schreef MrTorture het volgende:
Je krijgt die vraag zodra je hoger opgeleide sims hebt. Je bouwt door industrie aan te leggen in een wat schoner gebied, dus niet tussen al die rokende schoorstenen. Hoe je precies die vervuilers wegjaagt weet ik nog niet
quote:Nee, staat aan
Op woensdag 29 januari 2003 10:18 schreef Vanquish het volgende:[..]
Je kan de clean air act activeren, daar krijg je die vervuilende zooi wel mee weg.
quote:Op een ander forum gelezen, maar kan de thread niet meer vinden. Daar had iemand de $ industrie belasting op het hoogste gezet en de andere wat lager en met de ordiances erbij kregen ze dirty industry dus wel weg.. Ik ben er zelf nog niet aan toe, maar je moet ze op de 1 of andere manier verjagen met de belastingen en ordiances
Op woensdag 29 januari 2003 10:19 schreef MrTorture het volgende:[..]
Nee, staat aan
Mijn industrie is één grote rookpluim
quote:Klinkt leuk
Op woensdag 29 januari 2003 10:58 schreef Atreidez het volgende:
maar je moet ze op de 1 of andere manier verjagen met de belastingen en ordiances
quote:Netjes
Op dinsdag 28 januari 2003 22:56 schreef Frggl het volgende:
Kan het niet laten, ben zo trots op m'n eerste echte wolkenkrabber (nou ja, ze kunnen nog veel groter geloof ik, maar goed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |