abonnement Unibet Coolblue
pi_199082021
Ja hoi :O Ik ben nuttig bezig vandaag. Voor de verandering.

Gisteren trouwens gerookte boter gemaakt. Viel een tikkie tegen. Smaak is niet heel heftig. Ook gerookte knoflook gemaakt. Die heeft de hele nacht op de BBQ gelegen in de rook. En nu liggen er weer een paar stukken zalm op :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199082026
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 11:57 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Daar heb ik dan weer niet zo'n zin in geloof ik.. :@
AirBnB? Of zoek iemand die in is voor een woningruil :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 20 april 2021 @ 11:59:07 #253
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199082030
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 11:04 schreef Tuindier het volgende:
Kamperen O+
Mijn ex vond het leuk, mijn man niet, maar dat gepruts met een brandertje voor je tentje 's ochtends om koffie te zetten, bier koud houden in het riviertje van de camping en het lekkere langzame ritme van zo'n kampeertrip mis ik soms wel.
Dit.. K vind kamperen ook niks.. ik mis het juist om s ochtends uit je tent te smoren ondst ie vol in de zon staat..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 20 april 2021 @ 12:04:57 #254
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199082089
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 11:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

AirBnB? Of zoek iemand die in is voor een woningruil :+
Ja nee .. ik wil liever niet iemand in mn eigen woning.. :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199082186
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 12:04 schreef Barreltje het volgende:

Ja nee .. ik wil liever niet iemand in mn eigen woning.. :o
Ik heb echt nķķit begrepen hoe mensen dat wilden doen met vreemden. Ik bedoel, vreemde mensen in je huis! En jij bent er niet eens. Bizar gewoon.

Oom en tante met hun 3 kinderen hebben wel elke zomer in ons huis gezeten als wij op vakantie waren. Oppas voor de poezen en zij hadden een mooie vakantie in Drenthe. Dat snap ik dan weer wel. Maar vreemden? Neuh, never.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199082272
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 11:57 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Daar heb ik dan weer niet zo'n zin in geloof ik.. :@
Natuurhuisje.nl?
pi_199082410
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 11:18 schreef Blues het volgende:

[..]

:D Ik ken het liedje niet!
Geleerd ooit - nu ken ik alleen de eerste twee regels nog - van de ooms en tantes die lid waren van de AJC. https://www.parlement.com(...)s_jeugd_centrale_ajc
Henk kent het wel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199082505
Kamperen...mn.X zou wel willen en de kleine Shelter (inderdaad) en grotere tent blijven liggen in de schuur. Inmiddels ben ik wel op enig basiscomfort gesteld als een bed en een verblijf.
Gister opperde hij om huis te ruilen. Daarvoor is ons huis niet geschikt. w/
Geweldige verhalen en positieve ervaringen gehoord van mensen, die jarenlang met Amerikanen ruilden. Dat ging via een site.
pi_199082525
Zeg, ben ik nu gek?

De duutser en ik werken allebei thuis. Hij op zolder, ik op een kinderkamer. We zien elkaar elke dag, en zijn allebij zo ongeveer 24/7 thuis. Al maanden.

Hij heeft de gewoone om precies te wachten totdat ik middageten ga maken. Zodra ik de deur van mijn kamer uitloopt komt hij ook de zolder uitlopen. Ik vind dit erg frustrerend, A) omdat ik gewoon even een beetje ruimte wil, B) omdat ik het gevoel heb dat hij op mij wacht. Omdat we zoveel samen zijn thuis vind ik het ook erg fijn om zo nu en dan even tijd voor mezelf te hebben, of zelfs alleen in alle rust m'n eitje te kunnen bakken.

Verder is ie hartstikke lief hoor, maar soms...
pi_199082702
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 12:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg, ben ik nu gek?

De duutser en ik werken allebei thuis. Hij op zolder, ik op een kinderkamer. We zien elkaar elke dag, en zijn allebij zo ongeveer 24/7 thuis. Al maanden.

Hij heeft de gewoone om precies te wachten totdat ik middageten ga maken. Zodra ik de deur van mijn kamer uitloopt komt hij ook de zolder uitlopen. Ik vind dit erg frustrerend, A) omdat ik gewoon even een beetje ruimte wil, B) omdat ik het gevoel heb dat hij op mij wacht. Omdat we zoveel samen zijn thuis vind ik het ook erg fijn om zo nu en dan even tijd voor mezelf te hebben, of zelfs alleen in alle rust m'n eitje te kunnen bakken.

Verder is ie hartstikke lief hoor, maar soms...
Heb je het al eens tegen hem gezegd? Waarschijnlijk realiseert ie het zich niet eens en vindt ie het gewoon gezellig om samen te lunchen :).

Ik kan me je behoefte aan even alleen ook wel voorstellen trouwens.
pi_199082788
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 12:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg, ben ik nu gek?

De duutser en ik werken allebei thuis. Hij op zolder, ik op een kinderkamer. We zien elkaar elke dag, en zijn allebij zo ongeveer 24/7 thuis. Al maanden.

Hij heeft de gewoone om precies te wachten totdat ik middageten ga maken. Zodra ik de deur van mijn kamer uitloopt komt hij ook de zolder uitlopen. Ik vind dit erg frustrerend, A) omdat ik gewoon even een beetje ruimte wil, B) omdat ik het gevoel heb dat hij op mij wacht. Omdat we zoveel samen zijn thuis vind ik het ook erg fijn om zo nu en dan even tijd voor mezelf te hebben, of zelfs alleen in alle rust m'n eitje te kunnen bakken.

Verder is ie hartstikke lief hoor, maar soms...
Herkenbaar :D Mijn vriend had daar ook een handje van. Ik heb toen wel aangegeven dat ik soms gewoon echt even alleen wilde zijn. Dus nu wandelen we af en toe tijdens zijn lunch samen, maar ook vaak zat niet. En ik ging zelf ook wel eens een dagje naar het bos zonder hem. (En dan nam 'ie wel eens een middagje vrij en dan gingen we een andere dag samen).
  dinsdag 20 april 2021 @ 13:04:53 #262
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199082826
Wij doen juist altijd samen lunchwandelen enzo, vind het zelf wel fijn.
maar inderdaad gewoon aangeven als je die ruimte af en toe nodig hebt.
pi_199082876
Ik ben nu in mijn piedaterre en ik heb daar zo'n koddig theepotje :D

Kiek: met theezeefje in het water:


Kiek dan, met theezeefje opgehesen in het deksel!


Dat vind ik nou leuk _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 20-04-2021 14:11:37 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199082879
Dit was te verwachten _O-

https://www.nu.nl/economi(...)nog-niet-meteen.html

En dan Koninklijke Horeca Nederland

quote:
Brancheorganisatie Koninklijke Horeca Nederland vindt dat het aan ondernemers zelf is om die beslissing te maken, maar vindt niet dat de rekening bij de klant moet terechtkomen. "De overheid heeft gekozen voor verplichte sluiting en het niet volledig compenseren van horecaondernemers. Die schade moet de overheid goedmaken, niet de consument.", klinkt het.
Nee, niet de consument. Maar wie betaalt de overheid? _O- :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199082921
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:09 schreef sigme het volgende:
Ik ben nu in mijn piedaterre en ik heb daar zo'n koddig theepotje :D

Kiek: met theezeefje in het water:
[ afbeelding ]

Kiek dan, met theezeepje opgehesen in het deksel!
[ afbeelding ]

Dat vind ik nou leuk _O-
Maar dat IS gewoon ook gewoon heel koddig en leuk O+
pi_199082946
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 12:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg, ben ik nu gek?

De duutser en ik werken allebei thuis. Hij op zolder, ik op een kinderkamer. We zien elkaar elke dag, en zijn allebij zo ongeveer 24/7 thuis. Al maanden.

Hij heeft de gewoone om precies te wachten totdat ik middageten ga maken. Zodra ik de deur van mijn kamer uitloopt komt hij ook de zolder uitlopen. Ik vind dit erg frustrerend, A) omdat ik gewoon even een beetje ruimte wil, B) omdat ik het gevoel heb dat hij op mij wacht. Omdat we zoveel samen zijn thuis vind ik het ook erg fijn om zo nu en dan even tijd voor mezelf te hebben, of zelfs alleen in alle rust m'n eitje te kunnen bakken.

