SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk het wel 😁 hahahaquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan de geniale TT kan het niet liggen.
Ik heb zoals altijd met papier en potlood in de hand naar Sterren op het Doek gekeken...quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Wordt geen druk avondje in de sloowsjats hè?![]()
zo beetje gamen, toch niks op tv ofzoquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Wordt geen druk avondje in de sloowsjats hè?![]()
Aaahhh...cheer up !!!quote:
Mooi sfeerbeeld wel zo Los.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Sta even buiten aan mijn eigengebouwde mangohouten buitentafel en een klein vuurtje en biertje erbij, luister en hoor...helemaal niks.
Normaal hoorde je altijd wel geroezemoes bij een café hierachter, of feestjes ergens verderop.
Ik heb ook een zelfgebouwde mangohouten tafel.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Sta even buiten aan mijn eigengebouwde mangohouten buitentafel en een klein vuurtje en biertje erbij, luister en hoor...helemaal niks.
Normaal hoorde je altijd wel geroezemoes bij een café hierachter, of feestjes ergens verderop.
Beetje in een foute discotheek met kibbeling gooien en in een plantenbak zeiken, ik snap het.quote:
Tik m aan ouwe!quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook een zelfgebouwde mangohouten tafel.
Althans, ik heb ‘m zelf in elkaar geschroefd
Moet de eerste discotheek met kibbeling nog vinden. Maar heb ooit wel de sterkste man van NL een frikandel speciaal in zijn nek gegooid.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje in een foute discotheek met kibbeling gooien en in een plantenbak zeiken, ik snap het.
Bijzondere manier van sjansen wel.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet de eerste discotheek met kibbeling nog vinden. Maar heb ooit wel de sterkste man van NL een frikandel speciaal in zijn nek gegooid.
Hadden er 3 gehaald maar moest lichtjes kokhalzen bij de 2e. Dus gooi dat ding ietwat nonchalant een paar meter verder, zo in de nek van die Harms. Die draait zich om en krijgt ruzie met zijn buurman.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijzondere manier van sjansen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |