abonnement Unibet Coolblue
pi_199053711
Ik zoek twee dingen:

- De LP 'Bobbejaan Schoepen: Dat is Zwarte Piet'
- De CD 'Bobbejaan Schoepen: Groeten uit Lichtaart - Volume 4'

De CD 'Bobbejaan Schoepen: Groeten uit Lichtaart - Volume 4' is ook uitgebracht in een CD-box met alle delen van 'Groeten uit Lichtaart'. Als er geen aanbod komt voor de individuele CD ben ik opzoek naar de CD-box waarin alle delen van 'Groeten uit Lichtaart' uitgebracht zijn.

De single zou ook bekend zijn onder de titel '(Dat doet) Zwarte Piet'.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_199246519
Er is ook een boekje met bladmuziek en songtekst uitgebracht van Dat is Zwarte Piet maar die heb ik al.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  Moderator maandag 3 mei 2021 @ 17:29:31 #3
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_199263884
bezem en gratis bump
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_199704660
Ik was er al bang voor dat niemand deze zou aanbieden. Zowel de LP en de CD zijn enorm zeldzaam qua tweedehands aanbod.

Een parel op het gebied van Zwarte Piet, voor zover ik kon terugvinden het eerste originele (dus niet traditionele) liedje uitgebracht op geluidsdrager. Het originele jaar van uitgave is 1953.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_202534109
De muzieknoten in het liedje zijn afkomstig van het liedje "Mrs Santa Claus" door King Nat Cole, de arrangementen in de Nederlandse versie zijn wel origineel.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')