abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199042474
Zoals jullie weten ga ik iedere werkdag door de Westerschelde tunnel. Ik heb 2 T-tags, 1 voor privé gebruik en 1 van mijn werk gekregen.

nu ging ik door privé omstandigheden door de tunnel alleen mijn privé T-tag deed het niet omdat de batterij op was. Ik heb toen mijn werk T-tag gebruikt en heb het daarna netjes gemeld.

''oké dan trekken we dat van je loon af'' was het antwoord.

Tarieven Westerscheldetunnel:

Contant: 5.00 Euro
T tag: 3.00 Euro
Veelgebruikerskorting: 2.50 Euro.

Nu zag ik dat die ratten 5 euro ingehouden hebben. Ik vind dat nergens op slaan want het zou dus eigenlijk 2.50 moeten zijn omdat ik er minimaal 200 keer per jaar door ga en bij meer dan 150 keer krijg je de korting.

ben ik genaaid en moet ik hier iets van zeggen?
pi_199042533
Ik zou voor die ¤2.50 de moeite besparen en zorgen dat je zsm niet meer afhankelijk bent van een uitzendbureau.
  zaterdag 17 april 2021 @ 17:33:30 #3
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_199042583
Misschien denken ze dat je 2x door de tunnel bent geweest?

Ik zou hier lekker een mailtje over sturen. Als zij de moeite nemen om 5 euro te verrekenen, dan moeten ze het ook maar goed doen
pi_199042589
Wat dacht je van administratiekosten? Kost al gauw 10 minuten om jouw melding aan te horen en het daarna door te zetten naar iemand die het vervolgens in jouw loon moet verwerken. En dat loon moet ook ergens van betaald worden. En het gaat om een fout in privétijd waar zij nu mee moeten dealen, niks werk gerelateerd.
Kortom 2,50 extra is niks teveel gevraagd.

Wel zou ik zorgen voor een beter betaalde baan als je al zo van slag raakt van 2,50 minder loon...
pindazakje
pi_199042613
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 17:33 schreef Sheffield het volgende:
Misschien denken ze dat je 2x door de tunnel bent geweest?

Ik zou hier lekker een mailtje over sturen. Als zij de moeite nemen om 5 euro te verrekenen, dan moeten ze het ook maar goed doen
Ja zou kunnen dat het niet goed doorgegeven is want ik heb expliciet verteld dat ik maarliefst 1 passage gemaakt heb omdat ik aan de overkant een batterijtje gekocht heb.
  zaterdag 17 april 2021 @ 17:39:17 #6
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_199042649
Maar als je geen werk tag had dan had je ook 5 euro moeten betalen. Ik zou het hierbij laten.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_199042823
Daarom zorgen dat je batterij altijd volgeladen is. Eigen verantwoordelijkheid

Maar zelf zou ik denken wat fogue zegt. Op die manier wil je toch niet werken waar op elke euro gekeken wordt

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2021 17:56:22 ]
pi_199042905
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 17:55 schreef Phoenyx-God het volgende:
Daarom zorgen dat je batterij altijd volgeladen is. Eigen verantwoordelijkheid

Maar zelf zou ik denken wat fogue zegt. Op die manier wil je toch niet werken waar op elke euro gekeken wordt
Fugue.
pi_199042918
Net als wat Fugue zegt bedoel ik
pi_199042957
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 17:39 schreef monsterd. het volgende:
Maar als je geen werk tag had dan had je ook 5 euro moeten betalen. Ik zou het hierbij laten.
maar dan nog vind ik het niet sportief.

je gaat je personeel toch niet maximaal uitbuiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door hoechst op 17-04-2021 18:16:12 ]
pi_199043134
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 17:29 schreef Fugue het volgende:
Ik zou voor die ¤2.50 de moeite besparen en zorgen dat je zsm niet meer afhankelijk bent van een uitzendbureau.
Dit! Uitzendbureaus zijn de parasieten van de maatschappij.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_199043164
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:19 schreef halfway het volgende:

[..]

Dit! Uitzendbureaus zijn de parasieten van de maatschappij.
ik snap ook niet waarom werkgevers zo graag uitzendkrachten in dienst hebben. je betaald bijna 200% omdat de helft naar het uitzendbureau gaat.
pi_199043181
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:19 schreef halfway het volgende:

[..]

Dit! Uitzendbureaus zijn de parasieten van de maatschappij.
Nou ze zorgen er anders voor dat genoeg mensen werk krijgen terwijl ze dat anders niet hadden gehad. Ik begrijp je gedachtegang wel maar ja, het is niet zo zwart/wit. TS heeft ook een baan dankzij hen. Ik weet niet of je dat dan zo moet vervloeken, ook al is niet alles even leuk nee maar ja, dan kan je ook zelf gaan solliciteren
  zaterdag 17 april 2021 @ 18:27:58 #14
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_199043231
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:23 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Nou ze zorgen er anders voor dat genoeg mensen werk krijgen terwijl ze dat anders niet hadden gehad. Ik begrijp je gedachtegang wel maar ja, het is niet zo zwart/wit. TS heeft ook een baan dankzij hen. Ik weet niet of je dat dan zo moet vervloeken, ook al is niet alles even leuk nee maar ja, dan kan je ook zelf gaan solliciteren
Alsof dat werk niet gedaan zou hoeven worden zonder koppelbaas.
pi_199043260
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:27 schreef Nobu het volgende:

[..]

Alsof dat werk niet gedaan zou hoeven worden zonder koppelbaas.
Daarom zijn het uitzendbureau's, die verbinden het werk met mensen die willen werken. Het werk zou er nog wel zijn maar of het zo snel vervult zou zijn is niet zo zeker
pi_199043299
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:21 schreef hoechst het volgende:

[..]

ik snap ook niet waarom werkgevers zo graag uitzendkrachten in dienst hebben. je betaald bijna 200% omdat de helft naar het uitzendbureau gaat.
Meestal iets van 150% van de loonkosten. Ze hebben minder kosten voor werving, ziekte ed.
pi_199043476
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:21 schreef hoechst het volgende:

[..]

ik snap ook niet waarom werkgevers zo graag uitzendkrachten in dienst hebben. je betaald bijna 200% omdat de helft naar het uitzendbureau gaat.
Zodat de werkgever geen tijd en onkosten verspilt om dit soort stommiteiten om te zetten.
.
pi_199043515
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:21 schreef hoechst het volgende:

[..]

ik snap ook niet waarom werkgevers zo graag uitzendkrachten in dienst hebben. je betaald bijna 200% omdat de helft naar het uitzendbureau gaat.
Als je ze niet meer nodig hebt, kun je ze gelijk dumpen.
De bekende flexibele schil.
pi_199043526
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:55 schreef Adames het volgende:

[..]

Als je ze niet meer nodig hebt, kun je ze gelijk dumpen.
De bekende flexibele schil.
Zoals Rutte het graag zag.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_199043547
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:29 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Daarom zijn het uitzendbureau's, die verbinden het werk met mensen die willen werken. Het werk zou er nog wel zijn maar of het zo snel vervult zou zijn is niet zo zeker
Tegenwoordig heb ik Polen, Hongaren, Bulgaren Italianen en een enkele Griek.
Het mag dan wel simpel handwerk zijn maar de Nederlander zie je niet meer.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_199046470
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:58 schreef halfway het volgende:

[..]

Tegenwoordig heb ik Polen, Hongaren, Bulgaren Italianen en een enkele Griek.
Het mag dan wel simpel handwerk zijn maar de Nederlander zie je niet meer.
Nee want dan krijgen ze maar een paar tientjes meer dan hun uitkering en verliezen ze hun toeslagen 🤫
Pecunia non olet
pi_199046499
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 22:04 schreef obligataire het volgende:

[..]

Nee want dan krijgen ze maar een paar tientjes meer dan hun uitkering en verliezen ze hun toeslagen 🤫
Zou jij voor die paar tientjes wel gaan werken dan in een handwerk baan?

Ik in ieder geval niet :)
  zaterdag 17 april 2021 @ 22:15:05 #23
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_199046771
Dit topic heeft je in tijd al meer gekost dan die ¤ 2,50 :'(
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_199047147
Ik denk dat ze vaker horen dat de batterij van de privé tbag leeg is..
Overigens is het uitzendbureau verplicht om het in te houden, of je moet er belasting over betalen.. doordeweeks kan het nog wel , maar in het weekend zullen ze geen risico willen nemen met de belastingdienst.
pi_199048233
Damn. Daar wil je toch niet voor werken?!?

Ben ooit door omstandigheden in DE gestrand geraakt en heb toen voor mijn vrouw en mij treinkaartjes gekocht via mijn NS business kaart om thuis te komen, gemeld aan werkgever en kon hem niets schelen, wereld van verschil.
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
pi_199048811
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 22:05 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Zou jij voor die paar tientjes wel gaan werken dan in een handwerk baan?

Ik in ieder geval niet :)
Nee maar we kunnen niet allemaal hoogleraar of raketgeleerde worden. De natuur heeft de een met meer vaardigheden toebedeeld dan de ander. Geen excuus om de hele dag in je nest te blijven liggen en te profiteren van de samenleving.
Pecunia non olet
pi_199051929
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 00:21 schreef obligataire het volgende:

[..]

Nee maar we kunnen niet allemaal hoogleraar of raketgeleerde worden. De natuur heeft de een met meer vaardigheden toebedeeld dan de ander. Geen excuus om de hele dag in je nest te blijven liggen en te profiteren van de samenleving.
oh ik zeg ook niet dat we allemaal hoogleraar of raketgeleerde zou moeten worden. Ik stel alleen de vraag of jij voor dat tientje of 5 extra wel je bed uit was gekomen. Gelukkig geef je zelf ook het antwoord al :)
pi_199051965
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 00:21 schreef obligataire het volgende:

[..]

Nee maar we kunnen niet allemaal hoogleraar of raketgeleerde worden. De natuur heeft de een met meer vaardigheden toebedeeld dan de ander. Geen excuus om de hele dag in je nest te blijven liggen en te profiteren van de samenleving.
Ja makkelijk praten jij
pi_199080119
Waarom ben je niet gestopt bij het betaal hokje en heb je om een nieuwe gratis batterij gevraagd zoals ik al verschillende malen heb gedaan. Je krijgt gewoon een nieuwe batterij als je er om vraagt.
Gezocht: Bands voor op ons Festival <> www.weitjerock.com
pi_199080320
Ik heb je salaris gezien in het salaristopic. Ik begrijp niet goed waarom je moeilijk doet over een incidentele 2,50.

Ik zou ze in ieder geval geen ratten noemen. Misschien hebben ze gewoon een fout gemaakt. Je kan het aangeven onder het mom van ik "denk dat dit fout is om die en die reden". Goede kans dat ze het dan compenseren.
pi_199081549
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 17:23 schreef hoechst het volgende:
Zoals jullie weten ga ik iedere werkdag door de Westerschelde tunnel. Ik heb 2 T-tags, 1 voor privé gebruik en 1 van mijn werk gekregen.

Wist ik niet. Maar als je daar werkdagelijks komt, kun je bedenken dat de batterij een keer leeg raakt. Was je te gierig of te laks om een reserve-batterijtje paraat te hebben?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_199082134
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:21 schreef hoechst het volgende:

[..]

ik snap ook niet waarom werkgevers zo graag uitzendkrachten in dienst hebben. je betaald bijna 200% omdat de helft naar het uitzendbureau gaat.
Je bedoelt alleen de loonkosten toch? Uitzendkrachten zijn goedkoper, daarom worden ze ingehuurd.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_199082297
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 17:55 schreef Phoenyx-God het volgende:
Daarom zorgen dat je batterij altijd volgeladen is. Eigen verantwoordelijkheid

Maar zelf zou ik denken wat fogue zegt. Op die manier wil je toch niet werken waar op elke euro gekeken wordt
Boekhouders zijn er om hun werk stipt uit te voeren. Niet om naar willekeur cadeautjes op kosten van hun werkgever te geven. Trouwens, Zeeuwen binne toch zuunig? Geldt voor jullie beiden denk ik, wat een geneuzel om zo'n bedragje.

Ben wel eens in Zeeuws Vlaanderen geweest en daar liepen wel meer mensen te zeiken over de tol van die tunnel. Blijkbaar denken ze dat de kaboutertjes, op eigen kosten, dat gat gegraven hebben om ZV een snelle oeververbinding te bezorgen.
Pecunia non olet
pi_199082401
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 12:11 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Je bedoelt alleen de loonkosten toch? Uitzendkrachten zijn goedkoper, daarom worden ze ingehuurd.
Uitzendkrachten zijn juist heel duur. Het uurloon moet de werkgever nagenoeg 2 keer betalen.
1 keer voor de uitzendkracht en 1 keer voor het uitzendbureau.
pi_199082428
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 12:33 schreef hoechst het volgende:

[..]

Uitzendkrachten zijn juist heel duur. Het uurloon moet de werkgever nagenoeg 2 keer betalen.
1 keer voor de uitzendkracht en 1 keer voor het uitzendbureau.
In loonkosten is het meestal maar 1,5x daarnaast geen wervingskosten, geen verzuimkosten enz.
pi_199082444
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 12:33 schreef hoechst het volgende:

[..]

Uitzendkrachten zijn juist heel duur. Het uurloon moet de werkgever nagenoeg 2 keer betalen.
1 keer voor de uitzendkracht en 1 keer voor het uitzendbureau.
Klopt en toch zijn ze goedkoper, anders zouden ze niet ingehuurd worden.
Of denk je dat het loon de enige kosten zijn van de werkgever?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_199082448
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 11:20 schreef baskick het volgende:

[..]

Wist ik niet. Maar als je daar werkdagelijks komt, kun je bedenken dat de batterij een keer leeg raakt. Was je te gierig of te laks om een reserve-batterijtje paraat te hebben?
Ik heb 2 verschillende.

De 1 is het nieuwe model zonder batterij en de andere die ik niet meer gebruik heeft wel een batterij.
pi_199082457
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 12:34 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]

In loonkosten is het meestal maar 1,5x daarnaast geen wervingskosten, geen verzuimkosten enz.
Verzekeringen, zorgverzekering en pensioen vergeet je nog.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Redactie Frontpage dinsdag 20 april 2021 @ 12:38:36 #39
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_199082504
Als ze de moeite nemen om je administratief voor 2,50 te naaien dan zou ik hier gewoon even een mailtje over dichten. Laat ze het maar uitleggen.
Ta mčre
El Cońo
ウイスキー
pi_199082516
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 17:23 schreef hoechst het volgende:
Zoals jullie weten ga ik iedere werkdag door de Westerschelde tunnel. Ik heb 2 T-tags, 1 voor privé gebruik en 1 van mijn werk gekregen.

nu ging ik door privé omstandigheden door de tunnel alleen mijn privé T-tag deed het niet omdat de batterij op was. Ik heb toen mijn werk T-tag gebruikt en heb het daarna netjes gemeld.
Batterij van de werk-tag in je privé-tag stoppen en je was klaar geweest.
pi_199082527
opflikkeren met hen
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199082530
Arggh, uitzendbureaus.... dat je elke week nog een weekstaatje moet laten ondertekenen.... zucht.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199082943
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 12:24 schreef obligataire het volgende:

[..]

Boekhouders zijn er om hun werk stipt uit te voeren. Niet om naar willekeur cadeautjes op kosten van hun werkgever te geven. Trouwens, Zeeuwen binne toch zuunig? Geldt voor jullie beiden denk ik, wat een geneuzel om zo'n bedragje.

Ben wel eens in Zeeuws Vlaanderen geweest en daar liepen wel meer mensen te zeiken over de tol van die tunnel. Blijkbaar denken ze dat de kaboutertjes, op eigen kosten, dat gat gegraven hebben om ZV een snelle oeververbinding te bezorgen.
Wat een rare reacties heb jij.
pi_199084056
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 12:24 schreef obligataire het volgende:

[..]

Boekhouders zijn er om hun werk stipt uit te voeren. Niet om naar willekeur cadeautjes op kosten van hun werkgever te geven. Trouwens, Zeeuwen binne toch zuunig? Geldt voor jullie beiden denk ik, wat een geneuzel om zo'n bedragje.

Ben wel eens in Zeeuws Vlaanderen geweest en daar liepen wel meer mensen te zeiken over de tol van die tunnel. Blijkbaar denken ze dat de kaboutertjes, op eigen kosten, dat gat gegraven hebben om ZV een snelle oeververbinding te bezorgen.
Ook raar, als je door de rest van nederland rijdt moet je nergens tol betalen voor een brug/tunnel etc, daar wordt het blijkbaat wel door kaboutertjes gedaan.
Gezocht: Bands voor op ons Festival <> www.weitjerock.com
pi_199084409
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:52 schreef KleinKipje het volgende:

[..]

Ook raar, als je door de rest van nederland rijdt moet je nergens tol betalen voor een brug/tunnel etc, daar wordt het blijkbaat wel door kaboutertjes gedaan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Westerscheldetunnel
Hier staat het allemaal geregeld. Vroeger moest men met een veerverbinding oversteken. Die kostte in ieder geval ook geld, net zozeer als dat ik voor het pontje moet betalen als ik mijn lokale rivier over wil. Ik vind het niet veel geld als je kijkt naar het gemak en de tijdswinst die de bevolking er aan heeft.

En als je dan ook nog eens een werkgever hebt, die de kosten voor zijn rekening neemt, heb je helemaal niets te klagen, alleen zorgen dat het apparaatje het doet en dat is toch echt eigen verantwoordelijkheid.
Pecunia non olet
pi_199084575
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 12:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Arggh, uitzendbureaus.... dat je elke week nog een weekstaatje moet laten ondertekenen.... zucht.
OK. Stel dat dat weekstaatje niet wordt ondertekend. Het uitzendbureau stuurt een factuur en de klant wil de rekening niet betalen, want geen bewijs dat, en hoeveel, er gewerkt is. Hoe moet het uitzendbureau dan aan zijn centjes komen denk je? Terwijl ze nota bene het loon van de uk en de belastingen moeten voorschieten.
Pecunia non olet
pi_199084652
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:25 schreef obligataire het volgende:

[..]

OK. Stel dat dat weekstaatje niet wordt ondertekend. Het uitzendbureau stuurt een factuur en de klant wil de rekening niet betalen, want geen bewijs dat, en hoeveel, er gewerkt is. Hoe moet het uitzendbureau dan aan zijn centjes komen denk je? Terwijl ze nota bene het loon van de uk en de belastingen moeten voorschieten.
als je een korte periode daar werkzaam bent, prima. heb je al een half jaar daar gewerkt dan ligt het anders.
als de persoon die jouw weekstaat normaal aftekent er die week niet is dan krijg je als werknemer gezeur dat je bij een ander helemaal moet gaan uitleggen wat je gedaan hebt en dat je dit ook nog eens moet verdedigen.
als het om eenvoudig werk gaat kun je dat bewijzen maar als 't wat lastiger gaat dan ben je mooi de sigaar als die persoon niet wilt afvinken. jij hebt het werk al gedaan en kan dan minder uitbetaald krijgen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199084828
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:31 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

als je een korte periode daar werkzaam bent, prima. heb je al een half jaar daar gewerkt dan ligt het anders.
als de persoon die jouw weekstaat normaal aftekent er die week niet is dan krijg je als werknemer gezeur dat je bij een ander helemaal moet gaan uitleggen wat je gedaan hebt en dat je dit ook nog eens moet verdedigen.
als het om eenvoudig werk gaat kun je dat bewijzen maar als 't wat lastiger gaat dan ben je mooi de sigaar als die persoon niet wilt afvinken. jij hebt het werk al gedaan en kan dan minder uitbetaald krijgen.
Dat zou wel lullig zijn ja.....:( Maar in de praktijk zal dat niet gauw voorkomen denk ik, er is altijd wel een manier dat je het kunt aantonen, bijvoorbeeld door tijdsregistratie op het werk, collega's die kunnen getuigen.

Hoe dan ook, als niemand wil tekenen, dan kan het uzb ook naar zijn geld fluiten. Geeft wel aan hoe belangrijk is dat iemand die uren autoriseert.
Pecunia non olet
pi_199084850
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 12:35 schreef hoechst het volgende:

[..]

Ik heb 2 verschillende.

De 1 is het nieuwe model zonder batterij en de andere die ik niet meer gebruik heeft wel een batterij.
Ok. Dus had je een kaart met een batterij? En was die batterij leeg? En klopt het dat je geen reserve had? Drie keer ja? Gebrek aan voorbereiding.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 17:23 schreef hoechst het volgende:
Contant: 5.00 Euro
T tag: 3.00 Euro
Veelgebruikerskorting: 2.50 Euro.
Overigens zou zo'n passage op basis van bovenstaande slechts ¤0,50 kosten.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_199084894
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:43 schreef obligataire het volgende:

[..]

Dat zou wel lullig zijn ja.....:( Maar in de praktijk zal dat niet gauw voorkomen denk ik, er is altijd wel een manier dat je het kunt aantonen, bijvoorbeeld door tijdsregistratie op het werk, collega's die kunnen getuigen.
dat is juist de crux, jij kan alleen bij een bevoegd persoon jouw uren laten aftekenen. Dat is soms zo'n zak die jou als een stuk vuil ziet want jouw uren kosten het bedrijf geld. Dat je collegas jou gezien hebben maakt dan niet uit, wat heb je gedaan en had je werkelijk zoveel tijd nodig, allemaal gedoe.
Alsof je als een soort encyclopedie verkoper je voet tussen de deur moet houden en zorgen dat jouw uren afgetekend worden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199085390
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:47 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

dat is juist de crux, jij kan alleen bij een bevoegd persoon jouw uren laten aftekenen. Dat is soms zo'n zak die jou als een stuk vuil ziet want jouw uren kosten het bedrijf geld. Dat je collegas jou gezien hebben maakt dan niet uit, wat heb je gedaan en had je werkelijk zoveel tijd nodig, allemaal gedoe.
Alsof je als een soort encyclopedie verkoper je voet tussen de deur moet houden en zorgen dat jouw uren afgetekend worden.
Uiterst irritant zo'n situatie, gauw wat anders zoeken zou ik zeggen. Ik zou daar niet eens willen werken :)
Pecunia non olet
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')