- Haar vragen waarom ze dat niet wil en waarom ze jou lieve tong niet lekker vind op haar lieve lipjes.
- Nie mauwen haar laten zuigen en blij zijn en doorhuppelen.
zovan NU wil ik beffen?
ik bouw er altijd zo'n feest omheen.. dat ze het niet eens meer doorheeft wat ik waar doe...
Kijk pap, ik kan nu mijn imaginaire vriendin eruit doen.
quote:idd, alcohol is meestal DE oplossing !! lol
Op maandag 27 januari 2003 02:37 schreef mighty_myte het volgende:
ik zweer het je, gewoon een fles wijn voeren en toch doen.
ze gaat vanzelf overstag als je die klit likt.
overal voor !! Grijpt allen massaal naer de flesch !!
quote:juist, ze is gewoon huiverig en alcohol helpt ze over die grens te gaan.
Op maandag 27 januari 2003 02:40 schreef Millstone het volgende:[..]
idd, alcohol is meestal DE oplossing !! lol
een maat van mij heeft trouwens het omgekeerde probleem,
wel beffen maar niet gepijpt worden.....
quote:ik wilde net zeggen..... JE WEET NIET WAT JE MIST!!!!
Op maandag 27 januari 2003 02:55 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Mijn vriendin pijpt mij niet... of nog niet iig... maar ik bef haar wel... het kan me eigenlijk niks schelen... ik vind beffen heel lekker (ik weet ook niet waarom) en ik ben nog nooit gepijpt, dus ik weet niet wat ik mis
quote:de mijne wil mij niet pijpen EN wil niet gebeft worden. ze vind het niet zo fris dat mijn speeksel daar komt. alsof ik wel due maagdensappen wil proeven. hoewle ik het wel en keer wil uitproberen.
Op maandag 27 januari 2003 02:55 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Mijn vriendin pijpt mij niet... of nog niet iig... maar ik bef haar wel... het kan me eigenlijk niks schelen... ik vind beffen heel lekker (ik weet ook niet waarom) en ik ben nog nooit gepijpt, dus ik weet niet wat ik mis
quote:Niet zo fris? Je steekt je pisbuis in haar maar je tong met bacterie-dodend speeksel mag niet?
Op maandag 27 januari 2003 02:59 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
de mijne wil mij niet pijpen EN wil niet gebeft worden. ze vind het niet zo fris dat mijn speeksel daar komt. alsof ik wel due maagdensappen wil proeven. hoewle ik het wel en keer wil uitproberen.
desnoods onder de douche.
quote:jezus wat een gezeik. dan duurt het bij mij niet lang meer hoor, de relatie. sommige dingen zijn gewoon belangrijk. of wil je dan nog tijdenlang
[b]de mijne wil mij niet pijpen EN wil niet gebeft worden. ze vind het niet zo fris dat mijn speeksel daar komt. alsof ik wel due maagdensappen wil proeven. hoewle ik het wel en keer wil uitproberen.
desnoods onder de douche.
boycotten die hap, zeg gewoon, dan bekken we ook niet meer, daar
kun je aften van krijgen....
quote:inderdaad je weet niet wat je mist!!!!! maarre bij beffen is het ook gewoon geil haar zo bevredigen, het heeft wat
Op maandag 27 januari 2003 02:57 schreef mighty_myte het volgende:[..]
ik wilde net zeggen..... JE WEET NIET WAT JE MIST!!!!
Nee maar RijstNatie misschien moet je je eens scheren ofzo? Dan prikt het niet zo
quote:Het kan heel lekker zijn en kan ook vies tegenvallen. Ligt er maar net aan hoe de dame in kwestie zichzelf verzorgd
Op maandag 27 januari 2003 02:31 schreef Mobster273 het volgende:
ik heb altijd gedacht dat mannen dat alleen maar deden omdat hun vriendin dat lekker vond, maar ik neem toch aan dat ik hieruit mag afleiden dat jij het dus zelf lekker vind?
quote:Regeltje een bij de sex is dat je nooit iets tegen je zin moet doen, dus ik neem aan dat je dat ook niet van je vriendin verwacht... Als een vrouw niet gelikt wil worden komt dat meestal uit onzekerheid over haar eigen lichaam. Zorg dat ze zich goed op haar gemak voelt, en leg nergens druk op, dan komt er ongetwijfeld vanzelf een punt waarop het wel lukt ('in the heat of the moment')
Op maandag 27 januari 2003 02:27 schreef RijstNatie het volgende:
Wat moet ik doen om haar over te halen?
quote:Millstone mafketel ga nou es werken
Op maandag 27 januari 2003 02:40 schreef Millstone het volgende:[..]
idd, alcohol is meestal DE oplossing !! lol
:ontopic:
en daarbij zou je je gelukkig moeten prijzen dat je een wijf hebt die alleen jouw bevredigd en jij jezelf geen kaakkramp hoeft te likken
Da's een stuk leuker dan met je tong in een harig nat holletje peuren terwijl je voor de rest geen flikker meer ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |