abonnement Unibet Coolblue
pi_199065375
Wilde hem niet in r en p plaatsen.

Het ging erom dat er een stel is dat weer bij elkaar gekomen is na een breuk.
De vrouw heeft een drankprobleem en verwaarloosd zichzelf etc.
De man heeft trauma's van vroeger maar heeft zich nooit laten behandelen.

Beiden hebben een kind van 3-5 jaar (weet niet precies).

Voor de man is de vrouw zo onaantrekkelijk geworden, dat de man vreemd is gegaan.
Na een periode zijn ze weer bij elkaar gekomen en heeft de vrouw hem vergeven.

Eind goed al goed zou je zeggen, maar is dit wel goed??

Is er een legitieme reden om vreemd te gaan (asking for a friend)?

Mijn stelling hierin is: nee. Als je vreemd gaat zonder het erover te hebben met je partner, zonder jezelf of de partner te laten behandelen, met een kind, in een langdurige relatie. Dan is vreemdgaan onvergefelijk.
De stelling van vriend: ja. Als men door psychische redenen dit doet en later beseft hoe fout het was, en daarmee je huidige relatie nog te redden is, dan is het legitiem. Onder de noemer van vergeven maar niet vergeten. En met een kind erbij is weer bij elkaar komen in dat geval de beste oplossing.
De vrouw heeft het op zichzelf afgeroepen door de manier hoe ze leefde.

Bij welke stelling kunnen jullie het meest bij vinden?
En anders de vraag hoe staan jullie hierin?

Dit betreft overigens niet mijn eigen relatie, daar pleurt ik haar dr zo uit als ze dit soort geintjes flikt, en dat weet ze ook. O-)
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  Redactie Frontpage maandag 19 april 2021 @ 07:06:43 #2
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_199065430
Mijn stelling is dat vergeven na vreemdgaan bijna onmogelijk is. Zoiets echt vergeven lukt nagenoeg niemand en dit zal ooit weer eens een grote en bepalende rol gaan spelen binnen de relatie. Het is beter er maar een punt achter te zetten.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 19 april 2021 @ 07:36:49 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199065498
Beiden hebben een kind van 3-5 jaar of samen hebben ze één kind van ongeveer 4 jaar?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 19 april 2021 @ 07:40:41 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199065513
Maar stelling van vriend (is dat toevallig ook de vreemdganger?) is dat het de eigen schuld van de vrouw is dat haar man is vreemdgegaan? :D
Lekker makkelijk :')

Overigens kan het me niet schelen wie met wat voor absurd excuus is vreemdgegaan, het zou wel einde relatie betekenen, hoewel wat meer vergevingsgezindheid wellicht wel beter zou zijn voor mijn kind, als dat ook zijn kind is.
Maar ik denk niet dat ik dat zou kunnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199068290
Dat moeten die mensen toch lekker zelf weten, of het voor weer goed is? Ik denk dat het voor mij wel over zou zijn. Maar een drankprobleem zonder je te laten helpen is ook wel een dealbreaker. Geldt ook voor onverwerkte trauma's waar je veel last van hebt.
  maandag 19 april 2021 @ 12:19:00 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_199068465
Dus de rechtvaardiging is volgens de man 'ik heb psychische problemen en daarom deed ik het'?
Dat zou er bij mij niet ingaan. Dat is voor mij net zoiets als zeggen 'ik was dronken dus ik was mezelf niet'.
pi_199085383
Als de vrouw problemen heeft, zichzelf verwaarloosd en de rechten van haar man niet kan vervullen, dan heeft een man het recht om een tweede, derde en vierde vrouw te nemen.
pi_199085614
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 april 2021 16:21 schreef Billy-jazz het volgende:
Als de vrouw problemen heeft, zichzelf verwaarloosd en de rechten van haar man niet kan vervullen, dan heeft een man het recht om een tweede, derde en vierde vrouw te nemen.
Amen!!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 20 april 2021 @ 16:37:53 #9
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_199085633
quote:
Voor de man is de vrouw zo onaantrekkelijk geworden, dat de man vreemd is gegaan.
Na een periode zijn ze weer bij elkaar gekomen en heeft de vrouw hem vergeven.
Lekker makkelijk alles bij de vrouw leggen , en dat vergeven geloof ik ook niet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 22 april 2021 @ 22:44:24 #10
78498 classpc
I don't like change
pi_199118172
Ik denk dat je elkaar nooit echt weer helemaal zult kunnen vertrouwen in zo'n situatie.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  donderdag 22 april 2021 @ 23:17:49 #11
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_199118617
Erg onduidelijk verhaal zo, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen als de man er eerlijk over is geweest. Je kan niet bij een ander achter de voordeur kijken moet je maar aannemen en als zij er beiden vrede mee hebben is geen enkele mening meer relevant.
Ik zou me er eerder zorgen om maken dat mijn partner het wel legitiem vindt in sommige gevallen en er een nogal wispelturige blik op nahoudt wat betreft mijn aantrekkingskracht.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')