abonnement Unibet Coolblue
pi_199054532
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 15:00 schreef capricia het volgende:
Ik vind het bizar veel geld voor iets wat maar tijdelijk is.
Haha, welkom bij de club.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 18 april 2021 @ 15:06:33 #102
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_199054708
quote:
7s.gif Op zondag 18 april 2021 14:58 schreef ludovico het volgende:
Waar is de petitie dat dit feest vooral gewoon moet doorgaan?
Ik ben van mening dat een hoop maatregelen losgelasten kunnen worden, maar heb de petitie ook ondertekend. Niet eens zozeer vanwege de zorg, maar vanwege de enorme kosten van dit geheel en dat we door BLM en wetenschappelijk onderzoek al weten dat de kans op besmetting in de buitenlucht praktisch nihil is.

Idioterie van dit "feest" zit hem m.i. dat er 1) bijna een miljard (!) naar deze onderzoeken gaat terwijl we de conclusie eigenlijk al weten, en de samenleving over een paar maanden toch weer open gaat. En 2) dat je wel volslagen debiel bent dat je dit in het centrum van Breda doet, op 100m van de nog dichte horeca. Doe dit dan ergens op een grasveld in Flevoland ofzo.
pi_199054849
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 15:06 schreef Tlaloc het volgende:
Ik ben van mening dat een hoop maatregelen losgelasten kunnen worden, maar heb de petitie ook ondertekend. Niet eens zozeer vanwege de zorg, maar vanwege de enorme kosten van dit geheel en dat we door BLM en wetenschappelijk onderzoek al weten dat de kans op besmetting in de buitenlucht praktisch nihil is.
Tjah, succes met dat verhaal uitleggen aan het OMT.

quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 15:06 schreef Tlaloc het volgende:

Idioterie van dit "feest" zit hem m.i. dat er 1) bijna een miljard (!) naar deze onderzoeken gaat terwijl we de conclusie eigenlijk al weten, en de samenleving over een paar maanden toch weer open gaat. En 2) dat je wel volslagen debiel bent dat je dit in het centrum van Breda doet, op 100m van de nog dichte horeca. Doe dit dan ergens op een grasveld in Flevoland ofzo.
Tjah, vertel dat weer het OMT.......... Testsamenlevingggggggggg pilot 1.0. Dit is nog maar het begin.
1 en 2.... Zijn nog maar het voorproefje jongeman.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 18 april 2021 @ 15:24:56 #104
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_199055199
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 15:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tjah, succes met dat verhaal uitleggen aan het OMT.
[..]

Tjah, vertel dat weer het OMT.......... Testsamenlevingggggggggg pilot 1.0. Dit is nog maar het begin.
1 en 2.... Zijn nog maar het voorproefje jongeman.
Onder het motto "een beeld zegt meer dan duizend woorden":

  zondag 18 april 2021 @ 15:26:09 #105
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_199055222
quote:
7s.gif Op zondag 18 april 2021 14:58 schreef ludovico het volgende:
Waar is de petitie dat dit feest vooral gewoon moet doorgaan?
Je kunt gerust een tegenhanger starten, als de website er niet uitligt
pi_199055621
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 13:56 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Zie nu.nl, ze zeggen het gezien te hebben maar willen dat het gewoon doorgaat. Met als argumenten dat het goed is om te testen en het kabinet en de gemeente het ook willen. Precies wat ik zei, dus.

Wedden dat ze er gewoon staan straks?
Zelfs als dat zo zou zijn als jij het leest, doet dat niks af aan hoe dom je post was.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 18 april 2021 @ 15:46:46 #107
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_199055713
quote:
7s.gif Op zondag 18 april 2021 14:58 schreef ludovico het volgende:
Waar is de petitie dat dit feest vooral gewoon moet doorgaan?
https://petities.nl/petit(...)eglimlacht?locale=nl heeft iemand gemaakt.
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
pi_199056438
quote:
Toch 78 mensen getekend.
Tegenover 190.865 die tegen zijn w/
Alius aliud dicit
pi_199056581
Met deze cijfers van vandaag is het zeker niet verantwoord om zoiets als een nutteloos radiofeestje te laten doorgaan. Beter is dat dit jaar helemaal niks meer doorgaat of open gaat. Eerst moeten de besmettingen tot ver onder de 100 per dag komen en iedereen gevaccineerd zijn dan mag het voor mijn part weer.

RIVM: 8600 nieuwe coronagevallen

https://www.telegraaf.nl/(...)ieuwe-coronagevallen
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  zondag 18 april 2021 @ 16:23:24 #110
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_199056714
Ik ben tegen elke vorm van test events, maar gezien hoe erg zelfs dit met testen omlijnde evenement wel niet tegen het zere been van de corona-adapten is, lijkt het me goed om het feest door te laten gaan, als les hoe het is om te accepteren dat zaken waar je het niet mee eens bent ook gewoon mogen plaatsvinden.

De petitie tekenaars mogen hun standpunt kenbaar maken natuurlijk, goed dat we ook alle bezwaren in de samenleving inventariseren, hopelijk heeft het geen effect op het feest waarvan de vergunning al rond is.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  zondag 18 april 2021 @ 16:27:54 #111
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_199056833
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 16:23 schreef GemMagic het volgende:
Ik ben tegen elke vorm van test events, maar gezien hoe erg zelfs dit met testen omlijnde evenement wel niet tegen het zere been van de corona-adapten is, lijkt het me goed om het feest door te laten gaan, als les hoe het is om te accepteren dat zaken waar je het niet mee eens bent ook gewoon mogen plaatsvinden.

De petitie tekenaars mogen hun standpunt kenbaar maken natuurlijk, goed dat we ook alle bezwaren in de samenleving inventariseren, hopelijk heeft het geen effect op het feest waarvan de vergunning al rond is.
Vergunning is dus nog niet rond :') _O-
  zondag 18 april 2021 @ 16:33:19 #112
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_199056978
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 16:27 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Vergunning is dus nog niet rond :') _O-
Wtf.. is dat normaal in die business, na al die poeha en kaartverkoop moet ik toegeven dat ik daar wel blind van uit ging. Dan kun je prima bezwaar maken, als je werkelijk belanghebbende bent.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  zondag 18 april 2021 @ 16:38:24 #113
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_199057101
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 16:33 schreef GemMagic het volgende:

[..]

Wtf.. is dat normaal in die business, na al die poeha en kaartverkoop moet ik toegeven dat ik daar wel blind van uit ging. Dan kun je prima bezwaar maken, als je werkelijk belanghebbende bent.
Yep. Bekendmaking door de gemeente schijnt juridisch ook niet in de hak te zijn.
pi_199057158
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 16:23 schreef GemMagic het volgende:
Ik ben tegen elke vorm van test events, maar gezien hoe erg zelfs dit met testen omlijnde evenement wel niet tegen het zere been van de corona-adapten is, lijkt het me goed om het feest door te laten gaan, als les hoe het is om te accepteren dat zaken waar je het niet mee eens bent ook gewoon mogen plaatsvinden.
Ik moet toegeven, ik zit er ook een beetje zo naar te kijken:



:D
pi_199057159
Komt er eindelijk een beetje perspectief is het weer niet goed :') Sheeple reageren altijd met een vertraging van minstens 1 jaar.
  zondag 18 april 2021 @ 16:43:26 #116
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_199057192
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 16:41 schreef HansCojona het volgende:
Komt er eindelijk een beetje perspectief is het weer niet goed :') Sheeple reageren altijd met een vertraging van minstens 1 jaar.
Waarom zou jeuberhaupt testevents moeten hebben? In juli is alles toch weer zonder maatregelen als we Rutte mogen geloven? :?
Laffe huichelaar
pi_199057455
quote:
Stemmetje gegeven want, wat een zeikerds in NL zeg. Hebben er een paar mensen op volledig legale manier iets mogelijk gemaakt moet het weer gepolitiseerd worden als 'kan echt niet het is crisis' fuck off.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199057471
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 16:16 schreef -Hakuna- het volgende:
Met deze cijfers van vandaag is het zeker niet verantwoord om zoiets als een nutteloos radiofeestje te laten doorgaan. Beter is dat dit jaar helemaal niks meer doorgaat of open gaat. Eerst moeten de besmettingen tot ver onder de 100 per dag komen en iedereen gevaccineerd zijn dan mag het voor mijn part weer.

