maandag 26 april 2021 @ 12:59:26 #201
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199163408
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Aan het maatschappelijk belang denken ipv de portemonnee _O_
Zag het ook al op regionaal nieuws langskomen. Hulde inderdaad!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199163491
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Aan het maatschappelijk belang denken ipv de portemonnee _O_
Even lekker laten zien hoe zij deugt. Leuke publiciteitsstunt.

En zo had het al die tijd geweest moeten zijn natuurlijk. Ondernemers die angstig zijn of last hebben van woke waanbeelden houden hun tent maar dicht, en mensen die weer normaal willen leven en ondernemen moeten dat lekker doen. Geen regels, alleen adviseren.

Wie bang is blijft maar lekker thuis.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_199163613
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 09:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En

Enkelen van hen zouden tijdens de mars mensen lastig hebben gevallen die buiten wel een mondkapje op hadden, [b]wat verplicht is in Londen.
[/b]
Niet waar.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199163655
quote:
DISCUSS: Unite for Freedom Protests – London
https://off-guardian.org/(...)dom-protests-london/

James Brown
Apr 26, 2021 1:04 AM
'I was in Hyde Park yesterday at the party that got broken up by the police, and used as negative headlines against anti lockdown protests. There were definitely agent provocateurs in the crowd, I know because I spoke to one of them. Me and my mate were standing around when this strange bloke came up to us, he was wearing all black, a black baseball cap and a black bandana somewhere around his chin. He basically looked like every antifa type in America you see on YouTube. I can’t exactly remember everything he said, but I’m sure he said “do you think they’ll be any trouble round here”. I didn’t like this dude but even though it was the worst impression I’ve ever seen of a agent provocateur I didn’t put 2 and 2 together at the time. Anyway he’s been caught on camera provoking the police. I’ve heard about allegations of agent provocateurs before, but when you actually see it in real life it does shock you more. We’ve got to be careful of this going forward.'

Howard
Apr 26, 2021 9:52 AM
Reply to Elrin
'I walked 13miles in a sea of happy people during this march for over 4 hours. There were the odd random police in the crowd but certainly no violence or malice, no vandelism of any kind, no fires, kids grandparents, every age of every type of person all there for one thing. (No rubbish to clear up either, spotless. I stopped regularly for 10min breaks the crowd never thinned.)
To peacefully protest against the disproportionate effects of lockdown and the vaccine fallacy. Whatever happened in hyde park 2 hours after it ended was not connected to that March and for the media to put it at the front is a lie.
Met group of healthcare professionals across the board ‘afraid to speak out’.
I have cancelled all my mainstream media subscriptions and urge you all to do the same. If you were not there you need to be next time. It was brilliant'

24 Apr 2021
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199163724
quote:
10 Covid-Skeptic Memes to Get You Through the Day
https://off-guardian.org/(...)you-through-the-day/
pi_199163748
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet waar.
https://www.london.gov.uk(...)and%20post%20offices.

Londoners should wear a face covering in all public indoor spaces and whenever you can’t keep a 2m distance from others.

Wel waar in dit geval
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199163769
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

DISCUSS: Unite for Freedom Protests – London
https://off-guardian.org/(...)dom-protests-london/

James Brown
Apr 26, 2021 1:04 AM
'I was in Hyde Park yesterday at the party that got broken up by the police, and used as negative headlines against anti lockdown protests. There were definitely agent provocateurs in the crowd, I know because I spoke to one of them. Me and my mate were standing around when this strange bloke came up to us, he was wearing all black, a black baseball cap and a black bandana somewhere around his chin. He basically looked like every antifa type in America you see on YouTube. I can’t exactly remember everything he said, but I’m sure he said “do you think they’ll be any trouble round here”. I didn’t like this dude but even though it was the worst impression I’ve ever seen of a agent provocateur I didn’t put 2 and 2 together at the time. Anyway he’s been caught on camera provoking the police. I’ve heard about allegations of agent provocateurs before, but when you actually see it in real life it does shock you more. We’ve got to be careful of this going forward.'

Howard
Apr 26, 2021 9:52 AM
Reply to Elrin
'I walked 13miles in a sea of happy people during this march for over 4 hours. There were the odd random police in the crowd but certainly no violence or malice, no vandelism of any kind, no fires, kids grandparents, every age of every type of person all there for one thing. (No rubbish to clear up either, spotless. I stopped regularly for 10min breaks the crowd never thinned.)
To peacefully protest against the disproportionate effects of lockdown and the vaccine fallacy. Whatever happened in hyde park 2 hours after it ended was not connected to that March and for the media to put it at the front is a lie.
Met group of healthcare professionals across the board ‘afraid to speak out’.
I have cancelled all my mainstream media subscriptions and urge you all to do the same. If you were not there you need to be next time. It was brilliant'

24 Apr 2021
Hearsay

Proberen ze in Nederland ook zo te twisten mbt romeo's. Dikke faal
pi_199163811
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 13:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]

https://www.london.gov.uk(...)and%20post%20offices.

Londoners should wear a face covering in all public indoor spaces and whenever you can’t keep a 2m distance from others.

Wel waar in dit geval
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 09:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Gezellige lui

https://www.telegraaf.nl/(...)poort-protest-londen

De agenten werden in het park bekogeld met flessen en andere objecten. Twee agenten moesten uiteindelijk naar het ziekenhuis, maar ze zijn niet zwaargewond geraakt, meldt de politie.

En

Enkelen van hen zouden tijdens de mars mensen lastig hebben gevallen die buiten wel een mondkapje op hadden, wat verplicht is in Londen.

Heel gezellige lui inderdaad
Jij had het over 'buiten'...niet indoors
'should' (domme) advies is,en dus niet 'verplicht' is.
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 14:19:05 #210
54278 crew  Tijger_m
pi_199164093
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Moet je bij Off-Guardian met je grote bek gaan posten.
En wat gebeurt er dan? Krijg je dan een ban of zo? Komen ze bij je aan de deur? Of is dit alleen maar stoere internet praat?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 26 april 2021 @ 14:20:02 #211
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199164109
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

[..]

Waar zie jij bij die dikgedrukte zin staan dat dit alleen voor binnen het geval is?
Onikaan ni ov dovah
pi_199164158
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En wat gebeurt er dan? Krijg je dan een ban of zo? Komen ze bij je aan de deur? Of is dit alleen maar stoere internet praat?
Weet niet.
Nee.
Nee.
Nee.
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 14:24:54 #213
54278 crew  Tijger_m
pi_199164176
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Weet niet.
Nee.
Nee.
Nee.
Als je het niet weet hoe kan je dan mijn vragen met nee beantwoorden? Anyway, ik heb daar even gekeken bij off-guardian en ben vol medelijden weer vertrokken. Je zal maar zo door het leven moeten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199164204
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar zie jij bij die dikgedrukte zin staan dat dit alleen voor binnen het geval is?
Mondkapje dragen in London en nergens in 't UK buiten NIET verplicht is. Zoek het maar zelf uit.
pi_199164260
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als je het niet weet hoe kan je dan mijn vragen met nee beantwoorden? Anyway, ik heb daar even gekeken bij off-guardian en ben vol medelijden weer vertrokken. Je zal maar zo door het leven moeten.
Dat was 'n antwoord op je eerste vraag : 'En wat gebeurt er dan?'
Wat jij van Off-Guardian denkt interesseert me niet.
  maandag 26 april 2021 @ 14:31:14 #216
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199164285
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Mondkapje dragen in London en nergens in 't UK buiten NIET verplicht is. Zoek het maar zelf uit.
Tijdens een mars ga je geen 2m afstand tot iedereen houden, mee eens? Dan moet het dus wel volgens de informatie op die overheids site.
Onikaan ni ov dovah
pi_199164425
Wat vinden jullie eigenlijk van al die nepvaccinaties van een paar prominenten? Anthony hopkins,

twitter

Ik vind het bizar, ik zou me dan moeten laten vaccineren?
  maandag 26 april 2021 @ 15:16:16 #218
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199164861
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

'Should' niet 'moet' is.
Je probeert maar slim te doen met je domme vragen. Wanhopig ben je zeg.
Probeer het nu eens op een vriendelijke manier...
Onikaan ni ov dovah
pi_199165397
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

[..]

Whatever, het punt is dat wappies mensen aanvallen die een mondkapje willen dragen
pi_199165440
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:40 schreef mir1986 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van al die nepvaccinaties van een paar prominenten? Anthony hopkins,

[ twitter ]

Ik vind het bizar, ik zou me dan moeten laten vaccineren?
Daar vind ik van dat dit soort promo filmpjes vaak over gedaan worden of meerdere keren worden opgenomen.

Wanneer ga je reageren op mijn antwoorden op je andere post over "kankerverwekkende" wattenstaafjes?

Oh en

https://mobile-reuters-co(...)opkins-idUSKBN2AA1W9

[ Bericht 20% gewijzigd door devlinmr op 26-04-2021 16:14:31 ]
pi_199165577
quote:
Het hoeft niet meer, maar ook vanaf woensdag laat de Bijenkorf alleen klanten op afspraak toe tot winkels. Wel mogen er meer klanten tegelijk naar binnen en hoeft er minder lang van tevoren gereserveerd te worden.

De winkelketen doet dat naar eigen zeggen "in lijn met het advies" van brancheorganisatie Inretail. Het bedrijf gaat ervan uit dat klanten graag alleen op afspraak blijven winkelen. "Bijna driekwart voelt zich bijzonder en er is een groot gevoel van veiligheid tijdens het winkelen", aldus het bedrijf in een persbericht.

In plaats van vier uur van te voren kunnen reserveringen tot een uur van tevoren gedaan worden. "De meeste klanten komen doelgericht winkelen. Door ze op afspraak te ontvangen kunnen we hun een betere service en een veilige, rustige en prettige winkelervaring bieden", zegt Giovanni Colauto, baas van de Bijenkorf.
https://nos.nl/artikel/23(...)spraak-winkelen.html
De Bijenkorf mag vanaf woensdag gewoon zijn deuren openen maar doet dat niet om hun klanten 'een veilige winkelervaring te kunnen bieden' _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199167719
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De Bijenkorf mag vanaf woensdag gewoon zijn deuren openen maar doet dat niet om hun klanten 'een veilige winkelervaring te kunnen bieden' _O_
Waar moet de Elite dan winkelen?
pi_199168016
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 18:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waar moet de Elite dan winkelen?
Hm...misschien had de overheid dit beter met de Bijenkorf moeten coördineren.
Misschien hadden ze de Action beter uit kunnen kiezen.
pi_199168930
quote:
Indiase coronavariant is in Nederland, viroloog Koopmans spreekt van ‘topje van ijsberg’
Het vliegverbod voor passagiers uit India dat maandagavond ingaat, kan de coronavariant die daar rondgaat niet meer buiten de deur houden. Die is namelijk al hier. In Nederland is de mutatie tot nog toe twee keer opgedoken in de zogeheten kiemsurveillance. Als een virusvariant in die steekproef uit positieve testen opduikt, is dat ‘het topje van de ijsberg’, zegt viroloog Marion Koopmans. Ook in andere Europese landen is variant B.1.617 al herhaaldelijk waargenomen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)an-ijsberg~a4f31831/
Nieuwe variant in Nederland :o
pi_199170911
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 20:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nieuwe variant in Nederland :o
Meen je dat nou joh _O-
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue