abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 april 2021 @ 12:47:21 #51
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199052771
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 12:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik moest eerst aan Ruinerwold denken :P
Het Israel van het Noorden?
pi_199052774
Ach Derludolf ;(
Vreselijk verhaal ;(

En toch blijft het voor hopen mensen een ver van hun bed show. Tot hun ouders daar komen te liggen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199052778
Sjonge Ludolf dat is een naar bericht van de overburen en van je familie.

Net in Buitenhof even geluisterd naar dr. Mark Levi https://maurice.nl/2020/1(...)-en-de-onzinexperts/

Verder heb ik geen expertise en luister naar de deskundigen, die op de hoogte zijn van ins en outs. Dag @Molo oa.
  Moderator zondag 18 april 2021 @ 12:48:42 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199052782
quote:
12s.gif Op zondag 18 april 2021 12:47 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het Israel van het Noorden?
Nee, zo het de jongen die is weggelopen naar het café.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 18 april 2021 @ 12:49:57 #55
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199052798
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 12:48 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee, zo het de jongen die is weggelopen naar het café.
Aha. Dat is compleet aan mij voorbij gegaan :+. Heb ook geen behoefte om naar de documentaire te kijken, zodat je jezelf alleen maar zit te ergeren en op te vreten.

Las wel in het plaatselijke sufferdje dat 1 van die kinderen ergens op de Veluwe wonen inmiddels w/
  Moderator zondag 18 april 2021 @ 12:51:32 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199052813
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 12:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach Derludolf ;(
Vreselijk verhaal ;(

En toch blijft het voor hopen mensen een ver van hun bed show. Tot hun ouders daar komen te liggen.
Ze hetzelfde laten doormaken is volgens mij de enige remedie. Maar dat gun je ook niemand.

Of alleen de extremisten/aanjagers zoals Engel.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 18 april 2021 @ 12:52:12 #57
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199052821
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 12:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Het si een mooi zoethoudertje/afleidingsmanoeuvre ja

En klopt, dit is niet versnellen tbv de maatschappij openen zeg ik nogmas trouwens. Alleen selectief groepen wat feestjes geven.

Iedereen betaalt ervoor straks, en iedereen moet nog paar maanden wachten tot er meer kan, op een select groepje na

Topidee _O_

Hugo, Ferd en Mark zitten met een enorme ruk legacy qua beleid en mogelijkheden om een crisis van deze groote en soort aan te pakken hoor. Dus echt goed hadden ze het nooit kunnen doen.

Maar dit lijkt toch keer op keer op steeds weer de verkeerde afslag pakken richting idiot town
Ik denk dat ze vooral de grip kwijt zijn. Maar goed, ik kan het niet beter dus ook daar kan ik niet echt over oordelen verder.
pi_199052922
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 12:43 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Zolang je niet in Palestina zit: https://www.volkskrant.nl(...)t-nakijken~b06ad26d/

En als je niets om je privacy geeft: https://www.tijd.be/dossi(...)t-data/10276707.html

Maar verder is het knap :).
Ik weet het ik weet het.
Kortdoorbochtjepost.
pi_199052952
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 12:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

laten we heel eerlijk zijn: De Jonge en het kabinet kunnen het nooit meer goed doen. Wat ze ook bedenken. En er zal altijd een groep zijn die ergens last van heeft. Maar moet je gewoon niet eens wat beginnen en dan later bijstellen? Je kan niks doen en alles eerst tot op de laatste details uitdokteren maar dan zijn we vier jaar verder en is er niks gebeurd in de tussentijd.
Sommige dingen gaan niet goed (maar zullen ze als t moet ook toegeven) alleen ik merk ook dat wat Rutte of De Jonge ook zegt; het is altijd verkeerd. Alles wat er nu in NL gebeurt is de schuld van 'die 2 pinokkio's'. En degene die dat het hardst roepen doen er zelf het minst aan en houden de corona problemen die er zijn in stand.
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 12:27 schreef Blues het volgende:
Ik wist niet dat Ebikes goed laxeerden *G*
Whut?
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 12:44 schreef derLudolf het volgende:
Hoor nu net dat de overbuurvrouw ook is bezweken aan Corona. -O- In twee weken wees dus die jongens.

M'n neef en en vrouw zijn ook positief getest, nadat maandag hun zoontje van 5 positief is getest. Bron is duidelijk, want hij zat in quarantaine omdat z'n juf positief is getest. Arm joch, afgelopen zondag was ie jarig.

Dus ja, ik heb allicht een bevooroordeelde mening over versoepelingen. Maar wel in lijn met de mening die ik al had.

Tegelijkertijd vind ik het wel kut dat we qua maatregelen verder staan als vorig jaar. Komt alleen maar bij.

Ach ja, vergeleken met alinea 1 moet ik me schamen met deze klacht.
Aah shit -O- Was ze nog jong? Heel erg!
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 12:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Nou.... 😅😅😅
Hebben ze wel lekkere Shakshuka.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199052971
Gotsamme _O- Ik in de bocht.
Kan met een kortingscode via Ubereats wat bestellen voor vanavond. Ik in de weer met de app.
Kijk ik niet naar bezorgtijd, komt het zometeen al ipv 1730 8)7
Probeer je aan alle kanten de bestelling te annuleren, of in tijd om te zetten, zelfs het restaurant gebeld, maar het gaat via uber.. daar wordt het door aangestuurd. 0800 bellen, 12 in de wacht _O- Dus of geld kwijt of het restaurant kan het nog veranderen/tegenhouden (vriendelijke meneer die ook al liet vallen dat uber hopeloos is met iets veranderen)..

Dus spelende vrouw wat heb je nou geleerd? :P :P

Ik ga maar ff boodschappen doen :')
pi_199052989
Gistermiddag 3 uur op bed gelegen. Nu ga ik proberen wakker te blijven vandaag. Voel me grieperig en wat verkouden maar dat vind ik niet erg. Tis zo mooi blauw buiten! Hoop gauw weer lekker te kunnen wandelen.

Ouders komen vanmiddag met hun e-bikes langs om boodschappen buiten te zetten. Hopelijk hoeven ze niet naar de wc @Blues :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator zondag 18 april 2021 @ 13:07:31 #62
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199052999
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:


Aah shit -O- Was ze nog jong? Heel erg!
66 volgens de berichten.
Wappies zullen overigens zeggen dat ze is overleden aan een schimmelinfectie in de longen omdat de laatste covid test negatief was.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199053019
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 13:04 schreef Blues het volgende:
Gotsamme _O- Ik in de bocht.
Kan met een kortingscode via Ubereats wat bestellen voor vanavond. Ik in de weer met de app.
Kijk ik niet naar bezorgtijd, komt het zometeen al ipv 1730 8)7
Probeer je aan alle kanten de bestelling te annuleren, of in tijd om te zetten, zelfs het restaurant gebeld, maar het gaat via uber.. daar wordt het door aangestuurd. 0800 bellen, 12 in de wacht _O- Dus of geld kwijt of het restaurant kan het nog veranderen/tegenhouden (vriendelijke meneer die ook al liet vallen dat uber hopeloos is met iets veranderen)..

Dus spelende vrouw wat heb je nou geleerd? :P :P

Ik ga maar ff boodschappen doen :')
Komen ze nu wel dan rond 17.30u? Denk het wel anders zijn ze er terwijl je boodschappen aan t doen bent. Uber Eats en Deliveroo hoor ik best slechte verhalen over. Duurt lang, eten koud enzo. Valt me op dat die ook op een normale fiets rijden.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199053030
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 13:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

66 volgens de berichten.
Wappies zullen overigens zeggen dat ze is overleden aan een schimmelinfectie in de longen omdat de laatste covid test negatief was.
Eerst positief en 1,5 week tot 2 weken later negatief? Maf. Ik las dat je 2 maanden positief blijft.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199053048
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 13:09 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Komen ze nu wel dan rond 17.30u? Denk het wel anders zijn ze er terwijl je boodschappen aan t doen bent. Uber Eats en Deliveroo hoor ik best slechte verhalen over. Duurt lang, eten koud enzo. Valt me op dat die ook op een normale fiets rijden.
Net de man vh restaurant gesproken die belde me. Hij kan er niets aan veranderen maar wilde wel een waardebon bij de bestelling doen, alleen de uberfiets is al onderweg met mijn bestelling.. vond ie heel jammer want hij had graag iets voor me willen doen ^O^ Echt netjes want het is gewoon mijn fout.
Ik wacht m wel even op voor ik wegga en we piepen het straks wel op in de oven.

:D stomme ik 8)7
pi_199053067
Och @derLudolf wat ergen voor die zonen en hun gezinnen.

Is het eten niet op te warmen? Ik had laatst iets besteld maar dat had een minimum bedrag dus moest ik 2 porties bestellen, heb er ook nog 3x van gegeten :D

Er zullen best heel veel zaken niet goed gegaan zijn, maar je zult maar in de schoenen van die mensen staan.
Wat nu al naar voren komt, maar da’s niet alleen daar, dat men wat minder star moet zijn. Hoe dat dan weer moet weet ik niet. Maar als je hoort dat er.nu weer mensen zo’n toeslagen brief hebben gekregen zou een soort 2 paar ogen systeem misschien wel op z’n plaats zijn

Die Marcel Levi solliciteerde volgens mij wel duidelijk naar de plek van minister van volksgezondheid
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 18 april 2021 @ 13:19:17 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199053109
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Eerst positief en 1,5 week tot 2 weken later negatief? Maf. Ik las dat je 2 maanden positief blijft.
Vals negatief kan ook nog :P

En je kúnt maandenlang positief blijven testen, ookal ben je allang niet meer besmettelijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 18 april 2021 @ 13:21:30 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199053133
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Sommige dingen gaan niet goed (maar zullen ze als t moet ook toegeven) alleen ik merk ook dat wat Rutte of De Jonge ook zegt; het is altijd verkeerd. Alles wat er nu in NL gebeurt is de schuld van 'die 2 pinokkio's'. En degene die dat het hardst roepen doen er zelf het minst aan en houden de corona problemen die er zijn in stand.
[..]

Whut?
[..]

Aah shit -O- Was ze nog jong? Heel erg!
[..]

Hebben ze wel lekkere Shakshuka.
Het zijn de bestuurders van het land, daar kun je niet alles op afschuiven, maar ze hebben wel de leiding in handen en doen dat behoorlijk beroerd momenteel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 18 april 2021 @ 13:23:38 #69
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199053159
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 13:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Och @:derLudolf wat ergen voor die zonen en hun gezinnen.

Is het eten niet op te warmen? Ik had laatst iets besteld maar dat had een minimum bedrag dus moest ik 2 porties bestellen, heb er ook nog 3x van gegeten :D

Er zullen best heel veel zaken niet goed gegaan zijn, maar je zult maar in de schoenen van die mensen staan.
Wat nu al naar voren komt, maar da’s niet alleen daar, dat men wat minder star moet zijn. Hoe dat dan weer moet weet ik niet. Maar als je hoort dat er.nu weer mensen zo’n toeslagen brief hebben gekregen zou een soort 2 paar ogen systeem misschien wel op z’n plaats zijn

Die Marcel Levi solliciteerde volgens mij wel duidelijk naar de plek van minister van volksgezondheid
Twee ogen systeem? En iedereen weer collectief verontwaardigt doen als er ineens veel geld naar meer mensen moet om dat te realiseren.
  Moderator zondag 18 april 2021 @ 13:26:38 #70
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199053191
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 13:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Het zijn de bestuurders van het land, daar kun je niet alles op afschuiven, maar ze hebben wel de leiding in handen en doen dat behoorlijk beroerd momenteel
Het is niet dat andere poppetjes opeens meer ziekenhuispersoneel of vaccins uit een hoge hoed kunnen toveren.

Want dat is feitelijk waar het aan schort.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 18 april 2021 @ 13:28:12 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199053204
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 13:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het is niet dat andere poppetjes opeens meer ziekenhuispersoneel of vaccins uit een hoge hoed kunnen toveren.

Want dat is feitelijk waar het aan schort.
Niet mee eens, er zijn enorm veel mogelijkheden en zeker niet zo zwart wit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199053253
quote:
14s.gif Op zondag 18 april 2021 13:23 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Twee ogen systeem? En iedereen weer collectief verontwaardigt doen als er ineens veel geld naar meer mensen moet om dat te realiseren.
Precies, dat ook een probleem. En een oplossing zie ik ook niet.
Net als iedereen nu boos is dat de zorg in de afgelopen jaren afgeschaald is. Maar dan hadden we nu (en al jaren) waarschijnlijk een stuk meer moeten betalen
We have far more in common than that which devides us..
pi_199053350
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 13:12 schreef Blues het volgende:

[..]

Net de man vh restaurant gesproken die belde me. Hij kan er niets aan veranderen maar wilde wel een waardebon bij de bestelling doen, alleen de uberfiets is al onderweg met mijn bestelling.. vond ie heel jammer want hij had graag iets voor me willen doen ^O^ Echt netjes want het is gewoon mijn fout.
Ik wacht m wel even op voor ik wegga en we piepen het straks wel op in de oven.

:D stomme ik 8)7
Heel vriendelijk van em, hij had medelijden met een oude vrouw en haar online bestelling :P
Wat is het eigenlijk voor eten?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199053394
Ik lees nieuwsbericht dat iemand die 23 jaar bij Dirk werkt is ontslagen nadat ze een statiegeldbon van 6 euro meenam die niet van haar was.
Reactie: 'waarom zit Rutte nog in zijn torentje?'
:') Dit soort dingen, weet nooit of ik moet huilen of lachen hierom.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 april 2021 @ 13:56:59 #75
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199053578
twitter

Een van de leeswaardige artikelen dit weekend.

Het is ook de optelsom op VWS denk ik. Je geeft zo een miljard weg aan niet-wetenschappelijke onderzoeken, maar een zorgbonus wordt weer moeilijk over gedaan.
Nog steeds lijkt prikken, prikken, prikken nog niet prio 1, 2 en 3 bij VWS te zijn. Er worden allerlei dingen verzonnen die weinig met het hoofddoel te maken hebben.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')