abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 april 2021 @ 20:27:26 #251
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199183693
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Die lol van die lachgas ballonnen snap ik niet, lekker je hersencellen verdampen. :D
Ik bedank er ook voor.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199183926
De ziekenhuizen in Ontario, Canada zijn nu leger dan voorheen:



https://old.reddit.com/r/(...)ios_hospitalization/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199187288
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De ziekenhuizen in Ontario, Canada zijn nu leger dan voorheen:

[ afbeelding ]

https://old.reddit.com/r/(...)ios_hospitalization/
Hmm zou het kunnen dat ze de reguliere zorg hebben afgeschaald? Of zou het een complot zijn? Welk van de 2 is logischerwijs het meest voor de hand liggend?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199188748
Inefficiency van personeel, resulterende in minder capaciteit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199188763
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 08:59 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Heel makkelijk scoren, natuurlijk zijn we te ver gegaan met de bezuinigingen op de zorg. Maar daar zijn ook valide redenen voor. We kunnen steeds meer, maar dat is wel tegen een flinke prijs.. Of het nu gaat om nieuwe medicatie of nieuwe behandelingen.

Daarnaast was er voor normaal gesproken op zich genoeg plek op de IC, maar zijn we blind geweest voor een criris zoals deze.

Mensen moeten ook begrijpen dat je geld maar één keer kan uitgeven, en als we veel meer geld naar de zorg laten vloeien dan betekend dat we of we meer verzekering/belasting moeten betalen of dat we bijv het onderwijs kapot maken..
Makkelijk scoren is het nooit als iemand de feiten verbuigd en je daar op in gaat.

.... Ik breek mijn klomp.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199188779
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 13:20 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Die gast is echt gek, het gaat compleet mis daar. Mede omdat de bevolking schijt had aan de maatregelen.

Ik vind dat er een parlementaire enquete moet komen zo dat we kunnen leren voor een volgende keer, en daar moeten we gekken zoals Haga en Engel ook zeker gaan aanpakken voor hun achterlijke propaganda.
Engnek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199188789
Eigenlijk hebben we (de klagende artsen negerend) juist precies de juiste hoeveelheid bedden gehad.
Ook de hoogste piek in de 1e golf ging het prima met een verdrag met Duitsland.

Ik Zou niet veel uitbreiden, zorg wordt echt knetterduur.

De contacten met DU goed houden en daar je dlexcapaciteit inkopen.
Vakman pur sang
pi_199188832
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Eigenlijk hebben we (de klagende artsen negerend) juist precies de juiste hoeveelheid bedden gehad.
Ook de hoogste piek in de 1e golf ging het prima met een verdrag met Duitsland.

Ik Zou niet veel uitbreiden, zorg wordt echt knetterduur.

De contacten met DU goed houden en daar je dlexcapaciteit inkopen.
Er liggen momenteel ~600 mensen thuis aan de zuurstof.
Feit blijft dat we de zorg anders/slimmer moeten inrichten

Maar idd, als Rutte de stijging van de kosten niet had beteugeld dan was het onbetaalbaar geworden.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199188848
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 08:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Engnek.
Sybren bedoel je. Ja zeker

MatthijsDJ wil een democratisch middel inzetten om dit soort figuren aan te pakken. Of dat succesvol gaat zijn geen idee. Waarschijnlijk niet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199188849
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
Doe es wat liever naar elkaar. Je hoeft het niet altijd eens te zijn. Termen als lockdownies of wappies op een aanvallende manier gebruiken is onnodig.
Zeg dat tegen die basisschoolleraar die gezondheidszorg minister speelt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199188856
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 08:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Sybren bedoel je. Ja zeker

MatthijsDJ wil een democratisch middel inzetten om dit soort figuren aan te pakken. Of dat succesvol gaat zijn geen idee. Waarschijnlijk niet
Democratisch de vrijheid van meningsuiting inperken omdat een bepaalde mening je niet zint. Juist ja.

Dat is gewoon Engnek gedachtegoed.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199188863
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 08:34 schreef devlinmr het volgende:

[.
Maar idd, als Rutte de stijging van de kosten niet had beteugeld dan was het onbetaalbaar geworden.
Our lord and savior, Mark Rutte.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199188868
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 08:19 schreef ludovico het volgende:
Inefficiency van personeel, resulterende in minder capaciteit.
Tuurlijk 45-50 uur werken terwijl je een 24-36u contract hebt, om het te kunnen bolwerken, maar het is echt de schuld van het personeel hoor.

Triest figuur
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199188914
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 08:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Democratisch de vrijheid van meningsuiting inperken omdat een bepaalde mening je niet zint. Juist ja.

Dat is gewoon Engnek gedachtegoed.
Vrijheid van meningsuiting die resulteert in een verernstiging van de situatie en wellicht gekoppeld kan worden aan een aantal sterfgevallen, plunderingen etc.. ja dan mag je iemand ter verantwoording roepen

Vrijheid van meningsuiting ontslaat je niet van de verantwoordelijkheid voor gevolgen van het uiten van je mening
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199188928
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 08:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zeg dat tegen die basisschoolleraar die gezondheidszorg minister speelt.
Heeft ie toch meer bereikt dan jij
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199189002
quote:
Met coronapaspoort ben je over twee maanden welkom in Spanje
Spanje wil deze zomer toeristen toelaten met een digitaal certificaat. Dat vertelde de Spaanse staatssecretaris van Toerisme, Fernando Valdés, gisteren tijdens een belangrijk overleg in Mexico. Dat schrijven buitenlandse media.

Het land werkt momenteel aan een systeem waarmee reizigers via een digitaal certificaat, een soort coronapaspoort, aan kunnen tonen dat ze voldoen aan de voorwaarden. Het digitale systeem wordt volgende maand getest. Als het werkt, kunnen de eerste toeristen al in juni in Spanje worden toegelaten.

'Geen toverstok'
Volgens Valdés zal dit plan bijdragen aan het herstel van de toeristische sector in Spanje. Maar, zo benadrukt hij: de digitale certificaten zijn 'geen toverstok' waarmee alle problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen.

De voorzitter van de Europese Commissie, Ursula von der Leyen, zei eerder deze week dat ook gevaccineerde Amerikaanse toeristen deze zomer weer welkom zijn in Europa.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)panje-toerisme-pilot
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199189060
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 08:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Tuurlijk 45-50 uur werken terwijl je een 24-36u contract hebt, om het te kunnen bolwerken, maar het is echt de schuld van het personeel hoor.

Triest figuur
Het verzuim is gigantisch en ik vraag me af hoeveel % er nou daadwerkelijk overwerkt wordt.

Neemt niet weg dat het personeel minder efficiënt kan werken vanwege allerlei maatregelen die genomen zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199189067
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 08:45 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting die resulteert in een verernstiging van de situatie en wellicht gekoppeld kan worden aan een aantal sterfgevallen, plunderingen etc.. ja dan mag je iemand ter verantwoording roepen

Vrijheid van meningsuiting ontslaat je niet van de verantwoordelijkheid voor gevolgen van het uiten van je mening
Hou op hoor, niemand die oproept tot geweld.

Dat iets leidt tot meer doden is ook een hoax. Danwel extreem overdreven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 28 april 2021 @ 09:11:39 #269
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199189165
Beetje bij beetje komen steeds meer verklaringen


31 inmiddels.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199189277
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 08:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het verzuim is gigantisch en ik vraag me af hoeveel % er nou daadwerkelijk overwerkt wordt.

Neemt niet weg dat het personeel minder efficiënt kan werken vanwege allerlei maatregelen die genomen zijn.
Goh... met werkweken van 45-50 uur, geen vakantie of vrije dagen mogelijk. Gek he dat het verzuim hoog is.

Maar ga lekker door met het personeel daar de schuld van te geven
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199189303
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 08:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hou op hoor, niemand die oproept tot geweld.
Dat hoeft ook niet expliciet.
quote:
Dat iets leidt tot meer doden is ook een hoax. Danwel extreem overdreven.
Meer zieken leidt tot meer doden.. heel simpel.
Zeggen dat de maatregelen in Nederland onzin zijn en Corona slechts een griepje wetende dat je veel volgers hebt kan zeer zeker leiden tot extra zieken en dus extra doden.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199189395
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Beetje bij beetje komen steeds meer verklaringen


31 inmiddels.
Ze willen dat ze niet meer genegeerd worden. Oke, wat dacht je dan van aangifte doen of een officiële melding maken ipv anoniem en onverifieerbaar fragmenten posten op BPOC :')

Als er echt veel misstanden zouden zijn dan zouden ze wel op andere wijze naar buiten komen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 28 april 2021 @ 09:45:01 #273
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199189511
Ik kan me heel goed voorstellen dat er agenten zijn die hier niet meer aan mee willen doen.

twitter


:N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199189524
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet expliciet.
[..]

Meer zieken leidt tot meer doden.. heel simpel.
Zeggen dat de maatregelen in Nederland onzin zijn en Corona slechts een griepje wetende dat je veel volgers hebt kan zeer zeker leiden tot extra zieken en dus extra doden.
De kans op ziekte mitigeren is het alleen niet waard als je daarvoor het leven moet opofferen.

Leven is meer dan niet ziek zijn.
Corona is afgezien van de besmettelijkheid op dit moment slechts een zware griep.

Lekker gezonde situatie wil jij creeren, vermeende dodelijkheid van iets (bijna nihil) al gebruiken om de vrije meningsuiting aan banden te leggen.

Wat wil je nog meer, dat vooraanstaande wetenschappers ook geen opmerkingen mogen hebben over het beleid van de staat?

Als ik zonder kussen om mijn hoofd op straat loop, bestaat er ook het risico dat ik mijn hoofd bots tegen een ander persoon en dat dit dermate ongelukkig gebeurt dat iemand overlijdt.

Moeten we ook maar verplichten dus die kussen op het hoofd, zonder kussen mag je niet meer naar buiten.

En als je mensen oproept tegen de kussen draagplicht te zijn dan ben je een moordenaar en moet je het gevang in.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199189540
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat er agenten zijn die hier niet meer aan mee willen doen.

[ twitter ]

:N
Tis dat er nog respect is voor de politie maar als dat omslaat zie ik het niet zo vrolijk in, de kans dat er doden vallen neemt eigenlijk met de dag dat deze poppenkast voortduurt toe.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')