Verder is ie hartstikke lief hoor, maar soms...
Ik ben meer als je vriend, maar ik begrijp het wel dat het niet voor iedereen zo is. Ik vind het gewoon leuk om wanneer ik lunch maak, ook meteen voor hem wat klaar te maken. En ik vind zo'n momentje samen halverwege de dag juist heel fijn. Maar mijn werk is soms best eenzaam, dus dat scheelt misschien. Als ik veel overleggen op een dag heb, kan ik soms ook wel klaar zijn met mensen om me heen.
pi_199082984
Overigens zei mijn vriend net (9 minuten na het moment dat ik de bestelling voor morgen aan kon passen) dat hij zin had in krentenbollen. En aangezien ik heel blij ben dat hij gewoon iets wil eten en ergens trek in heeft, heb ik meteen zelf krentenbollen gemaakt. Dus die staan nu te rijzen. Heb ik mijn pauze toch weer nuttig gebruikt.
pi_199083048
Ik heb er wel eens wat van gezegd, maar het filtert niet zo door geloof ik.

Voor mij hang het ook samen met het hebben van kinderen. Ik heb het idee dat ik per dag zoveel aandacht te vergeven heb. De afgelopen 3 weken waren de kinderen voltijd thuis, dus is die emmer met aandacht meerdere keren helemaal leeg gegaan. Nu is het tijd die weer even te vullen, en hoewel er een deel voor de duutser gereserveerd is, moet de emmer is nog weer wat voller. Ofzo.

Ik maak dan trouwens ook wel lunch voor hem, die ik dan aan z'n zolderkamer afzet.
  dinsdag 20 april 2021 @ 13:30:38 #269
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199083151
Ik heb kleurstalen binnen van de jaloezieën en het is precies wat ik wil. Bamboehout met bamboekleur O+
Spoilers!
pi_199083224
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:09 schreef sigme het volgende:
Ik ben nu in mijn piedaterre en ik heb daar zo'n koddig theepotje :D

Kiek: met theezeefje in het water:
[ afbeelding ]

Kiek dan, met theezeepje opgehesen in het deksel!
[ afbeelding ]

Dat vind ik nou leuk _O-
Maar dat IS ook enig O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199083251
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:09 schreef sigme het volgende:
Ik ben nu in mijn piedaterre en ik heb daar zo'n koddig theepotje :D

Kiek: met theezeefje in het water:
[ afbeelding ]

Kiek dan, met theezeepje opgehesen in het deksel!
[ afbeelding ]

Dat vind ik nou leuk _O-
Ik moet er spontaan van plassen!
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:30:31 #272
63722 z80
I fink you freaky
pi_199083819
Ramen staan open. Buiten is het een drukte van jewelste met allerlei, al dan niet zoemend, vliegend tuig.
Even nog een bak drinken naar binnen werken en dan rondje lopen, eerste stop neusboren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199083839
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb er wel eens wat van gezegd, maar het filtert niet zo door geloof ik.

Voor mij hang het ook samen met het hebben van kinderen. Ik heb het idee dat ik per dag zoveel aandacht te vergeven heb. De afgelopen 3 weken waren de kinderen voltijd thuis, dus is die emmer met aandacht meerdere keren helemaal leeg gegaan. Nu is het tijd die weer even te vullen, en hoewel er een deel voor de duutser gereserveerd is, moet de emmer is nog weer wat voller. Ofzo.

Ik maak dan trouwens ook wel lunch voor hem, die ik dan aan z'n zolderkamer afzet.
Overigens snap ik die behoefte aan even echt alleen wel hoor. Ik heb daar normaal niet zo'n grote behoefte aan, maar nu is ie nooit meer 'even' weg, en 'nooit' is blijkbaar toch te weinig.
pi_199083878
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:31 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Overigens snap ik die behoefte aan even echt alleen wel hoor. Ik heb daar normaal niet zo'n grote behoefte aan, maar nu is ie nooit meer 'even' weg, en 'nooit' is blijkbaar toch te weinig.
Het langste dat ik in het afgelopen jaar alleen ben geweest is denk ik 4 uur. Dat is echt te weinig. Voor de rest zijn we eigenlijk altijd thuis.

Gelukkig hebben we een fijn huis! *O* *O*
pi_199083917
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Het langste dat ik in het afgelopen jaar alleen ben geweest is denk ik 4 uur. Dat is echt te weinig. Voor de rest zijn we eigenlijk altijd thuis.

Gelukkig hebben we een fijn huis! *O* *O*
Oeh, da's wel heel erg weinig. En met 2 ukken lijkt het me ook niet dat je een keer rustig op de bank kunt gaan zitten met een boek.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')