RIVM: 8600 nieuwe coronagevallen

https://www.telegraaf.nl/(...)ieuwe-coronagevallen
Want geen virus overdracht is reëel in de wereld? Tuurlijk niet, waanzin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199057525
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 15:24 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Onder het motto "een beeld zegt meer dan duizend woorden":

[ afbeelding ]
Tjah zeg jij het maar, het OMT ga je niet overtuigen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199057614
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 15:00 schreef capricia het volgende:
Ik vind het bizar veel geld voor iets wat maar tijdelijk is.
Als het nu vorig jaar was dan zou ik denken, dat is handig.
Maar dit is alsof je bijna door de tunnel bent, het licht al ziet, en dan gauw uitstapt voor miljarden euro's om door de nooduitgang naar buiten te gaan.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_199057763
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 16:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waarom zou jeuberhaupt testevents moeten hebben? In juli is alles toch weer zonder maatregelen als we Rutte mogen geloven? :?
Die testevents zijn juist het zoetmakertje omdat we pas rond 2027 allemaal gevaccineerd zullen zijn. "Ja sorry dat het zo lang duurde maar jullie hadden in ieder geval wel wat leuke events, weet je nog?"
  zondag 18 april 2021 @ 17:15:40 #122
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_199058013
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 16:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Want geen virus overdracht is reëel in de wereld? Tuurlijk niet, waanzin.
Prima als je er zo in staat, maar dan kan je beter vaart maken met andere versoepelingen dan dat risico nemen met een eenmalig feest voor een grote massa.
Laffe huichelaar
  zondag 18 april 2021 @ 17:16:06 #123
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_199058027
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 16:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tjah zeg jij het maar, het OMT ga je niet overtuigen.
Het OMT zet ook zo zijn vraagtekens bij de fieldlabs
Laffe huichelaar
pi_199058470
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 17:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Prima als je er zo in staat, maar dan kan je beter vaart maken met andere versoepelingen dan dat risico nemen met een eenmalig feest voor een grote massa.
Ik vind het hele concept an sich te dom voor woorden, neemt niet weg dat ik het nog grotere gezeik vind dat als het eenmaal via de juiste kanalen netjes gedaan wordt en toestemming heeft gekregen dat er moeilijk om wordt gedaan.

Maar ze lopen buiten toch, nihil risico.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 18 april 2021 @ 17:32:20 #125
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_199058532
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 17:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind het hele concept an sich te dom voor woorden, neemt niet weg dat ik het nog grotere gezeik vind dat als het eenmaal via de juiste kanalen netjes gedaan wordt en toestemming heeft gekregen dat er moeilijk om wordt gedaan.

Maar ze lopen buiten toch, nihil risico.
Volgens mij mag men gewoon zeggen wat ze ervan vinden, het is een vrij land

Het tweede is natuurlijk pertinent onwaar, maar ik zal niet tegen de fakenewskaravaan ingaan.
Laffe huichelaar
pi_199058593
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 17:32 schreef timmmmm het volgende:
Het tweede is natuurlijk pertinent onwaar, maar ik zal niet tegen de fakenewskaravaan ingaan.
De eerste buitenbesmetting moeten we nog constateren na een jaar lang corona maatregelen en andere ongein.

Fakenewskaravaan noem je het, gebrek aan evidence based beleid noem ik het, en dat is stuitend gezien alle neveneffecten van het beleid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 18 april 2021 @ 17:50:08 #127
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_199058916
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 17:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind het hele concept an sich te dom voor woorden, neemt niet weg dat ik het nog grotere gezeik vind dat als het eenmaal via de juiste kanalen netjes gedaan wordt en toestemming heeft gekregen dat er moeilijk om wordt gedaan.

Maar ze lopen buiten toch, nihil risico.
Dan is het beter om gewoon de horeca open te doen, of niet-essentiële winkels weer gewoon openen. In plaats van een feestje...
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
pi_199058977
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 17:50 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]

Dan is het beter om gewoon de horeca open te doen, of niet-essentiële winkels weer gewoon openen. In plaats van een feestje...
Als je het mij vraagt moeten al die lamlendige onbewezen discutabele verschrikkingen van tafel.

- mondkapjes
- avondklok
- alcohol verkoop verbod
- alles in de buitenlucht, feestjes / terrassen

En die IC moet flink opgeschaald worden, als er 800 mensen met Covid klachten op de IC liggen dan zal dat veel zijn, maar als je een jaar de tijd hebt en er zijn 100 ziekenhuizen in Nederland... Waar ben je dan mee bezig zou ik zeggen dat er nu operaties worden uitgesteld. Alweer.

En dan hebben we al prikjes beschikbaar, gaat het tergend sloom... Maar okay, bijna zomer ook dus allicht is de snelheid niet het belangrijkste op dit moment, als het klusje maar binnen aanstaande 6 maanden geklaard is......

Maar dan heb je in je achterhoofd dat de besmettingen flink in gaan zakken vanwege zomer + vaccinatie, ga je nog steeds een hele testsamenleving optuigen....

Geef die miljarden aan de zorgmedewerkers ofzo, kunnen ze een biertje bestellen op het terras.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199060970
Snappen al deze ondertekenaars wel dat de reden van deze petitie niet het testevenement an sich is, maar wat ik begrijp de angst van de zorg voor meer besmettingen is? (Onzin natuurlijk in de buitenlucht en iedereen is negatief getest)
  zondag 18 april 2021 @ 19:59:49 #130
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_199061203
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 19:49 schreef Jappie81 het volgende:
Snappen al deze ondertekenaars wel dat de reden van deze petitie niet het testevenement an sich is, maar wat ik begrijp de angst van de zorg voor meer besmettingen is? (Onzin natuurlijk in de buitenlucht en iedereen is negatief getest)
Snap ik prima. Ik heb de petitie ondertekend omdat het veels te fucking veel geld kost, het een middelvinger voor de (lokale) horeca is en het niets toevoegt omdat over een paar maanden alles weer open kan.
  zondag 18 april 2021 @ 20:05:26 #131
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_199061323
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 19:59 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Snap ik prima. Ik heb de petitie ondertekend omdat het veels te fucking veel geld kost, het een middelvinger voor de (lokale) horeca is en het niets toevoegt omdat over een paar maanden alles weer open kan.
ik heb hier niks op toe te voegen. ^O^
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_199061335
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 19:59 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Snap ik prima. Ik heb de petitie ondertekend omdat het veels te fucking veel geld kost, het een middelvinger voor de (lokale) horeca is en het niets toevoegt omdat over een paar maanden alles weer open kan.
Ok, kan me niet voorstellen dat alle ondertekenaars dus het signaal willen afgeven dat er voorlopig niks versoepeld kan worden, maar misschien heb ik dat mis
  zondag 18 april 2021 @ 20:08:00 #133
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_199061364
Vooralsnog lijkt het erop of kabinet en gemeente de reet afveegt met de petitie
Laffe huichelaar
  zondag 18 april 2021 @ 20:12:41 #134
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_199061449
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 20:05 schreef Jappie81 het volgende:

[..]

Ok, kan me niet voorstellen dat alle ondertekenaars dus het signaal willen afgeven dat er voorlopig niks versoepeld kan worden, maar misschien heb ik dat mis
Ik ga er idd vanuit dat er veel ondertekenaars zijn die zich rotschrikken van de megalomane kosten van het "feestje". Als er nuttige resultaten uit voortkomen zou het nog enigszins te verdedigen zijn, maar over een paar maanden is iedereen die dat wil gevaccineerd en zijn de besmettingen sowieso minder vanwege het weer.

En als je dan tóch zo nodig een feest wil houden, doe dat dan lekker in een weiland in Flevoland ofzo, en niet op 400m van de IC en 100m van de nog dichte horeca.

En FFS niet voor 925 (!) miljoen.
pi_199061455
Ondertussen al meer dan 255.000 ondertekeningen. :D
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_199061526
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:55 schreef ZarB het volgende:

[..]

Ja dat is me niet ontgaan hoor. Dat kan ook bijna niet natuurlijk. Daarom is het nu wel duidelijk.
Blijkbaar niet hè
pi_199061542
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Ondertussen al meer dan 255.000 ondertekeningen. :D
Ik teken alleen al omdat ik tegen Rutte ben, zal niet de enige zijn.
pi_199061646
538 is sowieso al pure aids.
  zondag 18 april 2021 @ 20:35:10 #139
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_199061880
Meer dan 250k al nu. Heeft 101 teletekst ook gehaald.
pi_199062094
Pfff ik kan nu de tekst van de petitie lezen maar die is wel bijzonder matig.

Het is een klap in het gezicht van de zorg(:')) omdat er 400 meter verderop een ziekenhuis staat.

Ok, de afstand is het probleem?
pi_199062801
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 16:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waarom zou jeuberhaupt testevents moeten hebben? In juli is alles toch weer zonder maatregelen als we Rutte mogen geloven? :?
Nee dit is het nieuwe normaal. Wen er maar aan. Alles in bubbels in de toekomst. Veel makkelijker te surveilleren. Corona gaat nooit meer weg, dus deze maatregelen ook niet. Natuurlijk gaan ze aangepast worden, maar ze gaan een hele andere weg bewandelen, alles wordt gemonitord dalijk. Big Brother is watching you.
pi_199063512
Moeten die bezoekers van dit event eigenlijk ook verplicht achteraf testen of is dat vrijwillig? Indien dat laatste gaan natuurlijk heel veel het niet doen, en zullen diegene zonder symptomen lekker voor extra veel besmettingen zorgen. Top!

quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 20:49 schreef Jappie81 het volgende:
Pfff ik kan nu de tekst van de petitie lezen maar die is wel bijzonder matig.

Het is een klap in het gezicht van de zorg(:')) omdat er 400 meter verderop een ziekenhuis staat.

Ok, de afstand is het probleem?
Nouja, de artsen en corona patiënten kunnen de muziek straks letterlijk horen vanuit het ziekenhuis. Zal ze vast niet heel goed doen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 18 april 2021 @ 22:15:05 #143
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_199063543
Denk dat het kostenplaatje / vriendjespolitiek aspect mensen een stuk pissiger maakt dan het testconcept op zich. Is ook een idioot bedrag.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 18 april 2021 @ 22:16:20 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199063552
En zo heb je in 1 jaar de gemiddelde bevolking zo geindoctrineerd dat men massaal tegen vrijheid gaat stemmen :').

Nu snap ik hoe Hitler aan de macht is gekomen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199063563
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 22:15 schreef Tyr80 het volgende:
Denk dat het kostenplaatje / vriendjespolitiek aspect mensen een stuk pissiger maakt dan het testconcept op zich. Is ook een idioot bedrag.
Dit ja. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199063775
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 22:16 schreef HeatWave het volgende:
En zo heb je in 1 jaar de gemiddelde bevolking zo geindoctrineerd dat men massaal tegen vrijheid gaat stemmen :').

Nu snap ik hoe Hitler aan de macht is gekomen.
Cute :')
Alius aliud dicit
  Redactie Frontpage zondag 18 april 2021 @ 23:34:28 #147
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_199064507
En inmiddels staat de teller op 300.000
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 18 april 2021 @ 23:42:46 #148
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_199064573
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 22:15 schreef Tyr80 het volgende:
Denk dat het kostenplaatje / vriendjespolitiek aspect mensen een stuk pissiger maakt dan het testconcept op zich. Is ook een idioot bedrag.
Zeker, en het zaait verdeeldheid en zorgt voor scheve gezichten. Er zullen wel weer een aantal belangen meespelen die wij als simpele burgers niet zien :P
  zondag 18 april 2021 @ 23:47:36 #149
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_199064607
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 22:16 schreef HeatWave het volgende:
En zo heb je in 1 jaar de gemiddelde bevolking zo geindoctrineerd dat men massaal tegen vrijheid gaat stemmen :').

Nu snap ik hoe Hitler aan de macht is gekomen.
Is wel een terechte opmerking, maar niet als het over deze situatie gaat denk ik. Ik zie het organiseren van zo'n feest juist als een machtsspelletje.
  zondag 18 april 2021 @ 23:49:42 #150
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_199064620
Helaas geen kaartje kunnen bemachtigen, dus ik heb ook getekend.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')