Zegt ie ook alleen maar omdat McLaren een goede concurrent voor Red Bull kan zijn.quote:Op zondag 18 april 2021 16:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik mag Hamilton wel. Lando had gisteren een berichtje over z'n kwali op z'n insta gezet, daar reageerde Hamilton erg mooi op.
[ afbeelding ]
Die weten dat er alweer een SC aankomt?quote:Op zondag 18 april 2021 16:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky: Winst Hamilton nog gewoon mogelijk.
Perez had daar rijdende chicane voor moeten spelenquote:Op zondag 18 april 2021 16:40 schreef wdn het volgende:
Lewis kan nog op plek 2 komen als dit zo door gaat.
Joh, straks nog een SC en hij is er zo bijquote:Op zondag 18 april 2021 16:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Niet als de SC komt omdat hijzelf heerlijk de muur in is geknikkerd.quote:Op zondag 18 april 2021 16:41 schreef byah het volgende:
[..]
Joh, straks nog een SC en hij is er zo bij
Je tante Jet is een golddigger.quote:Op zondag 18 april 2021 16:40 schreef raptorix het volgende:
Olaf, als je dit leest, kun je de groetjes aan mijn Moeder doen, en ook aan Tante Jet, mijn tante Jet heeft een oogje op Lance trouwens!
Hopelijk, 1000 euro van Lewis, van Rutte krijg ik het niet.quote:Op zondag 18 april 2021 16:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Klopt, dat was een ideale mogelijkheid om Hamilton daar op te houden.quote:Op zondag 18 april 2021 16:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Perez had daar rijdende chicane voor moeten spelen
Dat deed ie voor zichzelfquote:Op zondag 18 april 2021 16:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Perez had daar rijdende chicane voor moeten spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |