abonnement Unibet Coolblue
pi_199049052
Charlie Cheswick Sheep (Coronavirus Song) covid19 parody version of Creep by Radiohead

https://www.bitchute.com/video/Dj9oBZSexlWw/
pi_199059791
Mooie gelegenheid om alles wat ik hier in deze serie ooit gepost heb bij elkaar te zetten. Ik heb nogal de neiging om muziek 'terug' te vinden.








































































En paar hadden dode linkjes of waren toch niet zo bijzonder. En een paar extra waarvan ik mij afvraag waarom ik die nog niet had.





[ Bericht 0% gewijzigd door Resistor op 18-04-2021 20:44:57 ]
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  woensdag 21 april 2021 @ 11:03:21 #6
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199095890

_O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199527606
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_199547590

En wat playlists van die band.

Brave New World
https://youtube.com/playl(...)Z1YhCzToTodH1VmRors8

All I Ever Know
https://youtube.com/playl(...)Mtw4BuveeeZjju_znhWc

[ Bericht 22% gewijzigd door Resistor op 21-05-2021 22:37:17 ]
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 09:31:59 #12
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199608142
Waar zijn ze nu de narren van de koning, die moeten zagen aan de poten van de troon
Het is opeens zo stil in deze wereld, dus kijken ze de kat maar uit de boom
Waar zijn ze nu de ware journalisten, die altijd tot de bodem durven gaan
Om een waarheid aan het licht te brengen, die anders in de doofpot wordt gedaan
En waar bеn ik? verdwaald in mijn gedachten, want ik hou mе op de vlakte en gedeisd
Doe alsof alles doodgewoon is, terwijl ik naar de waanzin kijk
Wie van ons staat er nog op de barricade, wie durft er nog te zeggen wat ie denkt
Als je weet, wat er kan gebeuren als je de onheilsboodschap brengt

Maar iemand moet het doen, iemand moet het zeggen, iemand moet de vragen stellen, iemand moet het doen
Iemand moet het doen, iemand moet de grens verleggen, iemand moet de vragen stellen, iemand moet het doen, iemand moet het doen

Waar zijn ze nu de revolutionairen, de uitgesproken helden van weleer
Ik heb ze lang gelooft en wat ze zeiden, maar opeens zijn ze nergens meer
Of ze lopen lamgeslagen in een optocht van een man die op een grote trommel slaat
Hij zegt: ik weet waar dat we heen gaan, maar hij loopt in een doodlopende straat
Waar zijn ze nu de luizen en le pels, of houden ze gewoon hun ogen dicht
Omdat ze zien, dat het orkest blijft spelen, ook al zinkt het schip
Statistieken slaan ons om de oren, maar wat is waanzin en wat is waar
Geen vragen stellen nu, we moeten doorgaan
En wie twijfel zaait is een gevaar

Maar iemand moet het doen, iemand moet het zeggen, iemand moet de vragen stellen, iemand moet het doen
Iemand moet het doen, iemand moet de grens verleggen, iemand moet de vragen stellen, iemand moet het doen, iemand moet het doen
En we sluiten de gordijnen, doen de deuren dicht, schapen naar de slachtbank, monten naar het licht
Want moeder is niet thuis, en al was ze thuis
De kruimels zijn verdwenen en de weg zijn we kwijt

En van je Hela hola hou de moed er in
We wachten op het einde maar dit is pas het begin
Hela hola hou de moed er in
We wachten op het einde maar dit is pas het begin

Maar ik, ik ben niet gek, steek het vuur niet aan de lont
Steek mijn nek niet uit, steek mijn kop onder de grond
Zo hou ik mij maar in en hou ik mijn fatsoen
Maar iemand moet het zeggen
Iemand moet het doen
Iemand moet het doen

Iemand moet het doen, iemand moet het zeggen, iemand moet de vragen stellen, iemand moet het doen, iemand moet verklaren wat niet is uit te leggen, iemand moet de grens verleggen

Iemand moet het doen, iemand moet het zeggen, iemand moet de vragen stellen, iemand moet het doen, iemand moet verklaren wat niet is uit te leggen, iemand moet de grens verleggen, iemand moet het doen

Waar zijn ze nu de narren van de koning, die moeten zagen aan de poten van de troon
Het is opeens zo stil in deze wereld dus kijken we de kat maar uit de boom
De statistieken slaan ons om de oren, maar wat is waanzin en wat is waar
Geen vragen stellen nu, we moeten doorgaan
En wie twijfel zaait, is een gevaar
Wie twijfel zaait, is een gevaar
Maar iemand moet het zeggen
Iemand moet het doen


O-)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 16:51:46 #13
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199614478
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 23:09:50 #14
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199620929
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 23:48:45 #15
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199621306
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 26 mei 2021 @ 00:13:34 #16
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199621523
"I saw one of his heads as it were wounded to death; and his deadly wound was healed: and all the world wondered after the beast. And they worshipped the dragon which gave power unto the beast: and they worshipped the beast, saying, Who is like unto the beast? who is able to make war with him? And there was given unto him a mouth speaking great things and blasphemies"

yeah,we all saw it.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199731988
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_199751925
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_199864820
Release Date November 1967

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199877814
Sound Of Mind (Unlearn) - Covid is Boring.


https://www.reverbnation.(...)mind-covid-is-boring


;)
  zondag 27 juni 2021 @ 11:59:49 #23
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200088197

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200210854
wereldtekst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200242862
Het lijflied van de tegenpartij, zeg maar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')